Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=О864$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Скляренко С. О. 
Надійність конструкцій буксирувальних канатних доріг : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.23.01 / С. О. Скляренко; Полтав. нац. техн. ун-т ім. Ю.Кондратюка. - Полтава, 2008. - 19 c. - укp.

Розроблено методику розрахунку буксирувальних канатних доріг (БКД) з урахуванням специфіки навантаження на них від дії лижників. Уперше проведено експериментальне дослідження роботи конструкцій БКД. Розроблено класифікацію навантажень на елементи БКД, дефектів їх конструкцій. Уперше досліджено та розроблено механізм повторного встановлення БКД. Для проектування прийомників БКД з різним рівнем надійності та її оцінювання для існуючих споруд уточнено коефіцієнти запасу міцності та коефіцієнт умов роботи основного несучого елемента - несучо-тягового троса.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О864-021.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360211 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мартинців М. П. 
Динаміка та надійність підвісних канатних систем : монографія / М. П. Мартинців, Б. В. Сологуб, М. В. Матіїшин; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2011. - 186 c. - Бібліогр.: 143 назв - укp.

Розкрито проблеми підвищення надійності підвісних канатних систем (ПКС). Наведено методи визначення зусиль і напружень в елементах ПКС з урахуванням динамічних навантажень. Розроблено математичні моделі ПКС, проведено аналіз основних аналітичних залежностей. Запропоновано метод оцінювання надійності ПКС і їх окремих елементів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О864-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741759 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сологуб Б. В. 
Комп'ютерне проектування та моделювання пасажирських доріг з тягово-несним канатом / Б. В. Сологуб, Я. Я. Данило // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2011. - № 713. - С. 108-112. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Викладено теоретичні основи структурно-параметричного синтезу пасажирських доріг з тягово-несним канатом, одержано залежності для вибору основних параметрів таких доріг.


Індекс рубрикатора НБУВ: О864-02 с116

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ракша С. В. 
Моделювання навантаженості приводу канатної дороги з урахуванням зміщення несучого каната на опорах / С. В. Ракша, Ю. К. Горячев, О. С. Куроп'ятник // Вестн. ХНАДУ. - 2012. - Вып. 57. - С. 75-84. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Викладено принципи складання математичних моделей навантаженості приводу підвісної канатної дороги маятникового типу, головною особливістю яких є врахування зміщення несучого каната на опорах під час руху вагонів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О864-01 с11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сологуб Б. В. 
Розробка схеми моделювання роботи основних елементів канатних установок з рухомим тягово-несівним канатом / Б. В. Сологуб, В. В. Іщук, Я. Я. Данило // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 759. - С. 85-91. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розроблено схему універсального буксувального пристрою та запропоновано динамічну модель для розрахунку основних параметрів установки. Запропоновано рівняння руху тягово-несівного каната та механізму буксування з урахуванням зусиль опору рухові та жорсткості окремих елементів канатної установки. Одержано залежності для визначення монтажного та максимально допустимого натягу канату. Розроблено практичні рекомендації щодо вибору основних параметрів буксувального пристрою.


Індекс рубрикатора НБУВ: О864

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ракша С. В. 
Аналіз впливу пружних деформацій несучого каната на зусилля в тяговому канаті підвісної дороги / С. В. Ракша, Ю. К. Горячев, О. С. Куроп'ятник // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2013. - № 6. - С. 110-119. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Оцінено вплив пружних деформацій несучого каната, які виникають під час руху вагона, на зусилля в тяговому канаті підвісної дороги. Для дослідження впливу пружних деформацій несучого каната на зусилля в тяговому канаті використано метод послідовних наближень. При цьому визначення натягу несучого каната здійснено з використанням методики, яка грунтується на принципах модульного компонування, суть котрої полягає у формуванні математичної моделі шляхом сполучення блоків формул, описуючих рівновагу несучого каната на опорах. Аналіз одержаних результатів показав, що ряди послідовно визначених величин горизонтальної складової натягу несучого каната збігаються в четвертому наближенні (деякі й раніше) з точністю 0,1 %. Це вказує на можливість не враховувати зміни довжини несучого каната через пружні властивості під час моделювання навантаженості елементів контура "привод - тяговий канат - натяжний пристрій". Також встановлено, що використання натяжного пристрою підвищує вплив пружних властивостей несучого каната на елементи канатної системи та систему "привод - тяговий канат - натяжний пристрій" у цілому. При цьому пружна складова натягу несучого каната в дослідженому прогоні не залежить від положення вагона в суміжному прогоні, а визначається лише параметрами канатної системи. Доведено можливість не враховувати зміни довжини несучого каната через пружні властивості під час моделювання навантаженості елементів контура "привод - тяговий канат - натяжний пристрій". Використання наведених методик та одержаних результатів надасть змогу спростити математичні моделі навантаженості елементів канатної системи підвісної дороги та системи "привод - тяговий канат - натяжний пристрій" у цілому.


Індекс рубрикатора НБУВ: О864-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ракша С. В. 
Обоснование способов снижения энергопотребления подвесных канатных дорог / С. В. Ракша, А. С. Куропятник, А. А. Курка // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2014. - № 1. - С. 125-131. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Рассмотрено формирование рекомендаций по рациональному профилированию подвесных канатных дорог с учетом энергосбережения. В качестве критерия энергопотребления принята удельная мощность привода как отношение потребляемой мощности к пропускной способности дороги. Цикл перемещения вагонов был условно разделен на 3 этапа, характерными особенностями каждого из которых являлись кинематические параметры дороги. Проведенные исследования показали, что удельная мощность привода не зависит от кинематических параметров дороги. Предельное значение удельной мощности привода не зависит от длины дороги. С увеличением вместимости вагонов влияние длины пролета на удельную мощность снижается. Для дорог большой длины рекомендуется выполнять подбор высот опор в соответствии с особенностями рельефа для обеспечения минимально возможных уклонов пролетов. Целесообразным является использование вагонов большой вместимости при сооружении дороги на местности, рельеф которой характеризуется существенными перепадами высот. Сформулирован новый критерий оценки энергопотребления подвесных канатных дорог. Использование полученных результатов и сформулированных рекомендаций позволит разрабатывать проекты подвесных канатных дорог с пониженным энергопотреблением.


Індекс рубрикатора НБУВ: О864-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сологуб Б. В. 
Розрахунок основних параметрів спареної крісельної дороги з перевантажувальним пристроєм / Б. В. Сологуб, Я. Я. Данило // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 788. - С. 48-55. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розроблено схему спареної крісельної канатної дороги з перевантажувальним механізмом і різними швидкостями руху крісельної підвіски під час посадки пасажирів і на основній трасі. Одержано залежності для визначення натягу тягово-несного каната, потужності приводу та жорсткості зворотно-витяжного механізму перевантажувального пристрою спареної канатної дороги. Наведено висновки, які можна використати у проектуванні таких доріг та які підвищать їх надійність і комфортабельність під час експлуатації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О864

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гелетій В. М. 
Комп'ютерне моделювання динаміки канатних транспортувальних систем / В. М. Гелетій, Я. М. Новіцький, А. В. Кий // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2017. - № 866. - С. 12-17. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання комп'ютерного моделювання динамічних процесів механічних систем з канатними елементами, таких як лісозаготівельні канатні транспортувальні системи. Запропоновано процедуру приведення рівнянь руху системи до виду, зручного для комп'ютерних методів розв'язування задачі. Наведено метод визначення параметрів демпфування дискретних моделей таких систем. Розглянуто питання використання додаткових пристроїв для активації вібрацій для забезпечення більшої ефективності транспортування канатними системами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О864

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сологуб Б. В. 
Особливості розрахунку приводів пасажирських канатних доріг / Б. В. Сологуб, Я. Я. Данило, Р. Я. Предко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2017. - № 866. - С. 86-91. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Запропоновано динамічну модель для розрахунку зусиль, що виникають під час руху каретки підвісної канатної дороги. Наведено рівняння руху тяговонесного канату, отримано значення зусиль та побудовано графіки зміни зусиль, переміщення та швидкості у вітці канату. Розроблено практичні рекомендації для вибору оптимальних параметрів підвісної канатної установки.


Індекс рубрикатора НБУВ: О864-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Raksha S. V. 
Justification of criteria for ropeways energy efficiency = Обгрунтування показників енергоефективності канатних доріг / S. V. Raksha, O. S. Kuropiatnyk, O. L. Krasnoshchok // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2019. - № 6. - С. 60-71. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

Основа мети статті - формування та обгрунтування показників енергоефективності канатних доріг традиційної конструкції та доріг із самохідними вагонами на основі порівняння їх величин. Обгрунтування показників енергоефективності канатних доріг дозволяє в повному обсязі визначитися з напрямом подальших досліджень у сфері розвитку альтернативного виду міського транспорту. Для отримання вихідних даних проведено огляд світових напрямів розвитку канатних доріг. Запропоновано аналітичні формули для визначення показників енергоефективності, за якими виконано порівняння канатних доріг традиційної конструкції та доріг із самохідними вагонами. При цьому враховано вплив ступеня завантаженості й номінальної потужності на коефіцієнт корисної дії електродвигуна. З метою врахування розсіювання енергії в тяговому канаті через його пружні властивості було введено поняття коефіцієнта корисної дії тягового канату. Сформовано методику підрахунку коефіцієнта корисної дії канатних доріг. Розроблено формули для визначення енергоефективності й оцінено вплив характеристик канатних доріг на їх розрахункові значення. Побудовано графіки залежності коефіцієнта корисної дії самохідної канатної дороги від номінальної потужності електродвигуна та коефіцієнта корисної дії від завантаженості приводу підвісної канатної дороги. Порівняно загальні коефіцієнти корисної дії для канатних доріг із самохідними вагонами та для доріг традиційної конструкції. Наведені результати грунтуються на усереднених значеннях параметрів електродвигунів за умови їх різного завантаження. Вперше запропоновано та обгрунтовано показники енергоефективності, які дозволяють здійснювати порівняльний аналіз канатних доріг традиційної конструкції та доріг із самохідними вагонами. Визначено залежність цих показників від параметрів канатної дороги. Результати проведеного порівняльного аналізу канатної дороги традиційної конструкції з дорогами, які містять самохідні вагони, за запропонованими показниками енергоефективності можуть бути використані для обгрунтування доцільності застосування певних видів канатних доріг з метою реалізації окремих транспортних процесів. Розроблену конструктивну схему самохідного вагона можна застосовувати під час розробки енергоефективних проектів пасажирських канатних доріг.


Індекс рубрикатора НБУВ: О864

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського