Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=У524.920.22$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Панас Я. В. 
Аналіз стану та причин молодіжного безробіття в Україні / Я. В. Панас, Н. І. Марців // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 769. - С. 386-392. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано рівень молодіжного безробіття в Україні за трьома віковими групами. Проведено порівняльну характеристику стану молодіжного безробіття в Україні з країнами Європи, Японією та США. На підставі даних провідних Інтернет-рекрутингових компаній досліджено сучасні тенденції формування попиту та пропозиції на молодіжному ринку праці. Враховуючи виявлені причини молодіжного безробіття в Україні, запропоновано заходи щодо покращання ефективності внутрішньої саморегуляції та зовнішнього регулювання молодіжного ринку праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У524.920.22 + У9(4УКР)249.202.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Cайко В. Р. 
Основні аспекти мотивації та взаємодії з поколінням Z в умовах сучасного ринку праці / В. Р. Cайко, Г. Й. Лучко // Бізнес Інформ. - 2021. - № 12. - С. 177-183. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження покоління Z, яке в даний період виходить на ринок праці, визначення його сильних і слабких сторін, очікувань та чинників мотивації, а також вивчення основних аспектів мотивації та розроблення рекомендацій для налагодження взаємодії працедавців з представниками цього покоління. Визначено, що однією з ключових проблем сучасних компаній є високий рівень плинності кадрів. Зростання рівня плинності кадрів є серйозною загрозою для ефективної діяльності компаній, адже звільнення працівників зумовлює виникнення додаткових фінансових збитків, пов'язаних з пошуком і навчанням нового персоналу. Встановлено, що для побудови ефективних відносин з персоналом працедавцям необхідно визначити основні потреби працівників, їх цінності. У даний період на ринку праці в складі персоналу сучасних компаній присутні представники чотирьох поколінь - кожне з унікальними вимогами та різною мотивацією. Визначено характеристику цих поколінь і зазначено, що з кожним роком експансія покоління Z на ринку праці стає дедалі помітнішою. Розглянуто погляди щодо теорії поколінь і визначення періоду народження осіб, які належать до покоління Z. Також проаналізовано динаміку рівня безробіття населення у віці 15 - 24 роки в Україні та країнах Європейського Союзу. На основі проведеного дослідження розглянуто та виділено сильні та слабкі сторони покоління Z, сформульовано його основні очікування. На основі досліджень К. Гуррельмана авторами статті сформовано рекомендації щодо того, як керівникам компаній краще налагодити співпрацю з поколінням Z. Виділені за результатами дослідження ключові аспекти мотивації покоління Z будуть корисними для керівників сучасних компаній у формуванні ефективних методів комунікації та налагодженні ефективної співпраці з представниками даного покоління.


Індекс рубрикатора НБУВ: У524.920.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського