Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (31)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.343$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Закон і підприємець : Пробл. систематизації законодавства України про підприємництво / ред.: В. М. Селіванов; Ін-т приват. права і підприємництва Акад. прав. наук України. - К., 1998. - 85 c. - укp.

В збірнику викладені основні доповіді учасників "круглого столу" за темою "Проблеми систематизації законодавства України про підприємництво", який було проведено 18 червня 1998 року у місті Києві. Систематизація законодавства у сфері підприємництва має розглядатися як один із способів підвищення ефективності правового регулювання підприємницьких відносин, як новий етап у розвитку законодавчої бази підприємництва в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131.1 + У010.343

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585125 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Колганова А. Т. 
Введение в бизнес-психологию : Учеб. пособие / А. Т. Колганова, В. А. Палкин, П. А. Погосов; Донец. экон.-гуманит. ин-т. - Донецк : ООО "Юго-Восток, Лтд", 2004. - 94 c. - рус.

Освещены основы бизнес-психологии, описаны её методы. Значительное внимание уделено бизнес-психологии личности, определены факторы психологии поведения бизнесмена, взаимодействия с другими людьми, изложены основы принятия индивидуальных решений. Рассмотрены процессы групповой динамики в бизнес-структурах, приведены критерии психологии управления конфликтом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.1 я73 + У010.343 я73

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА658229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Захаріяш Л.  
Соціально-психологічні особливості успішного підприємця / Л. Захаріяш // Соц. психологія. - 2007. - № 5. - С. 74-81. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Зроблено спробу дослідити та виокремити соціально-психологічні характеристики, притаманні багатогранній особистості успішного підприємця. Надано основні результати дослідження, одержані шляхом опитування групи експертів з числа успішних підприємців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949:У + У010.343

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Либ И. И. 
Психологические особенности предпринимателей: теоретический анализ / И. И. Либ // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, вип. 3. - С. 98-105. - Библиогр.: 23 назв. - рус.

Проанализировано становление понятия "предприниматель" и успех в предпринимательской деятельности в психологической науке. Рассмотрены взгляды ученых на индивидуально-типологические, личностные особенности, свойственные предпринимателям-мужчинам. Отмечена актуальность исследований в современном социокультурном пространстве особенностей успешных женщин-предпринимателей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949:У + Ю937.3 + У010.343

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мадзігон В. 
Підприємець як визначальна особистість у бізнесі в ринковій економіці / В. Мадзігон // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 3. - С. 153-162. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено й охарактеризовано основні функції підприємця та обгрунтовано необхідність вивчення підприємницької діяльності у процесі безперервної економічної освіти, починаючи із загальноосвітньої школи, професійно-технічного навчального закладу та ВНЗ. Розкрито деякі аспекти підприємницької діяльності та показано, що її характер висуває певні вимоги до особистості підприємця. У вигляді таблиці наведено основні вимоги та риси підприємця, що сприяють його діяльності. Виділено низку основних умов організації підприємницької діяльності: свобода у виборі напрямів і методів діяльності, самостійність рішень; відповідальність за рішення, їх наслідки та пов'язаний з цим ризик; орієнтація на комерційний успіх, одержання прибутку, що пов'язано, як і попередні ознаки, з ринковою економікою. Зроблено висновок, що одним з ключових напрямів, який забезпечує динамізм у розвитку економіки загалом, а для нашої економіки - ще й виведення її на ринковий шлях, є активізація підприємницької діяльності.

Исследованы и охарактеризованы основные функции предпринимателя, обоснована необходимость изучения предпринимательской деятельности в процессе непрерывного экономического образования, начиная с общеобразовательной школы, профессионально-технического учебного заведения и ВУЗ. Раскрыты некоторые аспекты предпринимательской деятельности; показано, что ее характер предъявляет определенные требования к личности предпринимателя. В виде таблице приведены основные требования и черты предпринимателя. Выделен ряд основных условий организации предпринимательской деятельности: свобода в выборе направлений и методов деятельности, самостоятельность решений; ответственность за решения, их последствия и связанный с этим риск; ориентация на коммерческий успех, получение прибыли, что связано, как и предыдущие признаки, с рыночной экономикой. Сделан вывод, что одним из ключевых направлений, которое обеспечивает динамизм в развитии экономики в целом, является активизация предпринимательской деятельности.

The article enlightens the problem of necessity of enterprisers' training in the system of continuous economical education nowadays. The author considers main enterpriser's functions and demands he has to meet.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.33 + У010.343

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чернявская Т. П. 
Личностные особенности собственников и несобственников бизнеса : гендерный аспект / Т. П. Чернявская // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 29-33. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Рассмотрен феномен предпринимательства в связи с творческой активностью человека. Представлены результаты эмпирического исследования гендерного аспекта личностных особенностей собственников и несобственников предприятий. В процессе исследования реализована методика многофакторного исследования личности Р. Кэттелла. Показано, что для собственников производственных предприятий характерны более высокие показатели развития интеллекта, чем для наёмных менеджеров, что обусловлено необходимостью решать проблемы поиска новых возможностей для обеспечения конкурентоспособности собственного бизнеса. Установлено, что женщины-предприниматели продемонстрировали наивысшие результаты по таким показателям, как социальная смелость и эгоцентричность. Сделан вывод о том, что собственники предприятий, топ-менеджеры обоих полов отличаются от менеджеров среднего звена и частных предпринимателей большей жёсткостью и меньшей чувствительностью.

Розглянуто феномен підприємництва у зв’язку з творчою активністю людини. Наведено результати емпіричного дослідження гендерного аспекту особистісних особливостей власників та не власників підприємства. В процесі дослідження реалізовано методику багатофакторного дослідження особистості Р. Кетелла. Показано, що для власників виробничих підприємств є характерними більш високі показники розвитку інтелекту, ніж для найманих менеджерів, що обумовлено необхідністю вирішувати проблеми пошуку нових можливостей для забезпечення конкурентоспроможності власного бізнесу. Встановлено, що жінки-підприємці продемонстрували найвищі результати за такими показниками, як соціальна сміливість та егоцентричність. Зроблено висновок про те, що власники підприємств, топ-менеджери обох статей відрізняються від менеджерів середньої ланки й приватних підприємців більшою жорсткістю та меншою чутливістю.

Examined the phenomenon of entrepreneurship in connection with the human creative activity. Shown the results of empirical studies of the gender dimension of personality characteristics of enterprises owners and non-owners. The study methods were multivariate study of personality by R. Cattell. It is shown that the owners of industrial enterprises are characterized by higher rates of intellectual development than the salaried managers, due to the need to solve the problem of finding new opportunities for the competitiveness of their business. Found that women entrepreneurs have shown the best results on indicators such as social courage and self-centeredness. Concluded that the owners of the enterprises, the top managers of both sexes differ from middle managers and entrepreneurs by the greater rigidity and lower sensitivity.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.343 + Ю937

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Lytvynenko A. 
Technologies developing critical thinking modern entrepreneur = Технології розвитку критичного мислення сучасного підприємця / A. Lytvynenko // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2020. - № 5. - С. 60-64. - Бібліогр.: 26 назв. - англ.

Наведено методичні рекомендації щодо досліджень в області вирішення нових проблем, що виникають в результаті прийняття рішень. Уміння критично сприймати інформацію стає необхідною умовою для захисту людини від несприятливого психологічного впливу інформації, спрямованої на маніпуляцію особистістю. Здоровий спосіб життя сьогодні визначається не тільки режимом харчування, праці і відпочинку, але і захищеністю людини від негативного психологічного тиску. Тому значимість здоров'я-зберігаючих технологій сьогодні набувають ті технології, які сприяють розвитку критичного мислення у студентів вищого навчального закладу. Обгрунтовано зміни у всіх підсистемах дидактичної системи навчання, що забезпечують розвиток критичного мислення підприємця. Проведено дослідження змісту поняття "критичне мислення" в його історичному розвитку, визначено зміст ключових понять і проаналізовано досвід застосування технології розвитку критичного мислення у підприємців. Зазначено, що розроблені прийоми з розвитку критичного мислення можна використовувати не тільки у студентів вищих навчальних закладів, а й взагалі у підприємницькій діяльності, з огляду на вікові особливості всіх учасників. Запропоновано розуміння перевірки вихідних гіпотез, а також був використаний комплекс дослідження методів, що включає теоретичний аналіз загальної та спеціальної літератури з психології та фізіології, (пов'язаної з проблемою дослідження), психодіагностичні методики, спостереження, бесіда, методи математичної статистики по обробці експериментальних даних, якісний аналіз результатів роботи. Обгрунтовано, що високі показники креативності можуть бути зумовлені як продуктивним процесом, так і високою мотивацією досягнень, компенсаторними механізмами, специфічністю одержуваної інформації. На основі одержаних даних про впровадження технологій розвитку критичного мислення відзначено необхідність розробки системи використання прийомів технологій розвитку критичного мислення. Достовірність і обгрунтованість одержаних висновків забезпечується повнотою зробленого теоретичного огляду, достатнім обсягом вибірок, тривалістю спостереження, внутрішньої несуперечливості даних, одержаних в дослідженнях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.343

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лігоненко Л. О. 
Корпоративне підприємництво: стан, організаційний дизайн, проблеми та перспективи розвитку / Л. О. Лігоненко, В. С. Мисилюк // Економіка і прогнозування. - 2021. - № 3. - С. 131-154. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено актуальні питання розбудови організаційного дизайну внутрішнього корпоративного підприємництва в українських бізнес-організаціях. Обгрунтоване проєктування організаційного дизайну корпоративного підприємництва забезпечує прискорення інноваційних процесів, підвищення їх ефективності, дозволяє виявити та активізувати нові точки зростання існуючої бізнес-організації та процес створення нових бізнесів. Розробка організаційних структур, визначення їх функцій, опис процесів, а також формальних відносин, які зможуть сприяти розробленню та впровадженню внутрішніх інноваційних ініціатив корпоративних підприємців набуває дедалі більшої актуальності для українського бізнесу. З метою емпіричного дослідження існуючих практик організаційного дизайну корпоративного підприємництва в українських бізнес-організаціях було проведено анкетування працівників та менеджерів організацій з використанням сервісу Google forms за спеціально розробленою картою дослідження та анкетною формою. Результати проведеного дослідження показали, що в українських бізнес-організаціях наявні та поширені структури, процеси, системи та норми, що спрямовують та надають корпоративним підприємцям можливість ініціювати та надавати на розгляд керівництва різноманітні підприємницькі ідеї, ініціативи та проєкти, які стосуються удосконалення різних аспектів діяльності їх організацій. Це дозволяє гнучкіше та ефективніше використовувати різноманітні організаційні та ринкові можливості. Водночас організаційний дизайн корпоративного підприємництва більшості українських бізнес-організацій ще не має цілісності, що блокує швидку розробку інновацій внутрішніми венчурними командами та їх трансформациєю в цінність для бізнесу. Загроза такого стану полягає в тому, що потенційні корпоративні підприємці, не маючи можливостей для реалізації своїх підприємницьких ідей всередині існуючої організації, можуть звільнитися та створити власний бізнес. Наслідком такої ситуації стає не тільки втрата працівника, частини клієнтської бази, а також корпоративних знань, а й поява потужного амбіційно налаштованого та підготовленого конкурента. Практична цінність проведеного дослідження полягає в отриманні емпіричної інформації стосовно стану впровадження системи корпоративного підприємництва в українських бізнес-організаціях та ідентифікації поширених параметрів його організаційного дизайну, зокрема: якість внутрішнього організаційного клімату та кадрового потенціалу для здійснення процесу корпоративного підприємництва, розробка та впровадження програм корпоративного підприємництва, механізмів фінансування внутрішніх підприємницьких ініціатив працівників, правового забезпечення корпоративного підприємництва, системи стимулювання та винагороди внутрішньої підприємницької поведінки працівників, моделі розподілу інформації та організаційних форм корпоративного підприємництва. Отримані результати можуть слугувати інформаційною базою для розроблення рекомендацій стосовно розбудови цілісного та ефективного організаційного дизайну корпоративного підприємництва, спрямованого на утримання та розвиток корпоративних підприємців, підтримку та реалізацію їхніх внутрішніх підприємницьких ініціатив.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.343

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23373 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського