Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч312.421$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
| | | | |
1. |
Краснова Н. П. Методика роботи соціального педагога : Навч. посіб. для студ. пед. ун-ту. Ч. 2 / Н. П. Краснова, Л. П. Харченко; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2001 . - 112 c. - Библиогр.: 42 назв. - укp.Проаналізовано соціально-історичну обумовленість педагогіки середовища. Наведено характеристику різноманітних форм і методів роботи соціального педагога з дисфункціональними сім'ями. Визначено основні напрямки соціально-педагогічної роботи з дітьми та підлітками девіантної поведінки. Особливу увагу приділено методиці корекційної роботи з дітьми та підлітками групи ризику. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: В344069 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Платаш Л. Б. Професійна компетентність соціального педагога / Л. Б. Платаш // Наша шк.. - 2011. - № 5. - С. 9-12. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Зроблено теоретичний аналіз категорій "педагогічна культура" та "моральні норми" в контексті фахової підготовки соціальних педагогів. Обгрунтовано доцільність систематизації головних ознак непрофесіоналізму як антиномії досліджуваної проблеми в контексті актуалізації здатності до професійно-педагогічної рефлексії. Охарактеризовано компоненти професійної компетентності соціального педагога: професійно-особистісні якості, риси та цінності, соціально-педагогічні ролі, кваліфікаційні вимоги до спеціаліста цього профілю. Підкреслено, що ефективність і результативність фахової діяльності забезпечуються високою компетентністю та професійною майстерністю соціального педагога. Сделан теоретический анализ категорий "педагогическая культура" и "моральные нормы" в контексте профессиональной подготовки социальных педагогов. Обоснована целесообразность систематизации основных признаков непрофессионализма как антиномии исследуемой проблемы для актуализации способности к профессионально-педагогической рефлексии. Охарактеризованы компоненты профессиональной компетентности социального педагога: профессионально-личностные качества, черты и ценности, социально-педагогические роли, квалификационные требования к специалисту этого профиля. Подчеркнуто, что эффективность и результативность профессиональной деятельности обеспечиваются высокой компетентностью и профессиональным мастерством социального педагога. Author of the article analyzed the components of professional competence of social teacher: professionally personality qualities, lines and values, social pedagogical roles, qualifying requirements, to the specialists of this type. Efficiency and effectiveness of professional activity is provided only a high competence and professional trade of social teacher. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Раскалінос В. М. Рефлексивна компетентність як складова професійної компетентності соціального педагога / В. М. Раскалінос // Гуманіт. науки. - 2012. - № 2. - С. 154-157. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Рассмотрена рефлексивная компетентность в структуре профессиональной компетентности социального педагога. Указано на необходимость анализа рефлексивной компетентности социального педагога как профессиональной характеристики. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Рассказова О. І. Соціальний педагог - суб'єкт розвитку соціальності учнів в інклюзивній школі / О. І. Рассказова // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 4. - С. 72-79. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Обгрунтовано, що соціальний педагог за своїм професійним призначенням та рівнем компетентності може й має поставати провідним суб'єктом розвитку соціальності учнів за умов інклюзивної освіти, здатним об'єднати зусилля фахівців, батьків, учнів, їх оточення, громади для створення інклюзивного середовища в школі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.05 + Ч312.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Литвин І. М. Розвиток умінь фасилітації соціального педагога у професійній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / І. М. Литвин; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2015. - 20 c. - укp.Наведено теоретичне узагальнення проблеми розвитку умінь фасилітації, актуалізовано необхідність їх використання у процесі педагогічної діяльності. З'ясовано стан дослідженості проблеми у психолого-педагогічній літературі, розкрито зміст, сутність та функції фасилітації у професійній діяльності соціального педагога. Уточнено сутність понять "соціальна фасилітація", "уміння фасилітації соціального педагога", "фасилітативна взаємодія", "фасилітативна діяльність" та запропоновано визначення поняття "розвиток умінь фасилітації соціального педагога". Визначено компоненти (когнітивний, мотиваційно-особистісний, організаційно-діяльнісний) умінь фасилітації, критерії (когнітивно-пізнавальний, ціннісно-мотиваційний, організаційно-практичний), їх показники й охарактеризовано рівні (високий, достатній, середній, низький) розвитку умінь фасилітації соціального педагога у професійній діяльності. Обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови розвитку умінь фасилітації соціального педагога у професійній діяльності (мотивація соціальних педагогів до розвитку умінь фасилітації; удосконалення змісту післядипломної підготовки соціальних педагогів задля розвитку умінь фасилітації; актуалізація професійного саморозвитку та самореалізації соціального педагога). Розроблено та впроваджено програму роботи "Школи розвитку вмінь фасилітації соціальних педагогів". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА415743 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Острянко Т. С. Системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. С. Острянко // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2015. - № 2. - С. 62-71. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.Представлено і охарактеризовано системно-орієнтовану модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі. Розроблена модель складається з шести компонентів: цільового, компоненту взаємодії, організаційного, технологічного, рефлексивного, організаційно-змістовного та відображає основні етапи послідовної організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у закладі загальної середньої освіти - інформаційно-аналітичний, планово-прогностичний, діагностичний, організаційно-діяльнісний, оцінювально-рефлексивний. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 + Ч312.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж74279 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
7. |
Абрамович Т. В. Розвиток професійної компетентності соціального педагога у системі післядипломної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. В. Абрамович; Рівненський державний гуманітарний університет. - Рівне, 2018. - 20 c. - укp.Уточнено зміст базового поняття "професійна компетентність соціального педагога", а також особливості розвитку, компонентну структуру та критерії (ціннісно-мотиваційний, когнітивно-інформаційний, соціально-комунікативний, прогностично-рефлексивний) професійної компетентності соціального педагога в системі післядипломної освіти. Теоретично обґрунтовано та розроблено модель розвитку професійної компетентності соціального педагога в системі післядипломної освіти, яка охоплює концептуально-цільовий, діагностично-результативний блоки та блок професійного зростання на засадах компетентнісного, системного, синергетичного, акмеологічного й андрагогічного підходів. З’ясовано стан розробленості проблеми розвитку професійної компетентності соціального педагога в системі післядипломної освіти. Удосконалено навчально-методичне забезпечення процесу розвитку професійної компетентності фахівців у системі післядипломної освіти (зміст, форми та методи організації підвищення кваліфікації соціальних педагогів у курсовий і міжкурсовий період; проблемно-методичний та розвивальний характер викладання, використання під час індивідуальної та групової роботи зі слухачами інноваційних форм і методів навчання). Експериментально перевірено та доведено ефективність розробленої моделі розвитку професійної компетентності соціального педагога в системі післядипломної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА435700 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
8. |
Гапончук О. М. Організаційно-педагогічні умови консультативної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / О. М. Гапончук; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Луцьк, 2017. - 20 c. - укp.Розкрито сутність і структуру консультування в системі професійної діяльності соціального педагога. Проаналізовано зарубіжний досвід шкільного консультування. Подано трактування консультативної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі (ЗНЗ), її особливості та напрями. Розкрито критерії, показники та рівні ефективності консультативної діяльності в ЗНЗ. Обґрунтовано організаційно-педагогічні умови консультативної діяльності соціального педагога в ЗНЗ (актуалізація ролі, проєктування змісту та напрямів, збагачення форм, методів і методик, розширення напрямів та оптимізація інформаційно-методичного забезпечення консультативної діяльності соціального педагога; сприяння створенню соціально орієнтованого середовища консультування: розвиток професійної компетентності в напрямі консультативної діяльності), перевірено ефективність їх упровадження на практиці. Підготовлено методичні рекомендації для вдосконалення консультативних навичок соціальних педагогів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.421 + Ч421.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА437008 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|