Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.462$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Дзюбак Р. М. 
Нові завдання методичних кабінетів / Р. М. Дзюбак, Н. М. Гладка // Пед. вісн.. - 2009. - № 3. - С. 27-28. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено методичні рекомендації для завідувачів районних (міських) методичних кабінетів відповідно до Положення про районний (міський) методичний кабінет (центр), що визначає діяльність методкабінету як науково-методичної установи. Запропоновано примірний статут, який регламентує режим роботи методкабінету (центру), його керівництво.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.462

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Павленко В. І. 
Інноваційний розвиток районного методичного кабінету / В. І. Павленко // Постметодика. - 2008. - № 5. - С. 17-19. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано діяльність Полтавського районного методичного кабінету. Обгрунтовано необхідність впровадження нових форм і методів організації методичної роботи в усіх ланках методичного кабінету: дошкільної, середньої та позашкільної освіти.

Проанализирована деятельность Полтавского районного методического кабинета. Обоснована необходимость внедрения новых форм и методов организации методической работы всех звеньев методического кабинета: дошкольного, среднего и внешкольного образования.

Activity of the Poltava district methodical cabinet is analyzed and the necessity of new methods of methodical work organization implementing is grounded.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к22 + Ч311.462

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Литвиненко Г. 
Становлення та перспективи розвитку районних (міських) методичних кабінетів / Г. Литвиненко // Післядипломна освіта в Україні. - 2013. - № 1. - С. 52-54. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто роль методичних кабінетів у системі безперервної освіти. Висвітлено історичний аспект становлення та розвитку міських методкабінетів. Відзначено, що сучасний статус методкабінету потребує глибокого розуміння та підтримки у своєму розвитку управлінських структур. Вказано, що нинішні методкабінети мають статус структурних підрозділів.

Рассмотрена роль методических кабинетов в системе непрерывного образования. Освещен исторический аспект становления и развития городских методкабинетов. Отмечено, что современный статус методкабинетов требует глубокого понимания и поддержки в своем развитии управленческих структур. Указано, что нынешние методкабинеты имеют статус структурных подразделений научно-методических учреждений, а методисты - чуть ли не штатные работники управленческих органов образования. Отмечено, что найти оптимальное взаимодействие между методической службой и управленческими структурами, учитывая проблемы их кадрового обеспечения, непросто. Подчеркнуто, что методкабинеты не могут быть полностью независимыми от органов управления образованием, у которых находятся административные, финансовые рычаги влияния, поэтому их совместная деятельность должна базироваться на двух основных принципах - субординации по вертикали и координации по горизонтали.

Examined the role of special rooms in continuing education. It is noted that the present status of methodical study requires a deep understanding and support in the development of management structures. Indicated that the current status of methodical study are structural units of scientific and methodological institutions, and Methodists - almost permanent employees of the management of education. It is noticed that finding the optimal interaction between the teaching services, governance structures, taking into account the problems of their staffing challenge. Emphasized that the methodical study may not be completely independent of the education authorities., who are administrative, financial leverage, so their joint activities should be based on two principles - the vertical chain of command and coordination across.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.462

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дрозд Т. 
Консультативно-тренінговий центр "Крок" - інноваційна структура у роботі методичної служби / Т. Дрозд // Нова пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 44-47. - Бібліогр.: 3 назви. - укp.

Обгрунтовано теоретичні засади діяльності та розкрито функціональні завдання консультативно-тренінгового центру «Крок», що створений як інноваційна структура при міському методичному кабінеті департаменту освіти Вінницької міськради. Висвітлено питання організації, зміст та етапи проведення тренінгу «Мистецтво мовленнєвої комунікації» з розвитку мовленнєвої та риторичної комунікативної компетентності вчителів. Подані у таблиці результати опитування учасників тренінгу щодо професійно-особистісних потреб у розвитку комунікативної компетентності та їхньої оцінки ефективності занять свідчать про зацікавленість учителів такою формою роботи та доводять доцільність її продовження.

Обоснованы теоретические основы деятельности и раскрыты функциональные задачи консультативно-тренингового центра «Шаг», созданного как инновационная структура при городском методическом кабинете департамента образования Винницкого горсовета. Освещены вопросы организации, содержание и этапы проведения тренинга «Искусство речевой коммуникации» по развитию речевой и риторической коммуникативной компетентности учителей. Представленные в таблице результаты опроса участников тренинга о профессионально-личностных потребностях в развитии коммуникативной компетентности и их оценке эффективности занятий свидетельствуют о заинтересованности учителей в такой форме работы и доказывают целесообразность ее продолжения.

In the article are described the features of activity of the consultative-training center. You can read about the new visions of the structure and methodology of the rhetorical communicative competence of teachers and the communicative competence of the personality. The directions and stages of organization of the consultative-training center's activity are also considered. The new methods of realization of the rhetorical communicative training are presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.462

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Максюта Л. 
Особливості професійної спрямованості методиста науково-методичних установ районної (міської) ланки освіти / Л. Максюта // Післядиплом. освіта в Україні. - 2013. - № 2. - С. 105-106. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Подано визначення поняття «професійна спрямованість» та обґрунтовано значення дослідження професійної спрямованості у сфері реалізації державної політики в галузі освіти. Відзначено соціально-економічні причини актуалізації проблеми професійної спрямованості фахівців. Визначено професійні завдання та мету діяльності методиста науково-методичних установ регіональних ланок освіти. Виокремлено типи професійної самореалізації методиста залежно від типу особистості: організатор, предметник, комунікатор та методист-інтелігент. Виявлено принципи формування особливостей професійної спрямованості методистів в системі освіти. Значну увагу приділено характеристиці місця методиста в педагогічному колективі. Наголошено на основному напрямку діяльності методиста – розвитку професійної компетентності педагогічних працівників.

Дано определение понятия «профессиональная направленность» и обосновано значение исследования профессиональной направленности в сфере реализации государственной политики в области образования. Отмечены социально-экономические причины актуализации проблемы профессиональной направленности специалистов. Определены профессиональные задачи и цели деятельности методиста научно-методических учреждений региональных звеньев образования. Выделены типы профессиональной самореализации методиста в зависимости от типа личности: организатор, предметник, коммуникатор и методист-интеллигент. Выявлены принципы формирования особенностей профессиональной направленности методистов в системе образования. Значительное внимание уделено характеристике места методиста в педагогическом коллективе. Акцентировано на основном направлении деятельности методиста – развитие профессиональной компетентности педагогических работников.

Posted is the definition of "professional orientation" and proved the value of the study of professional orientation in implementing state policy in education. Noted are the social and economic causes of problems updating professional orientation specialists. Defined are the professional tasks and activities aim practitioner research and teaching institutions, regional education units. Determined are the types of professional fulfillment practitioner depending on the type of individual organizer, by subject, communicator and methodist-intellectual. Revealed are the principles of formation features professional orientation trainers in education. Special attention is paid to characteristics of the places that are ranked in the methodist teaching staff. Among others, the main direction of the practitioner is developing professional competence of educators.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.462

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського