Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>U=О280.332.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Мямлин С. В. 
Каскадный алгоритм определения динамической нагруженности вагона / С. В. Мямлин, В. В. Кравец // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 4. - С. 47-50. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Предложен каскадный алгоритм определения динамических сил и моментов, возникающих при взаимодействии элементов конструкции скоростного вагона в местах контакта. Алгоритм позволяет оценить значения составляющих динамической нагруженности элементов конструкции скоростного вагона и пути, обусловленные гироскопическими, центробежными, кориолисовыми, тангенциальными инерционными силами и моментами.


Ключ. слова: железнодорожный транспорт, скоростные вагоны, динамическое нагружение, инерциальные системы, уравнения Эйлера - Лагранжа, кватернионные матрицы, оператор Эйлера, углы Эйлера - Крылова, центробежные, гироскопические, тангенциальные, кориолисовы инерционные силы
Індекс рубрикатора НБУВ: О280.332.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кривошей Б. О. 
Технолого-економічні умови взаємодії збірних і дільничних потоків / Б. О. Кривошей, П. О. Яновський // Залізн. трансп. України. - 2011. - № 1. - С. 27-29. - укp.

Наведено результати дослідження технолого-економічних умов взаємодії збірних і дільничних потоків.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.027 + О280.332.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
3.

Фомін О. В. 
Визначення динамічного навантаження, яке діє на напіввагон з пружно-фрикційними складовими в рамі / О. В. Фомін, А. О. Ловська // Залізн. трансп. України. - 2022. - № 2. - С. 28-37. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Наведено результати визначення динамічного навантаження, яке діє на напіввагон з пружно-фрикційною рамою. Встановлено, що запропоноване рішення дозволяє знизити вертикальні прискорення, які діють на несівну конструкцію напіввагона на 9,5 % у порівнянні з типовою. Проведені дослідження сприятимуть створенню рекомендацій щодо проектування вантажних вагонів з покращеними технічними та експлуатаційними показниками, а також підвищенню ефективності їх експлуатації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.332.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського