Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=О280.332.2$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Мямлин С. В. Каскадный алгоритм определения динамической нагруженности вагона / С. В. Мямлин, В. В. Кравец // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 4. - С. 47-50. - Библиогр.: 12 назв. - рус.Предложен каскадный алгоритм определения динамических сил и моментов, возникающих при взаимодействии элементов конструкции скоростного вагона в местах контакта. Алгоритм позволяет оценить значения составляющих динамической нагруженности элементов конструкции скоростного вагона и пути, обусловленные гироскопическими, центробежными, кориолисовыми, тангенциальными инерционными силами и моментами. Ключ. слова: железнодорожный транспорт, скоростные вагоны, динамическое нагружение, инерциальные системы, уравнения Эйлера - Лагранжа, кватернионные матрицы, оператор Эйлера, углы Эйлера - Крылова, центробежные, гироскопические, тангенциальные, кориолисовы инерционные силы Індекс рубрикатора НБУВ: О280.332.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Кривошей Б. О. Технолого-економічні умови взаємодії збірних і дільничних потоків / Б. О. Кривошей, П. О. Яновський // Залізн. трансп. України. - 2011. - № 1. - С. 27-29. - укp.Наведено результати дослідження технолого-економічних умов взаємодії збірних і дільничних потоків. Індекс рубрикатора НБУВ: О284.027 + О280.332.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Фомін О. В. Визначення динамічного навантаження, яке діє на напіввагон з пружно-фрикційними складовими в рамі / О. В. Фомін, А. О. Ловська // Залізн. трансп. України. - 2022. - № 2. - С. 28-37. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.Наведено результати визначення динамічного навантаження, яке діє на напіввагон з пружно-фрикційною рамою. Встановлено, що запропоноване рішення дозволяє знизити вертикальні прискорення, які діють на несівну конструкцію напіввагона на 9,5 % у порівнянні з типовою. Проведені дослідження сприятимуть створенню рекомендацій щодо проектування вантажних вагонів з покращеними технічними та експлуатаційними показниками, а також підвищенню ефективності їх експлуатації. Індекс рубрикатора НБУВ: О280.332.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|