Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=О280.250.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Мишко С. І. 
Економіко-математичне моделювання технологічних процесів роботи залізничної проміжної станції / С. І. Мишко // Залізн. трансп. України. - 2006. - № 5. - С. 30-36. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наведено економіко-математичну модель технологічного процесу роботи проміжної залізничної станції. Розроблено сценарій та алгоритм моделювання, в основу якого покладено метод автоматного моделювання, що дає можливість адекватного представлення процесів навантаження - розвантаження вагонів на станції з урахуванням часу простоїв, що призводить до зниження прибутків станції від обслуговування транспортних одиниць.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.250.3 + У9(4УКР)372.0в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Яновський П. О. 
Дослідження впливу факторів на час перебування поїздів на дільницях / П. О. Яновський // Залізн. трансп. України. - 2008. - № 3. - С. 25-29. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено методичні підходи оцінки найбільш імовірної тривалості часу знаходження поїздів на дільницях.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.250.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Яновський П. О. 
Методика визначення тривалості знаходження вагонів на технічних станціях в умовах функціонування автоматичної системи моделювання та аналізу експлуатаційної роботи залізниць / П. О. Яновський // Залізн. трансп. України. - 2008. - № 2. - С. 25-28. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Наведено методику визначення тривалості виконання технологічних операцій з урахуванням дії основних і додаткових факторів для моделювання експлуатаційної роботи залізниць.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.250.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Брусенцов В. Г. 
Наявное состояние функциональной надежности резерва операторов-диспетчеров / В. Г. Брусенцов, О. В. Брусенцов, В. Н. Самсонкин, П. А. Воронько // Залізн. трансп. України. - 2009. - № 5. - С. 23-25. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Рассмотрено состояние составляющей функциональной надежности у студентов факультета "Управления процессами перевозов", которые в ближайшее время займут рабочие места операторов-диспетчеров на железнодорожном транспорте. Приведены результаты обследований по определению уровня здоровья и биологического возраста. Показано, что большая часть обследуемых имеют сниженный уровень здоровья и существенное превышение биологического возраста над метрическим. За результатами сделан вывод о необходимости контроля этих параметров у действующих операторов-диспетчеров.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.250.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вернигора Р. В. 
Анализ простоев поездов в ожидании поездных локомотивов на сортировочных станциях / Р. В. Вернигора, Л. О. Ельникова // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2012. - № 5/3. - С. 16-19. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Проанализированы величины простоя составов в ожидании подачи поездных локомотивов на сортировочных станциях Украины. Приведены данные о простоях для одной из сортировочных станций. Рассмотрены причины появления простя в ожидании локомотивов на станциях и пути его сокращения.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.250.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шульдінер Ю. В. 
Функціонування залізничних прикордонних станцій в межах транспортно-логістичних кластерів / Ю. В. Шульдінер // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2013. - № 3/3. - С. 53-58. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На підставі відтворення технології функціонування прикордонної передавальної станції виявлено, що найбільший вплив на швидкість передачі вагонопотоку за кордон мають простої вагонів під технологічними операціями. Проведено обгрунтування доцільності вдосконалення функціонування інформаційної підсистеми прикордонної передавальної станції як учасника транспортно-логістичного кластера.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.250.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Таранець О. І. 
Техніко-економічне обгрунтування удосконалення конструкції паркової гальмівної позиції / О. І. Таранець // Залізн. трансп. України. - 2014. - № 4. - С. 42-46. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто техніко-економічне обгрунтування удосконалення конструкції паркової гальмівної позиції. Виконано аналіз експлуатаційних витрат та капітальних вкладень, пов'язаних із реконструкцією. Розраховано показники економічної ефективності.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.250.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Козаченко Д. Н. 
Оптимизация распределения сортировочных путей между регулировщиками скорости вагонов / Д. Н. Козаченко, В. И. Бобровский, С. В. Гревцов // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 13. - С. 26-36. - Библиогр.: 15 назв. - рус.

Цель работы - повышение эффективности сортировочного процесса на сортировочных горках с немеханизированными парковыми тормозными позициями путем оптимизации распределения сортировочных путей между регулировщиками скорости вагонов. Исследования выполнены с использованием методов моделирования горочных процессов и метода ветвей и границ. На железных дорогах Украины 87 % сортировочных горок имеют немеханизированные тормозные позиции. Характерной особенностью работы таких горок является появление дополнительных требований к интервальному регулированию скорости скатывания отцепов для обеспечения возможности их последовательного торможения регулировщиком, который обслуживает несколько сортировочных путей. В этой связи актуальной является задача поиска такого распределения сортировочных путей между регулировщиками скорости вагонов, которое обеспечивает минимальную продолжительность роспуска. В общем случае число возможных вариантов решения данной задачи является ограниченным, но может быть весьма большим. Поэтому исследование посвящено поиску правил, которые позволяют исключать из анализа заведомо нерациональные варианты. В результате выполненных исследований разработан формальный метод оптимизации распределения сортировочных путей между регулировщиками скорости вагонов. Практическая значимость. Результаты выполненных исследований могут быть использованы в оперативной работе железнодорожных станций для решения задачи автоматизированной выдачи рекомендаций по организации роспуска на немеханизированных сортировочных горках, а также при решении задач нормирования числа регулировщиков скорости вагонов на них.


Індекс рубрикатора НБУВ: О213.45-041.1 + О280.250.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Филатов Е. А. 
Расчет параметров путевых структур железнодорожных станций по критерию безопасности / Е. А. Филатов // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 14. - С. 86-94. - Библиогр.: 5 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.250.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Еловой И. А. 
Распределение подвижного состава для отстоя между путями общего и необщего пользования / И. А. Еловой, Е. Н. Потылкин // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2018. - № 2. - С. 44-56. - Библиогр.: 20 назв. - рус.

Цель работы - разработка подхода к обоснованию выбора режима взаимодействия магистрального и промышленного железнодорожного транспорта с позиции распределения вагонов, направляемых в отстой, между железнодорожными путями общего и необщего пользования. Для достижения поставленной цели использованы методы научного анализа и синтеза, теории графов, а также экспериментально-статистические методы составления моделей. Получена зависимость потребной вместимости железнодорожных путей, в которой учитывается доля приватных вагонов в общем парке, поступающих на места необщего пользования. Предложена схема выбора места размещения вагонов для обоснования выбора режима взаимодействия магистрального и промышленного железнодорожного транспорта с учетом имеющегося в наличии путевого оснащения и целесообразности его дальнейшего развития. Задача в такой постановке до настоящего времени не решена, что и определяет актуальность и новизну исследования в данном направлении. Полученная формула по определению потребной вместимости железнодорожных путей, в отличие от существующих способов ее расчета, учитывает влияние случайного характера обслуживания перевозочных средств на местах необщего пользования, а также доли приватных вагонов в общем парке. Предложен метод выбора места размещения приватного подвижного состава, используемый для обоснования выбора режима взаимодействия магистрального и промышленного железнодорожного транспорта с учетом имеющего в наличии путевого оснащения и целесообразности его дальнейшего развития. Отличительной особенностью представленного метода является учет интересов грузовладельца, как стороны, в наибольшей степени заинтересованной в эффективной взаимной работе железнодорожного транспорта общего и необщего пользования. На основании результатов исследования могут быть получены рекомендации по выбору режима взаимодействия магистрального и промышленного железнодорожного транспорта в части распределения вагонов, направляемых для отстоя, между железнодорожными путями общего и необщего пользования. Это позволит уменьшить издержки грузовладельцев за счет минимизации экономических и временных потерь и, как следствие, сделать услуги железнодорожного транспорта более привлекательными для клиентуры, что приведет к повышению его конкурентоспособности на рынке транспортных услуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.250.331 + О299.802.503.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Nesterenko H. I. 
Improvement of supervisory control of train movement by means of introduction of operational zones = Удосконалення диспетчерського регулювання руху поїздів за допомогою введення оперативних зон / H. I. Nesterenko, P. V. Bech, M. I. Muzykin, S. I. Avramenko // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2018. - № 6. - С. 59-70. - Бібліогр.: 19 назв. - англ.

Мета роботи - дослідити доцільність передачі автоматичного керування малодіяльними станціями дільниці (за принципом диспетчерської централізації) черговим по опорних станціях. Проаналізовано роботу вантажонапружених дільниць ПАТ "Українська залізниця". Виявлено, що інформаційна завантаженість диспетчерів, що керують рухом поїздів на дільницях головного ходу, повсякчас перевищує допустимий рівень. Досліджено можливість використання технології диспетчерського регулювання руху поїздів за допомогою введення оперативних зон. Виявлено, що ємності приймально-відправних колій на станціях дільниці вкрай обмежені. Займання обгінних колій "залишеними" поїздами заважає проведенню будь-яких регулювальних заходів усередині дільниці. Поїзди слідують один за одним без надання пріоритету, тобто слідують по дільниці в тому порядку, в якому вони надійшли на неї. Через обмежену кількість колій на переддільничній проміжній станції вантажні поїзди розставляють під обгін пасажирськими на далеких підходах. Це призводить до втрат дільничної швидкості й знижує рівень використання пропускної здатності дільниць. Уведення оперативних зон значно скоротить інформаційні потоки та полегшить працю поїзних диспетчерів дільниці, створить необхідні умови для творчого прийняття рішень із внутрішньодільничного регулювання, сприятиме підвищенню дільничної швидкості руху поїздів. Розроблено нову технологію вдосконалення управління поїзними дільницями шляхом розділення їх на оперативні зони. У кожній зоні, що складається з двох-трьох перегонів, рухом поїздів може керувати черговий опорної станції, що виконує в цьому випадку функції поїзного диспетчера. Запропоновано на резервні колії переддільничних проміжних станцій виставляти состави з технічних станцій, які простоюють у зв'язку з нерівномірністю руху, особливо з кінцевих станцій (стикових пунктів) дільниць обігу локомотивів. Укладання резервних колій і їх утримання, ураховуючи періодичність використання й зменшену допустиму швидкість руху, можна дозволити за менш жорсткими нормами влаштування земляного полотна, баластної призми, епюри шпал, з урахуванням використання стрілочних переводів і колій, знятих з експлуатації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.250.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Пестременко-Скрипка О. С. 
Удосконалення системи передачі міжнародного вагонопотоку на прикордонних передавальних станціях / О. С. Пестременко-Скрипка, Т. Т. Берестова // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 17. - С. 48-54. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета роботи - удосконалення міжнародних вантажних перевезень у експортно-імпортному та транзитному сполученнях шляхом автоматизації оперативного управління. Виконані дослідження засновані на використанні методів системного аналізу і процедури моніторингу процесу взаємодії залізничного транспорту, митних органів та інших керуючих служб з подальшим застосуванням теорії математичної статистики, системи дослідження операцій на транспорті та теорії прийняття рішень. Виконано аналіз процесу перевезення міжнародних вагонопотоків на прикордонних передавальних станціях, який показав, що на сьогоднішній день станції працюють із перебоями, допускаються тривалі затримки поїздів. Визначено основні причини затримок вагонів, що є найбільш поширеними та характерними для всіх прикордонних передавальних станцій. Для прискорення обміну даними, що пов'язані з перевезенням міжнародних вантажів, запропоновано використання на станції новітніх інформаційних систем за рахунок раціоналізації впровадженої підсистеми автоматизованого робочого місця логіста для забезпечення дотримання логічної послідовності технологічних операцій міжнародних вантажних перевезень на прикордонних передавальних станціях в умовах підвищення якості перевезень і збереженості технічних і експлуатаційних ресурсів. Розроблено математичну модель просування міжнародних вантажопотоків через прикордонну передавальну станцію, структура якої включає цільову функцію - загальні витрати ресурсів від затримки вагонів працівниками станції та іншими контролюючими органами. Наукова новизна роботи полягає в доведенні ефективності удосконалення міжнародних вантажних перевезень за рахунок впровадженої підсистеми автоматизованого робочого місця логіста для забезпечення дотримання логічної послідовності технологічних операцій експортно-імпортних та транзитних вантажних перевезень на прикордонних передавальних станціях в умовах підвищення якості перевезень і збереженості технічних та експлуатаційних ресурсів. Практична значимість роботи полягає в тому, що впровадження її результатів дозволить скоротити простої вагонів на прикордонних передавальних станціях та прискорити доставку міжнародних вантажів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.250.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
13.

Пестременко-Скрипка О. С. 
Удосконалення системи передачі міжнародного вагонопотоку на прикордонних передавальних станціях / О. С. Пестременко-Скрипка, Т. Т. Берестова // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 17. - С. 48-54. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета роботи - удосконалення міжнародних вантажних перевезень у експортно-імпортному та транзитному сполученнях шляхом автоматизації оперативного управління. Виконані дослідження засновані на використанні методів системного аналізу і процедури моніторингу процесу взаємодії залізничного транспорту, митних органів та інших керуючих служб з подальшим застосуванням теорії математичної статистики, системи дослідження операцій на транспорті та теорії прийняття рішень. Виконано аналіз процесу перевезення міжнародних вагонопотоків на прикордонних передавальних станціях, який показав, що на сьогоднішній день станції працюють із перебоями, допускаються тривалі затримки поїздів. Визначено основні причини затримок вагонів, що є найбільш поширеними та характерними для всіх прикордонних передавальних станцій. Для прискорення обміну даними, що пов'язані з перевезенням міжнародних вантажів, запропоновано використання на станції новітніх інформаційних систем за рахунок раціоналізації впровадженої підсистеми автоматизованого робочого місця логіста для забезпечення дотримання логічної послідовності технологічних операцій міжнародних вантажних перевезень на прикордонних передавальних станціях в умовах підвищення якості перевезень і збереженості технічних і експлуатаційних ресурсів. Розроблено математичну модель просування міжнародних вантажопотоків через прикордонну передавальну станцію, структура якої включає цільову функцію - загальні витрати ресурсів від затримки вагонів працівниками станції та іншими контролюючими органами. Наукова новизна роботи полягає в доведенні ефективності удосконалення міжнародних вантажних перевезень за рахунок впровадженої підсистеми автоматизованого робочого місця логіста для забезпечення дотримання логічної послідовності технологічних операцій експортно-імпортних та транзитних вантажних перевезень на прикордонних передавальних станціях в умовах підвищення якості перевезень і збереженості технічних та експлуатаційних ресурсів. Практична значимість роботи полягає в тому, що впровадження її результатів дозволить скоротити простої вагонів на прикордонних передавальних станціях та прискорити доставку міжнародних вантажів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.250.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського