![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=О808.502$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Іванов І. Є. Удосконалення методів формування маршрутів обласного пасажирського транспорту (на прикладі Запорізької області) : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.01 / І. Є. Іванов; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. - Х., 2008. - 22 c. - укp.Обгрунтовано шляхи удосконалення методів формування маршрутів обласного пасажирського транспорту. Проаналізовано сучасні методи моделювання та формування раціональної маршрутної обласної пасажирської транспортної системи, удосконалено існуючі методи її створення на основі уточнення видів функцій тяжіння розселення мешканців і привабливості маршрутів для пасажирів. Розроблено модель розрахунку раціональних характеристик функціонування маршрутної обласної пасажирської транспортної системи. Практично перевірено запропонований метод формування маршрутів обласного пасажирського транспорту на прикладі Запорізької області. У даному методі враховано адекватно-доведену функцію тяжіння розселення мешканців області та функції привабливості внутрішньообласних і внутрішньорайонних маршрутів для визначення ймовірності вибору пасажирами шляху сполучення. Проведено експериментальні дослідження за двома варіантами розвитку транспортної системи області: збільшення кількості транспортних засобів і збільшення довжини маршрутної мережі (ММ). На підставі одержаних результатів встановлено зміну інтегральних показників функціонування ММ. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О808.502
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА359886 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Горбачов П. Ф. Дослідження часу очікування пасажирів на зупиночних пунктах міського пасажирського транспорту / П. Ф. Горбачов, В. М. Чижик // Автомоб. трансп.. - 2012. - Вып. 30. - С. 134-138. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Наведено результати імітаційного моделювання часу очікування пасажирів на зупиночних пунктах міського маршрутного пасажирського транспорту, що працює за заданим інтервалом руху транспортних засобів на маршруті. Описано статистичні моделі параметрів закону розподілу часу очікування пасажирів міського маршрутного транспорту. Індекс рубрикатора НБУВ: О808.502.3
Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Толок О. В. Розвиток методичного забезпечення технології удосконалення маршрутної мережі міських автобусних маршрутів в умовах великих та середніх міст / О. В. Толок, О. В. Калінін, Є. В. Столярова // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2013. - № 2. - С. 4-14. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Запропоновано методичне забезпечення технології удосконалення маршрутної мережі міських автобусних маршрутів за умов великих та середніх міст. Наведено результати застосування цього методичного забезпечення під час удосконалення маршрутної мережі м. Горлівки. Індекс рубрикатора НБУВ: О808.502
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|