Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.215.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 61
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Журавльов А. В. 
Педагогічно орієнтований WEB-дизайн для створення електронних навчальних посібників дистанційного навчання / А. В. Журавльов, І. І. Журавльова // Електронні зображення та візуальні мистецтва. - К., 2002. - С. 193-195. - укp.

Надано рекомендації, розроблені Центром дистанційного навчання Української Академії державного управління при Президентові України для створення електронних навчальних посібників дистанційного навчання.

Recommendations for the Distance learning WEB-books design, which were prepared in the Ukrainian Academy of Public Administration, Office of the President of Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 + Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО24829 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Технічні засоби навчання : навч. посіб. / уклад.: В. О. Давидович, М. Ф. Давидович; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2007. - 48 c. - Бібліогр.: с. 43-45. - укp.

Висвітлено питання використання традиційних технічних засобів навчання (ТЗН) у навчально-виховному процесі (НВП). Запропоновано класифікацію ТЗН за функціональним призначенням, принципом будови та роботи, родом навчання, логікою роботи, характером дії на органи чуття. Виявлено функції ТЗН у НВП. Охарактеризовано екранні засоби навчання, технічні пристрої екранної статистичної проекції. Розкрито засади навчального телебачення, наведено перспективи використання відеомагнітофонів у НВП. Визначено місце тренажерів і тренувальних пристроїв у виробничому навчанні.

Освещены вопросы применения традиционных технических средств обучения (ТСО) в учебно-воспитательном процессе (УВП). Предложена классификация ТСО по функциональному назначению, принципам строения и работы, роду обучения, логике работы, характеру действия на органы чувств. Выявлены функции ТСО в УВП. Охарактеризованы экранные средства обучения, технические устройства экранной статистической проекции. Раскрыты основы учебного телевидения, приведены перспективы использования видеомагнитофонов в УВП. Определено место тренажеров и тренировочных устройств в производственном обучении.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р109887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Атаманчук П. С. 
Дидактичні особливості формування освітнього середовища з ТЗН : навч.-метод. посіб. / П. С. Атаманчук, О. М. Ніколаєв, О. М. Семерня; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І.Огієнка. - Кам'янець-Поділ. : ФОП Сисин О.В., 2008. - 75 c. - Бібліогр.: с. 73-75. - укp.

Описано основні дидактичні чинники формування освітнього середовища з курсу дисципліни "Технічні засоби навчання" (ТЗН) за діяльнісним підходом особистісно-орієнтованого педагогічного процесу. Увагу приділено основним складовим освітнього середовища, класифікаційній моделі ТЗН за діяльнісними параметрами пізнання, особливостям методології здобування знань і представлення результатів пошуково-дослідницької діяльності, управлінню пізнанням у кредитно-модульному навчанні за еталонними вимірниками знань.

Описаны основные дидактические факторы формирования образовательной среды по курсу дисциплины "Технические средства обученияя" (ТСО) в соответствии с деятельностным подходом личностно-ориентированного педагогического процесса. Уделено внимание основным слагаемым образовательной среды, классификационной модели ТСО по деятельностным параметрам познания, особенностям методологии получения знаний и представления результатов поисково-исследовательской деятельности, управлению познанием в кредитно-модульном обучении по эталонным измерителям знаний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7 я73

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА713564 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Васильченко Л. В. 
Дистанційне навчання: науково-методичне забезпечення; інформаційний простір навчального закладу / Л. В. Васильченко, В. Л Шевченко. - Х. : Основа, 2009. - 208 c. - (Упр. шк.). - Бібліогр.: с. 206-208. - укp.

Розглянуто дидактичні питання розробки та впровадження комп'ютерних педагогічних технологій. Увагу приділено видам дистанційного навчання, особливостям проектування електронного підручника, формуванню електронних контролюючих програм, розробці дидактичної моделі навчального закладу, програмно-інструментальним освітнім засобам.

Рассмотрены дидактические вопросы разработки и внедрения компьютерных педагогических технологий. Уделено внимание видам дистанционного обучения, особенностям проектирования электронного учебника, формированию электронных контролирующих программ, разработке дидактической модели учебного заведения, программно-инструментальным образовательным средствам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290р + Ч311.215.7р

Шифр НБУВ: ВА709386 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бисикало О. В. 
Ассоциативный поиск для задач обучения на основе электронного тезауруса образов / О. В. Бисикало // Управляющие системы и машины. - 2009. - № 2. - С. 28-33. - Библиогр.: 5 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.41 + Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Бублик В. В. 
Впровадження систем надання рекомендацій в електронне навчання / В. В. Бублик, М. П. Горностай // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Комп'ют. науки. - 2007. - Т. 73. - С. 47-52. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто системи надання рекомендацій, які доцільно використовувати для систем електронного навчання. Досліджено підходи до побудови профілю користувача для різних типів систем електронного навчання та систем надання рекомендацій; запропоновано алгоритм побудови профілю псевдоактивного користувача, що базується на характерних рисах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 + Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184/Комп.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бісікало О. В. 
Методика побудови тезауруса навчальної системи на основі моделі образного мислення / О. В. Бісікало // Искусств. интеллект. - 2008. - № 4. - С. 730-735. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Створено "розумний" контент для електронних підручників. На підставі вимог моделі образного мислення розглянуто принципи побудови тезауруса образів. Запропоновано формальну реляційну модель тезауруса, що наповнений в результаті обробки текстів із навчальним матеріалом, а також методику побудови відповідних програмно-педагогічних систем. Діючий прототип тезауруса образів програмно реалізовано на базі технології Python + SQLite.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7 + Ю935.131.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Морозов А. О. 
Розвиток і використання мультимедійних засобів і віртуальних лабораторій для навчання та досліджень / А. О. Морозов, В. Л. Косолапов, О. М. Казачкова // НТІ. - 2009. - № 2. - С. 60-64. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано розвиток та використання мультимедійних засобів в освітній сфері і відгуків користувачів таких систем і технологій. Зроблено спробу знайти шляхи вдосконалення системи мультимедійного навчання та викладання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16928 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Информационные технологии в системе подготовки и повышения квалификации специалистов в области образовательного менеджмента : сб. науч. ст. Междунар. науч.-практ. конф., 19 - 23 сент. 2011 г., Хмельницкий / ред.: В. В. Стадник; МОНМС Украины, Хмельниц. нац. ун-т. - Хмельницкий : Гонта А.С., 2011. - 320 c. - рус. - укp. - англ.

Освещены актуальные проблемы и перспективы применения информационных технологий в образовательном процессе и предпринимательской деятельности. Раскрыто содержание новой образовательной парадигмы и рассмотрены преимущества международной сети университетов-партнеров в реализации ее задач. Сформированы методологические основы разработки тестовых задач для автоматизации модульного контроля знаний. Проанализирован опыт реализации концепции "академической грамотности" в системе подготовки и повышения квалификации специалистов в области образовательного менеджмента. Показаны возможности интенсификации лабораторных работ по физике с помощью интерактивных инструкций. Раскрыта роль билингвального образования в подготовке специалистов по менеджменту внешнеэкономической деятельности. Определены факторы эффективности коммуникационных технологий и процессов в кросс-культурном менеджменте. Охарактеризованы технологии эффективного развития профессиональных компетенций менеджеров в сфере логистики. Уделено внимание возможностям использования современных информационных технологий при изучении математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я431 + Ч311.215.7 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749127 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Діктерук М. Г. 
Технічні засоби навчання : конспект лекцій / М. Г. Діктерук; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2006. - 76 c. - укp.

Розглянуто питання дидактики та методики застосування традиційних і сучасних засобів навчання, зокрема, технічних пристроїв статичної проекції, кінопроекційної, аудіо- та відеопаратури, електронних, копі- та лазерних дошок. Наведено інформацію про сучасні засоби обчислювальної техніки зберігання та передачі інформації. Увагу приділено гігієнічним нормам і вимогам безпеки під час роботи з технічними засобами навчання.

Рассмотрены вопросы дидактики и методики применения традиционных и современных средств обучения, в частности, технических устройств статической проекции, кинопроекционной, аудио- и видеоппаратуры, электронных, копи- и лазерных досок. Дана информация о современных средствах вычислительной техники хранения и передачи информации. Уделено внимание гигиенические нормам и требованиям безопасности при работе с техническими средствами обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА723056 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кірей К. О. 
До проблеми стандартизації термінології освітніх інформаційно-телекомунікаційних технологій / К. О. Кірей, Л. О. Кірей // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 146. - С. 27-29. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто різні підходи щодо визначення дефініцій електронного освітнього простору: електронний підручник, електронна копія паперового підручника та електронний навчальний комплекс, зокрема, окреслено провідні ознаки цих понять.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Краснов В. В. 
Качество усвоения знаний при работе с электронными учебными пособиями процедурного типа / В. В. Краснов // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2010. - № 3, т. 2. - С. 197-203. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Представлены результаты определения качества формирования процедурных знаний при помощи электронных учебных пособий. Показана высокая результативность тестов, которые предназначены для определения последовательности действий при проверке процедурных знаний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Лупак Н. М. 
Медіакультура як фактор розвитку особистості за умов глобалізації інформаційного простору / Н. М. Лупак // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2010. - Вип. 7. - С. 19-24. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблему медіакультури в контексті сучасної системи масової комунікації. Медіакультуру визначено як особливий тип культури інформаційного суспільства. Піднято проблему становлення особистості за умов глобальних змін медіапростору. Увагу акцентовано на провідній ролі медіаосвіти як фактора розвитку медіаграмотності, як засобу формування критичного мислення особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.71 + С5*676

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мусиенко М. П. 
Методы обработки электронных учебников в компьютерных системах дистанционного обучения с ограниченными ресурсами / М. П. Мусиенко, И. К. Чорномаз // Систем. технології. - 2011. - № 4. - С. 98-105. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Наведено розроблені методи і моделі перетворення великих об'ємів учбової інформації (на прикладі мультимедійних електронних підручників) під заданий малий розмір для комп'ютерних освітніх систем з обмеженими ресурсами. Розроблено нову семантичну модель представлення учбового матеріалу. Запропоновано використання пристрою обробки індексів, а також розроблено алгоритмічне забезпечення його роботи. Розроблено чотири методи перетворення електронного підручника під заданий граничний розмір: при перетворенні усього підручника, певного розділу; формування підручника за яким-небудь заздалегідь відомим і невідомим термінами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Мусиенко М. П. 
Семантическая модель представления материала электронного учебника, распространяемого сервисами GSM-сети / М. П. Мусиенко, И. К. Чорномаз // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2010. - Вип. 3. - С. 146-149. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

С помощью теории описания предметной области знаний на основании семантической сети получена семантическая модель представления учебного материала электронного учебника, который распространяется с помощью сервисов GSM сети. Определены три типа отношения между элементами структуры. Приведено математическое описание с использованием кортежей. Определены три отличия разработанной модели от известных моделей структур учебных материалов электронных учебников. Полученные результаты позволяют разрабатывать электронные учебники, которые можно эффективно распространять по GSM каналам мобильной связи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7 + З884.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Терещенко С.В. 
Подбор цветовой гаммы в оформлении электронного учебника / С.В. Терещенко, Н.Ю. Скидан // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Пробл. моделювання та автоматизації проектув. - 2011. - Вип. 10. - С. 191-199. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Рассмотрена роль цветового оформления в восприятии информации с помощью электронных учебников. Разработаны критерии подбора цветовых комбинаций, на основании которых построена обобщенная модель системы автоматизированного подбора цветового оформления электронных учебников.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.632-015.0 + Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Любченко В. В. 
Модель інформаційної взаємодії в процесі навчання / В. В. Любченко // Радіоелектрон. і комп'ют. системи. - 2012. - № 7. - С. 37-40. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Запропоновано модель інформаційної взаємодії в процесі навчання, яка дозволяє задовольнити принципи забезпечення стабільності інформаційних систем. Як основу для моделі об'єкта навчання використано стратову модель взаємодій з пошуковими системами. Запропонована модель системи навчання складається з чотирьох рівнів: структури, сеансів, транспорту та контактів. Кожен рівень моделі системи навчання вирішує низки завдань, чітко визначених відповідно до стратегічної цілі процесу навчання. Кожен рівень впливає на визначену страту об'єкта навчання для досягнення визначеної тактичної цілі. Розглянуто властивості моделі інформаційної взаємодії в процесі навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Звенигородский А. С. 
Оценка интерфейсов тестовых систем электронных учебников / А. С. Звенигородский, А. В. Бойко, С. Б. Иванова // Искусств. интеллект. - 2011. - № 3. - С. 449-455. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Рассмотрена проблема оценки интерфейсов систем тестирования электронных учебников. Произведено сравнение интерфейсов двух электронных учебников с помощью количественного метода GOMS. Приведены результаты расчета, обсуждены варианты интерфейсов систем тестирования знаний электронных учебников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Звенигородский А. С. 
Локус внимания в процессе приобретения знаний с помощью электронного учебника / А. С. Звенигородский, Н. М. Коротыч // Искусств. интеллект. - 2011. - № 4. - С. 181-186. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрена проблема проектирования электронных учебников с учетом особенностей процессов восприятия. Выявлены основные факторы, влияющие на эффективность приобретения знаний с помощью электронных средств, даны рекомендации, которыми должен руководствоваться разработчик электронного учебника. Предложена оценка эффективности электронного учебника, учитывающая локус внимания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.113.11 + Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Артьомов І. В. 
Навчальна книга: організація і методика створення : посібник / І. В. Артьомов, О. М. Ващук; МОНМС України, Закарпат. держ. ун-т. - Ужгород : ЗакДУ, 2012. - 246 c. - Бібліогр.: с. 105-106 - укp.

Показано розвиток нормативних вимог до підручника для вищої школи. Наведено критерії якості навчальної літератури. Розкрито методику підготовки авторського оригіналу навчальної книги. Подано вимоги до оформлення друкованих видань. Розглянуто концептуальну модель розроблення та видання навчальної літератури нового покоління в Закарпатському державному університеті. Описано технологію створення інтерактивних електронних підручників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.1 + Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762105/CDR1505 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського