Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>U=О280.231$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Даниленко Т. М. 
Моделирование графика движения поездов по линии Харьковского метрополитена / Т. М. Даниленко, В. А. Булах // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 2/3. - С. 54-57. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Разработана параметрическая модель технико-организационной системы метрополитенов. Разработан алгоритм, основанный на формализованной структуре данных, позволяющий моделировать график движения поездов. Предложена методика построения графика движения поездов на основе многокритериального принятия решений.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.231

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кулагін Д. О. 
Закон розподілу потокозчеплення тягового асинхронного двигуна в часі для задачі корегування графіка руху поїзда / Д. О. Кулагін // Залізн. трансп. України. - 2014. - № 5. - С. 20-22. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто математичний опис задачі визначення закону розподілу потокозчеплення тягового асинхронного двигуна у часі для випадку корегування графіка руху моторвагонного поїзда. Проведено математичну постановку алгоритму керування тяговим асинхронним двигуном для раціонального подолання відхилення від графіка руху.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.231

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бутько Т. В. 
Формування процедури автоматизації розробки графіку руху поїздів на основі алгоритму штучних бджолиних колоній / Т. В. Бутько, Г. О. Прохорченко // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 9. - С. 10-15. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Мета роботи - розглянути питання автоматизації нормативного графіку руху поїздів на основі застосування сучасних методів оптимізації. За умов реформування залізничного транспорту та утворення нових підприємств різних форм власності необхідним є перегляд існуючих підходів до складання графіку руху поїздів (ГРП), що є одним із основних документів щодо ефективності використання пропускної спроможності залізничної інфраструктури. Графік руху поїздів стає не тільки основним технологічним документом для внутрішнього користування, але і визначальною частиною договору між перевізниками та власниками інфраструктури; вирішення завдання автоматизації розробки ГРП є одним з найважливіших завдань планування і управління роботою залізничного транспорту. З метою вирішення поставленого завдання сформовано математичну модель складання графіка руху поїздів, яка орієнтована на одержання мінімуму сумарних витрат на вартість непродуктивних простоїв всіх поїздів на дільниці, витрат на зупинки поїздів і вартості штрафу за невиконання директивних строків прямування поїздів через дільницю відповідно до заявок операторів. Одночасне прокладання великої кількості поїздів зводиться до комбінаторної задачі, що відноситься до класу NP-складних. Для розробки запропонованої математичної моделі запропоновано застосувати один з методів мультиагентної оптимізації - алгоритм штучних бджолиних колоній (англ., Artificial Bee colony Algorithm, ABC), який базується на моделюванні поведінки бджіл у природному середовищі. Експериментальні розрахунки показали ефективність застосування алгоритму ABC для автоматизації ГРП. Вперше алгоритм штучних бджолиних колоній адаптовано до рішення завдання автоматизованої побудови графіку руху вантажних поїздів на одноколійній дільниці. Застосування алгоритму ABC при складанні та коригуванні нормативного графіку руху поїздів дозволить розробити нові системи підтримки прийняття рішень інженерних працівників на основі WEB-технологій, підвищити точність складання ГРП та його ефективність, а також надасть можливість коригування в оперативному порядку за безумовного задоволення потреб в перевезенні вантажів та пасажирів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.231

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського