Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=О285.06$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Макаренко В. Н. 
Поездной комплекс информационных табло / В. Н. Макаренко, С. И. Бондарь, Г. Р. Гамбарян, И. Н. Бандура // Залізн. трансп. України. - 2006. - № 1. - С. 39-40. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Представлен поездной комплекс, состоящий из информационных табло, которые позволяют начальнику поезда оповещать пассажиров как внутри, так и снаружи вагона. Подчеркнуто, что функционирование аппаратуры способствует повышению качества обслуживания пассажиров и конкурентоспособности железнодорожных перевозок.


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.06

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мельник Т. С. 
Розвиток стратегій сервісних брендів на пасажирському залізничному транспорті / Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Залізн. трансп. України. - 2009. - № 4. - С. 59-63. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.06 + У9(4УКР)372.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Дергоусова А. О. 
Необхідність удосконалення структури управління сервіс-центру вокзалу в рамках організації залізничного туризму на залізницях України / А. О. Дергоусова // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2011. - № 5. - С. 137-142. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність формування стратегії розвитку транспортного підприємства за сучасних умов господарювання. Визначено важливі переваги залізничного транспорту на сучасному етапі розвитку ринкових відносин та за умов жорсткої конкуренції на транспортному ринку. Визначено ключову роль вокзальних комплексів у ході розробки та впровадження залізничного туризму в Україні. Показано важливість надання пасажирам додаткових послуг та особливу роль структурного підрозділу вокзалу - сервіс-центру. Запропоновано удосконалену структуру управління сервіс-центру на прикладі вокзалу Харків-пас. Застосування розроблених рекомендацій дозволить вийти залізничному транспорту на новий щабель конкурентних відносин.


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.062 + У9(4УКР)372.0-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Самсонкин В. Н. 
Информационный подход к повышению качества обслуживания пассажиров на транспорте / В. Н. Самсонкин, В. В. Карасюк, Л. М. Лобойко, А. М. Гудков // Автомоб. трансп. : cб. науч. тр. - 2000. - Вып. 4. - С. 66-68. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Розглянуто питання створення інтелектуальних систем підтримки прийняття рішень для підвищення якості обслуговування пасажирів на залізниці. Збір, накопичення та структуризацію інформації для оперативного та стратегічного планування запропоновано виконати на базі інформаційних складів. Розробку рекомендацій щодо прийняття рішень запропоновано виконати з використанням статистичної обробки даних.


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.06

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Коробйова Р. Г. 
Розвиток сервісу в пасажирських залізничних перевезеннях / Р. Г. Коробйова, А. Д. Чугай // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 5. - С. 33-36. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

У набір послуг, пов'язаних з перевезенням, входить організація обслуговування пасажирів до поїздки, під час поїздки та після неї. У зв'язку з впровадженням високошвидкісного руху на залізницях України постає питання в необхідності нічних поїздів. Виконано порівняння попиту пасажирів стосовно перевезення у нічних і високошвидкісних поїздах і "Intercity +".


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.06

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Коробйова Р. Г. 
Сервісна діяльність в пасажирських перевезеннях на залізничному транспорті / Р. Г. Коробйова, О. О. Осипенкова, Н. В. Руденко // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6. - С. 61-64. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано роботу залізничного транспорту України в 2012 р. Розглянуто можливості залізниці для введення нових послуг, спрямованих на якісне забезпечення додаткових потреб пасажирів. Визначено перспективи розвитку структурних підрозділів вокзалів у разі їх введення, що надасть змогу удосконалити організацію пасажирських перевезень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.06

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Коробйова Р. Г. 
Типология конфликтов возникающих при обслуживании пассажиров железнодорожным транспортом / Р. Г. Коробйова, О. О. Лобань // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 7. - С. 38-41. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Каждый конфликт на производстве, в быту, сфере досуга и на транспорте возникает по конкретным причинам и при определенных условиях. В целях предупреждения многочисленных конфликтов, возникающих в общественной жизни, необходимо выявление и изучение их причин. Приведены результаты проведенного анкетирование среди пассажиров на вокзале Днепропетровск. Анализ показал, что основными причинам возникновения осознанного недовольства пассажиров является: недолжное качество предлагаемых услуг; неверное или неполное информирование клиентов об особенностях предстоящей поездки; осознание явной низкой ценности приобретенной услуги. При этом, число клиентов железнодорожного транспорта, которые обращаются с жалобой, но остаются лояльными потребителями пассажирских услуг железнодорожного транспорта, составляет около 35 %. Значительная часть пассажиров не находя поддержки своему неудовольствию, перестают пользоваться рядом услуг железной дороги или уходят конкурентам. Таким образом, из-за невнимательного отношения к недостаткам, замеченным и высказанным пассажиров, неумения урегулировать конфликтные ситуации теряется и часть прибыли.


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.06

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Полиньски Я. 
Обозначение железнодорожных перронов для нужд незрячих и слабовидящих пассажиров / Я. Полиньски // Залізн. трансп. України. - 2017. - № 1. - С. 41-47. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Приведен анализ конструктивных особенностей и требований к тактильным обозначениям железнодорожных перронов для нужд незрячих и слабовидящих пассажиров, повышающих их безопасность при перемещениях в пределах вокзалов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.06

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Balaka Ye. I. 
Comparative forecast of passenger transportation in long haul railway and long-distance bus service = Порівняльний прогнозний аналіз пасажирських перевезень у дальньому залізничному та міжміському автобусному сполученнях / Ye. I. Balaka, M. Ye. Rezunenko, V. O. Vdovychenko // Автомоб. трансп. : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 48. - С. 54-63. - Бібліогр.: 20 назв. - англ.

Надано методичні підходи до визначення обсягів пасажирського обслуговування в дальньому залізничному та міжміському автобусному сполученнях територією України, які прогнозуються на наступні роки. Мета дослідження - збільшення рівня достовірності інформаційної бази для прийняття обгрунтованих управлінських рішень щодо подальшого розвитку транспортного пасажирського комплексу. У процесі дослідження застосовувалась сукупність методів експертного та логічного аналізів можливих факторів впливу; економіко-математичне моделювання; формалізовані методи екстраполяції для визначення прогнозних параметрів факторів впливу. Отримано прогнозні значення кількості перевезених пасажирів та величин пасажирообігу в дальньому залізничному та міжміському автобусному сполученнях за короткостроковий період. Для визначення прогнозних величин обсягів пасажирських перевезень застосовано сумісне використання методів кореляційно-регресійного аналізу та прогнозування величини факторів методом змінної середньої. Здійснене дослідження закономірностей динаміки обсягів пасажирських перевезень дозволило встановити, що протягом наступних двох років не очікується від чутних змін в обсягах роботи обох видів транспорту. Проте в дальньому залізничному сполученні можливе збільшення перевезення пасажирів на 1,6 % (0,74 млн.пас.), а отже, і річний пасажирообіг зростатиме на 2,2 %. В автобусному міжміському сполученні можливе невелике зменшення обсягу пасажирських перевезень на 0,8 % (0,93 млн.пас.), а темпи зменшення річного пасажирообігу становитимуть 0,5 %. В умовах постійного скорочення населення України найефективнішим механізмом забезпечення подальшого сталого розвитку цихвидів пасажирських перевезень є постійне коригування тарифної політики на принципах гнучкості та формування преміального тарифу за умови постійного підвищення якості послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.06 + О385.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Пінчук О. В. 
Імідж залізниці як чинник задоволення потреб пасажирів у мобільності : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / О. В. Пінчук; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка. - Київ, 2019. - 23 c. - укp.

Проаналізовано різні підходи до визначення стану іміджу та задоволеності потреб пасажирів у мобільності, визначено підходи до управління іміджем. На відміну від більш вузького значення переміщення або перевезення, забезпечення мобільності громадян розглядається як комплексна послуга, що включає в себе не лише комфорт, безпеку, швидкість, але й засіб соціальної мобільності, збільшення можливостей для широких груп населення. За допомогою емпіричного дослідження вивчено чинники задоволення потреб пасажирів у мобільності, що впливають на їхнє ставлення до залізниці; доведено вплив іміджу на задоволеність. Визначено, що імідж створюється двома основними способами: особистим, пов'язаним з власним досвідом та ставленням пасажира, задоволенням його потреб у мобільності; інформаційним, обумовленим наявною в базі знань інформацією щодо об'єкта іміджа. Встановлено суттєвий причиновий зв'язок між показником негативного іміджу й інтегральним показником задоволеності пересуваннями залізницею. Розроблено методику оцінки іміджевих характеристик залізниці. Побудовано модель коригування іміджу. Запропоновано перейти від окремих дій з покращення сервісу пасажирських перевезень до стратегії комплексного обслуговування пасажирів, з метою створення позитивного іміджу залізниці та задоволення потреб пасажирів у мобільності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.195 + Ю959.18 + О285.06

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА443414 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського