Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (53)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У544.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Берри Л. Л. 
В поисках души сервиса: Девять факторов стабильного успеха в бизнесе: Пер. с англ. / Л. Л. Берри. - К. : Companion Group, 2007. - XIV, 287 c. - Библиогр.: с. 271-276 - рус.

Проанализирован опыт стабильного успеха 14-ти выдающихся компаний сферы услуг. Изложены вопросы о ценностях, обеспечивающих успех, ценностно-ориентированном лидерстве, стратегической ориентации, безупречном исполнении, управлении будущими компаниями, отношениях, основанных на доверии, инвестировании в успех сотрудников, формировании бренда. Рассмотрены причины и факторы достижения данными компаниями стабильного успеха в указанной сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Польова І. М. 
Система залучення іноземних інвестицій в Україну в процесі глобальної сервісизації : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.02 / І. М. Польова; Терноп. нац. екон. ун-т. - Т., 2008. - 20 c. - укp.

Розроблено модель композиційно-фокусного залучення інвестицій за умов трансформації та становлення сервісного сектора економіки. Обгрунтовано теоретичні положення інвестиційної діяльності та визначено тенденції структурних перетворень національного господарства за умов глобальної сервісизації. Систематизовано методики оцінки інвестиційної привабливості галузей сфери послуг, зроблено оцінку потреби в інвестиціях та потенціалу адаптивності галузей сфери послуг до освоєння інвестиційних ресурсів. Проаналізовано тенденції розвитку вітчизняного інвестиційного ринку та виділено чинники комплексного, цілеспрямованого та системного залучення інвестицій, проведено прогнозну оцінку надходження іноземних інвестицій з використанням економіко-математичних методів. Запропоновано організаційно-економічні заходи активізації інвестиційної діяльності у сфері послуг, визначено напрями формування інституціонального забезпечення комплексного залучення інвестицій та стратегічні пріоритети інтеграції України у світовий інвестиційний ринок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.20-56 + У9(4УКР)442.0-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359201 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Борунов В. Б. 
Формування міжнародної конкурентоспроможності сфери послуг України : автореф. дис... канд. екон. наук / В. Б. Борунов; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено напрямки забезпечення міжнародної конкурентоспроможності сфери послуг України з метою рівноправного включення держави до світового ринку послуг на рівноправних засадах. Проаналізовано теоретико-методологічні засади міжнародної конкурентоспроможності, зокрема, теорії міжнародної торгівлі, принципи міжнародної конкурентоспроможності, визначено місце ринку послуг у світовій ринковій системі. Розглянуто сучасний стан світового ринку послуг, зокрема туристичних, висвітлено участь у них України. Визначено передумови участі України у міжнародному ринку транспортних послуг. Досліджено розвиток національного сегменту світового ринку фінансових і ділових послуг. Оцінено вплив вступу держави до СОТ на кокурентоспроможність ринку послуг. Розроблено пропозиції щодо удосконалення інвестиційного забезпечення формування міжнародної конкурентоспроможності сфери послуг України. Обгрунтовано науково-методичні підходи щодо оцінювання інвестиційного клімату регіону й удосконалення нормативно-правового забезпечення процесу інвестування як передумови міжнародної конкурентоспроможності сфери послуг. Визначено параметри оптимального режиму пільгового оподаткування у сфері послуг з урахуванням механізмів приватно-державного партнерства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.20-13 + У9(4УКР)442.0-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357007 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Куйбіда М. С. 
Управління якістю на підприємстві : [монографія] / М. С. Куйбіда. - Рівне : ПП ДМ, 2011. - 138 c. - Бібліогр.: с. 129-134. - укp.

Висвітлено теоретичні та експериментально обгрунтовані питання реструктуризації підприємств сфери послуг. Розкрито основні категорії та поняття управління якістю, її показники та методи оцінювання, організаційно-методичні принципи та основні елементи забезпечення якості. Розглянуто сфери впливу економічних показників на фінансове оздоровлення підприємств. Охарактеризовано основні системи управління якістю, описано досвід управління якістю в зарубіжних країнах (США, Японії, Великобританії). Подано іформацію про стандарти серії ISO. Запропоновано оптимальні системи управління якістю. Проаналізовано консюмерський рух і його вплив на розвиток управління якістю.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.210-823.2-21 + У9(4УКР)442.10-823.2-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749539 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Николайчук В. Е. 
Международный маркетинг деловых услуг : монография / В. Е. Николайчук, В. Г. Кузнецов. - Донецк : Юнипресс, 2007. - 542 c. - Бібліогр.: с. 536-542 - рус.

Рассмотрены теоретические аспекты международного маркетинга услуг, опыт и практические рекомендации по реализации делового сервиса на зарубежных рынках. Внимание уделено специфике вопросов в области товарной, ценовой, коммуникационной и конкурентной политики провайдеров в рамках делового обслуживания иностранных клиентов. Монография определяет специфику структуры международного корпоративного сообщества, а также систему мотиваций и поведения различных типов провайдеров на интернациональном уровне. Рассмотрено формирование наднациональной маркетинговой информационной системы. Проведен анализ зарубежной потребительской среды в деловом сервисе. Изложена характеристика провайдеров, действующих на международных рынках деловых услуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.20-211.1

Шифр НБУВ: ВА756482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Малюк Л. П. 
Сервісологія : підручник / Л. П. Малюк, О. М. Варипаєв; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х. : ХДУХТ, 2011. - 255 c. - Бібліогр.: с. 252-255 - укp.

Висвітлено теоретичні основи сервісології, її роль і місце в системі наукового знання. Розглянуто теорію потреб як базову категорію сервісології, досліджено її розвиток в історії людства. Розкрито сучасні наукові концепції в теорії потреб. Показано особливості формування та задоволення комплексу базових потреб. Надано класифікацію послуг, їх загальну характеристику. Розглянуто питання стратегії сервісу, поведінки споживачів і мотивацію як її головний чинник. Наведено різновиди та форми споживання в сучасному суспільстві, головні принципи культури обслуговування. Зазначено, що за останнє десятиліття посилилися інноваційні тенденції у розвитку сфери послуг, особливо значної реконструкції зазнала галузь готельно-ресторанного бізнесу. Основним напрямом такої переорієнтації став індивід, забезпечення та задоволення його різноманітних потреб, а звідси розуміння важливості сфери послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.21 я73-1 + У544.2 я73-1 + У9(4УКР)442 я73-1 + Ю6*31-723.2 я73-1 + Ю937.232 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гриценко В. І. 
Інформаційні технології і модель послуг / В. І. Гриценко, О. А. Урсатьєв // НТІ. - 2012. - № 3. - С. 47-54. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.2 ф + З970.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16928 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Єгоров І. Ю. 
Інновації у сфері послуг: світовий досвід і українська практика / І. Ю. Єгоров, Д. В. Жерновий // Пробл. науки. - 2013. - № 3. - С. 24-31. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Досліджено сучасні підходи до класифікації видів економічної діяльності у секторі послуг. Розглянуто основні етапи еволюції поглядів на інноваційні процеси у сфері послуг. Проведено огляд останнього обстеження інноваційної діяльності в Україні (2008 - 2010 рр.).


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.20-55 + У9(4УКР)442.0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кузьмин П. П. 
Формирование и развитие интеллектуальных систем самообслуживания: базовые определения / П. П. Кузьмин // Бізнес Інформ. - 2013. - № 7. - С. 231-235. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Рассмотрены проблемы формирования систем самообслуживания потребителей. Данные процессы происходят в различных отраслях сервиса и определяются развитием информационных технологий. История развития систем самообслуживания достаточно длительная, но они стали активно развиваться при формировании социальных сетей и стихийном решении общественных задач. Спецификой процесса самообслуживания является то, что его участник выступает одновременно как производитель и как потребитель. Условием формирования и развития систем самообслуживания является их полная информационная открытость и добровольность. Для развития данного вида сервисных систем необходимо создание специальных систем знаний. Функционирование систем самообслуживания является важным элементом обеспечения устойчивости хозяйственной системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.20

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лабжанія Р. Г. 
Місце і роль аутсорсингу в сфері послуг і виробництві / Р. Г. Лабжанія // Бізнес Інформ. - 2013. - № 7. - С. 357-361. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено основні поняття та види аутсорсингу. Увагу приділено міжнародному аутсорсингу і його ролі в економіці країн, що розвиваються. Визначено, що у розвинутих країнах аутсорсинг став важливим інструментом забезпечення конкурентних переваг підприємства. В Україні цей процес відбувається не так швидко, однак із загостренням конкуренції на внутрішньому ринку, розвитком інтеграційних процесів усе більше підприємств визнають його переваги й доцільність. Встановлено, що використання аутсорсингу спрямоване на стабілізацію розвитку підприємства, ефективне використання його внутрішнього потенціалу, підвищення гнучкості та адаптивності до змін у ринковому середовищі, пошук нових ринкових можливостей, підвищення здатності підприємства до впровадження інновацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.20-21

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Князева Н. А. 
Теоретические и прикладные вопросы маркетинговой деятельности в сфере услуг : [монография] / Н. А. Князева, Е. А. Князева; Одес. нац. акад. пищ. технологий. - Одесса : ВМВ, 2014. - 215 c. - Библиогр.: с. 213-215 - рус.

Представлены результаты научных исследований, которые касаются главных особенностей услуг, современных методов и моделей реализации комплекса маркетинга в сфере услуг. Рассмотрен процесс ценообразования и представлены маркетинговые подходы к определению цены на услугу. Внимание уделено вопросам комплексного управления качеством услуг и обслуживания, характеристике бренд-стратегий предприятий сферы услуг, а также особенностям маркетинга услуг в разных сферах деятельности. Представлена также научная основа инновационной деятельности в сфере услуг, рассмотрены особенности инновационного маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321 + У544.20-211.1 + У9(4УКР)442.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА777934 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Fang-Pei Nieh 
The effect of service quality on customer satisfaction in catering industry / Fang-Pei Nieh // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 421-430. - Бібліогр.: c. 429-430 - англ.

Досліджено вплив якості сервісу на ступінь задоволеності клієнтів у кейтерингу. Для цього: проаналізовано ситуацію щодо якості сервісу та задоволеності клієнтів у кейтерингу; визначено вплив різних демографічних змінних на рівень сервісу та ступінь задоволеності клієнтів; відстежено кореляції між якістю сервісу та задоволеністю клієнтів у кейтерингу. Інструментом дослідження стало опитування; об'єктом - фірма "Taiwan Tea Cuisine". Загальна кількість анкет - 500, повернено 357. З них 39 є недійсними, 318 - дійсними, процент відгуку - 63,6 %. Результати дослідження показали, що якість сервісу позитивно корелюється з такими параметрами, як ціна продукту, ефективність сервісу та сприйняття цінності товару. Кореляції між якістю сервісу та загальною задоволеністю клієнтів різняться за кількома демографічними параметрами. Внесено пропозиції щодо розвитку індустрії кейтерингу та подальших досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мангушев Д. В. 
Услуги как индикатор роста макроэкономических показателей стран / Д. В. Мангушев // Бізнес Інформ. - 2014. - № 2. - С. 45-52. - Библиогр.: 20 назв. - рус.

Рассмотрены факторы и тенденции развития сферы услуг, ее роль в структуре ВВП, мировой торговле и занятости трудоспособного населения стран мира. Выполнен вертикальный и горизонтальный анализ мировой торговли услугами, по странам и регионам, рассмотрена доля и структура торговли услугами ведущих стран мира и Украины в частности. Проанализирована динамика структуры приоритетных видов услуг и социально-экономическая роль туризма как на международном, так и на уровне развития отдельных стран. Указаны основные социально-экономические направления дальнейшего развития сферы услуг в глобальном масштабе, даны рекомендации по усовершенствованию туристических услуг на Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.20 + У9(4УКР)442.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Prushkivska E. V. 
Service sector in the national economy structure: theoretical and methodological aspect / E. V. Prushkivska // Економіка і регіон. - 2012. - № 5. - С. 58-63. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

Розглянуто сферу послуг як складову секторальної структури національної економіки, обгрунтовано необхідність розвитку сфери послугу напрямі світових цивілізаційних процесів. Використано методологічний інструментарій для визначення сфери послуг як економічної категорії. На основі класифікатора видів економічної діяльності показано взаємозв'язок сфери послуг з промисловістю і сільським господарством.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.2 в + У9(4УКР)442 в

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Айнабек К. 
Критериальный подход к оценке эффективности менеджмента сферы услуг / К. Айнабек, М. Жумабекова // Актуал. проблеми економіки. - 2015. - № 6. - С. 8-13. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Исследована проблема оценки эффективности менеджмента в сфере услуг. Обосновано значение оценки менеджмента сферы услуг для развития экономики страны и отдельного предприятия в современных социально-экономических условиях. Рассмотрены критерии оценки повышения эффективности менеджмента сферы услуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.20-212.1

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Тягунова З. А. 
Развитие SPA-индустрии: управленческий аспект / З. А. Тягунова, В. М. Бондаренко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 9. - С. 358-364. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Исследование и анализ мирового рынка Spa-индустрии, основных этапов его развития, влияния на экономические процессы и сферу услуг, рассмотрение мирового опыта управления данной сферой бизнеса. Выявлена тесная взаимосвязь и взаимозависимость между различными бизнес-элементами, входящими в кластер Spa-индустрии, и их влияние на формирование системы управления персоналом Spa-структур. Обосновано, что внедрение и применение предложенной системы управления персоналом в Spa-организациях повысит эффективность управления предприятием, усилит его адаптивность и способность к изменениям, усовершенствует уровень знаний и компетентность персонала. Предложено авторское видение понятия "спа-менеджмент", что позволит определить специфические подходы к управлению Spa-структурами. Перспективой дальнейших исследований в данном направлении является исследование рынка Spa-индустрии в Украине, его проблем и путей их решения. Развитие отечественной Spa-индустрии и Spa-туризма является перспективным направлением инвестирования и государственной поддержки, поскольку благоприятное географическое и климатическое положение, а также богатые природно-лечебные ресурсы дают основу для формирования мощного сектора в сфере услуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.20-21

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Петренко А. А. 
Цели и объекты науки о сервисах / А. А. Петренко // Систем. дослідж. та інформ. технології. - 2015. - № 2. - С. 75-82. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Масштаб, сложность и взаимозависимость современных систем сервисов в связи с глобализацией, демографическими изменениями и технологическими разработками достигли беспрецедентного уровня. В наиболее развитых странах более 70 % ВВП формируется индустрией сервисов, в которой занято сегодня (по информации Международной организация труда) более половины человечества. Изложены основные задачи науки о сервисах, возникшей недавно по инициативе фирмы ИБМ. Последовательно рассмотрены тематика научных исследований, задачи бизнеса, образования и государственных органов в области масштабирования и совершенствования систем сервисов. Возможности инженерного и кадрового обеспечения процессов создания и поддержки систем сервисов продемонстрированы на примере сервисной системы управления взаимоотношениями с клиентами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.2 в

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24036 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Andreeva E. V. 
Service industries development as a priority for national post-industrial modernization = Розвиток сфери послуг як пріоритет національної постіндустріальної модернізації / E. V. Andreeva // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 1. - С. 44-51. - Бібліогр.: 51 назв. - англ.

Наведено двоступінчастий аналіз динаміки розвитку сфери послуг в обраних країнах, та досліджено кореляцію між показниками розвитку національної індустрії сервісу та темпами динаміки модернізації їх економічних систем. Оцінено роль національної сфери послуг у формуванні зовнішньої конкурентоспроможності країн світу, зроблено висновки щодо інструментів та напрямків модернізації виробничих відносин.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.20

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Проценко І. В. 
Структурні зрушення у міжнародній торгівлі послугами за умов глобалізації : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / І. В. Проценко; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2016. - 20 c. - укp.

Дисертацію присвячено комплексному дослідженню теоретичних і прикладних проблем розвитку та структурних зрушень міжнародної торгівлі послугами за умов глобалізації. Запропоновано авторський підхід до ранжування країн на основі інтегральної оцінки структурно-кількісної динаміки експорту й удосконалено методи оцінювання впливу показників розвитку сфери послуг країн світу, зокрема експорту послуг, на макроекономічні показники їх розвитку. Удосконалено систему факторів трансформації міжнародного ринку послуг, поглиблено концептуальні основи сучасного етапу його розвитку, вдосконалено методичні засади оцінки лібералізації міжнародної та регіональної торгівлі послугами у глобальній економіці на основі специфічних зобов’язань в межах ГАТС і положень регіональних торговельних угод, в тому числі міжнародних угод щодо торгівлі послугами нового порядку (зокрема, The Trade in Services Agreement (TISA)). Обгрунтовано концептуальні засади визначення перспектив інтеграції України до міжнародного ринку послуг через розвиток багатостороннього співробітництва на основі регуляторних механізмів ГАТС - СОТ та регіонального торговельного співробітництва, зокрема з країнами, що розвиваються.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.20 + У9(4УКР)442.0 + У9(4УКР)843

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА420842 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Короленко Н. 
Перспективи розвитку світового ринку послуг / Н. Короленко, О. Крекова // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2016. - № 7. - С. 44-55. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні основи розвитку світового ринку послуг, поняття "послуга", її основні характеристики, основні риси та відмінності від торгівлі товарами, сучасний стан розвитку світового ринку послуг. Увагу приділено сучасним тенденціям розвитку світового ринку послуг, проаналізовано найбільш конкурентоздатні сектори, а також сучасні рейтингові позиції провідних експортерів та імпортерів на даному ринку. В останній час основні позиції посідають високо розвинені країни світу, але в рейтингу лідерів представлено і країни, що розвиваються, про що свідчить те, що частка та роль цих країн в експорті послуг на міжнародних ринках щорічно зростає. Перспективним напрямом є збільшення кількості великих інтегрованих компаній, що постачають споживачеві "пакет послуг" і надають йому можливість використовувати одного постачальника послуг, а також виникнення та розвиток інноваційних видів послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського