Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (19)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.295.324$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Войтко С. В. 
Ринок інформаційно-комунікаційних технологій: структура та аналіз / С. В. Войтко, Т. В. Сакалош // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 594. - С. 384-392. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Досліджено ринок інформаційно-комунікаційних технологій. Запропоновано структуру ринку інформаційно-комунікаційних товарів та послуг. Досліджено тенденції та перспективи розвитку світового та вітчизняного інформаційно-комунікаційних ринків. Виконано порівняльний аналіз вітчизняного ринку інформаційно-комунікаційних технологій з ринками країн-сусідів, деяких країн СНД, розвинутих країн. Оцінено ринок інформаційно-комунікаційних технологій загалом та окремі його сегменти. Досліджено фактори впливу на ринок телекомунікацій України. Проаналізовано залежність рівня проникнення стільникового зв'язку від номінальних доходів населення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.324 + У584.352 + У9(4УКР)421.523.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Криворучко А. В. 
Розвиток страхового ринку в сільському господарстві : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.04.01 / А. В. Криворучко; Ін-т аграр. економіки УААН. - К., 1999. - 21 c. - укp. - рус.

Викладені основні результати комплексного дослідження теоретичних основ та фінансово-економічних і організаційних проблем розвитку майнового страхового ринку в сільському господарстві на прикладі страхової діяльності Національної акціонерної страхової компанії "Оранта" (НАСК "Оранта" - "Oranta" Incorporated). Обгрунтовані напрями розвитку і ефективного функціонування майнового страхового ринку в сільському господарстві через механізм вдосконалення організаційної структури ринку і законодавчої бази страхування, підвищення фінансової стійкості та платоспроможності страховиків, впровадження системи маркетингу і ризик-менеджменту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.324.9 + У9(4УКР)261.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА302946 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Павлов В. І. 
Регулювання конкурентних відносин на ринку телекомунікацій : монографія / В. І. Павлов, Л. В. Шостак; Акад. екон. наук України, Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування, Ін-т регіон. дослідж. НАН України. - Рівне, 2009. - 160 c. - Бібліогр.: 180 назв. - укp.

Розкрито теоретичні та методологічні аспекти регулювання конкурентних відносин природних монополій (ПМ). Розглянуто питання формування та розвитку ринкового конкурентного середовища в Україні. Проаналізовано світовий досвід демонополізації ПМ, сучасні тенденції та проблеми розвитку сфери телекомунікацій. Визначено місце та роль галузі зв'язку в інформатизації суспільства, шляхи вдосконалення регуляторного впливу на конкуренцію операторів зв'язку.

Раскрыты теоретические и методологические аспекты регулирования конкурентных отношений природных монополий (ПМ). Рассмотрены вопросы формирования и развития рыночной конкурентной среды в Украине. Проанализированы мировой опыт демонополизации ПМ, основные тенденции и проблемы развития сферы телекоммуникаций. Определены место и роль отрасли связи в информатизации общества, пути усовершенствования регуляторного влияния на конкуренцию операторов связи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.324 + У9(4УКР)386.0-13-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА724487 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Савчук Н. В. 
Ринок Інтернет-послуг в умовах інформаційно-технологічної революції : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.01 / Н. В. Савчук; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2009. - 17 c. - укp.

Комплексно досліджено теоретичні, методологічні та практичні аспекти ринку Інтернет-послуг за умов інформаційно-технологічної революції. Розглянуто сутність Інтернет-послуг та особливості її товарної форми. Здійснено теоретико-методологічний аналіз ринку Інтернет-послуг і виділено його особливості. Досліджено структуру та інфраструктуру ринку Інтернет-послуг. Розкрито вплив Інтернет-послуг на економічне зростання країн. Виявлено тенденції та суперечності формування ринку послуг в Україні. Проаналізовано та розкрито інституційно-організаційний механізм формування ринку Інтернет-послуг в Україні. З урахуванням особливостей національної економіки розроблено пропозиції щодо реформування законодавчих актів та узгодження їх з законодавством ЄС для подальшого розвитку ринку даних послуг в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.324 + У9(4УКР) ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369647 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Марко Є. І. 
Необхідність і проблеми формування інформаційного ринку: глобалізаційний вимір / Є. І. Марко // Актуал. проблеми економіки. - 2009. - № 12. - С. 19-25. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

З теоретичних позицій проаналізовано процеси та проблеми формування інформаційного суспільства, інформаційного ринку в глобалізаційному вимірі. Розглянуто ситуацію з формуванням економіки знань (К-суспільства) в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.324 + У9(4УКР) ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Побережна З. М. 
Бізнес-модель авіакомпанії як інструмент забезпечення її конкурентоспроможності на ринку авіапослуг / З. М. Побережна // Бізнес Інформ. - 2019. - № 7. - С. 190-197. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета роботи - обгрунтування комплексу показників, що характеризують бізнес-модель як інструмент забезпечення конкурентоспроможності авіакомпанії на ринку авіапослуг. Визначено види бізнес-моделей підприємства за різними класифікаційними ознаками; наведено та охарактеризовано бізнес-моделі авіакомпаній з позицій реалізації наявних конкурентних переваг; визначено перелік показників, що характеризують бізнес-модель як інструменту забезпечення конкурентоспроможності авіакомпанії на ринку авіапослуг. На прикладі гібридної бізнес-моделі, що функціонує в умовах ПрАТ АК "Українські вертольоти", здійснено розрахунки перспективних значень показників чистого доходу, прибутку, рентабельності, фінансової стійкості та ділової активності, збільшення яких можливо тільки в разі підвищення конкурентоспроможності авіакомпанії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.324 + У9(4УКР)375.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Івахнік В. С. 
Новий метод реалізації інтервальної концепції моделювання транспортного попиту / В. С. Івахнік // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2022. - № 6. - С. 57-64. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто особливості генерації випадкових матриць кореспонденцій в рамках інтервальної концепції моделювання транспортного попиту, які полягають у відсутності гарантій успішного розподілу по матриці відомих місткостей транспортних районів з відправлення і прибуття об'єкта транспортування, за наявності додаткових обмежень до місткостей. Проаналізовано можливості повного розподілу попиту по матриці транспортних кореспонденцій за наявності таких обмежень та запропоновано два методи вирішення цієї проблеми. Для невеликої кількості обмежень сформовано двоетапний алгоритм заповнення матриці. Перший етап полягає в звичайному розподілені обсягів транспортного попиту за допомогою генератора випадкових чисел, другий - у перерозподілі до відкритих районів тих кореспонденцій, які потрапили в клітинки матриці, за допомогою замкнутих циклів, відомих з транспортної задачі. Для значної кількості обмежень, які виникають в процесі моделювання рейсових матриць маршрутних кореспонденцій, або в інших випадках, за яких моделювання транспортного попиту за допомогою замкнутих циклів стає неможливим, створено новий метод реалізації інтервальної концепції моделювання попиту шляхом видалення з її поточного варіанта тих кореспонденцій, які підпадають під обмеження. Він оснований на багаторазовому використанні базового методу розподілення транспортного попиту без обмежень, з використанням якого завжди відбувається повний розподіл місткостей по матриці кореспонденцій. Обмеження, які накладаються на матрицю, враховуються Значення видалених кореспонденцій формують умови для генерації наступного екземпляра матриці, допоки всі місткості транспортних районів з відправлення та прибуття не будуть розподілені по таких матрицях. Підсумкова матриця є сумою всіх проміжних матриць, створених таким чином. Цей спосіб формування матриць транспортних кореспонденцій дозволяє гарантувати позитивний результат генерації випадкових матриць з обмеженнями та забезпечити повноцінну реалізацію інтервальної концепції моделювання транспортного попиту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.324 в611.213

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського