Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.336$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Аніщук А. М. 
Педагогічні умови оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / А. М. Аніщук; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2008. - 21 c. - укp.

Розглянуто нові суспільні вимоги до дошкільної освіти. З'ясовано стан розробки проблеми мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі у вітчизняній і зарубіжній науці. Обгрунтовано феноменологію мовленнєвого самовираження у дошкільному дитинстві. Визначено компоненти, критерії за їх показниками, типологію мовленнєвого самовираження дошкільників. Розроблено комплексну модель навчально-виховного процесу, яка передбачає застосування методів і засобів ефективного формування та розвитку у дошкільників потреби у мовленнєвому самовираженні. Змодельовано комплекс педагогічних умов оптимізації даного процесу за умов комунікації. Експериментально доведено, що обгрунтований комплекс таких умов сприяє оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч411.336 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360780 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кікінежді О. М. 
Гендерне виховання дошкільнят : навч.-метод. посіб / О. М. Кікінежді, Т. В. Говорун, О. О. Міщенко. - Т. : Навч. кн. - Богдан, 2011. - 191 c. - (Гендер. психологія). - Бібліогр.: с. 183-185 - укp.

Наведено типи гендерної поведінки, розглянуто, як вона формується. Проаналізовано методичне забезпечення впровадження гендерного підходу до дошкільної освіти. Висвітлено уявлення батьків про гендерне виховання дітей. Розкрито методичні засади створення гендерно-освітнього розвивального середовища в ДНЗ. Наведено психодіагностичний інструментарій для виявленя гендерної поведінки дитини. Показано, що гендерний підхід у дошкільній освіті передбачає створення умов для максимальної самореалізації та розкриття здібностей дівчаток і хлопчиків у процесі педагогічної та батьківсько-дитячої взаємодії. Егалітарна модель гендерної поведінки стає поширеною в тих соціумах, де ідеологія рівноправ'я статей, їх взаємозамінності, гендерної чуйності та толерантності конструюється та пропагується на всіх рівнях соціалізації особистості - від виховання в сім'ї до ідеології держави.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.336 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762274 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кравець В. П. 
Гендерна соціалізація молодших школярів : навч.-метод. посіб. / В. П. Кравець, Т. В. Говорун, О. М. Кікінеджі. - Т. : Навч. кн. - Богдан, 2011. - 191 c. - (Гендер. психологія). - Бібліогр.: с. 173-177 - укp.

Розкрито специфіку традиційного, статевотипізованого й егалітарного підходів до оцінювання реального життя та функціонування людини на різних щаблях її життєдіяльності - від сім'ї до найвищих громадсько-політичних структур. Надано базисні уявлення про гендерний чинник у структуризації приватного та суспільного буття. Увагу приділено гендерним вимірам педагогічного процесу, реаліям зображення статей в офіційному та прихованому навчальних планах та програмах, які відображають боротьбу традиційного й егалітарного підходів до виховного процесу. Розглянуто позиції вчителів в оцінці своїх поглядів на гендерну проблематику та дотримання принципів гендерної рівноваги у взаємодії з учнями й ученицями початкової школи. Обгрунтовано необхідність залучення батьків до гендерного виховання молодших школярів, звернення їх уваги до критичного осмислення найбільш статевотипізованої практики диференціації хлопчачого та дівчачого виховання. Надано практичні рекомендації щодо змісту та способів здійснення гендерно орієнтованого виховного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.336 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Унтілова Е. А. 
Особливості виховання та навчання хлопчиків і дівчаток дошкільного віку / Е. А. Унтілова // Наша шк.. - 2008. - № 1. - С. 26-30. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто й охарактеризовано розбіжності у поведінці хлопчиків і дівчаток у контексті існуючих розходжень у будові жіночого та чоловічого мозку та притаманих їм протилежних ролей в еволюції. Виокремлено основні прийоми "жіночого" та "чоловічого" стилю ефективної педагогічної взаємодії. Запропоновано методологічні підходи до процесу виховання та навчання хлопчиків і дівчаток дошкільного віку з урахуванням особливостей їх емоційної сфери.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.336

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Савченко Ю. Ю. 
Формування у старших дошкільників уявлень про якості мужності і жіночності засобами гри / Ю. Ю. Савченко // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр. - 2011. - 13, Ч. 3. - С. 364-371. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Констатовано, що дослідження становлення психологічної статі старших дошкільників визначається широким колом питань, пов'язаних з проблемою організації взаємодії у системі відносин з дорослими й однолітками. Використано програму розвивально-корекційних ігор та вправ у практиці роботи з дітьми старшого дошкільного віку за умов ДНЗ. Обгрунтовано вирішальне значення рольової гри у цілісному процесі виховання та розвитку дитини дошкільного віку та істотний вплив на її емоційну сферу, почуття. Підібрано ігри, що спрямовані на формування у хлопчиків і дівчаток старшого дошкільного віку уявлень про якості мужності та жіночності. Розширено уявлення про військові ігри, які за наявності відповідного керівництва ними можуть стати важливим засобом виховання основ мужності: у них хлопчики вчаться сміливості, витримці, опановують уміння переборювати труднощі. Визначено, що застосування педагогічних впливів і різних прийомів індивідуальної та групової роботи з дітьми - таких, як емоційне заохочення, схвалення, прохання, підказка "на вушко", сприяє корекції відхилень за умов відображення у грі сімейних ролей. Емпірично підтверджено, що психолого-педагогічні прийоми підсилюють виховний вплив гри, спрямований на формування у дошкільників правильних уявлень про якості власної та інакшої статі, і реалізацію цих уявлень в ігровому плані.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.73 + Ч411.336

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Савченко М. С. 
Гендерне виховання дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. С. Савченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2013. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему гендерного виховання дітей старшого дошкільного віку. Доведено актуальність визначеної проблеми шляхом обгрунтування нових вимог щодо дошкільної освіти. Обгрунтовано та апробовано експериментальну модель і організаційно-педагогічні умови гендерного виховання дітей старшого дошкільного віку (взаємодія дошкільного навчального закладу з батьками щодо гендерного виховання дітей старшого дошкільного віку; організація предметно-розвивального середовища, в якому здійснюється гендерна соціалізація дитячої особистості; організація різних видів діяльності з дітьми на засадах гендерного підходу). Уточнено сутність та проаналізовано понять "гендер", "гендерна ідентифікація", "гендерний підхід в освіті", "гендерне виховання дошкільників" та розкрито сутність феномену "гендерна вихованість дітей старшого дошкільного віку"; виявлено критерії, показники та охарактеризовано рівні її прояву.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.336

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА401091 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Савченко М. 
Проблема гендерного виховання дітей старшого дошкільного віку / М. Савченко // Молодь і ринок. - 2013. - № 3. - С. 170-174. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано поняття "гендерне виховання дітей старшого дошкільного віку". Зроблено висновок, що однією з проблем дошкільної освіти є гендерне виховання дошкільника, до якого спостерігається підвищений інтерес у вітчизняній психології та педагогіці, а один з розділів педагогіки – гендерна педагогіка – займається вивченням гендерного виховання і особливостей розвитку та виховання хлопчиків і дівчаток.

Проанализировано понятие "гендерное воспитание детей старшего дошкольного возраста". Сделан вывод, что одной из проблем дошкольного образования является гендерное воспитание дошкольника, к которому наблюдается повышенный интерес в отечественной психологии и педагогике, а один из разделов педагогики – гендерная педагогика – занимается изучением гендерного воспитания и особенностей развития и воспитания мальчиков и девочек.

Analyzes the concept of gender awareness in preschool children. It was concluded that one of the problems of pre-school education is the education of preschool gender to which there has been increased interest in the national psychology and pedagogy, and a section of pedagogy – gender pedagogy – has been studying education and gender characteristics of the development and education of boys and girls.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.336

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського