Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>U=Р193.93$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Mykhailichenko H. 
Planning of event portfolio for tourism destination in post-quarantine period = Планування івентивного портфеля туристичної дестинації у посткарантинний період / H. Mykhailichenko, S. Kravtsov, Yu. Zabaldina // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2020. - № 2. - С. 36-47. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

The article deals with the sense and structure of a tourism destination event portfolio. The theoretical foundation of the planning process for Ukrainian destinations event portfolio destinations as a component of their tourism product has been carried out. The goals of forming a destination's event portfolio within the framework of the tourism product strategy and marketing strategy are determined. The factors of decision making about the structure of an event portfolio, dynamics of measures are highlighted. Proportionality of Ukrainian's destinations event portfolio is analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.3 + Р193.93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Mykhailichenko H. 
Planning of event portfolio for tourism destination in post-quarantine period = Планування івентивного портфеля туристичної дестинації у посткарантинний період / H. Mykhailichenko, S. Kravtsov, Yu. Zabaldina // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2020. - № 2. - С. 36-47. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

The article deals with the sense and structure of a tourism destination event portfolio. The theoretical foundation of the planning process for Ukrainian destinations event portfolio destinations as a component of their tourism product has been carried out. The goals of forming a destination's event portfolio within the framework of the tourism product strategy and marketing strategy are determined. The factors of decision making about the structure of an event portfolio, dynamics of measures are highlighted. Proportionality of Ukrainian's destinations event portfolio is analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.3 + Р193.93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Микитенко Л. 
Права споживачів в умовах карантину - 2020 / Л. Микитенко // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 3. - С. 35-47. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано правові проблеми щодо порушення прав споживачів через введення карантину та скасування авіарейсів, культурних та інших заходів, квитки на які заздалегідь сплачені споживачем. Визначено порядок захисту прав споживачів на повернення коштів за скасовані заходи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4Укр)920.720.6 + Р193.93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рассомахіна О. 
Правосуб'єктність фізичних осіб в умовах карантину / О. Рассомахіна // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 3. - С. 59-73. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Проаналізовано правовий режим карантину через пандемією COVID-19, впровадженого на рівні окремих країн і в цілому в світі. Визначено особливості реалізації правосуб'єктності фізичних осіб у різних сферах життєдіяльності в умовах загального карантину.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4/8)112.035 + Р193.93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського