Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.252.45$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Науково-педагогічне дослідження : навч. посіб. для магістрантів спец. "Педагогіка вищої школи" / уклад.: Н. Н. Чайченко, О. М. Семеног, Л. М. Артюшкіна. - Суми : Ніко, 2013. - 179 c. - Бібліогр.: с. 178-179 - укp.

Розглянуто основні положення науково-педагогічного дослідження, визначено його категоріальний апарат. Розкрито загальні положення про дипломну магістерську та курсову роботу та статтю, вимоги до порядку викладання матеріалу та їх структурних елементів, правила оформлення, порядок захисту. Наведено додатки з прикладами оформлення тих або інших структурних елементів наукової роботи. Увагу приділено мові та стилю викладу наукового тексту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 + Ч311.252.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766468 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Груздо І. В. 
Інформаційна технологія аналізу та оцінювання письмових навчальних робіт в аспекті наявності текстових запозичень : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / І. В. Груздо; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т". - Х., 2013. - 19 c. - укp.

Вперше розроблено метод кількісного оцінювання обсягів текстових запозичень, який базується на аналізі ієрархій і на відміну від відомих методів дозволяє ураховувати значущість рубрики аналізованого тексту, в якій виявлено запозичення. Подано метод формування оцінки письмової навчальної роботи з урахуванням наявності в ній текстових запозичень, який базується на нечіткій логіці та на відміну від відомих методів оцінювання дозволяє сформувати оцінку, збалансовану стосовно різнотипних систем оцінювання. Вдосконалено модель подання засобами нечіткої логіки письмової навчальної роботи як об'єкта текстологічного аналізу, яка на відміну від існуючих моделей тексту дозволяє ураховувати в процесі аналізу тип, обсяг і значущість окремих рубрик або фрагментів тексту. Набули подальшого розвитку метод пошуку текстових запозичень, оснований на сукупності методів машинного аналізу природномовних текстів, інформаційна технологія автоматизації навчального процесу в частині аналізу текстів письмових навчальних робіт з використанням одержаних під час досліджень моделі та методів з метою виявлення в них текстових запозичень і формування на підставі цього підсумкової оцінки роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.252.45 + Ч236.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА402601 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського