Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=О486.02$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Акімова О. В. 
Організація роботи флоту компаній, що оперують балкерним тоннажем : автореф. дис... канд. техн. наук / О. В. Акімова; Одес. нац. мор. ун-т. - О., 2008. - 19 c. - укp.

Розроблено теоретичні та методичні положення щодо організації роботи флоту судноплавних компаній, що оперують балкерним тоннажем з метою підвищення ефективності їх виробничої діяльності у секторі фрахтового ринку трампового тоннажу. Узагальнено матеріали, взаємопов'язані з теоретичними, методичними й організаційними передумовами підвищення ефективності експлуатації балкерного флоту завдяки використанню компаній, що оперують тоннажем, діяльність яких має забезпечити підвищення рівня оперування флотом і сприятиме забезпеченню економічної стабільності України. Виявлено основні фактори, які впливають на ефективність експлуатації балкерного тоннажу у судноплавній компанії й оперування. Обгрунтовано критерії для оцінки ефективності роботи флоту за різних форм оперування. Розроблено методичні положення щодо обгрунтування рівновигідності використання суден у власному керуванні й оперуванні, а також рекомендації щодо обгрунтування розміру оплати за оперування суден. Запропоновано методи вибору оператора шляхом визначення області ефективного використання балкерних суден судноплавними компаніями та компаніями, що оперують тоннажем. Проведено розрахунки, які дозволяють обгрунтувати розмір ставки й оплати за оперування, вибір виду фрахтування залежно від умов рейсу судна, розподілити балкерний флот за напрямками руху залежно від виду фрахтування за часом або рейсом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О486.02 + У9(4УКР)374.61

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бень А. П. 
Использование интеллектуальной системы планирования океанских переходов для снижения затрат топлива / А. П. Бень, И. В. Паламарчук // Наук. вісн. ХДМА. - 2013. - № 2. - С. 4-8. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Предложены структурная и функциональная модели системы поддержки принятия решений для планирования трансокеанских переходов судна. Определен набор факторов, влияющих на расход топлива судна и предложены пути его сокращения. Обосновано, что обеспечение эффективной работы системы поддержки принятия решений судоводителя по планированию трансокеанских переходов возможно только в случае наличия в ней модулей управления курсом судна и режимами работы судовой энергетической установки. Представлен рекомендуемый набор исходных данных и управляемых параметров системы поддержки принятия решений судоводителя, а также набор базовых функций такой системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: О486.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коскіна Ю. О. 
Удосконалення методу обгрунтування ефективності рейсу морського судна / Ю. О. Коскіна // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 86, т. 1. - С. 101-108. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Наведено порядок визначення рейсових витрат судновласника-перевізника, пов'язаних із виконанням рейсу, проілюстровано їх залежність від характеристик судна. Для оцінки ефективності рейсу запропоновано використовувати питомі рейсові витрати судновласника на 1 т дедвейта судна.


Індекс рубрикатора НБУВ: О486.02 + У9(4УКР)375.0-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Коскіна Ю. О. 
Удосконалення методу обгрунтування ефективності рейсу морського судна / Ю. О. Коскіна // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 86, т. 1. - С. 101-108. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Наведено порядок визначення рейсових витрат судновласника-перевізника, пов'язаних із виконанням рейсу, проілюстровано їх залежність від характеристик судна. Для оцінки ефективності рейсу запропоновано використовувати питомі рейсові витрати судновласника на 1 т дедвейта судна.


Індекс рубрикатора НБУВ: О486.02 + У9(4УКР)375.0-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Nosov P. S. 
Automated identification of an operator anticipation on marine transport = Автоматизована ідентифікація антиципації оператора на морському транспорті / P. S. Nosov, I. S. Popovych, V. V. Cherniavskyi, S. M. Zinchenko, Yu. A. Prokopchuk, D. V. Makarchuk // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2020. - № 3. - С. 158-172. - Бібліогр.: 29 назв. - англ.

Розглянуто підхід ідентифікації антиципації як важливої складової процесу прийняття рішень оператора на прикладі капітана далекого плавання в ергатичних системах критичних інфраструктур при управлінні морським транспортом. Розглянутий аспект антиципації операторів є складною формою людино-машинного взаємодії і вимагає розробки підходів та відповідних інформаційних засобів. Підхід щодо розробки засобів грунтується на інформаційному аналізі повного спектра траекторій прийняття рішень операторів в моменти виконання складних багатоетапних дій заснованих на прийнятій стратегії людино-машинної взаємодії. Такий підхід передбачає формування метрики здатної алгоритмічним способом відобразити простір варіантів в умовах комбинаторного передуявлення в термінах геометричної теорії груп на графі Келі. В рамках розробки підходу визначена математична модель збору та обробки експериментальних даних в ході аналізу бази даних навігаційних симуляторів. З метою підтвердження прийнятих формально-алгоритмічних підходів проведено імітаційне моделювання що формує траєкторію прийняття рішень оператора в критичних ситуаціях заснованих на трехфакторной моделі ERO-AEA-EAPI. Таким чином алгебраїчне і програмне представлення метричного простору прийняття рішень дозволяє апроксимувати складні людино-машинні взаємодії в умовах невизначеності і отримати підхід трансформації даних в знання про суб'єкта критичної інфраструктури - оператора. Висновки: формально-алгоритмічні підходи, представлені в дослідженні, в поєднанні з розробленими програмними засобами, підходи перетворення даних у метаданні про антиципацію операторів дозволили класифікувати і визначити індивідуальні стратегії прийняття рішень при управлінні судном що дало змогу прогнозувати ймовірність катастрофічних наслідків. Результативність запропонованого підходу і моделей була успішно обгрунтована за результатами автоматизованої обробки експериментальних даних.


Індекс рубрикатора НБУВ: О486.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16683 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського