Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=О425.141$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Бондаренко О. В. 
Оптимізація характеристик нафтоналивного судна на основі імітаційного моделювання : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.08.03 / О. В. Бондаренко; Укр. держ. мор. техн. ун-т ім. Макарова. - Миколаїв, 2001. - 25 c. - укp.

Застосовано апарат імітаційного моделювання для розв'язання стохастичної задачі оптимізації головних елементів танкера на ранніх стадіях проектування, що дало змогу врахувати випадковий та невизначений характер основних економічних нормативів. Запропоновано формули для визначення складових водотоннажності сучасних суден. Отримано регресійні залежності для визначення основних характеристик танкера. Установлено, що тип закону розподілу випадкових економічних нормативів суттєво не впливає на оптимальні характеристики судна.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.141.1-02с11

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА316937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ушкаренко О. О. 
Оптимізація інформаційних потоків системи керування електроенергетикою сухогрузу з потужністю електростанції до 2 000 кВт : Автореф. дис... канд. техн. наук / О. О. Ушкаренко; Нац. ун-т кораблебудування ім. адм. Макарова. - Х., 2007. - 21 c. - укp.

Досліджено проблему оптимізації інформаційних потоків системи керування судновою електроенергетикою, що забезпечує погоджене управління на всіх рівнях ієрархії, підвищення якості алгоритмічного й інформаційного забезпечення. Систему керування судновою електроенергетичною системою (СЕЕС) розглянуто як мережу автоматів, виконано аналіз її функцій. Для локальних засобів автоматизації СЕЕС. Розроблено алгоритми керування з використанням SWITCH-технологій та методику мінімізації станів автомату, що дозволяє уникнути функціональної збитковості за умов проектування системи, а також зменшити кількість повідомлень, що передаються у мережі шляхом зменшення кількості переходів між різними станами автомату. Розроблено методику вирішення оптимізаційних задач з використанням теорії масового обслуговування й апарату нечіткої логіки під час керування інформаційними потоками. Розвинуто методику проектування систем керування з використанням сучасних технологій інженерії програмних систем, зокрема, уніфікованої української мови моделювання UML та її розширення UML-FB.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.141

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352155 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Логвиненко В. В. 
Система минимизации энергозатрат судового морозильного комплекса / В. В. Логвиненко, А. И. Коханский // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2001. - Вип. 3. - С. 54-58. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Рассмотрен алгоритм поиска минимума удельного потребления энергии в судовом рыбоморозильном комплексе. Исследован вопрос построения моделей изменения оптимальных величин температур воздуха и конденсации в зависимости от внешних условий.


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.141.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кабанова Н. М. 
Визначення оптимальних головних елементів суховантажних суден трампового способу експлуатації : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.08.03 / Н. М. Кабанова; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2013. - 24 c. - укp.

Сформульовано сукупність стохастичних задач функціонування трампового судна, реалізовану у відповідній імітаційній моделі. Застосовано методику, яка задовольняє одразу декілька критеріїв ефективності (максимізації прибутку, який приносить судно в процесі своєї експлуатації та мінімізації потужності його СЕУ). В задачі пошуку оптимальних характеристик трампу виконано розрахунок його ефективності у вигляді ймовірностей успішного здійснення таких функціональних операцій, як одержання фрахту та транспортного переходу між портами. Розроблено алгоритм пошуку оптимальних характеристик судна за умов зашумленої цільової функції. Удосконалено формулювання штрафної функції.


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.141-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА400012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Зайцев В. В. 
Наукові основи ефективного транспортування стиснутого природного газу морськими акваторіями : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.15.13 / В. В. Зайцев; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. - Івано-Франківськ, 2013. - 35 c. - укp.

Розкрито проблеми швидкого альтернативного постачання природного газу до України. Розроблено наукові основи ефективного транспортування стиснутого природного газу морськими акваторіями за допомогою спеціальних суден-газовозів, суден-контейнеровозів та барж. Надано концепцію транспортування стиснутого природного газу за допомогою спеціалізованих контейнеровозів, рухомих трубопроводів на баржах, на суднах на повітряній подушці і за допомогою підводного носія рухомого трубопроводу. Розроблено комплексні основи проектування і розрахунків елементів CNG-модулів. Доведено, що для CNG-газовозів доцільно використовувати балони, виготовлені з полімерних матеріалів, що збільшує частку маси газу в загальній масі балона у порівнянні з металевими балонами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О486.489.3 + О425.141.6

Шифр НБУВ: РА402419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Goncharenko A. V. 
Rational modes of operation for a four-arm tiller electro-hydraulic steering gear with respect to multi-alternativeness and preferences / A. V. Goncharenko // Наук. вісн. ХДМА. - 2013. - № 1. - С. 28-34. - Бібліогр.: 6 назв. - англ.

It is investigated the expediency of application of a four-arm tiller electro-hydraulic steering gear equipped with piston hydro-cylinders instead of the plunger steering engine 4EP220, Stork (the Netherlands), for a general dry cargo vessel, 13,500 t DWT and 18,2 knots speed. Substantiation of the effectiveness of the retrofitted steering gear is fulfilled with the help of suitable mathematical modeling illustrated with corresponding plots. It is shown the role of multi-alternativeness, preferences, entropy, and conflicts in the process of operational control.


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.141-047

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Панкова О. В. 
Влияние выбора миделевого сечения универсального сухогруза на весовую нагрузку при проектировании судов / О. В. Панкова // Наук. вісн. ХДМА. - 2015. - № 2. - С. 43-47. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Обсуждено влияние выбора миделевого сечения универсального сухогруза на весовую нагрузку при проектировании судов. Так как миделевое сечение оказывает существенное влияние на весовую нагрузку судна. Следовательно, проработка выбора миделевого сечения играет важную роль при проектировании судов. Задачи исследования - проработка выбора миделевого сечения универсального сухогруза дедвейтом 9800 тонн. Алгоритм проработки миделевого сечения включает в себя определение и сравнения статических моментов разных типов сечений и соответствие величины высоты борта Правилам Регистра. Результаты исследований рекомендованы для специалистов в области проектирования судов, аспирантов и студентов старших курсов кораблестроительного факультета.


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.141-021.62

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Цымбал М. Н. 
Формирование плана загрузки контейнеровоза / М. Н. Цымбал // Наук. вісн. ХДМА. - 2020. - № 1. - С. 64-73. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы размещения контейнеров при загрузке судна с учетом последовательности портов выгрузки для обеспечения доступа к необходимым партиям, а также то обстоятельство, что промежуточные состояния загрузки судна при переходе между портами должны отвечать требованиям его мореходной безопасности, а возникающие силы инерции находятся в допустимых пределах. Приведены выражения для расчета приращений статических моментов относительно осей судна, которые возникают в результате приема партий контейнеров загрузки судна. Предложены процедуры определения предельно-граничных значений моментов, которые обеспечивают допустимый дифферент судна. Получены аналитические выражения, с помощью которых определяется распределение веса партий загрузки, обеспечивающего необходимый дифферент судна и его общую продольную прочность. Для подтверждения корректности предлагаемого способа с помощью компьютерной программы была сформирована загрузка судна "Скай Джемени" тремя партиями контейнеров. Рассмотренная загрузка удовлетворяет требованиям мореходной безопасности.


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.141.6 + О484.04

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського