Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>U=У583.733.0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Бондаренко А. А. 
Международные автомобильные грузоперевозки: стратегия развития / А. А. Бондаренко. - Суми : Довкілля, 2002. - 86 c. - Библиогр.: с. 80-84 - рус.

Рассмотрены вопросы, связанные с международными автомобильными перевозками. Освещено влияние сети автотранспортных услуг на размещение производительных сил государства. Приведены бизнес-планы по развитию автопредприятий и обслуживанию автотранспорта на дорогах, в частности, строительства автозаправочной станции европейского уровня.


Індекс рубрикатора НБУВ: У583.733.0-813

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА635848 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ткаченко А. М. 
Державне регулювання у сфері міжнародних пасажирських перевезень : навч. посіб. / А. М. Ткаченко, О. С. Ігнатенко, П. Р. Левковець; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, ДП "Служба міжнар. автомоб. перевезень". - К. : ДажБог, 2007. - 294 c. - укp.

Розкрито теоретичні аспекти логістичного державного регулювання у сфері транспортного забезпечення зовнішньоекономічної діяльності з урахуванням напрямів реалізації регуляторного впливу та тенденцій глобалізації в її формуванні. На підставі проведених досліджень охарактеризовано принципи та напрями державного регулювання у сфері транспортного забезпечення зовнішньоекономічної діяльності в Україні. Увагу приділено стратегії державної політики України щодо співробітництва з державами СНД у галузі транспорту. Висвітлено особливості державної політики України щодо співробітництва з Російською Федерацією у розвитку транспортної інфраструктури, а також адаптації законодавства України у даній галузі до законодавства Європейського Союзу.

Раскрыты теоретические аспекты логистического государственного регулирования в сфере транспортного обеспечения экономической деятельности с учетом направлений реализации регуляторного влияния и тенденций глобализации в ее формировании. На основе проведенных исследований охарактеризованы принципы и направления государственного регулирования в сфере транспортного обеспечения внешнеэкономической деятельности в Украине. Внимание уделено стратегии государственной политики Украины по сотрудничеству с государствами СНГ в сфере транспорта. Освещены особенности государственной политики Украины по сотрудничеству с Российской Федерацией в развитии транспортной инфраструктуры, а также адаптации законодательства Украины в данной сфере к законодательству Европейского Союза.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х916.413 я7 + У583.733.0-814 я7 + У9(4УКР)373.30-814 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Хмельов І. В. 
Підвищення енергоресурсної ефективності вантажних міжнародних автомобільних перевезень : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.01 / І. В. Хмельов; Нац. трансп. ун-т. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Розроблено математичні моделі та методи підвищення енергоресурсної ефективності вантажних міжнародних автомобільних перевезень. З використанням новаційного підходу комплексно розв'язано організаційні та технологічні задачі розвитку транспорту згідно з концепцією збереження енергії та ресурсів. На підставі теорії енергоресурсної ефективності автомобіля розроблено методику обгрунтування проектів міжнародних вантажних перевезень для підвищення технологічної конкурентоздатності майбутніх транспортних пропозицій. За результатами проведеного моделювання встановлено характер залежностей показників функціональної ефективності автопоїздів від зміни його конструктивних параметрів, а також умов перевезень і характеристик дороги. Реалізовано загальний підхід до розв'язання комплексних організаційно-технологічних задач перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.4 + У583.733.0-813.2 + У9(4УКР)373.30-813.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лебідь Є. М. 
Ефективність синхронізації логістичних потоків при міжнародних вантажних автомобільних перевезеннях : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / Є. М. Лебідь; МОНМС України, Нац. трансп. ун-т. - К., 2012. - 20 с. - укp.

Обгрунтовано створення математичної моделі, яка дозволяє досліджувати взаємні зв'язки учасників доставки товару та їх вплив на тривалість процесу. Обгрунтовано, що оцінка рівня синхронізації логістичних потоків можлива за єдиним критерієм — часом доставки товару. Виявлено вплив організаційно-правових і техніко-технологічних заходів на тривалість доставки товарів, встановлено важливість прискорення протікання інформаційних і фінансових потоків. Розроблено на основі "Мереж Петрі" імітаційну модель, яка дозволяє виконувати аналіз синхронізації логістичних потоків і розробляти заходи щодо підвищення рівня їх взаємодії. Запропоновано критерій оцінювання ефективності системи доставки товарів, який дозволяє кількісно оцінити наближення системи до бажаного рівня ефективності роботи та виконувати порівняльний аналіз різних систем доставки товарів та їх складових. Запропоновано критерій оцінювання рівня синхронізації логістичних потоків, який дозволяє виконувати порівняльний аналіз різних топологічних схем системи доставки товарів. Розроблено методику оцінювання рівня якості системи доставки товарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384(0) + У583.733.0-813.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА394480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кунда Н. Т. 
Навчальний термінологічний словник для фахівців з міжнародних перевезень : для інозем. студентів з підгот. освіт.-кваліфікац. рівнів бакалаврів за напрямом підгот."Транспортні технології (автомобільний транспорт)", спеціалістів і магістрантів спец. "Організація перевезень і управління на транспорті (автомобільний транспорт)" для спеціалізацій "Організація міжнародних перевезень", "Організація митного контролю на транспорті" / Н. Т. Кунда, А. В. Петрик, С. М. Шарай, В. Є. Силенко, О. А. Чупайленко; ред.: Г. С. Прокудін; Нац. трансп. ун-т. - Київ, 2015. - 171 c. - Бібліогр.: с. 168-169 - укp. - рус.

Подано найбільш уживані та поширені терміни транспортної галузі знань для спеціалізації "Організація міжнародних перевезень".


Індекс рубрикатора НБУВ: У583.733.0-81 я212 + О38 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА791399 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пасічник А. М. 
Міжнародні автотранспортні організації та транспортно-митні технології перевезень : навч. посіб. / А. М. Пасічник, Є. П. Медведєв; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. - Сєвєродонецьк : СНУ ім. В. Даля, 2021. - 150 c. - Бібліогр.: с. 143-148 - укp.

Наведено інформацію щодо організації міжнародних автомобільних перевезень та їх значення для ефективного розвитку української економіки, про основні міжнародні автотранспортні організації, технології митного оформлення товарів, які перевозяться автомобільними транспортними засобами, особливості проведення митного контролю вантажів та автотранспортних засобів, основні технічні засоби митного контролю та особливості їх застосування, ризики та їх попередження під час здійснення міжнародних автомобільних перевезень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У583.733.0-813 я73 + У584.30-182-866 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА853865 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Лужанська Н. О. 
Оцінка надійності логістичного ланцюга методом статистичних випробувань / Н. О. Лужанська, І. Г. Лебідь, І. М. Кравченя, М. Г. Піцик, О. О. Мазуренко // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2021. - № 6. - С. 142-150. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Переважна більшість суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності для доставки товарів, керується такими основними критеріями оцінки ефективності митно-логістичного обслуговування, як: тривалість, вартість, якість та надійність. Недостатньо вивченим є питання визначення надійності доставки, оскільки цей процес враховує низку технічних, технологічних та організаційних аспектів, які доволі складно прогнозовані і мають випадковий та індивідуальний характер. Для забезпечення надійності доставки при організації міжнародного перевезення, запропоновано формування структури логістичного ланцюга з залученням до процесу суб'єктів ринку транспортних послуг, здатних забезпечити всі необхідні види робіт та послуг. При цьому, як показує аналіз досвіду роботи провідних логістичних підприємств, зменшення кількості ланок логістичного ланцюга забезпечує значну оптимізацію управління матеріальними, інформаційними та фінансовими потоками під час доставки товарів. Тому вважається доцільним залучення до митно-логістичного обслуговування суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності, підприємств, здатних забезпечити комплексне обслуговування. Значні затримки, які впливають на тривалість та надійність доставки, товарів здебільшого пов'язані з виконанням митних формальностей, тому запропоновано розглянути процес митно-логістичного обслуговування із залученням послуг вантажного митного комплексу. Цей об'єкт інфраструктури передбачає обслуговування суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності під час експорту, імпорту, комплексному митно-логістичному обслуговуванні та розміщенні вантажів на митному складі та складі тимчасового зберігання. Методом статистичних випробувань, досліджено надійність виконання всіх вищеперелічених видів послуг на вантажному митному комплексі, шляхом побудови імовірнісного аналога системи та отримано різні варіанти реалізацій випадкового процесу, які обробляються з використанням методів математичної статистики. При цьому вплив випадкових чинників в процесі моделювання враховано введенням елементів випадковості шляхом проведення розіграшів. Як елемент випадковості використано генератор псевдовипадкових чисел, який використовується для моделювання випадкових процесів. Проведено визначення та порівняння надійності логістичних ланцюгів різних типів під час здійснення доставки вантажів за трьома міжнародними маршрутами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У583.733.0-813.2 + О184

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Колій О. С. 
Розробка методики вибору раціонального перевізника вантажів в міжнародному сполученні / О. С. Колій, К. А. Литвиненко // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2022. - № 3. - С. 82-86. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Для адекватного відображення процесу доставки вантажів у міжнародному сполученні, математичний апарат побудови моделі повинен давати можливість формалізації більшості критеріїв і обмежень. Швидкодія існуючих алгоритмів рішення завдань вибору нерідко досягається за рахунок ігнорування важливих властивостей об'єкта моделювання, наслідком чого є зниження рівня якості прийнятих рішень. Одним з ефективних методів моделювання прийняття рішень, який дозволяє враховувати більшість властивостей досліджуваного об'єкта, є нечітка логіка. Розглянуто проблему прийняття рішень в умовах невизначеності на основі застосування правил нечіткої логіки. За допомогою методу експертних оцінок визначено параметри, які найбільше впливають на вибір перевізника вантажу в міжнародному сполучені. Із запропонованих дев'ятнадцяти параметрів вибрано п'ять найвагоміших. Описано структуру та функції системи нечіткого прийняття рішень стосовно вибору раціонального перевізника. Специфіковано етапи перетворення нечітких даних в процесі логічного виведення рішень. Наведено приклад нечіткого логічного виведення залежності параметрів вибору раціонального перевізника. Створено модель в програмному середовищі МАТLAB як практичну реалізацію запропонованої методики. За результатами розрахунку визначено раціонального перевізника для перевезення різних товарів у міжнародному сполученні. Також за допомогою МАТLAB отримано графіки поверхні залежності вибору перевізника від різних факторів впливу, таких як репутація, CMR-страхування, вартість перевезень, кількість випадків порчі та недостача товару, час доставки. За отриманими графіками можна оцінити всі можливі варіанти комбінацій за вибраними параметрами. Впровадження на практиці показує, що використання результатів дослідження дозволяє скоротити час роботи персоналу, а також суттєво підвищує рівень якості його роботи під час розробки й вибору варіантів доставки вантажів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У583.733.0-813.2 + О184 с11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Sazonets O. 
Ecological optimization of cargo transportation of an enterprise using information systems = Екологічна оптимізація транспортування вантажів підприємства з використанням інформаційних систем / O. Sazonets, A. Terebii // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 6. - С. 486-493. - Бібліогр.: 21 назв. - англ.

Мета роботи - систематизація наявних шляхів зменшення екологічного навантаження на підприємстві у країні та світі, визначення шляхів екологізації підприємства шляхом використання транспортних засобів для транспортування товарів від підприємств до клієнтів за допомогою інформаційних систем і технологій. Використано метод теоретичного узагальнення (для визначення теоретико-логічного обгрунтування методу транспорту на підприємстві), метод систематизації (для побудови алгоритмів визначення оптимального маршруту транспорту до спеціалізованих центрів), графічний метод (для побудови гістограми витрат на викиди для різних видів транспорту у світі), математичне моделювання (для визначення оптимального маршруту перевезення вантажів підприємством, що використовується для вирішення транспортної проблеми та проблеми продавця). Визначено засоби, за допомогою яких стимулюється відновлення екологічної ситуації, а саме: екологічні ланцюжки поставок розглянуто як конкурентні переваги підприємства, методи вирішення проблеми маршрутизації на підприємстві, енергозбереження на транспорті, можливість спільного використання автомобілів різних компаній, доцільність упровадження інноваційних видів транспорту, оптимізація поставок продукції з підприємства споживачам. Останнє розглянуто більш ретельно за допомогою математичного апарату, а саме шляхом вирішення транспортної задачі з використанням методу найменшого елемента у стовпці та методу потенціалів, а також розв'язання проблеми продавця за допомогою методу гілок і меж. Наукова новизна роботи - систематизація методів екологізації середовища, виявлення можливостей інформаційних систем, що використовуються для досягнення цієї мети, та застосування методу найменшого елемента в колонці та методу потенціалів для вирішення транспортної проблеми, а також методу гілок і меж для вирішення проблеми продавця для досягнення екологічного ефекту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У583.733.0-813.2 + У528.0-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Mazurenko A. 
Development of a simulation model of a cargo customs complex operation as a link of a logistic supply chain = Розробка імітаційної моделі функціонування вантажного митного комплексу як ланки логістичного ланцюга поставок / A. Mazurenko, A. Kudriashov, I. Lebid, N. Luzhanska, I. Kravchenya, M. Pitsyk // Eastern-Europ. J. of Enterprise Technologies. - 2021. - № 5/3. - С. 19-29. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

The main link in the logistics supply chain is the cargo customs complex. It provides customs and logistics services to cargo owners during the export and import of goods, complex services, placement of goods in a customs warehouse and a temporary storage warehouse. To substantiate the choice of the optimal logistics supply chain and optimize the work of the cargo customs complex, it is proposed to use simulation modeling. The model of operation of the logistics chain and the cargo customs complex is presented in a general form. The proposed model is implemented in the GPSS World simulation automation package. Testing the simulation model involved checking its adequacy. Checking the adequacy of the simulation model, which showed the maximum value of the t-statistic of 1,424 with a critical value of 1,85, proved its compliance with the work of a real object. After completing the adequacy check, the simulation error was estimated, which was 3 % with an allowable 5 %, due to the presence of pseudo-random number generators in the simulation model. Thus, the simulation error is insignificant for this study. For the cargo customs complex, an example of the simulation results is given. Based on the results of simulation modeling, it is possible to determine: the optimal type of the logistics supply chain and the optimal structure of the cargo customs complex. A wide range of tasks that the proposed simulation model can solve is presented. Thus, the developed simulation model will make it possible to analyze and improve the modes of operation of the cargo customs complex. In addition, it will allow toget an informed decision regarding the use of a certain type of logistics supply chain.


Індекс рубрикатора НБУВ: У583.733.0-813

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Лучникова Т. 
Міжнародні вантажні перевезення територією України в умовах війни / Т. Лучникова // Товари і ринки. - 2022. - № 3. - С. 37-46. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Рівень розвитку та конкурентоспроможності економіки будь-якої країни безпосередньо залежить від роботи транспортного комплексу, в основі якого - інфраструктура залізничного, автомобільного, водного, авіаційного та трубопровідного транспорту. Нестабільна ситуація в транспортній галузі та стратегічне значення безперервної роботи транспорту в умовах війни спонукає до комплексної оцінки та порівняння стану транспорту в довоєнний період із сучасним, що дасть змогу розробити реальні шляхи розвитку вантажного транспорту та повною мірою використати потенціал транспортних підприємств, зокрема залізничних. Мета статті - оцінка стану вантажних перевезень задля окреслення основних напрямів та перспектив розвитку щодо тих видів транспорту, які наразі мають найбільший потенціал та спроможні забезпечити експортування українських вантажів по всьому світу. При написанні статті використано метод елементарно-теоретичного аналізу та синтезу, графічний метод, метод дедукції, економіко-статистичні методи і групування. Результати роботи транспортних компаній з вантажних перевезень, зокрема міжнародних, за останні роки значно погіршилися через стрімке поширення COVID-19. Війна ще більше загострила ситуацію, адже в умовах воєнного стану транспортники змушені працювати, намагаючись у стислі строки розв'язати нагальні питання. Це суттєво вплинуло на обсяги перевезень вантажів вітчизняними транспортними компаніями, зокрема в міжнародному сполученні. Через блокаду морських портів одним із головних завдань, яке стоїть перед Україною, є розв'язання логістичної проблеми експорту сільськогосподарської продукції залізничним транспортом. Важливим є розвиток нових логістичних ланцюжків. Висновки: незважаючи на воєнний стан та необхідність переорієнтації та розвитку нових логістичних ланцюгів, перспективним напрямом залишається розвиток експорту вантажів залізничним транспортом через територію України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У583.733.0-813.2 + У9(4УКР)372.0-813

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25522 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського