Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (6)Книжкові видання та компакт-диски (264)Журнали та продовжувані видання (12)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 142
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Завадинська О. Ю. 
Організація ресторанного господарства за кордоном : Навч. посіб. / О. Ю. Завадинська, Т. Є. Литвиненко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2003. - 200 c. - Бібліогр.: 37 назв. - укp.

Висвітлено особливості організації, функціонування і структури мережі закладів ресторанного господарства за кордоном, описано специфіку організації їх постачання сировиною, напівфабрикатами, готовою продукцією, предметами матеріально-технічного забезпечення. Проаналізовано систему контролю якості у ресторанному господарстві.

Освещены особенности организации, функционирования и структуры сети заведений ресторанного хозяйства за рубежом, описана специфика организации их снабжения сырьем, полуфабрикатами, готовой продукцией, предметами материально-технического снабжения. Проанализирована система контроля качества в ресторанном хозяйстве.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.414-801я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655892 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Крилова Л. В. 
Організація ресторанного господарства за кордоном : навч. посіб. / Л. В. Крилова; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган- Барановського. - Донецьк, 2007. - 326 c. - Бібліогр.: с. 300-301. - укp.

Висвітлено історичні етапи становлення ресторанного господарства у країнах Європи, Азії, Африки, Південної, Центральної та Північної Америки, Японії, Китаю, Австралії й Океанії. Описано національні традиції харчування та ресторанного обслуговування. Розкрито основні аспекти діяльності закордонних закладів ресторанного господарства та системи сервісу. Наведено інформацію про особливості організації дипломатичних прийомів, традиції дипломатичного етикету в різних країнах світу.

Освещены исторические этапы становления ресторанного хозяйства в странах Европы, Азии, Африки, Южной, Центральной и Северной Америки, Японии и Океании. Описаны национальные традиции питания и ресторанного обслуживания. Раскрыты основные аспекты деятельности зарубежных учреждений ресторанного хозяйства и системы сервиса. Приведена информация об особенностях организации дипломатических приемов, традициях дипломатического этикета в разных странах мира.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.414я73

Шифр НБУВ: ВА687692 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Зубар Н. М. 
Логістика у ресторанному господарстві : навч. посіб. / Н. М. Зубар, М. Ю. Григорак; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2008. - 206 c. - Бібліогр.: с. 201-203. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні проблеми управління матеріальними, сервісними, інформаційними потоками на основі концепцій і принципів логістики у закладах ресторанного господарства. Увагу приділено питанням транспортної, виробничої, збутової, інформаційної логістики, формуванню системи логістичного сервісу, критеріям логістичного обслуговування споживачів.

Рассмотрены теоретические и практические проблемы управления материальными, сервисными, информационными потоками на основе концепций и принципов логистики в заведениях ресторанного хозяйства. Уделено внимание вопросам транспортной, производственной, сбытовой, информационной логистики, формированию системы логистического сервиса, критериям логистического обслуживания потребителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.414-803.1 я73 + У9(4УКР)424.14-803.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713604 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ковальчук Т. І. 
Менеджмент та маркетинг у громадському харчуванні : тлумач. термін. слов. (англ., рос. та укр. мови) / Т. І. Ковальчук; Полтав. ун-т спожив. кооп. України. - К. : Центр учб. л-ри, 2008. - 208 c. - англ.

Наведено український та російський переклад і тлумачення найбільш поширених англійських термінів менеджменту та маркетингу громадського харчування.

Раскрыта сущность наиболее распространенных английских терминов менеджмента и маркетинга общественного питания, приведен их украинский и русский перевод.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-434:У9 + У542.40-212.1 я212 + У542.40-211.1 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711118 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Скрипко Т. О. 
Менеджмент готельно-ресторанного господарства : навч. посіб. / Т. О. Скрипко, О. О. Ланда; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. - Л., 2012. - 299 c. - Бібліогр.: с. 276-282. - укp.

Висвітлено теоретичні засади готельно-ресторанного господарства. Проаналізовано загальні та спеціальні функції та методи менеджменту готельно-ресторанного підприємства, особливості роботи даних закладів. Розкрито сутність і значення управлінських рішень, надано класифікацію та вимоги для ефективної роботи готельно-ресторанних комплексів. Розглянуто технологію ухвалень управлінських рішень. Надано відомості про функціональну структуру сучасних готельних комплексів. Досліджено особливості та проблеми управління персоналом в індустрії гостинності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.414-212.1 я73 + У544.135.7-212.1 я73 + У9(4УКР)424.14-212.1 я73 + У9(4УКР)441.357-212.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

П'ятницька Г. Т. 
Інноваційні ресторанні технології: основи теорії : навч. посіб. / Г. Т. П'ятницька, Н. О. П'ятницька. - К. : Кондор, 2013. - 248 c. - Бібліогр.: с. 196-206 - укp.

Визначено сутність інновацій та інноваційного процесу, здійснено їх класифікацію, подано характеристику сфери інноваційної діяльності. Розглянуто особливості розвитку інноваційної діяльності у ресторанному господарстві. Розкрито питання, пов'язані зі створенням та освоєнням прогресивної виробничої технології, проектуванням продукції та послуг. Наведено методичні підходи до оцінювання впливу інноваційних змін на діяльність підприємства, визначено роль інновацій у позитивних та якісних змінах на підприємстві. Розглянуто основні питання, пов'язані з управлінням інноваційним процесом у ресторанному господарстві. Досліджено методичні підходи до контролю знань студентів, сформульовано основні питання та тести, за якими можна оцінити ступінь засвоєння основ теорії інновацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.414-55 я73 + У9(4УКР)424.14-55 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС54703 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сало Я. М. 
Технологія ресторанної справи : навч.-практ. посіб. / Я. М. Сало. - Л. : Афіша, 2013. - 559, [20] c. - Бібліогр.: с. 557-559 - укp.

Наведено основні відомості з організації обслуговування на підприємствах харчування ресторанного сервісу різних класів та організації їх виробництва. Розглянуто характеристику торгових залів ресторанних закладів, їх виробничих приміщень, питання матеріально-технічного забезпечення ресторану. Висвітлено особливості організації прийомів і бенкетів, праці персоналу підприємства ресторанного сервісу, етикету та психології обслуговування відвідувачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.414 я73 + У9(4УКР)424.14 я73 + Л995 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771213 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Крилова Л. В. 
Організація роботи сомельє : навч. посіб. для студентів ВНЗ / Л. В. Крилова, В. В. Дибок; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2013. - 209 c. - Бібліогр.: с. 193 - укp.

Розглянуто основні питання про алкогольні напої. Наведено основні принципи організації робочого місця сомельє, обов'язки та права. Надано історичні аспекти виникнення алкогольних напоїв, їх виробництва, класифікації, правила споживання. Подано характеристику спиртних напоїв з плодово-ягідної сировини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л87 я73 + У542.414-64 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778654 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Wu-Chung Wu 
Performance evaluation of implementation CRM systems into catering industry: the application of data envelopment analysis / Wu-Chung Wu // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 12. - С. 355-362. - Бібліогр.: 361 назв. - англ.

Показано, что для эффективного удержания клиентов и поддержания уровня прибыли многие предприятия внедряют системы управления работой с клиентами (CRM), но зачастую анализ их эффективности после внедрения не проводился. Для оценки эффективности CRM-систем на предприятиях произведен анализ 20 предприятий общественного питания по методу анализа среды. В оценке эффективности учтены финансовые и нефинансовые показатели. Предложены рекомендации по улучшению работы с клиентами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.40-803.4

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Kuan-Yu Chen 
Assessing the effects of restaurant-related attributes on customer behavioral intentions / Kuan-Yu Chen // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 3. - С. 134-140. - Бібліогр.: 140 назв. - англ.

Проанализировано влияние восприятия качества сервиса и восприятия ценности клиентом на зависимость между отличительными чертами ресторана (сервисная среда, время ожидания и качество пищи) и намерением клиентов вернуться в ресторан ещё раз. Как практический пример рассмотрен опыт клиентов в полносервисных ресторанах, для чего были опрошены 396 посетителей таких ресторанов. Построенная модель зависимостей демонстрирует, что общее восприятие качества сервиса и восприятие ценности влияют на взаимозависимость между отличительными чертами ресторана и намерением вернуться туда. Показано, каким образом выводы анализа можно применить на практике, а также направления для дальнейших исследований.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.414

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Михайлова М. В. 
Удосконалення комплексу маркетингу закладів ресторанного господарства з урахуванням специфіки ресторанних послуг / М. В. Михайлова // Бізнес Інформ. - 2013. - № 8. - С. 215-219. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розвинуто підходи до формування комплексу маркетингу закладів ресторанного господарства. Здійснено теоретичний огляд поглядів зарубіжних і вітчизняних вчених щодо структури комплексу маркетингу, що дозволило виявити всі можливі елементи, кількість яких становила більше 30 складових. На основі результатів експертних оцінок встановлено важливість елементів комплексу маркетингу для закладів ресторанного господарства, що дозволило обгрунтувати його оптимальну структуру, яка складається з традиційних елементів, а також запропоновано додати специфічні, а саме: персонал, включаючи сервіс, та емоції. Унаслідок чого запропонована модель має модифіковану конфігурацію "5Р + Е". Наголошено на необхідності організації внутрішнього маркетингу з метою більш повного задоволення зовнішніх клієнтів закладу ресторанного господарства через задоволення потреб внутрішніх клієнтів - персоналу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.414-211.1 + У9(4УКР)424.14-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Усіна А. І. 
Організація послуг харчування : підруч. для студентів ВНЗ / А. І. Усіна, О. Ю. Давидова, І. В. Сегеда, Т. П. Кононенко; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О.М. Бекетова. - Харків : ХНУ МГ, 2014. - 183 c. - Бібліогр.: с. 182-183 - укp.

Розглянуто сутність організації надання послуг харчування у готельно-ресторанних комплексах. Охарактеризовано нормативно-правову базу регулювання діяльності закладів ресторанного господарства (РГ). Наведено сучасні підходи до класифікації закладів РГ та їх послуг. Показано місце послуг у сучасному економічному середовищі. Висвітлено сучасні вимоги до надання високоякісного сервісу в закладах РГ. Подано інформацію про особливості організації роботи усіх підрозділів закладів РГ за умов функціонування туристської індустрії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14-803 я73-1 + У542.414-803 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785325 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Abesadze N. 
Statistical data of differentiation of tourist expenses = Статистичні дані диференціації туристичних витрат / N. Abesadze, M. Mindorashvili, N. Paresashvili // Фін.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 2. - С. 248-256. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.

Мета роботи - комплексний статистичний аналіз туристичних витрат іноземних відвідувачів. Виявлено репрезентативну популяцію іноземних відвідувачів; виявлено тенденції збільшення об'єму туристичних потоків, долі туристів з пострадянських країн, проблеми пов'язані з відповідністю між якістю послуг і цін.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-862

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Граділь А. А. 
Міжнародний та вітчизняний досвід розвитку формату "арт-кафе": особливості, тенденції, фактори успіху / А. А. Граділь, Н. В. Язвінська // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 13. - С. 342-352. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено міжнародну практику діяльності закладів ресторанно-розважального бізнесу формату арт-кафе. Мета роботи - сформувати розуміння ідеї, філософії та особливостей даного формату закладів в різних країнах світу, та запропонувати рекомендації з адаптації даного формату закладів до сучасних умов на вітчизняному ринку. Активний розвиток ресторанного бізнесу в категорії арт-кафе в Україні та світі було започатковано ще в 20-х роках ХХ ст. Сьогодні цей формат закладів поновлює свою популярність на вітчизняному ринку. Проте, лише іноді такій модній нині назві "арт-кафе" відповідає ідея, концепція та облаштування самого закладу. Це призводить до знищення вигідної ринкової диференціації даного формату закладів та, відповідно, суттєво зменшує його споживчу цінність. Підприємці, які працюють у даній сфері не виділяють конкретних рамок та систем, за якими має працювати арт-кафе, але прослідковується наявність певних схожих рис та принципів роботи. В дослідженні робиться спроба дослідити цю специфіку, вітчизняний та світових досвід і запропонувати практичні рекомендації з проектування та реалізації закладів типу арт-кафе.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.413

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ткачук Т. М. 
Параметричне оцінювання конкурентоспроможності франчайзингових туристичних мереж / Т. М. Ткачук // Бізнес Інформ. - 2017. - № 3. - С. 196-201. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження та оцінювання конкурентоспроможності франчайзингових туристичних мереж за запропонованими параметрами з можливістю визначення характеристик актуальної туристичної франшизи на національному ринку послуг. Проаналізовано динамічні зміни позицій України та країн-лідерів у рейтингу конкурентоспроможності сектора подорожей та туризму. Визначено та обгрунтовано актуальні параметри оцінювання конкурентоспроможності франчайзингових мереж, що функціонують на вітчизняному ринку туристичних послуг. Для здійснення кількісного оцінювання визначених параметрів проведено анкетне опитування та бальне оцінювання 50 туристичних підприємств-франчайзі. Проаналізовано та визначено франчайзингові мережі, які є лідерами на національному туристичному ринку. За результатами одержаних розрахунків запропоновано параметричну модель оцінювання конкурентоспроможності франчайзингових туристичних мереж і визначено основні характеристики туристичної франшизи. Подальші наукові дослідження будуть присвячені формуванню структурованої системи підвищення ефективності взаємодії туристичних підприємств у системі франчайзингу та основних засад забезпечення їх конкурентоспроможності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1-13 + У542.43-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Романова А. 
Аналіз становлення і розвитку медичного туризму в Україні у контексті світового економічного простору / А. Романова // Проблеми і перспективи економіки та упр.. - 2017. - № 1. - С. 62-68. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Надано визначення поняття "медичний туризм", за яким медичний туризм є різновидом оздоровчого туризму. Висвітлено основні економічні показники розвитку медичного туризму в світі, доведено необхідність розвитку галузі медичного туризму в Україні. Досліджено основні передумови та проблеми становлення і розвитку індустрії медичного туризму в Україні. Проведено SWOT-аналіз індустрії розвитку медичного туризму в Україні. Проаналізовано успішний досвід країн у галузі медичного туризму, за допомогою бенч-маркінгу визначено прийнятні зарубіжні практики для України. Запропоновано рекомендації щодо перспективного розвитку індустрії медичного туризму в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.5 + У542.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Побоченко Л. М. 
Світовий ринок туристичних послуг: масштаби, структура та динаміка / Л. М. Побоченко // Стратегія розвитку України. - 2013. - № 2. - С. 152-159. - укp.

Висвітлено аналіз структури та динаміки світового ринку туристичних послуг за сучасних умов розвитку світового господарства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Romanova A. 
Global trends of tourism development = Глобальні тенденції розвитку туризму / A. Romanova // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - № 6. - С. 32-42. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

Глобальні цивілізаційні процеси обумовили трансформацію соціально-економічних моделей розвитку країн. Удосконалення інформаційних технологій, науковий прогрес, запит на безпеку, здоров'я та довголіття, а також індустрію вражень приводить до зміни поведінкових реакцій споживачів туристичних послуг та появи нових тенденцій у туристичній індустрії. З метою збереження та збільшення індексу туристичної конкурентоспроможності суб'єктам туристичної індустрії важливо постійно відслідковувати світові тенденції розвитку туристичної індустрії у контексті сучасного ринку послуг та створювати такі стратегії туристичного розвитку, що будуть адекватні глобальним трансформаціям. Мета статті - визначення та аналіз світових тенденцій розвитку туристичної індустрії за умов сучасної парадигми соціально-економічного розвитку, а також дослідження чинників, які впливають на розвиток світової туристичної індустрії. Використано такі методи наукового дослідження: економіко-статистичний та індукції, емпіричний (спостереження), прогнозування, логічного та порівняльного аналізу. Проведено аналіз світових тенденцій розвитку туристичної індустрії в умовах глобалізації, інформатизації, політико-економічної нестабільності та терористичної загрози. Визначено чинники, які впливають на розвиток світової туристичної індустрії, формуватимуть географію туристичних потоків та дестинацій у найближчі роки. Досліджено основні трансформації у структурі глобального туристичного попиту. Визначені тенденції обов'язково повинні враховуватись при створенні та вдосконаленні стратегії розвитку будь-якої туристичної дестинації та туристичного об'єкта. Висновки: виокремлено основні глобальні тренди розвитку сучасної туріндустрії: зміна географічного розподілу міжнародних подорожей; домінування онлайн продажів туристичних послуг; збільшення частки індивідуальних подорожей; зростання сегмента лікувально-оздоровчого туризму; активізація попиту на індивідуальні заклади тимчасового розміщення; актуалізація потреби у безпеці; зростання потреби екологічного туризму та відповідності умовам дружнього до природи середовища; поява та виокремлення нових видів туризму; зміна соціально-демографічного портрету споживача туристичних послуг; зміна тривалості та періодичності подорожей тощо. Для збільшення ефективності стратегії туристичного розвитку будь-якої туристичної дестинації та туристичного об'єкта необхідно враховувати зазначені світові тенденції розвитку туристичної сфери в структурних моделях організації ринку послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43 + Ч514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ткачук Т. 
Віртуальні франчайзингові туристичні мережі світу / Т. Ткачук // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 1. - С. 72-85. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Досліджено розвиток бізнесу різних регіонів світу у глобальній мережі Інтернет та виявлено закономірну популяризацію використання віртуального простору для розвитку туристичних мереж, зокрема на умовах франчайзингових відносин. Проаналізовано діяльність основних віртуальних туристичних мереж на світовому ринку послуг з метою визначення переваг та недоліків їх функціонування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Глушко В. 
Просування туристичних послуг / В. Глушко // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 1. - С. 86-96. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Визначено сутність туристичних послуг з огляду на посилення індивідуалізації попиту. Доповнено їх класифікацію з урахуванням місця та можливості споживання. Запропоновано визначення поняття "просування туристичних послуг". Проаналізовано та доповнено способи збуту туристичного продукту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського