Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>U=О284.891$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Козаченко Д. М. 
Напрямки підвищення ефективності перевезень зернових вантажів залізничним транспортом / Д. М. Козаченко, Р. Ш. Рустамов, Х. В. Матвієнко // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6. - С. 56-60. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Мета роботи - удосконалення організації перевезень зернових вантажів в Україні. На основі статистичного аналізу визначено тенденції розвитку ринку перевезень зернових вантажів. Встановлено, що залізничний транспорт здійснює перевезення зернових вантажів за умов критичного зносу основних засобів та підвищення конкуренції зі сторони інших видів транспорту. Зниження логістичних витрат на перевезення зерна може бути досягнуто за рахунок побудови системи вузлових елеваторів та маршрутизації залізничних перевезень між ними та морськими портами. Розглянуто можливість перевезення зернових вантажів у контейнерах із застосуванням бімодальних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мямлин С. В. 
Проблемы и перспективы перевозки зерновых грузов железнодорожным транспортом в Украине / С. В. Мямлин, Д. М. Козаченко, Р. В. Вернигора // Залізн. трансп. України. - 2013. - № 2. - С. 32-34. - Библиогр.: 16 назв. - рус.

Приведены результаты исследования динамики перевозок зерновых грузов в Украине. Показано, что основной проблемой, которую необходимо решить для увеличения производства зерна в Украине, является обновление парка железнодорожных вагонов-зерновозов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Костєнніков О. М. 
Прогнозування обсягів навантаження в період масового перевезення сезонних вантажів з використанням нейро-нечіткої системи Nefprox / О. М. Костєнніков // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2008. - № 4. - С. 4-8. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розроблено модель, яка дозволяє прогнозувати кількість навантажених зерновозів на короткостроковий період (до 5 діб). Задачу розв'язано з використанням системи Nefprox (Neuro-fuzzy function approximator), яка апроксимує часовий ряд. Відповідно до розробленої методики прогнозування та на базі динаміки розподілу навантаження вагонів за днями тижня, одержаних за даними за вересень 2007 р., спрогнозовано навантаження зерновозів по станції Нові Санжари на період з 15.09 по 18.09 2007 р. Похибка моделювання, після порівняння спрогнозованих даних з реальними, не перевищує 5 %, що цілком допустимо для задач такого класу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рустамов Р. Ш. 
Оценка перспектив развития зерновой логистики в Украине / Р. Ш. Рустамов // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 8. - С. 127-133. - Библиогр.: 15 назв. - рус.

Зерновой сектор Украины является стратегической отраслью экономики страны. Украина занимает ведущее место среди мировых производителей и экспортеров зерновых культур. Важной составляющей производства и экспорта зерна является логистика его хранения и перевозки. Выполнен анализ возможностей и перспектив развития зерновой логистики в Украине. К 2020 г. в Украине планируется увеличить производство зерна до 100 млн. т, а экспорт - до 50 млн. т. В этой связи проблема повышения эффективности системы зерновой логистики на сегодняшний день является весьма актуальной для Украины. Инфраструктура, обеспечивающая экспорт зерна, включает в себя систему хранения, портовые мощности и транспортную систему. Общая емкость элеваторов составляет 45 млн. т; в ближайшие годы планируется довести ее до 55 млн. т. Общая мощность портов Украины по перевалке зерновых грузов составляет 38 млн. т, при этом портовые мощности интенсивно развиваются, что в ближайшие годы даст возможность увеличить мощность по перевалке зерна до 49 млн. т. Около 60 % всех экспортных перевозок зерна осуществляют железные дороги. Приведены результаты исследования железнодорожных перевозок зерна в 2012 г. На основе статистической обработки данных АСК ГП УЗ-Е установлены основные параметры и показатели перевозки зерновых грузов железными дорогами Украины. Анализ показал, что наиболее слабым местом в логистической цепи перевозки и перевалки экспортных зерновых грузов в настоящее время является железнодорожная система Украины. Изношенность вагонов-зерновозов составляет более 90 %, что приводит к их дефициту в пиковые периоды перевозок. Сделан вывод о неэффективности существующей системы эксплуатации вагонов-зерновозов, которая предполагает в основном повагонные отправки. Это приводит к увеличению оборота вагонов и снижению их продуктивности. Для повышения эффективности перевозки зерновых грузов железнодорожным транспортом предлагается широко использовать маршрутизацию. Для этого необходимо создать сеть региональных опорных погрузочных пунктов (элеваторов), на которых концентрировать погрузку зерновых маршрутов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Коробйова Р. Г. 
Внедрение бимодальных технологий перевозки зерновых грузов в Украине / Р. Г. Коробйова, Р. Ш. Рустамов, С. В. Гревцов // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 9. - С. 29-34. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Зауважено, що в останні роки Україна стала одним із лідерів з експорту зерна. У зв'язку з цим актуальною для, економіки України, є розробка нових ефективних логістичних технологій перевезень зерна. Одним з напрямків перевезень зернових вантажів, який розвивається, є їх контейнеризація. З метою скорочення витрат на вантажно-розвантажувальні роботи при перевезенні контейнерів в США активно використовуються бімодальні технології перевезень, які конкурентоспроможні на відстанях 200 - 500 км, а їх використання дозволяє зменшити собівартість перевезень на 10 - 15 %. Мета роботи - аналіз ефективності використання бімодальних технологій для зернових вантажів в Україні. Наведено порівняння вартості перевезення вантажів автомобільним і залізничним транспортом. Аналіз ефективності формування відправницьких маршрутів з перевезеннями зерна вагонними відправками у вагонах власності залізниць показав, що маршрутизація перевезень є ефективною за наявності рухомого складу та інфраструктури для формування маршрутів. Розглянуто технологію формування маршрутів із бімодальних платформ з контейнерами на майданчиках в безпосередній близькості від зерносховищ виробників. Використання бімодальних технологій на основних контейнерних маршрутах транспортного ринку для перевезення зернових вантажів сприятиме зменшенню транспортних витрат, а отже і підвищенню конкурентоспроможності вітчизняної продукції на світовому ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Kozachenko D. M. 
Creation of export-oriented network of grain elevators in Ukraine = Створення експортно-орієнтованої мережі елеваторів в Україні / D. M. Kozachenko, R. V. Vernigora, R. S. Rustamov // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2017. - № 2. - С. 56-70. - Бібліогр.: 29 назв. - англ.

Мета роботи - дослідити питання підвищення ефективності експортних залізничних перевезень зернових вантажів в Україні за рахунок впровадження відправницької маршрутизації та концентрації навантаження зерна на вузлових елеваторах. Як свідчить досвід США й Канади, одним із ефективних напрямків зниження витрат у логістичному ланцюзі доставки зерна в порти є відправницька маршрутизація залізничних перевезень. Відправницька маршрутизація перевезень зернових вантажів передбачає концентрацію їх навантаження на вузлових станціях. Вибір вузлових станцій запропоновано здійснювати з використанням методів кластерного аналізу. Для формування районів концентрації навантаження зерна використано методи теорії множин і багатокритеріальної оптимізації. На основі агломеративного алгоритму кластерного аналізу на мережі залізниць України виділено вузлові станції та сформовано райони можливої концентрації навантаження зерна. З використанням DSU-алгоритму виділено пересічні й непересічні райони концентрації. Задачу вибору непересічних районів концентрації навантаження зерна формалізовано як задачу багатокритеріального цілочислового програмування з булевими змінними. У результаті розв'язання цієї задачі за допомогою модифікованого симплекс-методу на мережі залізниць України виділено 24 райони можливої концентрації навантаження зерна, які охоплюють 70 станцій та за мінімальних додаткових витрат забезпечують відправницьку маршрутизацію близько 7,5 млн т. зерна в рік. На основі сучасного математичного апарата авторами розроблено методику вибору вузлових станцій і районів концентрації навантаження зернових вантажів на мережі залізниць України з урахуванням економічної ефективності процесу. Застосування розробленої методики концентрації навантаження зерна для формування відправницьких маршрутів надасть змогу суттєво знизити логістичні витрати в ланцюзі постачання українського зерна в морські порти на експорт і, відповідно, підвищити його конкурентоспроможність на зовнішніх ринках.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вернигора Р. В. 
Анализ системы хранения украинского зерна / Р. В. Вернигора, Р. Ш. Рустамов // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 13. - С. 10-18. - Библиогр.: 23 назв. - рус.

Проведен анализ современного состояния и проблем функционирования системы хранения украинского зерна, как важного элемента логистической цепи его доставки в морские порты для экспорта. Поиск путей повышения эффективности железнодорожных перевозок зерна от линейных элеваторов в порты с точки зрения снижения логистических затрат. В течение нескольких последних лет Украина уверенно занимает лидирующие позиции как один из крупнейших производителей и экспортеров зерна. В сезоне 2016 - 2017 Украина экспортировала 44 млн т зерна, заняв 2-ю позицию в мире. Важной составляющей логистической цепи поставки зерна на экспорт является система его хранения в районах производства и перевалки. В настоящее время в Украине насчитывается более 1 000 линейных элеваторов и около 30 портовых терминалов с общим объемом единовременного хранения 48 млн т. Среди регионов, наиболее обеспеченных элеваторными мощностями, Полтавская, Одесская и Кировоградская области. Средняя обеспеченность элеваторами по Украине - 64 %. Мощность портовых терминалов по перевалке зерна составляет 60 млн т. Средняя стоимость обработки зерна на линейных элеваторах 8 - 15 USD/т. Потери украинских производителей зерна из-за неэффективной логистики составляют 20 USD/т. Основным перевозчиком зерновых грузов в Украине является железнодорожный транспорт. Основными проблемами железнодорожных перевозок зерна являются: недостаточная пропускная способность железнодорожной инфраструктуры в портах и на припортовых участках, дефицит и изношенность парка зерновозов, неэффективная организация логистики. Перспективным направлением совершенствования логистики железнодорожных перевозок зерновых грузов является отправительская маршрутизация. Организация такой технологии требует развития элеваторной инфраструктуры для концентрации погрузки зерновых маршрутов на узловых элеваторах. Наличная элеваторная инфраструктура обеспечивает существующие объемы производства и экспорта украинского зерна. Внедрение маршрутизации перевозки зерна требует совместных действий, как инвесторов в области развития элеваторной инфраструктуры, так и государства в сфере либерализации тарифной политики на железнодорожные перевозки.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мурадян О. В. 
Напрямки удосконалення перевезення зернових вантажів в Україні залізничним транспортом / О. В. Мурадян, В. В. Олег // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15. - С. 58-65. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження методів організації перевезень зернових вантажів залізничним транспортом, що використовуються у світі та аналіз можливості їх застосування в Україні. Дослідження виконані на основі методів аналізу стану розвитку процесів перевезення зернових вантажів в Україні та в інших державах, а також можливості їх впровадження в нашій країні. Проаналізовані основні методи перевезення зернових вантажів різними видами транспорту за кордоном та в Україні. Наукова новизна роботи полягає у тому, що в ній наведено дослідження методів організації перевезень зернових вантажів, що використовуються у світі та аналіз можливості їх застосування в Україні. Практична значимість роботи полягає у тому, що її результати можуть бути використані для удосконалення логістичних схемам доставки зерна у морські порти.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891.1(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вернигора Р. В. 
Перспективи експортних перевезень зернових вантажів у контейнерах / Р. В. Вернигора, А. М. Окороков, П. С. Цупров, Р. Ш. Рустамов // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 16. - С. 22-30. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Мета роботи - аналіз проблем та перспектив використання технології транспортування зернових вантажів у контейнерах, а також оцінка економічної ефективності залізничних контейнерних перевезень зерна, у порівнянні з технологією його перевезення у вагонах-зерновозах. В процесі дослідження використані методи аналізу і синтезу для вивчення змісту та основних положень наукових публікацій щодо стану логістичної системи перевезення українського зерна на експорт, досвіду мультимодальних перевезень зернових вантажів, методи техніко-економічних розрахунків та визначення тарифів на перевезення. Україна є потужним виробником та експортером зерна. Логістична система транспортування українського зерна від виробників у морські порти на експорт наразі демонструє свою неефективність. Перспективною альтернативою традиційній технології перевезення зерна в вагонах-зерновозах чи в автозерновозах є його транспортування в контейнерах. При цьому забезпечується мультимодальність логістичного ланцюга доставки зерна від виробників у порти та зменшення витрат на перевезення на 30 - 60 %, а загальних логістичних витрат - на 5 - 15 %. Одержані під час дослідження результати дозволяють підвести наукове та економічне підгрунтя для розвитку та удосконалення системи мультимодальних перевезень зернових вантажів, а також оптимізацію параметрів її окремих ланок. Розвиток системи мультимодальних перевезень зерна в Україні дозволить підвищити ефективність логістики його експорту, зменшити вартість логістичної складової у кінцевій вартості українського зерна та відповідно збільшити його конкурентоздатність на зовнішніх ринках та валютні надходження до державного бюджету.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6 + О284.891.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Козаченко Д. М. 
Совершенствование организации местной работы железных дорог на участках погрузки зерновых грузов / Д. М. Козаченко, О. В. Мурадян, В. В. Олег // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 16. - С. 45-52. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Цель работы - оценка эффективности разных методов организации местной работы железных дорог на участках погрузки зерновых грузов. Исследования выполнены на основе теории эксплуатационной работы железных дорог и технико-экономического анализа. Украина входит в десятку крупнейших мировых производителей зерна и является одним из лидеров экспорта сельскохозяйственной продукции. Выполнен анализ процесса доставки зерна в морские порты. Установлено, что одна из основных проблем отечественной логистической системы вызвана значительным числом станций погрузки зерна, отправляющих его повагонными отправками. Анализ мирового опыта показывает, что прогрессивным методом, обеспечивающим снижение стоимости перевозки зерновых грузов, является ступенчатая и отправительская маршрутизация. Исследованы методы организации местной работы на участках погрузки зерновых, такие как обслуживание их сборными поездами, ступенчатая и прямая отправительская маршрутизация. Научная новизна работы состоит в том, что ней предложены методы оценки эффективности разных способов организации местной работы железных дорог на участках погрузки зерновых грузов. Результаты исследований могут быть использованы для выполнения технико-экономических расчетов по оценке развития элеваторов, а также по совершенствованию взаимодействия элеваторов и железных дорог.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.02 + О284.891.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
11.

Мурадян О. В. 
Напрямки удосконалення перевезення зернових вантажів в Україні залізничним транспортом / О. В. Мурадян, В. В. Олег // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15. - С. 58-65. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження методів організації перевезень зернових вантажів залізничним транспортом, що використовуються у світі та аналіз можливості їх застосування в Україні. Дослідження виконані на основі методів аналізу стану розвитку процесів перевезення зернових вантажів в Україні та в інших державах, а також можливості їх впровадження в нашій країні. Проаналізовані основні методи перевезення зернових вантажів різними видами транспорту за кордоном та в Україні. Наукова новизна роботи полягає у тому, що в ній наведено дослідження методів організації перевезень зернових вантажів, що використовуються у світі та аналіз можливості їх застосування в Україні. Практична значимість роботи полягає у тому, що її результати можуть бути використані для удосконалення логістичних схемам доставки зерна у морські порти.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891.1(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
12.

Вернигора Р. В. 
Перспективи експортних перевезень зернових вантажів у контейнерах / Р. В. Вернигора, А. М. Окороков, П. С. Цупров, Р. Ш. Рустамов // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 16. - С. 22-30. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Мета роботи - аналіз проблем та перспектив використання технології транспортування зернових вантажів у контейнерах, а також оцінка економічної ефективності залізничних контейнерних перевезень зерна, у порівнянні з технологією його перевезення у вагонах-зерновозах. В процесі дослідження використані методи аналізу і синтезу для вивчення змісту та основних положень наукових публікацій щодо стану логістичної системи перевезення українського зерна на експорт, досвіду мультимодальних перевезень зернових вантажів, методи техніко-економічних розрахунків та визначення тарифів на перевезення. Україна є потужним виробником та експортером зерна. Логістична система транспортування українського зерна від виробників у морські порти на експорт наразі демонструє свою неефективність. Перспективною альтернативою традиційній технології перевезення зерна в вагонах-зерновозах чи в автозерновозах є його транспортування в контейнерах. При цьому забезпечується мультимодальність логістичного ланцюга доставки зерна від виробників у порти та зменшення витрат на перевезення на 30 - 60 %, а загальних логістичних витрат - на 5 - 15 %. Одержані під час дослідження результати дозволяють підвести наукове та економічне підгрунтя для розвитку та удосконалення системи мультимодальних перевезень зернових вантажів, а також оптимізацію параметрів її окремих ланок. Розвиток системи мультимодальних перевезень зерна в Україні дозволить підвищити ефективність логістики його експорту, зменшити вартість логістичної складової у кінцевій вартості українського зерна та відповідно збільшити його конкурентоздатність на зовнішніх ринках та валютні надходження до державного бюджету.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6 + О284.891.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
13.

Козаченко Д. М. 
Совершенствование организации местной работы железных дорог на участках погрузки зерновых грузов / Д. М. Козаченко, О. В. Мурадян, В. В. Олег // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 16. - С. 45-52. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Цель работы - оценка эффективности разных методов организации местной работы железных дорог на участках погрузки зерновых грузов. Исследования выполнены на основе теории эксплуатационной работы железных дорог и технико-экономического анализа. Украина входит в десятку крупнейших мировых производителей зерна и является одним из лидеров экспорта сельскохозяйственной продукции. Выполнен анализ процесса доставки зерна в морские порты. Установлено, что одна из основных проблем отечественной логистической системы вызвана значительным числом станций погрузки зерна, отправляющих его повагонными отправками. Анализ мирового опыта показывает, что прогрессивным методом, обеспечивающим снижение стоимости перевозки зерновых грузов, является ступенчатая и отправительская маршрутизация. Исследованы методы организации местной работы на участках погрузки зерновых, такие как обслуживание их сборными поездами, ступенчатая и прямая отправительская маршрутизация. Научная новизна работы состоит в том, что ней предложены методы оценки эффективности разных способов организации местной работы железных дорог на участках погрузки зерновых грузов. Результаты исследований могут быть использованы для выполнения технико-экономических расчетов по оценке развития элеваторов, а также по совершенствованию взаимодействия элеваторов и железных дорог.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.02 + О284.891.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Вернигора Р. В. 
Оцінка інвестиційного проекту по оновленню рухомого складу для організації залізничних перевезень зернових вантажів / Р. В. Вернигора, А. М. Окороков, О. О. Золотаревська // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 19. - С. 43-54. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

Мета роботи - розробка техніко-економічного обгрунтування інвестиційного проекту щодо оновлення рухомого складу для організації залізничних перевезень зерна, а також оцінка ефективності та можливих ризиків реалізації такого проекту. В процесі дослідження використані методи аналізу і синтезу для вивчення змісту та основних положень наукових публікацій щодо стану та перспектив розвитку парку вагонів для перевезення зерна; методи техніко-економічних розрахунків для визначення ефективності інвестиційних проектів щодо оновлення парку вагонів-зерновозів. Україна є потужним виробником та експортером зерна, обсяги виробництва та експорту якого щороку зростають. Основним перевізником зернової продукції є залізничний транспорт, що здійснює транспортування вагонами-зерновозами. В останні роки парк вагонів-зерновозів суттєво виріс, однак ключовою проблемою є значний рівень зношеності рухомого складу - 85 %. Розрахунки показали, що у 2020 р. для освоєння перспективних обсягів перевезення зерна необхідно оновити до 11,5 тис. вагонів. Враховуючи низькі темпи оновлення парку зерновозів власності Укрзалізниці, інвестиційні проекти оновлення рухомого складу для перевезення зерна є досить перспективними для приватних компаній. Порівняльний аналіз економічної ефективності різних інвестиційних проектів оновлення парку зерновозів показав, що для надання вагонів у оренду більш вигідними є проекти на основі лізингових договорів, а для організації перевезення власної зернової продукції - придбання вагонів за кошти компаній. Одержані в результаті дослідження результати дозволяють підвести наукове та економічне підгрунтя для оцінки ефективності інвестиційних проектів щодо оновлення рухомого складу для організації залізничних перевезень зернової продукції. Виконані розрахунки показали, що проекти з придбання нових вагонів-зерновозів як для їх здачі в оренду, так і для виконання перевезень власної зернової продукції є економічно ефективними та є перспективним напрямком інвестицій для приватних компаній. Реалізація таких інвестиційних проектів дозволить завантажити вагонобудівні потужності України та створити нові робочі місця у різних галузях промисловості.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891 + У9(4УКР)372.0-183

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Мурадян О. В. 
Розвиток технічних засобів і технологій перевезення зернових вантажів в Україні залізничним транспортом / О. В. Мурадян // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 20. - С. 74-85. - Бібліогр.: 34 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження розвитку технологій та технічних засобів перевезень зернових вантажів залізничним транспортом в Україні. Дослідження виконані на основі методів аналізу стану розвитку процесів перевезення зернових вантажів в Україні та в інших державах, та аналізу літературних джерел, статистичних звітів щодо експорту зернових, стану залізничних шляхів. Розглянуто історію розвитку та проблему організації перевезень вантажів у морські порти незалежними перевізниками. Визначено потреби у зменшені вартості перевезень зернових вантажів. Встановлено, що при вирішенні даного питання слід використовувати досягнення вітчизняних науковців, а також ноу-хау передових розвинутих країн при здійсненні перевезення зерна. Дослідження показує потенційну можливість застосування закордонного досвіду із врахуванням особливості місцевої специфіки розвитку політико-географічних умов та наявної інфраструктури. Наукова новизна роботи полягає в тому, що в ній наведено дослідження методів організації перевезень зернових вантажів залізничним транспортом, що використовуються у світі та аналіз можливості їх застосування в Україні. Практична значимість роботи полягає в тому, що вона може бути використана для подальших досліджень, розроблення державної програми розвитку та сприяння агропромислової галузі України, при аналізі будівництва нових елеваторів, впровадження нових технологій перевезення, а також для оцінки витрат, пов'язаних з різними логістичними схемами доставки зерна у морські порти.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Арсененко Д. В. 
Удосконалення логістичного управління транспортуванням зернових вантажів залізничним транспортом : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / Д. В. Арсененко; Український державний університет залізничного транспорту. - Харків, 2020. - 20 c. - укp.

Звернено увагу на управління перевезенням зернових вантажів на залізничному транспорті. Дослідження проводилося із застосуванням методів математичної статистики, теорії ймовірностей, методу динаміки середніх, гібридних мереж Петрі, теорії прийняття рішень і методів нечіткої логіки. У результаті дослідження вирішено наукове завдання з організації, управління та планування перевезень зернових вантажів залізничним транспортом шляхом створення гнучкої технології формування ступеневого маршруту. Сферою застосування результатів дослідження можуть бути диспетчерські відділи всіх регіональних філій на залізниці України.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА446290 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського