Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (44)Журнали та продовжувані видання (39)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.203$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 74
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського : Зб. наук. пр. Вип. 3-4 / ред.: А. М. Богуш. - О., 2000. - 192 с. - рус.

Рассмотрены функции образования и целей профессиональной деятельности учителя в новой социокультурной ситуации, опыт эмпирического исследования сущности самоменеджмента в сфере педагогической деятельности, новое методическое направление в профилактике вредных привычек у молодежи. Проанализирована роль педагогического самосознания в формировании готовности студентов консерватории к профессиональной деятельности, теория и практика подготовки учителей к музыкально-эстетической деятельности, особенности реализации модели обучения дошкольников пословицам и поговоркам, сущность понятия "инновация" в контексте профессионально-педагогической деятельности и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Педагогіка, мистецтвознавство та культура : Зб. наук. пр. / ред.: Г. Є. Гребенюк; Харк. облдержадмін. упр. культури. - К., 1998. - 51 c. - (Пробл. сучас. мистец. і культури). - укp.

Розглядаються проблеми професіоналізму викладача іноземної мови, деякі питання гуманізації процесу навчання на уроках хімії, проблема балади у фольклористиці. Висвітлюється методика викладання англійської мови в технічних вузах США, Великобританії та України. Повідомляється про теорію спадковості в українській драматургії на прикладі п'єси Л.Українки "Блакитна троянда" та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203 я43 + Ч426 я43 + Щ313(0) я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589844 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Педагогічні, мистецтвознавські та культурологічні аспекти сучасного суспільства : Зб. наук. пр. / ред.: Г. Є. Гребенюк; Харк. облдержадмін. упр. культури. - К., 1998. - 57 c. - (Пробл. сучас. мистец. і культури). - укp.

Розглядається філософський аспект проблеми художньої творчості, антропологічний аспект концепції сталих індивідуальних рис особистості, гуманістичний аспект управління школою. Висвітлюються деякі актуальні проблеми професійної підготовки практичного психолога, особливості створення системи освіти в Польщі в післякризових умовах (90-і роки XX ст.) та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203 я43 + Щ313(0) я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589845 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Проблеми загальної і професійної педагогіки : Зб. наук. пр. / ред.: Г. Є. Гребенюк; Обл. метод. каб. учб. закл. мистец. та культури {Харків}. - Х. : Каравела, 2000. - 256 c. - (Пробл. сучас. педагогіки, мистец. і культури). - укp.

Розглянуто художньо-образний зміст та взаємодію слова та музики у трьох хорах Д.Січинського на вірші І.Франка, деякі особливості виконавської творчості піаніста, а також проблеми взаємодії розмовних та музичних театральних жанрів. Детально проаналізовано культурно-освітню діяльність О.І.Маркуша (20 - 40 рр. XX ст.), методи покарання у педагогічній системі А.С.Макаренка. Особливу увагу приділено експериментальним дослідженням потенційних резервів підвищення ефективності функціонування комплексної системи професійної адаптації робітників, педагогічним умовам впливу комплексної дидактичної гри на розвиток мовленнєвих умінь у студентів-іноземців, структурному процесу педагогічного проектування тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 г(4УКР)6 я43 + Щ313(4УКР) я43 + Ч30 я43(4УКР) + Ч311.203 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Підготовка кадрів до навчально-виховних закладів освіти : Зб. наук. пр. / ред.: Г. Є. Гребенюк; Харк. облдержадмін. упр. культури. - К., 1998. - 49 c. - (Пробл. сучас. мистец. і культури). - укp.

Розглядаються деякі питання формування професійної готовності у студентів дошкільного факультету, особливості викладання української мови в технічних коледжах, психолого-педагогічні особливості самостійної пізнавальної діяльності студентів при навчанні іноземної мови. Висвітлюється система методичної підготовки інженерів-викладачів, теорія постановки звуковидобуваючої частини виконавського апарату скрипаля в контексті історичного розвитку та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203 я43 + Щ313(4УКР)7 р.я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589830 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сучасна трудова та професійна підготовка шкільної молоді : Зб. наук. пр. / ред.: П. І. Шевченко; Криворіз. держ. пед. ін-т. Каф. педагогіки і методики труд. та проф. навчання. - Кривий Ріг, 1998. - 166 c. - укp.

Розглянуто проблеми інтенсифікації навчально-виховного процесу у вузі, проблеми і перспективи розвитку системи трудової та професійної підготовки учнів загальноосвітніх шкіл, а також підготовки учнів професійної школи до трудової діяльності за нових соціально-економічних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.266 я43 + Ч311.203 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598491 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Теорія і практика педагогічного процесу : Зб. наук. пр. / ред.: Г. Є. Гребенюк; Обл. метод. каб. учб. закл. мистец. та культури. - Х., 2000. - 255 c. - (Пробл. сучас. мистец. і культури). - укp.

Висвітлено проблеми теорії та практики загальної педагогіки та педагогічного процесу, що реалізуються у галузях професійної освіти, мистецтвознавства та культурології. Розглянуто актуальні питання змісту професійної підготовки, гуманітарної спрямованості навчання та теоретичні проблеми мистецтвознавства. Значну увагу приділено археографічним та кодиколого-палеографічним проблемам дослідження духовнокантових рукописних пам'яток. Детально проаналізовано професійне становлення особистості майбутнього спеціаліста за умов діалогового навчання, активізації формування естетичних потреб старших дошкільників і молодших школярів у процесі музичного виховання тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я43(4УКР) + Ч311.203 я43 + Щ31 г(4УКР) я43 + Щ31 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600475 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дидактика професійної школи : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: С. У. Гончаренко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Хмельниц. нац. ун-т. - К.; Хмельниц., 2005. - 167 с. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні проблеми дидактики професійної освіти, навчання незайнятого населення, питання формування професійної компетентності фахівців, їх підготовки за кордоном. Розглянуто питання економічної підготовки фахівців у системі неперервної професійної освіти, дистанційного професійного навчання. Викладено сучасні підходи до професійного навчання безробітних у ПТУ. Описано методи формування творчого мислення студентів у процесі вивчення художніх дисциплін. Проаналізовано моделі базової професійної підготовки фахівців у країнах Західної Європи.

Освещены теоретико-методологические проблемы дидактики профессионального образования, обучения незанятого населения, вопросы формирования профессиональной компетентности специалистов, их подготовки за рубежом. Рассмотрены вопросы экономической подготовки специалистов в системе непрерывного профессионального образования, дистанционного профессионального обучения. Изложены современные подходы к профессиональному обучению безработных в ПТУ. Представлены методы формирования творческого мышления студентов в процессе изучения художественных дисциплин. Проанализированы модели базовой профессиональной подготовки специалистов в странах Западной Европы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72853 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Осадчий В. В. 
Принципи створення інтерактивних методик професійного консультування молоді / В. В. Осадчий // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 23. - С. 38-46. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Подано розроблені за допомогою Flash-технологій на основі відомих психолого-педагогічних методик інтерактивні методики професійного консультування молоді, які в основному розраховані на учнів віком від 13 до 16 років.

Представлены разработанные с помощью Flash-технологий на основе известных психолого-педагогических методик интерактивные методики профессионального консультирования молодежи, которые в основном рассчитаны на учеников в возрасте 13 - 16 лет.

In this article introduced interactive metodics of professional consulting of youth, which are developed with Flash technologies and based on well-known psychological and pedagogical metodics. They are developed for pupils in age of 13-16 years.


Ключ. слова: профконсультування, молодь, Інтернет, інтерактивні методики
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Проблеми трудової і професійної підготовки : Наук.-метод. зб. Вип. 9 / ред.: В. В. Стешенко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2004. - 124 с. - рус.

Розглянуто проблеми формування світогляду, виховання, змісту та методики здійснення освітньо-професійної підготовки інженерно-педагогічних працівників, вчителів трудового навчання та учнів загальноосвітніх шкіл. Висвітлено методику використання ділової гри "Мозкова атака" в професійній підготовці студентів. Визначено напрямки покращення підготовки студентів з соціально-економічних дисциплін з урахуванням анкетування та зарубіжного досвіду. Проаналізовано економічну освіту як засіб формування економічної свідомості та культури. Наведено методичні рекомендації щодо навчання іноземного діалогічного мовлення студентів.

Рассмотрены проблемы формирования мировоззрения, воспитания, содержания и методики осуществления образовательно-профессиональной подготовки инженерно-педагогических работников, учителей трудового обучения и учеников общеобразовательных школ. Освещена методика использования деловой игры "Мозговая атака" в профессиональной подготовке студентов. Определены направления улучшения подготовки студентов по социально-экономическим дисциплинам с учётом анкетирования и зарубежного опыта. Проанализировано экономическое образование как средство формирования экономического сознания и культуры. Приведены методические рекомендации относительно обучения иностранной диалогической речи студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи : Матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 21 - 22 жовт. 2005 р. / ред.: І. Є. Каньковський; Хмельниц. нац. ун-т. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - Хмельниц. : ХНУ, 2005. - 163 c. - пол.

Висвітлено теоретико-методологічні та концептуальні засади розвитку професійної освіти в Україні за умов становлення ринкової економіки. Проаналізовано вплив духовного фактора на професійне становлення особистості. Запропоновано методики формування творчих здібностей майбутніх фахівців під час вивчення спеціальних дисциплін. Розглянуто психологічні проблеми трудового та професійного навчання. Показано можливості та перспективи використання інноваційних педагогічних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців у різних галузях народного господарства (економістів, вчителів, перекладачів).

Освещены теоретико-методологические и концептуальные основы развития профессионального образования в Украине в условиях становления рыночной экономики. Проанализировано влияние духовного фактора на профессиональное развитие личности. Предложны методики формирования творческих способностей учащихся во время изучения специальных дисциплин. Рассмотрены психологические проблемы трудового и профессионального обучения. Показаны возможности и перспективы использования инновационых педагогических технологий в процессе профессиональной подготовки будущих специалистов в различных отраслях народного хозяйства (экономистов, учителей, переводчиков).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кудин В. А. 
Средства массовой информации и профессиональное образование (философско-педагогический аспект исследования) / В. А. Кудин; АПН Украины. Ин-т педагогики и психологии проф. образования. Отд. сравнит. педагогики и психологии проф. образования. - К. : ВЦ НТУ "ХПІ", 2002. - 206 c. - Библиогр.: 30 назв. - рус.

Проанализированы отрицательные и положительные явления, которые определяют возможности средств массовой информации (СМИ), сформулированы основные принципы их творческого, разумного использования в образовании и воспитании. Особое внимание уделено психолого-педагогическим аспектам СМИ в системе профессионального образования, определены основные качества специалиста-профессионала в его профессиональной деятельности.

Проаналізовано негативні та позитивні явища, що розкривають можливості засобів масової інформації (ЗМІ), визначено основні принципи їх творчого, розумного використання в освіті й вихованні. Особливу увагу приділено психолого-педагогічним аспектам ЗМІ в системі професійної освіти, визначено основні якості спеціаліста-професіонала у його професійній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203 + Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА623362 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Загородня Л. П. 
Проблема педагогічних здібностей в психолого-педагогічній літературі / Л. П. Загородня // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 27. - С. 51-60. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висвітлено проблему педагогічних здібностей - важливу складову професійної майстерності вихователя, вчителя, викладача вищої школи. Проведено аналіз психолого-педагогічних досліджень педагогічних здібностей та визначено основні умови їх успішного розвитку в майбутніх вихователів дошкільного закладу в процесі фахової підготовки.

Освещена проблема педагогических способностей - важная составляющая профессионального мастерства воспитателя, учителя, преподавателя высшей школы. Проведен анализ психолого-педагогических исследований педагогических способностей и определены основные условия их успешного развития у будущих воспитателей детского учреждения в процессе профессиональной подготовки.

The article deals with the problem of the necessary pedagogical skills which are very important for nursery or high school teacher's work. The analysis of psychological and pedagogical investigations is represented; the main conditions of the successful solving of future nursery teachers' professional training problems are determined.


Ключ. слова: педагогічна майстерність, педагогічні здібності, педагогічна техніка, умови розвитку здібностей
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203 + Ю940.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Проблеми трудової і професійної підготовки : Наук.-метод. зб. Вип. 6 / ред.: В. В. Стешенко; Акад. пед. наук України. Ін-т педагогіки, Слов'ян. держ. пед. ін-т. - Слов'янськ, 2002. - 151 с. - укp.

Розглянуто проблеми змісту та методики трудової підготовки учнів та освітньо-професійної підготовки учителів трудового навчання, фізики, фізичної культури. Описано структуру принципу формування адекватних функціональних систем психічної та рухової діяльності учнів з важкими порушеннями мовлення в процесі корекційно-компенсаторної роботи. Проаналізовано формування у студентів уміння оцінювати оптимальні навчально-тренувальні навантаження школярів в процесі виконання вправ різної спрямованості. Визначено шляхи вдосконалення професійно-педагогічних здібностей майбутнього вчителя фізичної культури. Висвітлено проблеми реабілітаційно-виховної роботи з дітьми-сиротами в реабілітаційному центрі.

Рассмотрены проблемы содержания и методики трудовой подготовки учеников и образовательно-профессиональной подготовки учителей трудового обучения, физики, физической культуры. Описана структура принципа формирования адекватных функциональных систем психической и двигательной деятельности учеников с тяжелыми нарушениями речи в процессе коррекционно-компенсаторной работы. Проанализировано формирование у студентов умения оценивать учебно-тренировочные нагрузки у школьников в процессе выполнения упражнений различной направленности. Определены пути усовершенствования профессионально-педагогических способностей будущего учителя физической культуры. Освещены проблемы реабилитационно-воспитательной работы с детьми-сиротами в реабилитационном центре.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Дубасенюк О. А. 
Професійна виховна діяльність педагога: досвід порівняльного дослідження : Моногр. / О. А. Дубасенюк; Житомир. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2002. - 192 c. - Бібліогр.: с. 185-192. - укp.

З позиції системного підходу, на підставі принципу порівняльного аналізу висвітлено проблему професіоналізму педагогів загальноосвітньої та професійної школи у сфері виховної діяльності. Проаналізовано вплив психолого-педагогічних чинників на рівень ефективності виховної діяльності високопродуктивних, продуктивних і малопродуктивних педагогів, а також особливості їх виховної роботи з учнівською молоддю.

С позиции системного подхода, на основе принципа сравнительного анализа освещена проблема профессионализма педагогов общеобразовательной и профессиональной школы в сфере воспитательной деятельности. Проанализировано влияние психолого-педагогических факторов на уровень эффективности воспитательной деятельности высокопродуктивных, продуктивных и малопродуктивных педагогов, а также особенности их воспитательной работы с учащейся молодежью.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч311.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Проблеми інтеграції у сучасній професійній освіті: методологія, теорія, практика : Моногр. / ред.: І. М. Козловська, Я. М. Кміт; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Львів. наук.-практ. центр. - Л. : Сполом, 2004. - 243 c. - Бібліогр.: с. 233-243. - укp.

Розглянуто проблеми інтеграційних процесів у сучасній професійній освіті, викладено методологічні основи інтеграції знань та вмінь, а також методів і форм у навчальному процесі. Розкрито засади інтегративних курсів у професійній освіті та розвитку інтегративного мислення, проаналізовано інтеграцію в гуманізації та гуманітаризації змісту професійної освіти. Висвітлено зв'язки процесів професійної спрямованості та профільності навчання, засади позаурочної та інноваційної діяльності навчальних закладів, формування професійної культури та етики викладача професійної школи, науково-методичного забезпечення інтегративного навчання, описано методики навчання для інтегративних курсів.

Рассмотрены проблемы интеграционных процессов в современном профессиональном образовании, изложены методологические основы интеграции знаний и умений, а также методов и форм в учебном процессе. Раскрыты основы интегративных курсов в профессиональном образовании и развития интегративного мышления, проанализирована интеграция в гуманизации и гуманитаризации содержания профессионального образования. Освещены связи процессов профессиональной направленности и профильности обучения, основы внеурочной и инновационной деятельности учебных заведений, формирования профессиональной культуры и этики преподавателя профессиональной школы, научно-методического обеспечения интегративного обучения, описаны методики обучения интегративных курсов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2005. - 213 с. - (Сер. 13. Пробл. труд. та проф. підготов.; Вип. 1). - укp.

Висвітлено проблеми трудової та графічної підготовки учнів загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів. Наведено результати наукових досліджень в галузі теорії та методики трудового навчання і креслення. Проаналізовано систему державної атестації учителів трудового навчання в контексті ідей Болонського процесу, проектну діяльність як основу розвитку творчого потенціалу учителів. Визначено роль школи в підготовці учнів до вибору професії вчителя. Розглянуто питання формування системи техніко-конструкторських знань та умінь у студентів технічних ВНЗ, комп'ютерні інформаційно-графічні технології в підготовці вчителів трудового навчання та креслення.

Освещены проблемы трудовой и графической подготовки учеников общеобразовательных и профессионально-технических учебных заведений. Приведены результаты научных исследований в области теории и методики трудового обучения и черчения. Проанализированы система государственной аттестации учителей трудового обучения в контексте идей Болонского процесса, проектная деятельность как основа развития творческого потенциала учителей. Определена роль школы в подготовке учеников к выбору профессии учителя. Рассмотрены вопросы формирования системы технико-конструкторских знаний и умений у студентов технических ВУЗ, компьютерные информационно-графические технологии в подготовке учителей трудового обучения и черчения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72786/с.13 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Проблеми професійного становлення молоді на основі духовно-моральних цінностей : Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Вінниця, 8 - 10 листоп. 2006 р. / ред.: С. М. Ніколаєнко; Акад. пед. наук України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти М-ва освіти і науки України, Ін-т експертизи змісту освіти і духовн.-морал. виховання (Росія), Ін-т проф. освіти АПН України, Тавр. нац. ун-т, Мінськ. держ. ун-т, Вінниц. соц.-екон. ін-т Ун-ту "Україна". - К.; Вінниця, 2006. - 388 с. - (Пробл. освіти; Вип. 3 (спец.)). - укp. - рус.

Розглянуто питання формування професійного спрямування і компетентності молоді на основі духовно-моральних цінностей, здорового способу життя суспільства і удосконалення технології навчання. Проаналізовано особливості виховання особистості в контексті традиційної вітчизняної культури та в межах правових норм у навчальних закладах України, Білорусії та Росії. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти розвитку і становлення особистості в контексті сучасного розвитку науки, освіти, релігії, культури. Визначено духовні цінності, соціально-економічні та екологічні аспекти виховання і професійного становлення молоді.

Рассмотрены вопросы формирования профессионального направления и компетентности молодежи на основе духовно-моральных ценностей, здорового образа жизни общества и усовершенствования технологии обучения. Проанализированы особенности воспитания личности в контексте традиционной отечественной культуры и в пределах правовых норм в учебных заведениях Украины, Белоруссии и России. Освещены психолого-педагогические аспекты развития и становления личности в контексте современного развития науки, образования, религии, культуры. Определены духовные ценности, социально-экономические и экологические аспекты воспитания и профессионального становления молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203я431 + Ч311.352я431

Шифр НБУВ: Ж68951/спец.вип. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 25 - 28 верес. 2006 р., Ялта, Крим, Україна. Ч. 1 / ред.: О. В. Глузман; Республік. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т" {Ялта}, Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, НДІ вищ. освіти АПН України, Навч.-метод. центр вищ. освіти, Навч.-метод. центр серед. освіти. - Ялта : РВВ КГУ, 2006. - 204 c. - укp.

Висвітлено особливості підготовки викладачів іноземної мови для ВНЗ за умов магістратури. Розглянуто основні теоретичні положення та структуру моделі моніторингу на рівні студента, проаналізовано проблему компетентнісного підходу в методиці використання дидактичних засобів з фізики у профільній школі. Розкрито аспекти оцінювання педагогічної діяльності викладачів університетів США, теоретико-методичний аспект професійної централізації педагога. Описано адаптивну систему комп'ютерного тестування з фізики. Викладено питання сучасної освітньої парадигми в контексті глобалізму.

Освещены особенности подготовки преподавателей иностранного языка для ВУЗ в условиях магистратуры. Рассмотрены основные теоретические положения и структура модели мониторинга на уровне студента, проанализирована проблема компетентностного подхода в методике использования дидактических средств в физике в условиях профильной школы. Раскрыты аспекты оценивания педагогической деятельности преподавателей университетов США, теоретико-методический аспект профессиональной централизации педагога. Описана адаптивная система компьютерного тестирования по физике. Изложены вопросы современной образовательной парадигмы в контексте глобализма.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349725/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 25 - 28 верес. 2006 р., Ялта, Крим, Україна. Ч. 2 / ред.: О. В. Глузман; Республік. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т" {Ялта}, Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, НДІ вищ. освіти АПН України, Навч.-метод. центр вищ. освіти, Навч.-метод. центр серед. освіти. - Ялта : РВВ КГУ, 2006. - 152 c. - рус.

Рассмотрены дидактика, методика, технология как содержательное наполнение компетентностного подхода в инженерно-педагогическом образовании, ценностно-смысловые ориентации как центральный компонент ключевых компетенций будущего специалиста. Раскрыты некоторые аспекты формирования учебно-методического комплекса в контексте модельной организации учебного процесса. Проанализированы особенности формирования банка дидактических ситуаций как средства развития профессионально-педагогической компетентности будущего учителя начальных классов, исследования применения форм организации учебно-познавательной деятельности на основе ретроспективного анализа. Показана роль исследовательской работы в формировании здорового образа жизни учащихся.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349725/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського