Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=О484.02$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Лобуренко Е. А. 
Грузы в морских портах Украины: экологические задачи и пути их решения / Е. А. Лобуренко // Вісн. Одес. держ. екол. ун-ту. - 2008. - Вип. 6. - С. 27-33. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Выявлены основные экологические и гигиенические аспекты проблем, возникающих при переработке минеральных удобрений и зерна в морских портах Украины. Предложены варианты технических и технологических средств и организационных мероприятий для уменьшения степени воздействия поллютантов на окружающую природную среду.


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.02 н6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25471 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Werners B.  
Tanker routing problem with fuzzy demands of served ships = Планування та оптимізація маршрутів танкерів при нечітких замовленнях суден, що ними обслуговуються / B. Werners, Y. P. Kondratenko // Систем. дослідж. та інформ. технології. - 2009. - № 1. - С. 47-64. - Библиогр.: 24 назв. - англ.

The routing problem for tanker-refuellers is considered. The tankers start at the bunkering company and must serve several ships in different ports. In principle the modeling and algorithmic approaches for capacitated vehicle routing problems can be used. Since the demands of the ships are uncertain and vague they are modeled using fuzzy sets. The first compromise solution can interactively be modified to meet the decision makers requirements with respect to the different criteria. The results are demonstrated using a small example.


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24036 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Макушев П. А. 
Методичні основи оптимізації завантаження портів : Автореф. дис... канд. техн. наук.: 05.22.01 / П. А. Макушев; Одес. нац. мор. ун-т. - О., 2003. - 19 c. - укp.

Запропоновано ринкові механізми керування завантаженням портів, а саме, моделі відшукання бажаних вантажопотоків і формування завантаження порту. Обгрунтовано умови взаємодії портів із клієнтурою за допомогою методів діяльності за створенням адекватного попиту та визначення договірних параметрів вантажоперевалки. Розроблено методи та моделі розв'язання задач організаційного, технічного, трудового забезпечення оптимального завантаження порту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.025

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324502 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кондратенко Г. В. 
Нечіткі моделі та алгоритми для оптимізації маршрутів і траєкторій в умовах невизначеності : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.06 / Г. В. Кондратенко; Одес. нац. політехн. ун-т. - о., 2003. - 19 c. - укp.

Розроблено стохастичні імітаційні моделі прогнозних та реальних параметрів вузлів для моделювання та оптимізації маршрутів і траєкторій за умов невизначеності. Узагальнено алгоритми фаззифікації відносних якісних сигналів, що характеризують нечіткі параметри вузлів. Синтезовано комбіновані алгоритми для прийняття рішень щодо включення вузлів-претендентів до відповідної траєкторії. Розроблено структури баз правил нечітких експертних систем для формування значень рівня сатисфакції параметрів вузлів на траєкторіях. Запропоновано методи підвищення ефективності процесів оптимізації маршрутів і траєкторій за умов невизначеності шляхом настроювання критичного рівня сатисфакції та глибини пошуку найближчих вузлів-претендентів у конфліктних ситуаціях. Розроблено критерії оцінки ефективності планування маршрутів і траєкторій за умов невизначеності, а також уніфіковане програмно-алгоритмічне забезпечення систем підтримки прйняття рішень на базі об'єктно-орієнтованих інформаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.026с11

Шифр НБУВ: РА322973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Остривная А. И. 
Оценка эффективности развития морского терминала / А. И. Остривная // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2012. - № 1/12. - С. 61-63. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Представлен подход к оценке эффективности развития морского терминала на основании концепции ССП с учетом специфики его функционирования как составного элемента транспортной отрасли Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Немчук А. О. 
Управление системой технического обслуживания и ремонта средств механизации грузового терминала / А. О. Немчук, А. В. Остапчук // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2012. - № 1/11. - С. 14-15. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Предложен метод оптимизации системы технического обслуживания и ремонта средств механизации, в котором в качестве целевой функции используется конкурентоспособность грузового терминала.


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.02 + У9(4УКР)373.310.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Постан М. Я. 
Исследование источников эффективности транспортно-логистических кластеров и путей их реализации / М. Я. Постан, Г. П. Столяров // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2015. - № 3/3. - С. 43-51. - Библиогр.: 15 назв. - рус.

Определены и проанализированы основные понятия, классификация, принципы формирования и эффективность транспортно-логистических кластеров. Предложена методика оценки эффективности совместного использования ресурсов, а также конкретные результаты по обработке судов на взаимозаменяемых причалах стивидорных компаний морских портов. Разработаны организационная структура портового кластера, технология управления обработкой судов на базе совместного использования ресурсов, а также принципы распределения дополнительного дохода от сокращения стояночного времени судов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.025.42 + У537.460-813

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лысый А. А. 
Методологические основы анализа и прогнозирования тренд-сезонных колебаний при обеспечении судоходства в Азовском море / А. А. Лысый // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2015. - Вип. 30, ч. 2. - С. 196-206. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Обоснована необходимость использования в управлении производственной деятельностью морских портов анализа и прогнозирования тренд-сезонных процессов. Приведены статистические данные, показывающие существенное уменьшение грузооборота портов Азовского моря в период ледовой обстановки. Дано определение понятия фактора сезонности, под которым понимается регулярное периодичное наступление определенных погодных условий, связанных со сменой времени года. Подчеркивается, что сезонность выражается в виде колебательных процессов, которые описываются в экономико-математических исследованиях индексами и коэффициентами сезонности. Разработан специальный подход к формированию информационной базы, учитывающий разнообразные формы производственной деятельностью порта в условиях ледовой обстановки, удовлетворяющий требованиям непрерывного планирования и регулирования работы порта. Предложен и усовершенствован аппарат статистического прогнозирования, включающий все стадии обработки динамических рядов: анализ сезонных процессов, прогнозирование сезонной волны и построение доверительных интервалов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.02 + У9(4УКР)374.610.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254:Техн.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Postan M. 
A method of determination of port terminal capacity under irregular cargo delivery and pickup / M. Postan, L. Kushnir // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2016. - № 4/3. - С. 30-37. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

Розроблено ймовірнісну модель роботи портового терміналу, яка враховує нерівномірність завезення наземним транспортом вантажу та вивезення його суднами. Час вивантаження вантажу на склад вважається малим, а навантаження на судна здійснюється на декількох причалах із заданою інтенсивністю. Знайдено сумісний граничний імовірнісний розподіл числа суден на терміналі та кількості вантажу на складі за допомогою апарату марковських процесів зі знесенням. Розраховано показники пропускної спроможності терміналу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.024

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Bezushko D. 
Development of a method to calculate the probability of a berth failure under vertical stochastic load / D. Bezushko, K. Egupov, M. Postan // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2019. - № 1/3. - С. 21-27. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.

Розроблено метод визначення ймовірності досягнення граничного значення навантажень від вантажу, що зберігається на складах портового терміналу, на вертикальну стінку причалу за умов невизначеності моментів прибуття суден та їх навантаження. Передбачається, що процес прибуття суден із вантажем описується моделлю складного пуассонівського процесу, а зі складу вантаж вивозиться за допомогою наземного виду транспорту рівномірно з постійною інтенсивністю. За допомогою методів математичної теорії ризику побудовано ймовірнісну модель роботи системи склад - причал як складової портового терміналу. Сформульовано критерій безпечної роботи причалу за дії на його конструктивні елементи випадкового навантаження від вантажу, що зберігається на складі у тилу причалу, з метою визначення ймовірності неперевищення гранично припустимого значення тиску на лицьову стінку причалу (згідно з законом Кулона), тобто аварії причалу. Для знаходження ймовірності аварії причалу у сталому режимі його роботи виведено інтегральне рівняння типу згортки. Рішення цього інтегрального рівняння надало можливість знайти аналітичний вираз для ймовірності безвідмовної роботи причалу для різних функцій розподілу навантаження суден, що надало змогу кількісно оцінити ризик настання аварії причалу. За допомогою знайденої ймовірності аварії причалу сформульовано та вирішено дві практичні задачі. По-перше, визначено значення інтенсивності вивезення вантажу зі складу, яке забезпечує з достатньо малою ймовірністю відсутність аварії. По-друге, сформульовано критерій економічної доцільності страхування збитків внаслідок аварії причалу (його раптової відмови) внаслідок перевищення навантажень від вантажу припустимого значення у даний проміжок часу. Запропонований методичний підхід до визначення надійності причальної споруди на портовому терміналі, на відміну від існуючих методів розрахунку причальних споруд, надає можливість більш обгрунтовано оцінювати величину реальних експлуатаційних навантажень (вертикальних і горизонтальних), що діють на основні конструктивні елементи причалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Чайковский И. В. 
Применение оптимальних методов в контроле и анализе работы флота / И. В. Чайковский // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 17. - С. 76-79. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Цель работы - разработка подхода и оптимизационной модели для контроля и анализа перевозок и работы флота. Рассмотрение вопросов, связанных с последовательностью и фактической реализацией функций контроля и анализа в системе управления транспортным процессом перевозки грузов и технологическими процессами работы морских транспортных средств. Для достижения поставленной цели проанализировано состояние теории и практики реализации функций контроля и анализа в системе управления транспортным процессом перевозки грузов и технологическими процессами работы судов. Использована оптимизационная модель, которая отражает конкретные условия производственной деятельности судоходного предприятия. Предложенный подход и оптимизационная модель для контроля и анализа не имеют жестких ограничительных условий. Дает возможность провести сопоставление фактических результатов работы флота с их оптимальными значениями по финансовым показателям, объему выполненной транспортной работы и размеру затраченных ресурсов. Также может применяться для оценки конкурентоспособности судов компании.


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.02 + У537.460

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Чайковский И. В. 
Применение оптимальних методов в контроле и анализе работы флота / И. В. Чайковский // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 17. - С. 76-79. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Цель работы - разработка подхода и оптимизационной модели для контроля и анализа перевозок и работы флота. Рассмотрение вопросов, связанных с последовательностью и фактической реализацией функций контроля и анализа в системе управления транспортным процессом перевозки грузов и технологическими процессами работы морских транспортных средств. Для достижения поставленной цели проанализировано состояние теории и практики реализации функций контроля и анализа в системе управления транспортным процессом перевозки грузов и технологическими процессами работы судов. Использована оптимизационная модель, которая отражает конкретные условия производственной деятельности судоходного предприятия. Предложенный подход и оптимизационная модель для контроля и анализа не имеют жестких ограничительных условий. Дает возможность провести сопоставление фактических результатов работы флота с их оптимальными значениями по финансовым показателям, объему выполненной транспортной работы и размеру затраченных ресурсов. Также может применяться для оценки конкурентоспособности судов компании.


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.02 + У537.460

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Коскіна Ю. О. 
Розвиток теоретичних основ організації і управління змішаними перевезеннями масових вантажів за участю флоту : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.01 / Ю. О. Коскіна; Український державний університет залізничного транспорту. - Харків, 2021. - 40 c. - укp.

Увагу приділено технології змішаних перевезень масових вантажів за участю флоту. Дослідження проводилося із застосуванням методів загальної теорії статистики, теорії множин, темпоральної логіки, теорії ймовірності та математичної статистики, методів кореляційного та регресійного аналізу, статистичного моделювання, методів методами лінійного програмування, теорії ігор, теорії прийняття рішень. Вирішено актуальну наукову проблему з підвищення ефективності функціонування систем доставки масових вантажів міжнародного сполучення за рахунок розробки теоретичних та методологічних положень з організації та управління роботою флоту нерегулярного плавання в системах змішаних перевезень масових вантажів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.402 + О484.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448776 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Крук Ю. Ю. 
Методи адаптивного управління діяльністю оператора портового терміналу : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / Ю. Ю. Крук; Одеський національний морський університет. - Одеса, 2017. - 22 c. - укp.

Роботу присвячено дослідженню умов ефективного використання методів адаптивного управління діяльністю оператора портового терміналу в умовах змін у ринку портових послуг. Аналіз тенденцій розвитку портового бізнесу в Україні показав, що, незважаючи на існуючий потенціал пропускної спроможності портових терміналів вітчизняних морських портів, портова галузь морського транспорту потребує реформування з урахуванням міжнародного досвіду. Доведено, що передумови для такого реформування визначені у Законі України "Про морські порти України". На підставі аналізу світового досвіду організацйних форм і методів управління технологічними процесами операторами терміналів обґрунтовано можливість використання методів адаптивного управління під час розробки конкурентної та операційної стратегій оператором портового терміналу в морських портах України. Виявлено особливості адаптивного управління перевантажувальним процесом на портовому терміналі як важливої ланки ланцюга поставок на засадах логістичного менеджменту, а також виконано системний аналіз поняття адаптивности організації та методів управління роботою портового терміналу. Обґрунтовано доцільність використання методів адаптивного прогнозування вантажообігів портів, які дозволяють підвищити вірогідність короткострокових прогнозів вантажопотоку на термінал. Розроблено метод знахождення рівноважного рішення в олігополії під час конкуренції між портовими операторами в умовах випадкового коливання вантажопотоку. Розроблено динамічну модель оптимізації для планування подачі залізничних вагонів на термінал при заданому графіку прибуття суден, впровадження якої дає змогу підвищити ефективність використання виробничих потужностей терміналу і мінімізувати простої суден. Розроблено методичні положення щодо оптимального розподілу виробничих ресурсів стивідорної компанії в рамках змінно-добового планування в умовах невизначеності та удосконалено методи складання технологии технологічного плану-графіка обробки судна. Обґрунтовано використання компенсаційних механізмів оперативного управління обробкою суден, які дозволяють враховувати зміну вихідних даних під час реалізації початкового оптимального плану.


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.025

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА428915 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського