Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=О285.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Кривопішин О. М. 
Підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень / О. М. Кривопішин // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 6. - С. 6-8. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено аналіз стану приміських пасажирських перевезень. Розглянуто проблеми, пов'язані із упровадженням перевезень пасажирів по залізничному кільцю м. Київ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.2 + У9(4УКР-2К)372.0-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Балака Є. І. 
Соціальна значущість приміських залізничних перевезень у різних соціально-економічних умовах / Є. І. Балака, О. В. Семенцова // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 4. - С. 85-88. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Запропоновано аналіз причин надання приміським перевезенням пасажирів залізницею статусу соціально значущих. Зазначено, що за ринкових умов приміські залізничні пасажирські перевезення втрачають свою соціальну значущість.


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ліпчанський М. В. 
Моделювання, оптимізація та контроль систем керування рухомого складу приміського сполучення : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.07 / М. В. Ліпчанський; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Вивчено питання розробки та дослідження інформаційно-керуючої та контролювальної системи, оптимізації процесу керування електроприводами поїздів приміського сполучення. Запропоновано структуру системи та її окремих блоків. Розроблено математичні моделі електромеханічних систем дизель- і електропоїздів, з використанням яких знайдено оптимальні керування рухом поїздів та керування роботою енергетичного обладнання. Розроблено системи контролю на підставі таксономічного показника для виявлення розладнань і контролю динамічних характеристик. Запропоновано нейронну мережу прогнозування процесів боксування. Розроблено систему підтримки прийняття рішень машиністом для економії енергоресурсів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.202

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362430 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Константінов Д. В. 
Формування адаптивної технології приміських залізничних перевезень : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / Д. В. Константінов; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2010. - 20 c. - укp.

Висвітлено питання удосконалення приміських пасажирських залізничних перевезень шляхом теоретичного обгрунтування можливості формування адаптивної технології на підставі оперативного регулювання приміських поїздів на станціях. Розроблено адаптивну математичну модель прогнозування приміських пасажиропотоків. Проведено аналіз існуючої технології роботи й інформаційного забезпечення приміського комплексу за умов діючої системи регулювання приміським рухом. Удосконалено функціональну схему існуючої інформаційно-керувальної системи шляхом інтегрування розробленого комплексу моделей адаптивної технології на автоматизовані робочі місця оперативних працівників з розробкою додаткових задач для формування розподіленої системи підтримки прийняття рішень. Обгрунтовано економічну доцільність впровадження адаптивної технології оперативного регулювання приміських перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.202

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377693 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Яновський П. О. 
Оцінка фінансового результату організації приміських перевезень залізниць України / П. О. Яновський // Залізн. трансп. України. - 2009. - № 5. - С. 9-13. - укp.

Приведено результати дослідження фінансового результату організації приміських перевезень на залізницях України. Обгрунтовано пропозиції щодо удосконалення системи організації приміських перевезень з урахуванням інтересів населення і залізниць.


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.2 + У9(4Укр)372.0-81-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Габа В. В. 
Визначення розмірів руху приміських поїздів на ділянці методом цілочисельного програмування / В. В. Габа, Т. М. Грушевська // Залізн. трансп. України. - 2013. - № 3/4. - С. 30-33. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Отже, виходячи із вищесказаного, можна сказати, що розміри руху приміських поїздів на ділянці - основний параметр освоєння приміських пасажиропотоків. Розміри руху залежать не лише від величини пасажиропотоку, але й від характеру розподілу за годинами доби і за довжиною приміської ділянки, від місткості приміських поїздів, швидкостей руху їх по ділянці, а також способу організації руху (типу графіка), пропускної спроможності приміської ділянки. Аналітичні методи розрахунку розмірів руху приміських поїздів, які визначаються лише величиною пасажиропотоків для інтенсивних і неінтенсивних періодів перевезень, не повною мірою відображають специфічні особливості приміських перевезень, не враховують вимоги стаціонарності, колійного розвитку зонних станцій, а також втрати пасажирів у зв'язку з очікуванням поїздів. Розрахунок розмірів руху доцільно проводити комплексно по всіх періодах доби, визначаючи економічно вигідний варіант, який враховує сумарні витрати залізничного транспорту на здійснювані перевезення. Такий спосіб розрахунку надає змогу підвищити конкурентоспроможність залізничного транспорту, скоротити втрати частини пасажирів у зв'язку з переходом на альтернативні види транспорту. Для скорочення витрат залізничного транспорту на організацію перевезень пасажирів доцільно в неінтенсивні періоди доби вводити в експлуатацію поїзди меншої місткості (восьми- і шестивагонні поїзда).


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мироненко В. К. 
Визначення кореспонденцій пасажиропотоків приміського залізничного сполучення методом пропорцій / В. К. Мироненко, В. І. Мацюк, О. М. Гудков, Т. М. Грушевська, В. А. Моспаненко // Залізн. трансп. України. - 2013. - № 2. - С. 27-29. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано існуючі методи дослідження пасажиропотоків, принцип їх роботи. Висвітлено основні переваги та недоліки кожного з методів і запропоновано новий метод встановлення кореспонденції пасажиропотоків у приміському залізничному сполученні.


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мироненко В. К. 
Використання натурних досліджень і математичних методів для вдосконалення організації приміських пасажирських перевезень / В. К. Мироненко, В. В. Габа, Т. М. Грушевська // Залізн. трансп. України. - 2014. - № 2. - С. 3-8. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано населеність приміських поїздів на конкретному напрямку та розроблено теоретичні положення щодо визначення оптимальної кількості вагонів у составах приміських поїздів та частоти їх руху. На практиці використання натурних досліджень і математичних методів щодо раціонального використання приміського пасажирського рухомого складу є оригінальним підходом до аналізу та розв'язання поставлених завдань. Використання регулярних обстежень населеності приміських поїздів надасть змогу обгрунтовано надати конкретні пропозиції щодо вдосконалення графіків руху поїздів, їх пасажиромісткості залежно від змін попиту на перевезення. Натурні дослідження повинні використовуватись як вихідна статистична інформація, на підставі якої будуються математичні моделі населеності приміських поїздів як функції їх населеності, міжпоїзного інтервалу і пасажиромісткості составів. Все це надасть змогу вдосконалювати організацію приміських пасажирських перевезень. Запропоновано заходи щодо удосконалення технології організації приміських перевезень із врахуванням змінного попиту на перевезення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Красноштан М. А. 
Підвищення ефективності використання міської електрички в місті Києві за рахунок запровадження $E bold delta-маршрутів / М. А. Красноштан, О. М. Красноштан, І. Ф. Шпильовий // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2014. - № 5. - С. 129-133. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто пропозиції щодо підвищення ефективності використання міської електрички в м. Києві за умов конкурентного середовища на ринку транспортних послуг. Проаналізовано деякі технічні особливості реалізації проекту з підвищення ефективності міської електрички. Запропоновано подальші кроки, спрямовані на удосконалення проекту та розширення його функціональних можливостей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Грушевська Т. М. 
Дослідження закономірностей пасажиропотоків у залізничному приміському сполученні / Т. М. Грушевська // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2014. - № 5. - С. 39-47. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Дослідження спрямовано на визначення закономірностей змін населеності составів поїздів та підходу приміських пасажирів на посадку для визначення техніко-технологічних параметрів приміських пасажирських перевезень. Запропоновано використовувати відносні показники населеності составів поїздів, а також узагальнено теоретичні залежності інтенсивності підходу пасажирів на посадку в поїзди. Наведено графіки, де існує нерівномірність попиту перевезень, який оцінюється фактичною населеністю составів поїздів, що встановлювалася шляхом безпосередніх натурних спостережень у вагонах поїздів. Результати дослідження погодинного розподілу пасажиропотоку дозволили встановити, що нерівномірність за періодами доби має явно виражений характер прояву, особливо у ранковий та вечірній періоди "пік". Запропоновано новий підхід щодо визначення закономірностей змін населеності приміських поїздів, підходу приміських пасажирів на платформу. Представлено співставлення реальних кривих розподілу та апроксимованих теоретичних кривих інтенсивності підходу пасажирів та заповнення поїзда, а також формули, за допомогою яких описуються виявлені закономірності. Використання встановлених закономірностей дозволить в подальшому прогнозувати кількість перевезених пасажирів у конкретних поїздах, оптимізуючи при цьому розклад руху приміських поїздів, інтервал між поїздами, а також необхідну кількість рухомого складу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського