Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=О284.025.432.51$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Сокол Э. Н. 
Условия удерживания и самопроизвольного скатывания выставленной на спуске группы вагонов / Э. Н. Сокол // Залізн. трансп. України. - 2009. - № 3. - С. 15-20. - Библиогр.: 4 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025.432.511

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Кудряшов А. В. 
Підвищення ефективності сортувального процесу на станціях шляхом оптимізації режимів розформування составів на гірках : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / А. В. Кудряшов; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. - Д., 2010. - 21 c. - укp.

Вперше досліджено імовірнісні характеристики процесу багаторазових розділень відчепів составу на розділових стрілках. Розроблено методику, яка дозволяє встановити загальну кількість розділень відчепів составів, а також їх розподіл з окремих стрілочних позицій. Удосконалено математичну модель скочування відчепів з гірки, яка на відміну від існуючої, дозволяє керувати вибором зони гальмування відчепу, в тому числі, за низьких швидкостей виходу з гальмівних позицій. Розроблено метод оптимізації режиму розформування составу з урахуванням багаторазових розділень, що дозволило підвищити якість сортувального процесу за рахунок виключення нерозділень між несуміжними відчепами та маневрової роботи з їх ліквідації. Наведено метод оптимізації режиму гальмування керованого відчепу, який дозволяє врахувати умови його розділення не тільки з суміжними відчепами, а й з усіма іншими, що входять в кортеж керованого.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025.432.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Журавель В. В. 
Тривалість осаджування вагонів та їх пошкодження під час сортування на гірках / В. В. Журавель, П. О. Яновський // Залізн. трансп. України. - 2012. - № 2. - С. 32-36. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Наведено результати досліджень, які дозволили встановити регресійні моделі для визначення середньої тривалості осаджування у розрахунку на один вагон і можливої кількості пошкоджених вагонів на 1000 перероблених на сортувальній гірці залежно від похибки гальмування відчепів та ухилу сортувальних колій з урахуванням параметрів вагонопотоку, що переробляється.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025.432.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Журавель В. В. 
Удосконалення методів оцінки прицільного регулювання на сортувальних гірках з метою підвищення ефективності їх функціонування : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / В. В. Журавель; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. - Д., 2013. - 21 c. - укp.

Вирішено актуальне науково-прикладне завдання підвищення ефективності функціонування сортувальних гілок шляхом визначення раціональних техніко-експлуатаційних параметрів прицільного регулювання швидкості відчепів. Вперше одержано залежності параметрів якості прицільного регулювання швидкості відчепів на сортувальних гірках, факторами яких є похибка гальмування відчепів і ухил сортувальних колій, що дозволяють нормувати тривалість виконання маневривих операцій у сортувальних парках станцій. Удосконалено метод визначення раціональних техніко-експлуатаційних параметрів прицільного регулювання швидкості відчепів, що, на відміну від тих, що існують, дозволяє встановити точність прицільного регулювання та ухил сортувальних колій, за яких мінімізуються загальні витрати на розформування складів на сортувальних гірках. Покращено математичну модель процесу розформування складів поїздів на сортувальній гірці, яка, на відміну від тих, що існують, дозволяє врахувати особливі умови розпуску складів за наявності вагонів, що заборонено спускати з гірки без локомотива.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025.432.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397884 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Журавель В. В. 
Проблеми регулювання швидкості скочування відчепів на сортувальних гірках / В. В. Журавель // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 8. - С. 45-50. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Сортувальні станції є опорними пунктами з організації вагонопотоків на мережі залізниць України; від їх якісної роботи в значній мірі залежить виконання термінів доставки вантажів, забезпечення збереження вагонів і вантажів, зниження собівартості перевезень. Найбільш ефективними сортувальними пристроями на таких станціях є сортувальні гірки. Системи інтервально-прицільного регулювання швидкості скочування відчепів на сортувальних гірках отримали домінуюче розповсюдження на залізницях світу. Одним з недоліків таких систем є пошкодження вагонів під час сортування. Визначення шляхів усунення даного недоліку є актуальною задачею сьогодення. Для одержання значень середньої швидкості зіткнення відчепів на сортувальних коліях використано імітаційне моделювання процесу розформування составів на сортувальній гірці. Встановлено, що зменшення розрахункової швидкості підходу відчепів до вагонів, які знаходяться на сортувальних коліях, викликає суттєве зменшення можливої кількості пошкоджених вагонів на 1000 перероблених на гірці і, як наслідок, зменшення річних експлуатаційних витрат, які пов'язані з пошкодженням вагонів. У той же час, збільшення похибки гальмування відчепів викликає суттєве зростання кількості таких вагонів. Збільшення крутості ухилу сортувальних колій викликає певне зростання кількості пошкоджених вагонів і витрат, які пов'язані з їх пошкодженням. Досліджено вплив точності гальмування відчепів на парковій гальмовій позиції, розрахункової швидкості їх підходу до вагонів, які знаходяться на сортувальних коліях, і параметрів профілю цих колій на середню швидкість зіткнення відчепів і можливу кількість пошкоджених вагонів. Результати досліджень дозволяють визначити найбільш раціональний варіант технічного оснащення сортувальної гірки та системи керування парковою гальмовою позицією.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025.432.511

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Таранець О. І. 
Удосконалена модель скочування відчепів з сортувальної гірки в умовах дії випадкових факторів / О. І. Таранець // Залізн. трансп. України. - 2014. - № 6. - С. 40-43. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто удосконалену імітаційну модель процесу скочування відчепів з сортувальної гірки. В запропонованій моделі, на відміну від існуючої, фактори, що діють на відчеп у процесі скочування, моделюються як випадкові функції та випадкові величини.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025.432.511

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гревцов С. В. 
Дослідження умов розділення відчепів на немеханізованих гальмових позиціях / С. В. Гревцов // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 11. - С. 26-32. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Мета дослідження - аналіз умов роботи регулювальників швидкості скочування відчепів та встановлення конфігурації області допустимих режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках з башмачними гальмовими позиціями (БГП). Під час виконання дослідження використовувались методи обстеження залізничних станцій та методи теорії гіркових процесів. Башмачні гальмові позиції на сортувальних коліях є додатковими елементами немеханізованих сортувальних гірок, де необхідно виконувати перевірку умов розподілення відчепів. Через значну тривалість регулювання швидкості відчепу у порівнянні з заняттям стрілок та уповільнювачів обмеження по розділенню на БГП є більш жорсткими у порівнянні з обмеженнями на спускній частині гірки. У зв'язку з цим у разі визначення потрібного штату регулювальників необхідно виконувати перевірку переробної спроможності гірок. В результаті виконаних досліджень вперше встановлено залежності для визначення тривалості регулювання швидкості скочування відчепа на БГП. Встановлено, що робота БГП може накладати додаткові обмеження на умови регулювання відчепів уповільнювачами спускної частини гірки. За рахунок вказаних обмежень уточнено конфігурацію області допустимих швидкостей виходу відчепів з уповільнювачів спускної частини гірок з немеханізованими парковими гальмовими позиціями. Практична значимість. Результати дослідження дозволяють удосконалити методи визначення переробної спроможності сортувальних гірок та нормування штату регулювальників швидкості вагонів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025.432.511 + О261.16-045

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Козаченко Д. М. 
Дослідження впливу технічного стану гальмових уповільнювачів на переробну спроможність сортувальних гірок / Д. М. Козаченко, С. В. Гревцов, Т. В. Болвановська // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2016. - № 4. - С. 37-46. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Мета роботи - розробка методів розрахунку переробної спроможності сортувальних гірок для умов втрати уповільнювачами гальмової потужності. Функціонування сортувальних гірок пов'язано з дією значної кількості випадкових факторів, таких як: характеристики відчепів, умови зовнішнього середовища, величина гальмової потужності, що реалізується уповільнювачами, тощо. У зв'язку з цим для дослідження поставлених завдань використано методи імітаційного моделювання та математичної статистики. Визначення швидкості та часу руху відчепів за маршрутами здійснюється на підставі моделювання їх скочування з сортувальної гірки. У випадку, якщо гальмової потужності уповільнювачів спускної частини гірки недостатньо для зупинки ними відчепів, то під час розпуску повинні передбачатись перерви для звільнення попередніми відчепами маршрутів скочування. З використанням методів теорії ймовірності визначено залежності, що дозволяють встановлювати тривалість вказаних зупинок. У випадку, якщо гальмової потужності уповільнювачів на спускній частині гірки та на сортувальних коліях недостатньо для виконання вимог прицільного регулювання швидкості скочування відчепів, то необхідно використовувати додаткове башмачне гальмування. В дослідженні розроблені методи, які на підставі імітаційного моделювання сортувального процесу дозволяють встановлювати потрібну величину збільшення тривалості розпуску, що забезпечує безпеку руху за заданої кількості регулювальників швидкості руху вагонів. Запропоновано удосконалені методи визначення переробної спроможності сортувальних гірок. Їх особливість у тому, що вони (на відміну від існуючих) дозволяють враховувати технологічні обмеження, що викликані вимогами безпеки сортувального процесу, і можуть застосовуватись для оцінки показників роботи гірок за умов параметричних відмов уповільнювачів. Застосування запропонованих методів дозволяє для існуючих обсягів роботи оцінювати вплив несправності уповільнювачів на погіршення показників роботи сортувальних гірок.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025.432.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського