Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (28)
Пошуковий запит: (<.>U=П390.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Библюк Н. І. 
Лісотранспортні засоби: теорія : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / Н. І. Библюк; Укр. держ. лісотехн. ун-т. - Л. : Панорама, 2004. - 453 c. - англ.

Наведено загальні дані про лісотранспортні засоби як складні системи, викладено підходи до їх комплектування та розкрито засади математичного моделювання. Проаналізовано вплив фізико-механічних властивостей грунту на процес його руйнування транспортним рушієм та біологічну активність, наведено статистичні характеристики геометричних параметрів опорної поверхні та розглянуто методи їх експериментального визначення, а також методи аналітико-експериментального визначення вагово-геометричних та фізико-механічних характеристик пакета стовбурів та методику визначення параметрів його дискретної моделі. Висвітлено кінематику та динаміку взаємодії опорної поверхні з колісним і гусеничним рушіями як складовими лісотранспортної системи. Описано структуру та математичні моделі коливань узагальненої лісотранспортної системи у трьох взаємно перпендикулярних площинах, а також способи їх зведення до лісотранспортного засобу та методи розрахунку його параметрів руху.

Приведены общие сведения о лесотранспортных средствах как сложных системах, изложены подходы к их комплектованию и раскрыты основы математического моделирования. Проанализировано влияние физико-механических свойств почвы на процесс её разрушения транспортным двигателем и биологическую активность, представлены статистические характеристики геометрических параметров опорной поверхности и рассмотрены методы их экспериментального определения, а также методы аналитико-экспериментального определения весово-геометрических и физико-механических характеристик пакета стволов и методика определения параметров его дискретной модели. Освещены кинематика и динамика взаимодействия опорной поверхности с колесным и гусеничным двигателями как составными лесотранспортной системы. Описаны структура и математические модели колебаний обобщенной лесотранспортной системы в трех взаимно перпендикулярных плоскостях, а также способы их свода к лесотранспортному средству и методы расчёта его параметров движения.


Індекс рубрикатора НБУВ: П390.52я73-1

Шифр НБУВ: ВА660951 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мартинців М. П. 
Динаміка канатних лісотранспортних установок з програмним керуванням / М. П. Мартинців, В. В. Бариляк, М. В. Боженко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 539. - С. 72-75. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розроблено математичну модель приводу канатної лісотранспортної установки з дистанційним керуванням. Одержано залежності для визначення динамічних зусиль у канаті та параметрів окремих елементів систем регулювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: П390.534

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Удовицький О. М. 
Обгрунтування основних параметрів та розробка привода мобільної канатної лісотранспортної установки : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.07 / О. М. Удовицький; Укр. держ. лісотехн. ун-т. - Л., 1999. - 19 c. - укp.

На основі аналізу конструкцій існуючих лебідкових механізмів та методів їх розрахунку запропоновано математичну модель розрахунку приводів із врахуванням змінності динамічних навантажень, що діють на елементи приводу, а також представлено новий привід вдосконаленої конструкції. Отримано теоретичні результати, перевірені експериментально, що дають змогу дати рекомендації для вибору методів розрахунку та обгрунтувати деякі параметри приводів канатних установок.


Індекс рубрикатора НБУВ: П390.534,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307008 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мартинців М. П. 
Теоретичні основи розробки несучих і тягових канатних систем : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.02.02 / М. П. Мартинців; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2001. - 35 c. - укp.

Розроблено теоретичні засади розрахунку канатного оснащення, вантажних кареток і приводів за умов міцності та довговічності. Зазначено, що кривою провисання канату є ланцюгова лінія, а за критерій оптимізації вантажної каретки прийнято коефіцієнт нерівномірності розподілу навантаження між колесами. Вперше розроблено методику розрахунку спарених канатних систем та математичну модель установки як складної пружної системи. З використанням аналізу та синтезу обгрунтовано її параметри для забезпечення ефективної роботи. На підставі виконаних досліджень запропоновано методи розрахунку основних елементів і розроблено конструкції підвісних канатних установок (мобільні короткодистанційні, багатопрольотні з приводом, що переміщуються вздовж траси, та спарені канатні системи) для розв'язання проблеми механізації лісозаготівель за гірських умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П390.534

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315122 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рудько І. М. 
Удосконалення моделей та розроблення методу визначення геометричних і силових параметрів несучих канатів підвісних установок : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.05.04 / І. М. Рудько; Нац. лісотехн. ун-т України. - Л., 2008. - 20 c. - укp.

Запропоновано загальний підхід до моделювання та побудовано удосконалені моделі несучих канатів підвісних установок з урахуванням рівномірності розподілу власної ваги каната вздовж його довжини, пружної деформації та зміни температури каната, податливості опор, впливу тягового каната та інших чинників. Розроблено метод визначення геометричних і силових параметрів несучих канатів одно-, багатопрольотних і спарених підвісних установок. Наведено криву провисання каната у вигляді ланцюгової лінії. Для розв'язування систем трансцендентних рівнянь застосовано графічно-аналітичний метод і метод послідовних наближень на основі багатофункціональних табличних процесорів. Визначнено оптимальну довжину асиметрично навішеного каната з жорстко закріпленими кінцями, завантаженого власною вагою. Установлено вплив динамічних навантажень, податливості опор, пружних деформацій і зміни температури канатів та їх основні характеристики. Одержані результати узгоджуються з експериментальними даними й окремими висновками вітчизняних і зарубіжних вчених.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П390.534

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360788 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Герис М. І. 
Поліпшення курсової стійкості та керованості колісних лісотранспортних машин із шарнірно-зчленованою рамою : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.04 / М. І. Герис; Нац. лісотехн. ун-т України. - Л., 2010. - 20 c. - укp.

Вирішено науково-прикладну задачу підвищення стійкості руху та керованості колісних лісотранспортних машин із шарнірною рамою, що сприяє зменшенню навантаження на оператора та безпеки руху, а також підвищенню продуктивності праці. Розроблено математичні моделі курсового криволінійного руху узагальненої та типових колісних лісотранспортних засобів із шарнірно-зчленованою рамою з урахуванням параметрів опорної поверхні лісових доріг, пакета деревини, характеристик відведення шин, гідравлічного механізму повернення, кутових коливань мас системи у горизонтальній та вертикальній поперечній площинах. Встановлено закономірності зміни курсової стійкості та керованості колісних лісотранспортних засобів із шарнірною рамою залежно від експлуатаційних факторів і конструктивних параметрів та обгрунтовано раціональні параметри конструкції колісних лісотранспортних систем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П390.522.0-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373725 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гончаров В. Н. 
Основы управления транспортным процессом в лесном хозяйстве : пособие / В. Н. Гончаров, В. П. Бычков, В. М. Бугаков, В. М. Заложных, В. Е. Кириченко; Луган. нац. аграр. ун-т, Воронеж. гос. лесотехн. акад. (Россия). - Луганск : Пресс-экспресс, 2014. - 199 c. - Библиогр.: с. 198-199 - рус.

Изложены основы управления транспортным процессом в лесном хозяйстве, порядок проектирования, организации и технологии строительства, содержания и ремонта лесных дорог, организации вывозки древесины. Описаны мероприятия по обеспечению охраны окружающей среды при выполнении всех видов работ, методы управления инвестициями, приведены примеры документального оформления и учета транспортных работ в лесном хозяйстве.


Індекс рубрикатора НБУВ: П390.52 я73 + О384.8 я73 + У9(4УКР)342.145 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА781537 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шевченко Н. В. 
Обгрунтування головних параметрів лісовозних автопотягів за техніко-експлуатаційними критеріями : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.04 / Н. В. Шевченко; ДВНЗ "Нац. лісотехн. ун-т України". - Л., 2012. - 21 c. - укp.

Удосконалено наявні математичні моделі та вперше розроблено узагальнену математичну модель поступального руху лісовозного автопотяга на базі тривісних автомобілів підвищеної прохідності 5-го та 6-го класів, яка дала змогу розглядати поступальний рух з урахуванням вертикальних коливань автомобіля-тягача та крутильних коливань у трансмісії для змінної швидкості руху, що значно наближує результати до реальних умов роботи. Розроблено розгалужену одинадцятимасову динамічну модель трансмісії тривісного автомобіля підвищеної прохідності. Обгрунтовано можливість її заміни нерозгалуженою шестимасовою моделлю з урахуванням умикання зчеплення та перемикання передач під час розгону. Вперше застосовано комплексні показники для багатокритеріальної оптимізації головних параметрів лісовозних автопотягів, з уразуванням особливостей дорожніх умов і маршрутів перевезення деревини. Вперше використано результати моделювання динамічних процесів у вузлах автомобіля-тягача для аналітичного опису техніко-експлуатаційних критеріїв оптимізації й одержано аналітичні залежності показників динамічності, плавності руху, навантажувального режиму агрегатів трансмісії, транспортної продуктивності та паливної економічності від головних параметрів лісовозного автопотяга.


Індекс рубрикатора НБУВ: П390.522.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА387407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лісотранспортні засоби: конструкція і розрахунок : навч. посіб. Ч. 1. Загальне компонування. Спеціальне обладнання / Н. І. Библюк, М. І. Герис, М. М. Бойко, А. Л. Щупак, Н. В. Шевченко; Нац. лісотехн. ун-т України. - Львів : РВВ НЛТУ України, 2014. - 398 c. - Бібліогр.: с. 396 - укp.

Висвітлено головні етапи становлення лісотранспортних засобів з давніх часів до сьогодення, їх місце у технологічному процесі лісозаготівлі та головні тенденції розвитку. Викладено основи ефективної лісозаготівлі на екологічно вразливій місцевості (на прикладі гірської лісозаготівлі). Надано загальні відомості про етапи проектування, лісоматеріали як об'єкт транспортування, головні особливості загального компонування та методики оцінювання досконалості конструкції лісотранспортних засобів, створених на базі автомобілів і тракторів. Розкрито особливості конструкції та розрахунку спеціального обладнання багатоланкових лісотранспортних машин - зчіпних і поворотних пристроїв, гальмових систем, систем підресорювання та силових приводів причіпних ланок.


Індекс рубрикатора НБУВ: П390.52 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В356219/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лісовик В. Ю. 
Вплив розгалуженої системи лісовозних доріг на стан гідрологічної системи лісів Кременеччини / В. Ю. Лісовик // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2016. - Вип. 178. - С. 85-91. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано кліматичні умови Кременеччини та стан лісовозних доріг відповідного району залежно від умов проведення рубань. Визначено фактори, які впливають на гідрологічні властивості лісових територій. Виконано знімки місцевості, де проводяться рубання по існуючій на сьогоднішній день сітці лісовозних доріг. Порівняно величину можливої завданої шкоди лісовозними автопотягами ЗИЛ і 131 з розпуском та Volvo FL12. Акцентовано увагу на перевагах одного з них, на що наведено відповідні аргументи. Рекомендовано використовувати результати дослідження на місцевостях зі схожими грунтовими умовами.


Індекс рубрикатора НБУВ: П390.520

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Мохов С. П. 
Результаты испытаний погрузочно-транспортной машины / С. П. Мохов, В. А. Симанович, С. Е. Арико, С. А. Голякевич, Д. А. Кононович // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2015. - Вип. 160. - С. 195-198. - рус.

На основе разработанных программ и методик проведены испытания погрузочно-транспортной машины повышенной грузоподъемности. Полученные результаты позволили оценить нагруженность ее несущей системы на основе комплексного учета эксплуатационных условий работы лесозаготовительной машины, действующих стандартов, технического задания, параметров предмета труда и характеристик разрабатываемой машины при выполнении погрузочно-разгрузочных и транспортных операций. Проведенные исследования лесозаготовительной машины позволили скорректировать некоторые конструктивные размерно-компоновочные параметры базового шасси.


Індекс рубрикатора НБУВ: П343.2 + П390.523

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Lutyi Ye. M. 
Dynamics of the two-drum electromechanical drive of suspended timbertransporting cable system = Динаміка двобарабанного електромеханічного привода підвісної канатної лісотранспортної установки / Ye. M. Lutyi, I. V. Kuzio, V. V. Baryliak, O. M. Udovytskyi // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2019. - № 4. - С. 79-85. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

Purpose. Determination of dynamic load factors in the links of a two-drum drive of a suspended cable timbertransporting plant equipped with an electric motor and an elastic coupling, taking into account the transient electromechanical processes in the drive motor, variable moments of inertia of drive drums, technological load, as well as changes in the coefficients of longitudinal rigidity of moving cables. Methodology. The developed dynamical model of the drive contains a number of theoretical dependencies, calculation schemes and systems of differential equations that describe the dynamic processes in the two-drum electromechanical drive of the suspended cable timbertransporting plant. The differential equations of the electromagnetic state of the machine, which describe the transient processes in the drive motor, are based on the Park - Goriev equations. Differential equations of mechanical part of the drive motion are developed on the basis of the D'Alembert's method. For the umerical integration of differential equations systems, the modified Euler's method is used. Findings. The simulation model calculates the dynamic forces that are active in mechanical gears and the drive coupling; potentially dangerous operating modes of the drive of suspended cable are determined. The dependence of the load dynamic factor on the structural parameters of the drive is established. The influence of the length of the free part of the movable cable on the magnitude of the dynamic loads in the drive is investigated. Originality. For the first time, a dynamic model of the drive of suspended cable timbertransporting plant was proposed which takes into account: transitional electromechanical processes in the drive motor; variable inertia moments of drive drums; variable load acting on drive drums at each of the stages of the technological cycle of the cable plant work. Calculations of the moment of inertia of the drive drum and the moment of the force of the technological resistance that are variable in time are made taking into account the multilayer winding of the cable on the drive drum, as well as the forces of elastic deformation of moving cables. Practical value. New methods, algorithms and programs have been developed and the existing ones have been improved for calculation of dynamic loads in the coupling and gears of the electromechanical drive of a cable plant with haul-lifting and reversing cables. On the basis of the obtained dependences of load dynamic factor, recommendations for the choice of structural and operational parameters of drives of these plants were developed.


Індекс рубрикатора НБУВ: П390.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського