Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=У537.21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Бараш Ю. С. 
Управління залізничним транспортом країни : моногр. / Ю. С. Бараш; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. - 2-е вид., переробл. і доповн. - Д., 2006. - 263 c. - Бібліогр.: с. 236-252. - укp.

Проаналізовано досвід реформування структури управління залізничним траспортом країн Європи й Азії. Розглянуто можливості підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту України на засадах проведення структурної реформи та зниження збитковості пасажирських перевезень. Визначено нові приципи розподілу функцій між державою та новоутвореними структурами, раціональні схеми оподаткування суб'єктів господарювання галузі. Запропоновано аналогову та математичну моделі фінансових потоків та економічної діяльності нових структур управління залізничним транспортом, алгоритм порівняння варіантів структурної реформи залізниць країни, оптимальні організаційні форми пасажирських компаній. Охарактеризовано організаційну структуру Дорожнього центру.

Проанализирован опыт реформирования структуры управления железнодорожным траспортом стран Европы и Азии. Рассмотрены возможности повышения конкурентоспособности железнодорожного транспорта Украины на основе проведения структурной реформы и снижения убыточности пассажирских перевозок. Определены новые принципы распределения функций между государством и новообразованными структурами, рациональные схемы налогообложения субъектов хозяйствования отрасли. Предложены аналоговая и математическая модели финансовых потоков и экономической деятельности новых структур управления железнодорожным траспортом, алгоритмы сравнения вариантов структурной реформы железных дорог страны, оптимальные формы пассажирских компаний. Охарактеризована организационная структура Дорожного центра.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.3 + У537.21 + У9(4УКР)372-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690671 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Олійник Г. Ю. 
Організаційно-економічний механізм корпоративного управління підприємствами транспорту та зв'язку : монографія / Г. Ю. Олійник, Т. І. Лозова, П. С. Єщенко, В. В. Жебка, С. Я. Салига. - К. : Логос, 2012. - 423 c. - Бібліогр.: с. 395-423 - укp.

Розглянуто основні положення теорії корпоративного управління в діяльності підприємств транспорту та зв'язку. Обгрунтовано цілі, функції, завдання, концепцію формування та функціонування системи корпоративного управління та корпоративного управління майном. Визначено методологію корпоративного управління: стратегія, принципи та методи. Розроблено організаційно-економічний механізм корпоративного управління підприємствами. Викладено перелік питань введення нових членів наглядової ради у курс справ. Проаналізовано підготовчі дії до дематеріалізації акцій. Подано стратегію та тактику корпоративного управління майном.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.21-21 + У538.61-21 + У9(4УКР)372.1-21 + У9(4УКР)386.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757946 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Міщенко М. І. 
Економіко-організаційні основи функціонування підприємств колійної інфраструктури : монографія / М. І. Міщенко; Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. НАН України. - О. : ІПРЕЕД НАН України, 2013. - 488 c. - Бібліогр.: с. 470-488 - укp.

Розроблено теоретико-методологічні положення, методичні засади та практичні рекомендації щодо створення організаційно-економічного механізму управління ефективним функціонуванням підприємств колійної інфраструктури залізничного транспорту України за нових умов. Запропоновано концепцію стратегічного розвитку підприємств колійної інфраструктури. Обгрунтовано доцільність застосування системного підходу щодо визначення організаційно-економічного механізму функціонування колійної інфраструктури, техніко-технолого-економічний рівень якої є ключовим елементом транспортного процесу та безпосередньо впливає на рівень кінцевого тарифу транспортних послуг залізниць.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.210.7 + У9(4УКР)372.107

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769165 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Данько М. І. 
Вибір оптимальної інноваційної стратегії підприємств залізничного транспорту : монографія / М. І. Данько, В. Л. Дикань, І. В. Воловельська; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х. : УкрДАЗТ, 2013. - 171 c. - Бібліогр.: с. 158-170 - укp.

Обгрунтовано тезу, що в основі розробки і впровадження будь-якого нововведення завжди знаходиться безперервний інноваційний процес. Виявлено фактори, що впливають на інноваційну діяльність підприємства, і запропоновано їх класифікацію. Розкрито основні напрями удосконалення методики оцінювання інноваційного потенціалу підприємств залізничного транспорту. Розроблено організаційно-економічний механізм процесу інноваційного реформування підприємств залізничного транспорту, що дозволяє одержати максимальний ефект від його діяльності загалом. Запропоновано методичний підхід вибору оптимальної інноваційної стратегії підприємства залізничного транспорту на основі системи показників оцінювання його інноваційного потенціалу. Розроблено систему оцінювання критерію часткових показників інноваційного потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.21-55-13 + У9(4УКР)372.1-55-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА770202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ткач В. О. 
Формування системи економічної безпеки транспортних підприємств в туризмі : монографія / В. О. Ткач, О. І. Почечун; Запоріз. нац. техн. ун-т. - Д. : Акцент, 2013. - 199 c. - Бібліогр.: с. 191-199 - укp.

Увагу приділено розробці наукового обгрунтування та методичних підходів до створення та практичного використання системи економічної безпеки підприємства залізничного транспорту, обслуговування споживачів туристичних послуг. Розглянуто теоретичні основи формування й обгрунтовано показники оцінювання рівня забезпечення системи економічної безпеки підприємства. Запропоновано визначати систему економічної безпеки залежно від специфіки діяльності суб'єкта господарювання, що дозволяє моделювати систему економічної безпеки підприємства за умов реформування залізничного транспорту. Досліджено методичні підходи до класифікації ризиків і загроз економічній безпеці підприємств залізничної галузі залежно від специфіки їх діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-814-995 + У537.21-814-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Міщенко М. І. 
Організаційно-економічний механізм розвитку підприємств колійної інфраструктури залізниць України : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / М. І. Міщенко; НАН України, Ін-т проблем ринку та екон.-екол. дослідж. - Одеса, 2014. - 38 c. - укp.

Розроблено організаційно-економічний механізм функціонування вітчизняної колійної інфраструктури залізничного транспорту, який засновано на докладному вивченні світового досвіду та аналізі умов функціонування світових транспортних систем, з урахуванням стратегії макроекономічного розвитку національної економіки України. Представлено теоретичну та практичну основу розробки теоретико-методологічних засад, методичних положень та практичних рекомендацій щодо нового вирішення проблем формування та реалізації організаційно-економічного механізму функціонування підприємств колійної інфраструктури залізниць України за умов реформування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.210.7 + У9(4УКР)372.107

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА409139 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Халіпова Н. В. 
Побудова моделі стратегії розвитку транспортно-логістичних підприємств на основі нейронних мереж / Н. В. Халіпова, А. М. Пасічник, Є. П. Медведєв, І. В. Прогонюк // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15. - С. 86-98. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Мета дослідження - розвиток підходів при формуванні стратегії забезпечення ефективного процесу міжнародних поставок на основі аналізу розширених фактичних показників зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) транспортно-логістичних підприємств. Об'єкт дослідження - вантажопотоки ЗЕД; предмет дослідження - інтегровані показники вантажопотоків на основі даних вантажних митних декларацій. Методами дослідження прийнято моделювання, що грунтується на нейромережевому алгоритмі кластеризації на основі використання самоорганізуючих карт Кохонена (Self Organizing Maps - SOM). У якості програмного середовища в даному дослідженні використано аналітичну платформу DEDUCTOR Academic версії 5.0 компанії BaseGroup_Labs. Результатом дослідження є методика моделювання вантажопотоків ЗЕД та проведення їх кластерного аналізу із застосуванням інтелектуальних систем та аналітичних платформ. Проведено системний аналіз імпортних вантажопотоків митно-брокерського підприємства за 2013 - 2016 роки з використанням бази даних електронних вантажних митних декларацій, сформованих декларантами при митному оформленні вантажів. Здійснено кластеризацію на основі використання самоорганізуючих карт Кохонена з використанням аналітичної платформи DEDUCTOR Academic версії 5.0. Запропонований алгоритм для вирішення завдання кластеризації. Для запровадження інтегрованих оцінок вантажопотоків сформовано систему показників, що характеризують їх обсяги, вартість, обсяги митних платежів. Для проведення комплексного аналізу динаміки та взаємозв'язку факторів при утворенні кластерів введено шкалу рівня кожного з досліджуваних показників ЗЕД (високий, середній та низький). Рівні показників формуються на основі аналізу отриманих в процесі кластеризації значущості атрибутів та ступеню їх впливу на утворення того чи іншого кластера. В залежності від попадання країни фірми-партнера ЗЕД в кластер з певними характеристиками, підприємство на основі результатів аналізу може модернізувати існуючу, або ж розробляти нову комплексну стратегію розвитку транспортно-логістичної діяльності за обраними напрямками. Динаміка зміни показників та їх взаємодія забезпечує суб'єктів базою даних для аналізу шляхів розвитку можливостей підприємства з метою підвищення конкурентних напрямів транспортно-логістичної діяльності. Зміна показників митної вартості, обсягів перевезень, ринкової вартості товарів тощо, потребує аналізу причин, а також виявлення та включення до системи управління ризиками окремих напрямків. Наукова новизна полягає в представленні багатоетапного алгоритму для підтримки прийняття рішень при формуванні стратегії забезпечення ефективного процесу міжнародних поставок на основі аналізу розширених фактичних показників транспортно-логістичної діяльності підприємств, отриманих з бази даних електронних вантажних митних декларацій, сформованих декларантами при митному оформленні вантажів. Аналіз вихідних даних дозволяє підприємству приймати рішення щодо вибору перспективних міжнародних напрямків розвитку торговельних відносин, транспортних комунікацій та формувати стратегії розвитку конкурентоспроможності економіки України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.21 + У9(4УКР)37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Халіпова Н. В. 
Побудова моделі стратегії розвитку транспортно-логістичних підприємств на основі нейронних мереж / Н. В. Халіпова, А. М. Пасічник, Є. П. Медведєв, І. В. Прогонюк // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15. - С. 86-98. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Мета дослідження - розвиток підходів при формуванні стратегії забезпечення ефективного процесу міжнародних поставок на основі аналізу розширених фактичних показників зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) транспортно-логістичних підприємств. Об'єкт дослідження - вантажопотоки ЗЕД; предмет дослідження - інтегровані показники вантажопотоків на основі даних вантажних митних декларацій. Методами дослідження прийнято моделювання, що грунтується на нейромережевому алгоритмі кластеризації на основі використання самоорганізуючих карт Кохонена (Self Organizing Maps - SOM). У якості програмного середовища в даному дослідженні використано аналітичну платформу DEDUCTOR Academic версії 5.0 компанії BaseGroup_Labs. Результатом дослідження є методика моделювання вантажопотоків ЗЕД та проведення їх кластерного аналізу із застосуванням інтелектуальних систем та аналітичних платформ. Проведено системний аналіз імпортних вантажопотоків митно-брокерського підприємства за 2013 - 2016 роки з використанням бази даних електронних вантажних митних декларацій, сформованих декларантами при митному оформленні вантажів. Здійснено кластеризацію на основі використання самоорганізуючих карт Кохонена з використанням аналітичної платформи DEDUCTOR Academic версії 5.0. Запропонований алгоритм для вирішення завдання кластеризації. Для запровадження інтегрованих оцінок вантажопотоків сформовано систему показників, що характеризують їх обсяги, вартість, обсяги митних платежів. Для проведення комплексного аналізу динаміки та взаємозв'язку факторів при утворенні кластерів введено шкалу рівня кожного з досліджуваних показників ЗЕД (високий, середній та низький). Рівні показників формуються на основі аналізу отриманих в процесі кластеризації значущості атрибутів та ступеню їх впливу на утворення того чи іншого кластера. В залежності від попадання країни фірми-партнера ЗЕД в кластер з певними характеристиками, підприємство на основі результатів аналізу може модернізувати існуючу, або ж розробляти нову комплексну стратегію розвитку транспортно-логістичної діяльності за обраними напрямками. Динаміка зміни показників та їх взаємодія забезпечує суб'єктів базою даних для аналізу шляхів розвитку можливостей підприємства з метою підвищення конкурентних напрямів транспортно-логістичної діяльності. Зміна показників митної вартості, обсягів перевезень, ринкової вартості товарів тощо, потребує аналізу причин, а також виявлення та включення до системи управління ризиками окремих напрямків. Наукова новизна полягає в представленні багатоетапного алгоритму для підтримки прийняття рішень при формуванні стратегії забезпечення ефективного процесу міжнародних поставок на основі аналізу розширених фактичних показників транспортно-логістичної діяльності підприємств, отриманих з бази даних електронних вантажних митних декларацій, сформованих декларантами при митному оформленні вантажів. Аналіз вихідних даних дозволяє підприємству приймати рішення щодо вибору перспективних міжнародних напрямків розвитку торговельних відносин, транспортних комунікацій та формувати стратегії розвитку конкурентоспроможності економіки України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.21 + У9(4УКР)37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського