Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=О311.42$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Вікович І. А. Динаміка руху транспортного агрегату бітумізатора з урахуванням його тягово-швидкісних характеристик / І. А. Вікович, О. М. Дубневич, М. М. Осташук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 614. - С. 50-54. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розроблено нову конструкцію бітумізатора та побудовано математичну модель транспортного агрегату бітумізатора. Одержано закон руху транспортного агрегату бітумізатора залежно від його швидкості руху. Індекс рубрикатора НБУВ: О311.42-060.2-5-01
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Вікович І. А. Модель і метод розрахунку динамічних процесів у причіпному бітумо-щебеневому агрегаті з незалежною торсіонною підвіскою з урахуванням рухливості розігрітого рідкого бітуму / І. А. Вікович, О. М. Дубневич, М. М. Осташук // Автоматизація виробн. процесів у машинобуд. та приладобудуванні : укр. міжвід. наук.-техн. зб. - 2010. - Вип. 44. - С. 46-51. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розроблено математичну модель коливань у поздовжньо-вертикальній площині причіпного бітумо-щебеневого агрегату з незалежною торсіонною підвіскою з урахуванням рухливості розігрітого рідкого бітуму. Індекс рубрикатора НБУВ: О311.42-060.2-5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж28588 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Нестеренко О. В. Связывание частиц пыли мостиками жидкости при ее загущении / О. В. Нестеренко, Н. Ю. Швагер, Т. А. Комиссаренко, М. В. Домничев, И. А. Нестеренко // Гірн. вісн.. - 2016. - Вип. 101. - С. 153-157. - Библиогр.: 12 назв. - рус.В связи со значительными темпами снижения глубины железорудных карьеров возрастает роль автомобильного транспорта, при перемещении горной массы. Одновременно с этим также возрастает грузоподъемность автосамосвалов. Это в свою очередь приводит к увеличению давления на полотно временных щебеночных карьерных и прикарьерных технологических автодорог. Следствием этого является переизмельчение щебня, что приводит к неорганизованному выбросу пыли в атмосферу. Для борьбы с таким негативным явлением чаще всего используют воду или водные растворы солей. Взаимодействие частиц пыли, находящихся в перманентно изменяющейся жидкой среде, для простоты можем представить в виде двух частиц в первоначально переувлажненной среде. Для борьбы с этим негативным явлением чаще всего используют воду или водные растворы солей магния или кальция, которые образуют вокруг пылинок в щебенной смеси полотна дороги жидкие манжеты (мостик). Прочность манжет при связывании каменного материала определяется комплексным взаимодействием физико-химических свойств жидкости и связуемой пыли. Связи между частицами пыли в этот период обеспечиваются за счет прочности жидких манжет. Однако эти связи непрочны. При механическом внешнем воздействии на пылинки расстояние между ними значительно сокращается в вследствии чего происходит уплотнение щебня. Это приводит к существенному удалению жидкости из щебня, переупаковки частиц пыли при одновременном и интенсивном испарении влаги. Індекс рубрикатора НБУВ: О311.42
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж60802 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|