Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=О808.036$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Васильєва Г. Ю. 
Точність оцінки затримок транспорту на регульованих перехрестях у центрах міст / Г. Ю. Васильєва // Містобудування та терит. планув. - 2005. - Вип. 21. - С. 37-52. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянута проблему точності оцінки затримок транспорту на регульованих перехрестях й центрах міст (у разі здійснення лівого повороту й у випадку наскрізних напрямків руху та перенасичених потоків). Наведено результати моніторингу затримок у центральній частині Києва.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.036

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Васильева А. Ю. 
Исследование кольцевых саморегулируемых пересечений в одном уровне [Електронний ресурс] / А. Ю. Васильева, Е. А. Рейцен // Містобудування та терит. планув. - 2006. - Вип. 25. - С. 38-48. - Библиогр.: 3 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/

Наведено порівняльний аналіз звичайних та кільцевих перехресть зі світлофорним регулюванням за параметрами площі, величини затримок транспортних засобів, пропускної спроможності, кількості ДТП.

Приведен сравнительный анализ обычных и кольцевых пересечений со светофорным регулированием по следующим параметрам: занимаемой площади; величине задержек транспортных средств; пропускной способности; количества ДТП.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.036

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Стеценко І. В. 
Інформаційна технологія визначення оптимальних параметрів управління транспортним рухом через світлофорні об'єкти міста / І. В. Стеценко, Ю. В. Батора // Мат. машини і системи. - 2007. - № 3-4. - С. 211-217. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Створено систему імітаційного моделювання транспортного руху, керованого світлофорами. Конструктивні елементи системи дозволяють складати моделі різноманітних мереж доріг. Розроблено інформаційну технологію визначення оптимальних параметрів управління світлофорними об'єктами, що належать групі перехресть, з використанням еволюційної стратегії.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.036

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15664 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Васильєва Г. Ю. 
Методи мінімізації затримок транспорту на магістральній вулично-дорожній мережі міст України : Автореф. дис. канд. техн. наук / Г. Ю. Васильєва; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2007. - 19 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.036

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дідківська Л. С. 
Гнучкі методи світлофорного регулювання в умовах нестаціонарності параметрів транспортного потоку : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / Л. С. Дідківська; Нац. трансп. ун-т. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Визначено область ефективного функціонування гнучких технологій світлофорного регулювання за умов нестаціонарності параметрів транспортних потоків і розроблено критерії доцільності їх впровадження. У результаті аналізу об'єкта з позицій статистичної динаміки виявлено некоректність чинних рекомендацій з цього приводу, бо вони не враховують нестаціонарність параметрів, що характеризують процес надходження транспортних засобів до стоп-ліній регульованих перехресть. Завдання вирішено шляхом застосування спектрально-кореляційного аналізу для визначення параметрів, що характеризують рівень стаціонарності досліджуваного процесу, зокрема, його автокореляційної функції. Враховано динаміку досліджуваного процесу відповідно до значення завантаження рухом проїзної частини в часі. Удосконалено методику прийняття рішення про доцільність впровадження гнучких технологій світлофорного регулювання залежно від інтенсивності руху на перехресті та вартості проекту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О807.58 + О808.036

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Малишев А. В. 
Врахування складу транспортного потоку при визначенні потоків насичення для світлофорного регулювання / А. В. Малишев, О. М. Дудніков, В. В. Нужний // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2010. - № 1. - С. 69-75. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано уточнення існуючої методики розрахунку режимів роботи світлофорної сигналізації на пересіченні доріг в одному рівні. Для уточнення методики пропонується врахувати вплив складу транспортного потоку у ході визначення потоку насичення. Одержані значення потоку насичення за запропонованою методикою, окрім впливу складу транспортного потоку, будуть враховувати значення потоку насичення, яке втрачається під час наростання інтенсивності роз'їзду черги транспортних засобів на пересіченні. Методика визначення потоку насичення з врахуванням впливу складу транспортного потоку забезпечить визначення більш наближеного до реальної ситуації значення потоку насичення, що в свою чергу повинно призвести до оптимізації тривалості циклу роботи світлофорної сигналізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.036

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Колесников А. Е. 
Модель управления светофорными объектами для улиц с двусторонним движением / А. Е. Колесников // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2003. - Вип. 1. - С. 140-143. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Разработана алгоритмическая модель городской магистрали с двусторонним движением и исследована зависимость целевой функции, поданной в виде суммарных часовых задержек автотранспортных средств на перекрестках от параметров модели.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.036

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Білоус А. Б. 
Нечітка модель керування рухом на ізольованому перехресті / А. Б. Білоус, І. А. Могила // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2010. - № 5/3. - С. 28-31. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено порівняння моделей керування дорожнім рухом на ізольованому перехресті. Запропоновано нову модель керування рухом, яка базується на використанні теорії нечітких множин та нечіткої логіки. Використання моделі призводить до зменшення черг та покращання роботи перехрестя.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.036

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дудніков О. М. 
Оцінка безпеки руху на пересіченнях доріг зі світлофорним регулюванням з урахуванням тяжкості дорожньо-транспортних подій / О. М. Дудніков, К. С. Сніцаренко // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2010. - № 1. - С. 59-68. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблему підвищення безпеки руху на пересіченнях доріг в одному рівні зі світлофорним регулюванням, яка потребує створення прогнозу кількості та тяжкості дорожньо-транспортних подій. Сформульовано підходи до оцінки безпеки руху на пересіченнях доріг зі світлофорним регулюванням за кількістю та тяжкістю дорожньо-транспортних подій. Запропоновано методику розрахунку імовірної кількості дорожньо-транспортних подій впродовж року враховує час роботи світлофорного об'єкту в різних режимах та дозволяє проводити оцінку тяжкості прогнозованих дорожньо-транспортних подій.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.036

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Єресов В. І. 
Оцінка стабільності потоків надходження в інтелектуальних технологіях світлофорного регулювання / В. І. Єресов, Л. С. Дідківська // Вестн. ХНАДУ. - 2009. - Вып. 47. - С. 108-112. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Рассмотрен метод комплексной оценки режимов светофорного регулирования, который учитывает предложенные условия распределения транспортных потоков (ТП) на подходе к перекрестку, что обеспечивает усовершенствование технологии управления светофорной сигнализации. Приведена математическая модель предложенного варианта распределения ТП.


Індекс рубрикатора НБУВ: О807.58 + О808.036

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Денисенко О. В. 
Повышение эффективности расчета параметров цикла светофорного регулирования / О. В. Денисенко // Вестн. ХНАДУ. - 2009. - Вып. 47. - С. 104-107. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрен метод комплексной оценки режимов светофорного регулирования, который учитывает предложенные условия распределения транспортных потоков (ТП) на подходе к перекрестку, что обеспечивает усовершенствование технологии управления светофорной сигнализации. Приведена математическая модель предложенного варианта распределения ТП.


Індекс рубрикатора НБУВ: О807.58 + О808.036

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Форнальчик Є. Ю. 
Порівняльна характеристика деяких показників проїзду регульованих і нерегульованих перехресть / Є. Ю. Форнальчик, В. В. Гілевич // Вестн. ХНАДУ. - 2010. - Вып. 50. - С. 48-51. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Проаналізовано сучасні публікації та наведено порівняльну характеристику показників, які зумовлюють збільшення часу проїзду регульованих і нерегульованих перехресть.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.036

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мокін В. Б. 
Оптимізація параметрів геоінформаційних моделей об'єктів світлофорного регулювання дорожнього руху міста / В. Б. Мокін, В. Г. Сторчак, О. В. Гавенко, І. В. Олександров - (Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Інф-ка, кібернетика та обчисл. техніка). - 2011. - Вип. 14. - С. 319-324. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Удосконалено метод глобальної оптимізації параметрів геоінформаційних моделей об'єктів світлофорного регулювання дорожнього руху міста, який дозволяє здійснити координацію роботи світлофорних об'єктів, що дозволить збільшити середню швидкість руху транспортних засобів, а також зменшити тривалість їх простою перед світлофорами. Розроблено та апробовано у м. Вінниця програмне забезпечення для розрахунку та оптимізації параметрів світлофорних об'єктів з використанням запропонованого методу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.036

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Шуть В. Н. 
Робототехническая магистральная система "Пешеходный переход" / В. Н. Шуть // Искусств. интеллект. - 2011. - № 3. - С. 423-427. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Проанализирован основной недостаток пешеходных переходов, а именно прерывание потока автотранспортных средств, движущихся по магистрали. Приведен расчет экономических потерь в конфликте пешеход - автомобиль на регулируемом пешеходном переходе. Предложено кардинальное решение этой проблемы путем установки робототехнических магистральных систем "Пешеходный переход".


Індекс рубрикатора НБУВ: О807.58 + О808.036

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Дудніков О. М. 
Уточнення розрахунку проміжного такту світлофорного регулювання з жорстким програмним управлінням на міських перехрестях / О. М. Дудніков, А. В. Пелих // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2011. - № 2. - С. 47-55. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто задачу вдосконалення формування проміжних тактів регулювання з метою забезпечення звільнення площі перехрестя від транспортних засобів, що продовжують рухатися за дозволеними напрямками відповідної фази регулювання. Розроблено необхідні залежності для розрахунку часу виконання маневрів повороту праворуч, руху прямо, повороту ліворуч, руху на розворот. З урахуванням відповідної схеми дозволених напрямів руху у попередній фазі регулювання приймається максимальний час виконання відповідного дозволеного маневру як тривалість проміжного такту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.036

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Абрамова Л. С. 
Моделирование заторовых ситуаций по улично-дорожной сети / Л. С. Абрамова, В. В. Ширин // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2009. - Вып. 25. - С. 66-69. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Предложена имитационная модель заторовых ситуаций по улично-дорожной сети, которая позволяет ликвидировать их в кратчайшие сроки или не допускать возникновения.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.036

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Левтеров А. И. 
Определение зависимости времени проезда перекрестка от величины очереди транспортных средств и параметров дорожной сети / А. И. Левтеров, А. Н. Ярута // Автомоб. трансп.. - 2011. - Вып. 29. - С. 264-267. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Сформулированы основные зависимости и проведена оценка соотношения параметров сегмента дорожной сети и параметров транспортных потоков на регулируемом перекрестке.


Індекс рубрикатора НБУВ: О380.3 + О808.036

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Альошин Г. В. 
Принципи побудови централізованого багатоцільового, оптимального регулювання рухом транспортних засобів у містах та регіонах / Г. В. Альошин, В. Г. Сословський, А. М. Ярута // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2009. - Вып. 25. - С. 70-75. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Представлено принципи побудови централізованого багатоцільового оптимального регулювання транспортним рухом. Наведено міру якості управління рухом, постановку та метод вирішення динамічних задач векторної оптимальної маршрутизації, функціональні рівні інформаційно-навігаційної системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.036

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Могила І. А. 
Підвищення ефективності функціонування ізольованих регульованих перехресть з адаптивним алгоритмом керування : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / І. А. Могила; Нац. трансп. ун-т. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

Розроблено алгоритм і програму моделювання роботи регульованого перехрестя із зазначенням законів розподілу інтервалів між автомобілями та спрощень моделі, а також виконано дослідження, яке дало змогу сформувати модель зміни інтенсивності транспортних потоків протягом доби. Розкрито зміст розробленого нечіткого алгоритму керування рухом з дев'ятьма варіантами параметрів функцій належності. За результатами дослідження роботи перехрестя протягом години за сталої та змінної інтенсивності транспортних потоків встановлено, що алгоритм за будь-яких варіантів параметрів функцій належності адаптується за умов руху. При цьому за різних значень інтенсивності транспортних потоків ефективніше керування забезпечується для різних варіантів параметрів функцій належності. Імітаційна модель роботи перехрестя є адекватною та може використовуватись для дослідження роботи адаптивних алгоритмів керування. За результатами моделювання роботи реального регульованого перехрестя протягом години та доби встановлено, що застосування запропонованого алгоритму дає змогу зменшити на 10 - 45 % довжини черг перед перехрестям порівняно з жорстким керуванням. Затримки транспортних засобів під час проїзду перехрестя при цьому зменшуються до 40 - 60 % у ранковий пік.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.036

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА407782 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Меженков А. В. 
Додаткові ущільнення транспортних потоків на підходах до регульованого перехрестя / А. В. Меженков // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2014. - № 3/3. - С. 11-17. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано зміни кількості ущільнень у транспортних потоках на підходах до площі перехрестя зі світлофорним регулюванням за фазами та режимами регулювання продовж доби. Вказані зміни формалізовано та запропоновано відповідну характеристику їх кількості у транспортних потоках на підходах до площі перехрестя зі світлофорним регулюванням на одному рівні.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.036

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського