Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (33)
Пошуковий запит: (<.>U=О280.25$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 101
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Музыкина Г. И. 
Исследование надежности работы станционных парков и их путевого развития / Г. И. Музыкина // Транспорт: Зб. наук. пр. - Д., 2000. - Вип. 5. - С. 57-61. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Досліджено розподіл випадкової величини, яка характеризується вхідним потоком поїздів за певний проміжок часу. Запропоновано формулу для розрахунку потрібної кількості колій у приймально-відправних парках залізничних станцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Луханин Н. И. 
Влияние массы поезда на план формирования поездов / Н. И. Луханин, Г. И. Музыкина, Р. Г. Коробьева // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 1. - С. 52-54. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Представлено исследование связи между массой поезда и планом формирования поездов, а также методика оптимизации этих планов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.254.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Болжеларський Я. В. 
Досвід і проблеми нормування палива на маневрову роботу в умовах Львівської залізниці / Я. В. Болжеларський, О. М. Гончаров // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 2. - С. 71-72. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано методику нормування витрат палива на маневрову роботу. Окреслено шляхи її удосконалення. Наведено результати статистичної обробки даних роботи маневрових локомотивів на характерних дільницях роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.254.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мишко С. І. 
Економіко-математичне моделювання технологічних процесів роботи залізничної проміжної станції / С. І. Мишко // Залізн. трансп. України. - 2006. - № 5. - С. 30-36. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наведено економіко-математичну модель технологічного процесу роботи проміжної залізничної станції. Розроблено сценарій та алгоритм моделювання, в основу якого покладено метод автоматного моделювання, що дає можливість адекватного представлення процесів навантаження - розвантаження вагонів на станції з урахуванням часу простоїв, що призводить до зниження прибутків станції від обслуговування транспортних одиниць.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.250.3 + У9(4УКР)372.0в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Яновський П. О. 
Дослідження впливу факторів на час перебування поїздів на дільницях / П. О. Яновський // Залізн. трансп. України. - 2008. - № 3. - С. 25-29. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено методичні підходи оцінки найбільш імовірної тривалості часу знаходження поїздів на дільницях.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.250.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Яновський П. О. 
Методика визначення тривалості знаходження вагонів на технічних станціях в умовах функціонування автоматичної системи моделювання та аналізу експлуатаційної роботи залізниць / П. О. Яновський // Залізн. трансп. України. - 2008. - № 2. - С. 25-28. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Наведено методику визначення тривалості виконання технологічних операцій з урахуванням дії основних і додаткових факторів для моделювання експлуатаційної роботи залізниць.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.250.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бутько Т. В. 
Удосконалення методології розрахунку параметрів формування составів, до складу яких входять порожні вагони / Т. В. Бутько, В. М. Чеклова, Є. В. Чеклова, О. І. Шеховцов // Залізн. трансп. України. - 2008. - № 2. - С. 23-24. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто всі можливі варіанти накопичення та формування поїздів з порожніми вагонами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.254.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Похилко С. П. 
Забезпечення ресурсозбереження шляхом удосконалення технології роботи технічних засобів підсистеми розформування сортувальних станцій : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / С. П. Похилко; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2005. - 21 c. - укp.

Розглянуто питання удосконалення технології маневрової роботи на сортувальних станціях в підсистемі "парк прийому - сортувальна гірка" у разі застосування електричної тяги за критерієм ресурсозбереження. Охарактеризовано основні фактори, які впливають на процес розформування на підставі аналізу статистичних даних. Визначено, що застосування електричної тяги на сортувальній гірці має свою перспективу, однак виявлений ряд недоліків вказує на доцільність рекомендувати до впровадження в сортувальний процес спеціалізованих маневрових електровозів. Розроблено математичну модель процесу розформування рухомого складу на сортувальній гірці, яка дозволяє визначити раціональні режими роботи сортувальних засобів протягом доби. Наведено критерії ефективності режимів роботи електровозів на сортувальних гірках. Показано, що у випадку інтенсивного переводу контролера до максимальної позиції, або максимальної швидкості руху забезпечується енергоощадний режим розформування. Проаналізовано значення експлуатаційних витрат на розформування поїздів у контексті вартості електроенергії протягом доби. Висвітлено проблеми залежності енерговитрат гіркових електровозів від основних факторів, на підставі чого визначено раціональні конструктивні параметри парку прийому за критерієм мінімізації витрат електроенергії маневровим локомотивом. Запропоновано здійснювати реалізацію ресурсоощадної технології процесу розформування рухомого складу електричною тягою через АРМ маневрового диспетчера.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.254.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339011 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Остапець Д. О. 
Підвищення ефективності керування технологічними процесами залізничних станцій шляхом удосконалення засобів контролю та управління : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Д. О. Остапець; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. - Д., 2006. - 22 c. - укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності керування окремими технологічними процесами станцій магістрального і промислового залізничного транспорту шляхом оптимізації засобів контролю та управління. Удосконалено методику підвищення достовірності ідентифікації маршрутів, засновану на методі максимальної правдоподібності, визначено умови ефективності її використання. Показано, що запропонований метод ідентифікації цілком виключає помилкове визначення маршруту у разі викривлення одного сигналу. Розроблено математичну й імітаційну моделі регулятора швидкості з дискретним вимірювачем даного показника в автоматизованій системі керування скочуванням одиничних порожніх вагонів. Вперше враховано можливість вироблення керуючого впливу під час переходу кожної вісі вагону над дискретним вимірювачем швидкості. Розроблено структуру регулятора швидкості у даній системі й сформульовано принцип підвищення ефективності регулювання, заснований на гнучкому виборі моментів переключення ступеней гальмування, показано його ефективність. Результати наукового дослідження впроваджено в інформаційно-керуючих системах на станціях магістрального й промислового залізничного траспорту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.254

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347818 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Вернигора Р. В. 
Підвищення ефективності функціонування залізничних станцій як ергатичних систем : автореф. дис... канд. техн. наук / Р. В. Вернигора; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. - Д., 2008. - 21 c. - укp.

Створено функціональну ергатичну модель залізничної станції, у якій людина приймає безпосередню участь у процесі моделювання, виконуючи функції диспетчера. Використання таких моделей дозволяє врахувати управлінську діяльність персоналу (людський фактор) під час моделювання роботи станції та за рахунок цього підвищити вірогідність одержаних результатів. Технологічний процес роботи станції формалізовано на базі детермінованого скінченного автомату, що дозволяє адекватно моделювати функціонування залізничних станцій всіх типів без обмежень за складністю та структурою технологічного процесу, а також забезпечує можливість інтерактивної участі людини-диспетчера у процесі моделювання. Формалізовано та розв'язано задачу вдосконалення техніко-технологічних параметрів станцій як задачу векторної оптимізації, що дозволяє визначати раціональний комплекс заходів, спрямованих на вдосконалення конструкції та технології роботи станцій, приймати обгрунтоване рішення з урахуванням вартості проекту й ефекту від його реалізації. Запропоновано критерій оцінювання рівня професійної підготовки диспетчерського персоналу залізничних станцій, який базується на методах дискримінантного та кластерного аналізу. Визначення критерію здійснюється з використанням імітаційних тренажерів і дозволяє одержати об'єктивну оцінку готовності персоналу станцій, функціонально взаємопов'язаного з оперативним керуванням їх роботою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335301 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Тітов М. Ф. 
Підвищення ефективності функціонування технічних прикордонних передавальних станцій залізниць України : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / М. Ф. Тітов; Харк. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 1999. - 18 c. - укp.

Наведено результати досліджень, присвячених питанням підвищення ефективності функціонування технічних прикордонних передавальних станцій залізниць України, раціоналізації їх технології роботи та технічного оснащення. Проведений аналіз і формалізація виробничих процесів розкрили взаємну залежність виконання основних операцій. Розроблено графи станів дво-, три- і чотирифазних СМО, що описують функціонування активних циклів технологічних ліній у підсистемах прийому та відправлення прикордонно-передавальної станції. Обгрунтовано критерій оптимальності вирішення завдання підвищення ефективності функціонування технічних прикордонних передавальних станцій - сумарні економічні витрати. Реалізовано математичну модель визначення даного та інших параметрів у вигляді програм розрахунку, що характеризують потужність підсистем "прийому" і "відправлення". Розглянуто за допомогою програмного продукту ЕОМ варіанти технічного оснащення і технологічного забезпечення ліній, що забезпечують обслуговування потоку, проведено мінімізацію сумарних економічних витрат. Розрахунки довели, що варіант організації роботи прикордонної передавальної станції за умов максимальної паралельності операцій має вигоду з економічної точки зору, хоча і потребує додаткових капітальних витрат.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Чеклов В. Ф. 
Розробка нових технічних засобів автоматизованого регулювання швидкості відчепів на сортувальних гірках : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.20 / В. Ф. Чеклов; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2004. - 21 c. - укp.

Запропоновано нові технічні засоби автоматизованого регулювання швидкості відчепів на сортувальних гірках шляхом підвищення їх переробної спроможності та внаслідок скорочення часу розформування потягів. Розроблено експериментальні моделі закріплення потягів та автоматизованого регулювання швидкості відчепів, що відтворюють реальні умови роботи стопорних механізмів у парках станцій та гіркового локомотиву на сортувальній гірці. Удосконалено технологію насуву потягів за допомогою автоматизації процесу їх закріплення. Запропоновано методи регулювання швидкості відчепів на автоматизованих сортувальних гірках шляхом інтеграції нових функціональних задач щодо мінімізації експлуатаційних витрат.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.254.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333717 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бобровський В. І. 
Теоретичні основи удосконалення конструкції та технології роботи залізничних станцій : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.22.20 / В. І. Бобровський; Дніпропетр. нац. ун-т залізнич. трансп. ім. В.Лазаряна. - Д., 2002. - 33 c. - укp.

Досліджено проблему удосконалення конструкції та технології роботи залізничних стацій на базі математичного моделювання. Розроблено інтегровану систему геометричних і функціональних моделей для аналізу та синтезу станцій. Геометричні моделі визначають конструкцію колійного розвитку станцій та використовуються для його синтезу. Функціональні моделі використовуються для аналізу станцій та дозволяють одержати оцінку їх ефективності, необхідну для пошуку шляхів покращання конструкції та технології станції. Розроблено теоретичні засади та створено функціональні моделі основних станційних підсистем: парків станцій та підходів до них, сортувальних гірок і районів формування. Функціональні моделі, які здійснюють імітаційне моделювання підсистем, побудовано з використанням системного підходу та мають ієрархічну структуру. Розроблену сукупність моделей можна використовувати як базову в автоматизованій системі прийняття рішень для оцінки та вибору раціонального комплексу заходів щодо підвищення ефективності експлуатації станцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323167 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мацюк В. І. 
Удосконалення системи розвозу місцевих вагонів в залізничному вузлі : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.01 / В. І. Мацюк; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - К., 2008. - 23 c. - укp.

Визначено принципові недоліки та резерви покращання ефективності функціонування залізничних вузлів України як складних технологічних систем у частині переробки місцевого вагонопотоку. Проведено дослідження та класифіковано дані вузли за ступенем розвитку. Введено поняття "розвинений" залізничний вузол. Запропоновано розглядати залізничний вузол як складну технологічну систему, яка має певні ознаки, а саме: активну (цілеспрямовану), штучно створену, людино-машинну, відкритого типу, самостійну, неформальну та добре організовану. На прикладі Київського вузла встановлено розподілення обсягів загальновузлової місцевої роботи між станціями вузла, параметрів вхідних і вихідних вагонопотоків основних вантажних станцій. Побудовано метод на основі принципів розробленого комплексу математичних моделей, який має суттєві переваги, оскільки його алгоритм дозволяє визначити оптимальне місце концентрації технічної переробки місцевих вагонів відповідно до вибраних параметрів і критеріїв оцінювання незалежно від складності, фізичної конфігурації, кореспондеції та інших місцевих умов розвинених вузлів. На прикладі Київського вузла визначено оптимальні місця концентрації технічної переробки місцевого вагонопотоку за критеріями мінімізації відстані та часу. Розроблено дві альтернативні моделі розвозу місцевих вагонів. Застосування даних розробок дозволяє скоротити відстань і час маршрутів слідування місцевих вагонів, а також зменшити потребу у локомотивах передавального руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361634 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ковальов А. О. 
Удосконалення технології роботи під'їзних колій незагального користування і вантажних станцій магістрального транспорту : Автореф. дис... канд. техн. наук / А. О. Ковальов; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2006. - 20 c. - укp.

Вперше формалізовано технологію взаємодії промислового та магістрального залізничного транспорту на основі комплексу моделей стохастичного програмування та методу динаміки середніх. Запропоновано новий спосіб обгрунтування раціонального часу знаходження вагонів на під'їздних коліях під час виконання технологічних операцій. Одержано номограми залежностей, які дозволяють прогнозувати кількість вагонів під час здійснення кожної технологічної операції. Удосконалено метод визначення раціонального технічного рівня під'їзної колії на підставі використання моделі технології її функціонування, а також станції примикання. Запропоновано метод вибору оптимального виду доставки вантажу на підприємство з урахуванням результатів прогнозування показників роботи під'їзних колій і станцій примикання. Обгрунтовано комплекс задач, що вирішуються на АРМ оперативного персоналу вантажних станцій і транспортних цехів підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Топчієв М. П. 
Удосконалення технології роботи технічних засобів сортувальних станцій на основі ресурсозбереження : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.20 / М. П. Топчієв; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2004. - 21 c. - укp.

Удосконалено технологію маневрової роботи на сортувальній станції на підставі використання ресурсоощадного підходу з урахуванням впливу експлуатаційних і конструктивних факторів та вибору раціональних параметрів поздовжнього профілю насувної частини сортувальних гірок. Запропоновано кореляційну математичну модель для визначення коефіцієнта стійкості функціонування сортувальної станції під час проведення маневрової роботи у парках приймання - відправлення та на сортувальній гірці. Одержано номограми залежностей основних технологічних показників у межах інтервалу довіри коефіцієнта стійкості для оперативного контролю та керування маневровою роботою за умов раціонального використання та економії паливно-енергетичних ресурсів. Запропоновано математичну модель процесу розформування потягів на сортвальній гірці як модель динамічного програмування, що дозволяє визначити раціональні конструктивні та технологічні параметри за критерієм витрат паливно-енергетичних ресурсів та одержано номограми залежностей витрат палива маневровими локомотивами від довжини потягу за різного розташування відчепів і конструктивних параметрів поздовжнього профілю насувної частини сортувальної гірки. Удосконалено методи розрахунку витрат палива під час проведення маневрових операцій за рахунок обліку множини експлуатаційних і конструктивних факторів. Уточнено структуру інтегрованої до комплексної системи електронного обміну даними локальної інформаційної мережі сортувальної станції, використання якої забезпечує виконання маневрової роботи за умов ресурсоощадження на АРМ маневрового диспетчера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.254.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333244 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Малашкін В. В. 
Аналіз технічного стану приймально-відправних парків сортувальних станцій України / В. В. Малашкін // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 6/3. - С. 55-59. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Представлено аналіз технічного стану приймально-відправних парків сортувальних станцій України. Виконано перевірку відповідності параметрів колійного розвитку існуючих парків нормам, що рекомендуються в проектній документації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.254.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мазуренко О. О. 
Визначення ефекту від оперативного формування двогрупних поїздів на базі одногрупних призначень / О. О. Мазуренко // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 6/3. - С. 23-28. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто вплив оперативного формування двогрупних поїздів (ДГП) на витрати по організації вагонопотоків у поїзди на залізничному напрямку. Визначено критерій оцінювання рішення про формування ДГП і розроблено методику його застосування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бобровский В. И. 
Исследование влияния режимов торможения отцепов на условия их разделения на стрелках / В. И. Бобровский, Д. Н. Козаченко, Т. В. Болвановская // Залізн. трансп. України. - 2011. - № 3. - С. 3-6. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Приведены результаты исследования процесса расформирования состава на сортировочных горках при неопределенности информации о ходовых свойствах отцепов и условиях их скатывания, предложены методы выбора режимов торможения для уменьшения риска неразделения отцепов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.254.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Брусенцов В. Г. 
Наявное состояние функциональной надежности резерва операторов-диспетчеров / В. Г. Брусенцов, О. В. Брусенцов, В. Н. Самсонкин, П. А. Воронько // Залізн. трансп. України. - 2009. - № 5. - С. 23-25. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Рассмотрено состояние составляющей функциональной надежности у студентов факультета "Управления процессами перевозов", которые в ближайшее время займут рабочие места операторов-диспетчеров на железнодорожном транспорте. Приведены результаты обследований по определению уровня здоровья и биологического возраста. Показано, что большая часть обследуемых имеют сниженный уровень здоровья и существенное превышение биологического возраста над метрическим. За результатами сделан вывод о необходимости контроля этих параметров у действующих операторов-диспетчеров.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.250.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського