Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (20)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=О284.88$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Зігангірова Ю. М. 
Розробка математичної моделі автоматизації процесу суміщення вантажів на залізничному транспорті / Ю. М. Зігангірова, М. Д. Кацман, С. В. Юхимчук // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 2003. - № 3(19). - С. 135-138. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Запропоновано математичну модель автоматизації суміщення безпечних і небезпечних вантажів під час перевезення залізничним транспортом.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Великодний В. В. 
Розширення функціональних можливостей АСК ВП Укрзалізниці / В. В. Великодний, М. Д. Кацман, О. І. Коліков, С. В. Юхимчук // Залізн. трансп. України. - 2009. - № 1. - С. 21-23. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Берестовой А. М. 
Синтез процесів і об'єктів у матеріальних потоках транспорту затвердіваючих рідин : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.22.12 / А. М. Берестовой; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2002. - 37 c. - укp.

Апробовано методологію синтезу процесів та об'єктів у матеріальних потоках транспорту твердних рідин, що забезпечує вибір раціонального варіанта функціонування транспорту та його складових частин, з урахуванням зниження енерговитрат і забезпечення захисту навколишнього середовища. Встановлено фактори й особливості транспорту твердних рідин, які впливають на його розвиток, запропоновано принципи, моделі та алгоритми синтезу процесів та об'єктів у його матеріальних потоках. Розроблено методи оцінки та зниження шкідливих впливів транспорту на навколишнє середовище на різних етапах його функціонування, визначено найбільш техногенно небезпечні елементи для їх комплексного усунення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кацман М. Д. 
Інформаційні та математичні моделі автоматизації вироблення рекомендацій керівнику гасіння пожежі на залізничному транспорті : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / М. Д. Кацман; Херсон. нац. техн. ун-т. - Херсон, 2006. - 19 c. - укp.

Досліджено питання створення нової інформаційної технології автоматизації управління гасінням пожеж у рухомому складі залізниці. Розроблено інформаційні моделі оцінювання обстановки та вироблення рішень для ліквідації таких надзвичайних ситуацій з використанням теоретико-множинних моделей і методів продукційних систем, а також математичні моделі оцінки результативності дій пожежних підрозділів з ліквідації зазначених надзвичайних ситуацій за допомогою методів лінійного програмування, моделей і методів стохастичних мереж. Запропоновано структурну схему системи підтримки прийняття рішень (СППР) керівників ліквідації надзвичайних ситуацій, що супроводжуються пожежами небезпечних вантажів. За допомогою інформаційної технології підтримки прийняття рішень розроблено алгоритм роботи такої СППР, який реалізує ітеративний та інтерактивний процес аналізу обстановки та вироблення рішень щодо ліквідації надзвичайних ситуацій, що супроводжуються пожежами. Запропоновано порядок використання дворівневого автоматизованого комплексу керівництва ліквідацією надзвичайних ситуацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.88 н68

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346871 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кузьмич Х. О. 
Оцінка забруднення атмосферного повітря під час аврійних розливів гідрогенфторидної кислоти різної концентрації на залізничному транспорті / Х. О. Кузьмич, Л. В. Шевченко, Л. Д. Тарасова, Л. О. Яришкіна // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 667. - С. 237-240. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Зазначено, що сьогодні однією з головних проблем є забруднення довкілля через викиди хімічних речовин під час аварій з екологічно небезпечними вантажами. Запропоновано методику визначення забруднення атмосферного повітря під час аварійних розливів розчинів гідрогенфториду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц9-524.2 + О284.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кацман М. Д. 
Аналіз впливу на екологічний стан довкілля основних властивостей небезпечних вантажів, що перевозяться залізничним транспортом / М. Д. Кацман, М. І. Адаменко // Системи оброб. інформації. - 2012. - Вип. 5. - С. 158-165. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано основні властивості та види небезпек вантажів, які перевозяться залізничним транспортом, щодо їх впливу на екологічний стан довкілля.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вопросы оповещения, предупреждения, локализации, смягчения и ликвидации аварийных ситуаций и их последствий при перевозках опасных грузов по железным дорогам Украины : сб. материалов науч.-практ. конф., 12 - 13 сент. 2013 г., Одесса. - Одесса, 2013. - 302 c. - рус. - англ.

Проанализированы случаи аварийный ситуаций на железных дорогах Украины за 2009 - 2013 гг. Рассмотрены мероприятия по недопущению аварийных ситуаций с опасными грузами на дорогах Украины, опыт их ликвидации. Исследовано влияние аварийных ситуаций на окружающую среду. Изучен опыт ликвидации возгорания волокна хлопкового при перевозке в крытом подвижном составе. Внимание уделено аварийным ситуациям при перевозке нефтепродуктов. Приведены факторы риска и способы их предупреждения. Описаны методы улучшения качества укрытий серы в полувагонах для уменьшения случаев загорания груза при длительной транспортировке. Проанализировано взаимодействие наблюдателей ТОО "Тенгизшевройл" от НЭК-Брест с Белорусской и Львовской железной дорогой УЗ при ликвидации ЧС с опасными грузами ТОО "Тенгизшевройл".


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.88 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА779408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Родкевич О. Г. 
Закономірності та використання факторів ефективності системи перевезення небезпечних вантажів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / О. Г. Родкевич; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - К., 2013. - 25 c. - укp.

Увагу приділено питанням підвищення безпеки перевезення небезпечних вантажів залізничним транспортом шляхом створення аналітичних моделей потоків ймовірностей транспортних подій під час перевезень цих вантажів. Вперше запропоновано комплексний критерій оцінки безпечності для планування найбільш ефективного маршруту прямування вагонів з небезпечними вантажами та розташування й обладнання засобів ліквідації наслідків аварій з ними. Одержано аналітичні залежності для оцінки ризику транспортних подій з небезпечними вантажами з урахуванням вантажонапруженості й інших експлуатаційних показників залізничного транспорту. Набули подальшого розвитку математичні моделі впливу зовнішніх і внутрішніх технологічних, організаційних, економічних та інших факторів на формування потенційних транспортних потоків небезпечних вантажів та інтенсивність потоків можливих транспортних подій з небезпечними вантажами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА400581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Музикіна С. І. 
Удосконалення управління процесом просування вагонів з небезпечними вантажами на залізничній мережі : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / С. І. Музикіна; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - К., 2013. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблеми організації й управління процесом перевезення небезпечних вантажів залізничним транспортом шляхом інтелектуальної підтримки планування на тактичному та оперативному рівнях. Розроблено дворівневу інтелектуальну систему планування й оперативного управління просуванням вагонів із небезпечними вантажами на залізничній мережі, яка базується на моделі планування маршрутів слідування вагонів із небезпечними вантажами за умов ризику та моделі оперативного управління процесом просування вагонів із небезпечними вантажами в підсистемі "технічна станція - прилегла дільниця" на базі нечіткої ситуаційної мережі. Запропоновано структурну схему планування й управління вагонопотоками, з урахуванням специфіки перевезення небезпечних вантажів, яка дозволяє реалізувати підтримку процесу планування і управління як за звичайного режиму роботи, так і у разі виникнення нестандартних ситуацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА401056 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Косенко Є. Я. 
Удосконалення реагування на аварійні ситуації при перевезенні небезпечних вантажів на залізниці / Є. Я. Косенко, С. В. Кухлівський, Б. М. Бондаренко, І. І. Подзігун // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2013. - № 2. - С. 28-34. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Надзвичайні ситуації (НС) техногенного характеру на залізниці визначаються особливостями уражаючих факторів та поділяються на: аварії (катастрофи), які супроводжуються викидами (виливами) небезпечних речовин, пожежами, вибухами; аваріями на інженерних мережах і системах життєзабезпечення; руйнування будівель і споруд, аварії транспортних засобів та ін. Зараз існує проблема планування взаємодії сил і засобів міністерств і відомств, які залучаються для подолання наслідків НС, зокрема, під час перевезення небезпечних вантажів на залізниці. У процесі дослідження використовувався метод пошукової оптимізації удосконалення існуючих систем аналізу та прогнозування НС, а також спостереження та часової реєстрації дій рятувальних служб під час тренувань та за реальних умов усунення наслідків НС. Досліджено особливості організації цивільного захисту у разі перевезення небезпечних вантажів, розроблено порядок взаємодії аварійно-рятувальних служб під час усунення наслідків НС техногенного походження на залізниці, внаслідок чого створюються умови щодо зменшення збитків і втрат у разі аварій, катастроф, вибухів, великих пожеж та стихійного лиха. Аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи в зонах НС на залізниці, під час перевезення небезпечних вантажів необхідно планувати на випадок їх можливого виникнення, із одночасним залученням до виконання цих робіт сил і засобів міністерств і відомств, міжгалузевих консорціумів, корпорацій, концернів, асоціацій тощо, які опиняються у районі НС, та завчасне визначення їх підпорядкованості.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Batarliene N. 
Analysis of accidents and incidents occurring during transportation of dangerous goods by railway / N. Batarliene, A. Jarasuniene // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 5. - С. 58-66. - Бібліогр.: 65 назв. - англ.

Проанализированы аварии и инциденты при перевозке опасных грузов железнодорожным транспортом. Представлены результаты исследований, показывающие как респонденты оценили основные факторы, связанные с риском на железнодорожном транспорте. Определены ежегодные убытки предприятий в результате несчастных случаев и потерь, возникающие из-за других факторов, представлена корреляционная зависимость данных факторов. Предложены меры по снижению аварийности и сокращению несчастных случаев на железнодорожном транспорте при перевозке опасных грузов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813-99 + О284.88 н6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кацман М. Д. 
Математичні моделі екологічно небезпечних залізничних транспортних подій / М. Д. Кацман, В. К. Мироненко, В. І. Мацюк // Системи оброб. інформації. - 2015. - Вип. 3. - С. 125-131. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто математичні моделі процесів розвитку залізничних транспортних подій з небезпечними вантажами. Запропоновано нові підходи до раціонального розташування ліквідаційних підрозділів на мережі залізниць і визначення ефективності дій таких підрозділів для досягнення мінімального екологічного збитку та втрати вантажів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.88 + Ц9-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мироненко В. К. 
Підвищення ефективності бойового застосування підрозділів ліквідації наслідків надзвичайної ситуації при залізничних перевезеннях небезпечних вантажів з урахуванням економічного аспекту / В. К. Мироненко, М. Д. Кацман, В. І. Мацюк // Системи озброєння і військ. техніка. - 2015. - № 2. - С. 168-172. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Запропоновано математичну модель економічної оцінки процесів ліквідації надзвичайної ситуації з небезпечними вантажами, що перевозяться залізничним транспортом. Модель дає можливості оцінювання економічної ефективності організації необхідних сил та засобів для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації з урахуванням використання новітніх технічних засобів моніторингу обстановки на місці надзвичайної ситуації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц9-5 + О284.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Беляев Н. Н. 
Экспресс-метод оценки потенциального территориального риска при авариях на транспорте / Н. Н. Беляев, Л. Я. Мунтян // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2016. - № 1. - С. 30-38. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Цель работы - разработка метода оценки потенциального территориального риска при авариях на железнодорожном транспорте, учитывающего специфику эмиссии химически опасных веществ (ХОВ) при чрезвычайных ситуациях во время их транспортировки. Основу предложенного метода составляет численное моделирование процесса переноса ХОВ в атмосфере. Основой численной модели является уравнение массопереноса ХОВ. Данное уравнение учитывает рассеивание в атмосфере опасного вещества за счет ветра и атмосферной диффузии. Для численного интегрирования уравнения переноса ХОВ в атмосфере применяется неявная разностная схема расщепления. На основе построенной численной модели разработан метод оценки потенциального территориального риска и создан код на алгоритмическом языке Фортран. Разработанный метод пространственно-временной оценки территориального риска учитывает: вероятные метеоситуации; режим эмиссии ХОВ; мощность эмиссии; движение источника эмиссии. Проведен вычислительный эксперимент по оценке уровня загрязнения атмосферы над поселком Синельниково при аварийной утечке аммиака. Предложенный метод позволяет оперативно рассчитать возможный потенциальный риск утечки ХОВ на основании расчета уровня загрязнения атмосферы при различных метеоситуациях. С помощью разработанной численной модели выполнена оценка риска поражения людей в селитебной зоне поселка Синельниково. Учеными создан метод оценки потенциального территориального риска, основанный на численном моделировании процесса загрязнения атмосферы. Выполнен расчет потенциального риска для селитебной зоны поселка Синельниково. Разработанный метод оценки потенциального риска можно использовать не только для решения задач данного класса для объектов железнодорожного транспорта, но и для других химически опасных объектов. С помощью разработанного метода выполнена оценка потенциального риска для поселка Синельниково в случае аварийной эмиссии аммиака.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.88 + Д232.2 с18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Berlov A. V. 
Atmosphere protection in case of emergency during transportation of dangerous cargo = Защита атмосферы в случае аварии при транспортировке опасных грузов / A. V. Berlov // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2016. - № 1. - С. 48-54. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Цель работы - разработка численных моделей для прогноза загрязнения атмосферы при горении твердого ракетного топлива (ТРТ) в железнодорожном вагоне, расположенном вблизи здания на примагистральной территории. Данные модели можно использовать при прогнозировании эффективности нейтрализации по защите атмосферы для этого типа аварий. Для решения поставленной задачи разработаны численные модели, основанные на применении уравнений Навье - Стокса, для определения поля скорости ветрового потока вблизи вагонов и зданий, и уравнении переноса примеси в атмосфере. Для численного интегрирования уравнения транспорта загрязнителя использована неявная попеременно-треугольная разностная схема. Для численного интегрирования уравнений Навье - Стокса применены неявные разностные схемы. При проведении вычислительного эксперимента учтены: профиль скорости ветрового потока; взаимодействие ветрового потока со зданием и струей продуктов горения ТРТ; наличие железнодорожного вагона, внутри которого находится источник загрязнения; нестационарность эмиссии загрязнителя. На основе построенных численных моделей проведен вычислительный эксперимент по оценке уровня загрязнения атмосферы при транспортировке железнодорожным транспортом опасного груза в случае аварии на примагистральной территории. Проведены расчеты по применению своевременной нейтрализации продуктов горения ТРТ. Разработаны численные модели, которые позволяют оперативно рассчитать загрязнение атмосферы в случае аварии при транспортировке ТРТ, а также рациональные параметры процесса нейтрализации загрязнителя. Разработаны численные модели, позволяющие учесть существенные факторы, влияющие на процесс рассеивания загрязняющих веществ в атмосфере и предложена на их базе методика нейтрализации загрязнителя при чрезвычайных ситуациях на железнодорожном транспорте. Рассмотрены эффективные численные модели "diagnostic models" для экспресс-расчета уровня загрязнения атмосферы и разработана технология защиты атмосферы при аварийных ситуациях, в частности, в случае перевозки железнодорожным транспортом ТРТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.88 + Д232.1 с18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кочешкова Н. С. 
Особливості експлуатації та вимоги до вагонів-цистерн для транспортування кислотних меланжей / Н. С. Кочешкова // Залізн. трансп. України. - 2016. - № 3/4. - С. 65-72. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проведено порівняльний аналіз техніко-експлуатаційних характеристик цистерн для перевезення кислотних меланжей. Увагу приділено корозійним та іншим дефектам, що виникають внаслідок дії хімічно-агресивних компонентів продукту, що транспортується з різними видами матеріалів котлів цистерн. Визначено основні тенденції оптимізації існуючих конструкцій та особливості експлуатації вагонів для такого виду вантажу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.4-08 + О284.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Мироненко В. К. 
Математична модель станів та надійності залізничної транспортної системи при перевезеннях небезпечних вантажів / В. К. Мироненко, М. Д. Кацман, М. М. Горбаха, В. І. Мацюк // Системи оброб. інформації. - 2015. - Вип. 9. - С. 161-167. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Вперше формалізовано систему залізничних перевезень небезпечних вантажів у вигляді орієнтованого графу станів: безпечного функціонування системи, настання надзвичайної ситуації, її оцінювання, локалізації та ліквідації її наслідків, а також повернення системи у вихідний стан; запропоновано математичні моделі ймовірності перебування системи у стані безпечного функціонування в залежності від застосування різних технологічних та організаційних заходів підтримання системи у стані надійності.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Kozachenko D. M. 
Especially the functioning of railway stations in the conditions of the organization of transport of dangerous goods = Особенности функционирования железнодорожных станций в условиях организации перевозок опасных грузов / D. M. Kozachenko, I. L. Zhuravel, V. V. Zhuravel // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 12. - С. 38-44. - Бібліогр.: 26 назв. - англ.

В условиях развития железнодорожного транспорта в рамках международных транспортных коридоров и увеличения объемов грузовых перевозок важной задачей является вопрос обеспечения достаточного уровня безопасности. Интенсификация перевозочного процесса при значительной изношенности основных фондов актуализирует разработку и внедрение методов повышения безопасности железнодорожных перевозок опасных грузов, а также технологических и организационных мероприятий, направленных на снижение рисков возникновения аварийных ситуаций с ними. Использованы методы анализа и теории организации эксплуатационной работы железных дорог. Охарактеризована нормативная база организации перевозок опасных грузов по железным дорогам. Исследованы основные показатели перевозки опасных грузов в современных условиях функционирования железнодорожного транспорта. Разработана детализированная структура факторов, влияющих на условия работы станций при перевозке опасных грузов, и предложены мероприятия по усовершенствованию технологииработы станций сети железных дорог с целью повышения уровня безопасности перевозок. Авторами детализированы особенности функционирования железнодорожных станций при организации перевозок опасных грузов. Учет указаных факторов и внедрение предложенных мероприятий позволит повысить уровень безопасности переработки опасных грузов на железнодорожных станциях.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Запорожець О. І. 
Оцінювання наслідків залізничних аварійних ситуацій з небезпечними вантажами / О. І. Запорожець, І. В. Ковалець, М. Д. Кацман // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2017. - Вип. 6. - С. 224-232. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто стан перевезення небезпечних вантажів залізничним транспортом України, динаміку транспортних подій при перевезенні небезпечних вантажів. Запропонована методика оцінювання часової залежності інтенсивності викиду легкозаймистої речовини, яка була інтегрована у сучасну модель атмосферного перенесення небезпечних речовин. Проведено розрахунок зон уражень внаслідок аварійного викиду бензину АІ-95, що надало змогу врахувати часову мінливість джерела викиду та розрахувати часові залежності концентрації бензину в атмосфері на різних відстанях від аварійної залізничної цистерни.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Адаменко М. І. 
Аналіз існуючих математичних моделей і комп'ютерних програм для прогнозування розповсюдження забруднюючих речовин в атмосфері / М. І. Адаменко, М. Д. Кацман, Є. С. Білецька // Системи оброб. інформації. - 2018. - Вип. 1. - С. 155-162. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Мета статті - вирішення питання вибору моделі для прогнозування розвитку небезпечних чинників аварійних ситуацій з небезпечними вантажами. Предметом дослідження є моделі для прогнозування наслідків викидів небезпечних пожежо-вибухонебезпечних речовин. Тема статті - аналіз існуючих математичних моделей і комп'ютерних програм для прогнозування розповсюдження забруднюючих речовин в атмосфері. У результаті був проведений огляд різних методик оцінювання забруднення атмосфери, що засновані на різних математичних моделях турбулентного переносу і розсіювання домішків таких речовин для якісної оцінки обстановки, яка складається у результаті аварійної ситуації під час транспортування небезпечних вантажів, прогнозування розвитку небезпечних чинників аварійних ситуацій з небезпечними вантажами та прийняття рішень щодо реагування на аварійну ситуацію. Область застосування - залізничний транспорт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д23,8 + О284.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського