Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=О284.894$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Вернигора Р. В. 
Математична модель перевезення сировини та готової продукції підприємств гірничо-металургійного комплексу за залізничними напрямками з паралельними ходами / Р. В. Вернигора, О. Ю. Папахов, Н. О. Логвінова // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2013. - № 3. - С. 93-102. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Мета роботи - визначення економічно обгрунтованої доцільності розподілу вантажопотоків із сировиною та готовою продукцією підприємства гірничо-металургійного комплексу (ГМК) між ділянками залізничного напрямку з паралельними ходами. Методичною основою виконання комплексних досліджень є: аналіз та узагальнення літературних джерел і позитивного досвіду пропуску вантажних поїздів; математичне моделювання поїзної роботи залізничного напрямку з паралельними ходами; методи статистичної, вартісної, аналітичної та експертної оцінки даних щодо стану пропуску вантажних поїздів із сировиною та продукцією підприємств ГМК між ділянками залізничного напрямку з паралельними ходами за оперативних умов. Результатами дослідження є: економічно обгрунтовані за оперативних умов розміри руху вантажних поїздів із сировиною та готовою продукцією підприємств ГМК по ділянках залізничних напрямків з паралельними ходами за обмеження їх пропускної спроможності на електрифікованих ділянках за умов застосування оптового ринку електроенергії.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.894

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Турпак С. М. 
Розробка мікрологістичної системи доставки готової продукції металургійних підприємств залізничним транспортом / С. М. Турпак, С. В. Грицай, О. О. Острогляд // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2014. - № 5/3. - С. 10-18. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розроблено мікрологістичні системи взаємодії потокових процесів постачань, структура яких відображає рух вантажу, рухомого складу, інформації, документів, платежів на часовому полі. Запропонована система є інструментом для виявлення "вузьких" місць та оптимізації ланцюга постачань в цілому за мінімумом загальних витрат. Практичним результатом є скорочення терміну доставки вантажів і зменшення кількості транспортно-технологічних операцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.894

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Окороков А. М. 
Дослідження та оцінка логістичних систем постачання сировини на підприємства сходу України / А. М. Окороков // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 8. - С. 120-126. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проведення антитерористичної операції на сході України викликало пошкодження значної кількості об'єктів транспортної інфраструктури та унеможливило використання цілого ряду об'єктів сировинної бази. За цих умов виникає питання щодо забезпечення функціонування підприємств в першу чергу металургійного комплексу - безперервних виробництв, які знаходяться як в зоні АТО, так і у безпосередній близькості від неї. Розглянуто питання забезпечення вихідною сировиною металургійних підприємств міста Маріуполь. Розроблено альтернативні варіанти логістичних ланцюгів з постачання сировини на підприємства Маріуполя. Запропоновано методику оцінки витрат на логістичні операції на шляху переміщення вантажу по логістичному ланцюгу. В якості критерію оптимальності використовуються мінімальні витрати. Завдяки використанню диференційованого коефіцієнту страхових зборів враховується у грошовій формі потенційний ризик постачань. Попередніми розрахунками встановлено, що наявна система постачання сировини не є оптимальною з точки зору витрат на логістичні операції, отже система працює недосконало. Запропонована методика надає можливість визначити раціональну схему постачання сировини з точки зору логістичних витрат. Використання альтернативних систем постачання сировини, обраних за допомогою запропонованої методики дозволить скоротити витрати на транспортування, а також обрати варіант з мінімальним ступенем ризику. В свою чергу зменшення витрат на транспортування дозволить скоротити виробничі витрати та зменшити кінцеву вартість продукції, що підвищує її конкурентоспроможність.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.894

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Турпак С. М. 
Удосконалення логістики доставки металопродукції оптимальним формуванням вагонних відправлень / С. М. Турпак, С. В. Грицай, Л. О. Васильева // Нові матеріали і технології в металургії та машинобуд.. - 2014. - № 2. - С. 131-137. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К5-44 + О284.894

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16166 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Дженчако В. Г. 
Підвищення ефективності роботи транспортно-вантажного комплексу промислового підприємства з вивантаження масової сировини у зимовий період : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.12, 27 / В. Г. Дженчако; Дніпропетров. нац. ун-т залізничн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро, 2017. - 20 c. - укp.

Вирішено науково-технічну проблему підвищення ефективності роботи транспортно-вантажного комплексу у зимовий період. Через відсутність методу визначення тривалості розморожування сировини у вагонах, робота транспортно-вантажних комплексів значно ускладнюється, знижується пропускна спроможність гаражів, збільшуються витрати теплоносія, тривалість експлуатації локомотивів і простій вагонів, а підприємства несуть великі виробничі втрати. У зв'язку з тим, що при вирішенні розглянутої проблеми враховувалося вкрай обмежена кількість факторів, що характеризують процес підготовки сировини до вивантаження, отримати досить точних результатів за визначенням тривалості його розморожування на практиці не вдалося. На основі отриманого багатовимірного масиву експериментальних даних, встановлення вхідного і вихідного показників та моделювання процесу розроблено метод визначення тривалості розморожування сировини у вагонах. Для дослідження багатовимірного різнохарактерного масиву даних отримав розвиток метод математичного моделювання з доповненням сучасною технологією глибокого розвідувального аналізу даних "Data mining". На основі дослідження закономірностей зміни визначальних показників процесу розроблено модель визначення тривалості розморожування. В результаті проведеного промислового експерименту розроблено модель визначення витрати теплоносія при підготовці сировини у вагонах до вивантаження на основі встановлення стадій, температурних і часових діапазонів використання акумульованого тепла. Для визначення необхідних конструкційних параметрів гаражів вдосконалено метод розрахунку їх пропускної спроможності. Результати проведених досліджень дозволили підвищити ефективність роботи транспортно-вантажного комплексу у два етапи: на першому за рахунок скорочення міжопераційних простоїв вагонів і додаткових транспортних операцій, а на другому на основі використання акумульованого тепла, впровадження потокової системи роботи і вдосконалення конструкції гаражів забезпечити збільшення переробної спроможності комплексу і зниження транспортних витрат.


Індекс рубрикатора НБУВ: К3-44 + О284.894

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА429336 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Парунакян В. Е. 
Розробка методу логістичного управління процесом матеріалоруху при взаємодії виробництва і транспорту в металургійних переділах / В. Е. Парунакян, Г. В. Маслак // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 19. - С. 68-75. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На даному етапі функціонування металургійних підприємств найважливішим питанням стає створення дієвого механізму управління, що забезпечує на всіх ланках процесу матеріалоруху високу ефективність взаємодії виробництва і транспорту. Для вирішення проблеми необхідний перехід від управління залізничними перевезеннями до логістичного управління процесом матеріалоруху підприємств, яке забезпечує оптимізацію потокового процесу і скорочення загальної тривалості переробки вагонопотоків у ВТС. В процесі дослідження використані методи аналізу і синтезу для вивчення питання та основних наукових публікацій щодо стану та шляхів підвищення ефективності взаємодії виробництва і транспорту на металургійних підприємствах; методологія виробничого менеджменту для дослідження потокових процесів фазової трансформації у виробничих переділах. В роботі встановлені характерні особливості процесу матеріалоруху розглянутих підприємств: поточність, поетапний рух предмета праці, його фазова трансформація (вагонопотік-вантажопотік-вагонопотік) при взаємодії виробництва і транспорту, а також наявність функціональних циклів, що забезпечують випуск продукції в заданому обсязі і у встановлені терміни, що дозволяє розглядати його як багатосерійне виробництво. Крім того, визначено дві основні структурні схеми вантажопереробки матеріального потоку та ідентифіковані їх показники взаємодії виробництва і транспорту. На основі проведених досліджень розроблено метод оптимізації тривалості процесу вантажопереробки і витрат ресурсів в процесі фазової трансформації транспортно-вантажних комплексів, що забезпечує логістичне управління розглянутих процесів. Розробка загального методу моделювання тривалості фазової трансформації матеріалоруху у транспортно-вантажних комплексах металургійних підприємств. Представлені теоретичні положення можуть бути використані для формування єдиної математичної моделі інтелектуальної системи управління процесом матеріалоруху металургійних підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.894 + У537.0-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Васильєва Л. О. 
Підвищення ефективності перевезень вузькономенклатурної крупнопартіонної металопродукції раціональним формуванням вантажних відправлень : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.12 / Л. О. Васильєва; Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Дніпро, 2021. - 21 c. - укp.

Увау присвячено вирішенню наукового завдання підвищення ефективності перевезень вузькономенклатурної крупнопартіонної металопродукції шляхом розробки методів, які враховують технічні та технологічні особливості формування вантажних відправлень такої продукції. Проведено аналіз сучасного стану ефективності функціонування мікрологістичної системи відвантаження готової продукції (MJIC ВГП) металургійного підприємства. Встановлено, що перевезення вузькономенклатурної крупнопартіонної металопродукції потребують удосконалення транспортних технологій на етапі формування вантажних відправлень. Формалізовано MJIC ВГП в ланці логістичного ланцюга “прокатне виробництво - магістральний транспорт” металургійного підприємства. Отримано цільову функцію, яка дозволяє поєднати локальні оптимізаційні методи та сформувати методологію, що забезпечить підвищення ефективності мікрологістичної системи відвантаження готової продукції. Визначено основні параметри системи МЛС ВГП. Удосконалено методи організації та планування роботи транспортно-складської системи промислового підприємства. Підвищення ефективності мікрологістичної системи відвантаження готової продукції досягнуто за критерієм мінімізації загальних логістичних витрат. Зазначено, що результати виконаних досліджень дозволили підвищити ефективність роботи мікрологістичної системи відвантаження готової продукції металургійних підприємств за рахунок оптимізації формування вантажних відправлень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.894

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА453443 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського