Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (22)
Пошуковий запит: (<.>U=У.р21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Даниленко Л. І. 
Модернізація освітнього процесу в ліцеї економічного профілю : Наук.-метод. посіб. / Л. І. Даниленко, Ю. В. Шукевич, Ю. В. Бицюра, А. М. Продеус, П. П. Семенченко; ред.: Л. І. Даниленко, Ю. В. Шукевич. - К. : Логос, 2004. - 130 c. - укp.

Розглянуто проблеми профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Запропоновано модель модернізації освітнього процесу в загальноосвітньому навчальному закладі, що має свої концептуальні, змістові та технологічні складові. Викладено теоретичні засади та практичні підходи до формування основ економічної компетентності учнів Фінансового ліцею м. Києва.

Рассмотрены проблемы профильного обучения в общеобразовательных учебных заведениях. Предложена модель модернизации образовательного процесса в общеобразовательном учебном заведении, который имеет свои концептуальные, содержательные и технологические составляющие. Изложены теоретические принципы и практические подходы к формированию основ экономической компетентности учеников Финансового лицея г. Киева.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р21(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655578 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Інтегрована система навчання у Фінансовому ліцеї : Навч.- метод. посіб. / уклад.: Ю. Шукевич. - К. : П'ятий елемент, 2006. - 122 c. - Бібліогр.: с. 118-121. - укp.

Висвітлено досвід роботи Фінансового ліцею м.Києва. Наведено науково-методичні статті, педагогічні роздуми вчителів, творчі роботи ліцеїстів та педагогів, які спрямовані на створення та розвиток інтегрованої системи навчання. Розглянуто проблеми викладання предметів економічного циклу та шляхи їх інтеграції з іншими навчальними предметами та науково-пошуковою роботою ліцеїстів.

Освещен опыт работы Финансового лицея г.Киева. Приведены научно-методические статьи, педагогические размышления учителей, творческие работы лицеистов и педагогов, которые направлены на создание и развитие интегрированной системы обучения. Рассмотрены проблемы преподавания предметов экономического цикла и пути их интеграции с другими учебными предметами и научно-поисковой работой лицеистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р21(4УКР-2К)18я721

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675234 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Крижанівська В. П. 
Особливості застосування особистісно зорієнтованих технологій навчання в підготовці майбутніх економістів у коледжах : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. П. Крижанівська; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2009. - 20 c. - укp.

Визначено особливості та розроблено концептуальні положення та методику впровадження особистісно зорієнтованої технології навчання (ОЗТН) у підготовку майбутніх економістів. Доведено, що у процесі підготовки економістів не доцільно обмежуватися лише однією педагогічною технологією. Розкрито сутнісні характеристики ОЗТН за умов економічного ВНЗ і визначено набільш ефективні технології. З'ясовано особистісні та професійні якості майбутніх економістів, які можна розвивати з застосуванням ОЗТН, а саме: самостійність, ініціативність і наступність у діях; комунікативні здібності; свідоме ставлення до змісту та процесу навчання; вміння працювати у колективі, доводити власну думку, визнавати свою помилку; здатність до продуктивного пізнання світу, вміння аналізувати, трансформувати навчальну інформацію; спостережливість, творче мислення; активну життєву позицію, наполегливість, прагнення до успіху. Запропоновано підходи стосовно впровадження ОЗТН, діагностичні методики, методичні рекомендації щодо застосування ОЗТН в економічних коледжах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.223.7 + У.р21(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363796 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гаргаун Н. М. 
Формування економічної культури молодших спеціалістів техніків-електриків у процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Гаргаун; Хмельницький національний університет. - Хмельницький, 2021. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування економічної культури молодших спеціалістів техніків-електриків у процесі фахової підготовки. З’ясовано сутність економічної культури молодших спеціалістів техніків-електриків, визначено її структуру, критерії, показники й рівні сформованості в молодших спеціалістів техніків-електриків у процесі фахової підготовки. Виокремлено, обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування економічної культури молодших спеціалістів техніків-електриків у процесі фахової підготовки (розвиток мотивації молодших спеціалістів техніків-електриків до оволодіння економічною культурою; залучення студентів до гурткової діяльності, спрямованої на формування економічної культури; використання в процесі фахової підготовки молодших спеціалістів техніків-електриків інноваційних технологій навчання). Розроблено модель формування економічної культури молодших спеціалістів техніків-електриків у процесі фахової підготовки, що поєднує такі блоки: цільовий, методологічний, процесуальний, змістовий, результативний. Удосконалено зміст, методи й технології фахової підготовки молодших спеціалістів техніків-електриків. Подальшого розвитку набув діагностичний інструментарій для визначення рівнів сформованості економічної культури молодших спеціалістів техніків-електриків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.22 + У.р21(4УКР)15 + З2 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА449185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дудка У. Т. 
Підготовка майбутніх економістів до професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / У. Т. Дудка; Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія. - Хмельницький, 2019. - 20 c. - укp.

Вивчено питання удосконалення професійної підготовки майбутніх економістів в агротехнічних коледжах засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Особливу увагу приділено формуванню готовності до професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Виділено структурні компоненти такої готовності: особистісно-мотиваційний, змістовий, операційний. Визначено й удосконалено критерії сформованості готовності до професійної діяльності (мотиваційно-орієнтаційний, когнітивно-пізнавальний, діяльнісний) та рівні їх сформованості (низький, середній, достатній, високий). Визначено і теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців економічного профілю до професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій: використання комп’ютерно орієнтованих форм та методів організації навчання; активізація пізнавальної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій; організація дистанційного навчання на базі системи Moodle. Розроблено структурно-організаційну модель підготовки майбутніх економістів до професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.253 + У.р21(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА440519 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського