Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.371$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Єфіменко М. Р. 
Методичні засади формування соціальної адаптованості дошкільників засобами ігрової діяльності : монографія / М. Р. Єфіменко. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2012. - 95 c. - Бібліогр.: с. 94-95. - укp.

Досліджено закономірності впливу соціуму на формування соціальної адаптації дітей дошкільного віку. Надано рекомендації щодо напрямків роботи з розвитку соціальної адаптованості дітей в перід підготовки до вступу в дошкільні навчально-виховні заклади та формування навичок спілкування дитини з дорослими та однолітками. Запропоновано форму роботи у вигляді комплексу ігор-тренінгів, що є сучасною формою соціально-педагогічної роботи. Увагу приділено програмам роботи з батьками та педагогами дошкільних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.350.0 + Ч411.371

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756872 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кудикіна Н. В. 
Теорія ігрової діяльності дітей : монографія / Н. В. Кудикіна; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2012. - 235 c. - укp.

Викладено науково забезпечену теорію ігрової діяльності дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Охарактеризовано сутність гри, обгрунтовано психологічну структуру ігор різних видів, здійснено їх класифікацію. Висвітлено механізм трансформації гри у продуктивну діяльність, подано розгорнутий аналіз культурно-історичних джерел народних ігор. Розкрито специфіку методики керівництва інтелектуальними іграми дітей молодшого шкільного віку. Зазначено, що гуманістичне оновлення освіти в Україні неможливе без створення у ДНЗ та у початковій школі умов для актуалізації внутрішнього потенціалу дітей у процесі ігрової діяльності, яка природно забезпечує саморозвиток дитячої особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.371 + Ю983.612

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764565 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Довбня С. О. 
Теоретичні засади ігрової діяльності дошкільників: аспект підготовки студентів до методологічного забезпечення наукових досліджень / С. О. Довбня // Наука і освіта. - 2010. - № 7. - С. 91-94. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено проблему підготовки студентів до методологічного забезпечення наукових досліджень і обгрунтування теорії ігрової діяльності дошкільників як основної вихідної позиції наукового пошуку. Наведено дефінітивні характеристики основних понять цієї проблеми, визначено основну складову методологічного супроводу наукового пошуку.

Освещена проблема подготовки студентов к методологическому обеспечению научных исследований и обоснования теории игровой деятельности дошкольников как основной исходной позиции научного поиска. Приведены дефинитивные характеристики основных понятий этой проблемы, определена основная составляющая методологического сопровождения научного поиска.

The problem of preparing students for methodological support for research and study of the theory of play of preschool children as a basic starting position of scientific research. Shows the definitive characteristics of the basic concepts of the problem, identified key components of methodological support of scientific research.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.371

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Листопад О. А. 
Дидактичні принципи і умови організації творчих завдань та ігор як засоби розвитку творчого потенціалу дітей раннього віку / О. А. Листопад // Наша шк.. - 2013. - № 2. - С. 15-20. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто дидактичні принципи та умови організації творчих завдань та ігрової діяльності як основних засобів розвитку творчого потенціалу дітей раннього віку. Виокремлено вікові індивідуально-психологічні відмінності дітей досліджуваного періоду під час виконання завдань. Особливу увагу приділено комплектуванню підгруп, де основним чинником підбору дітей є стан їх здоров’я, умови проживання в сім’ї. Проаналізовано методичні прийоми виконання творчих завдань та вимоги до дидактичних матеріалів. Підкреслено необхідність емоційно-позитивного ставлення вихователів до проведення ігор та виконання творчих завдань. Спрогнозовано тематику подальших наукових розвідок досліджуваної проблематики, в якій запропоновано дослідження формування пізнавальних та прикладних аспектів педагогіки творчості.

Рассмотрены дидактические принципы и условия организации творческих заданий и игровой деятельности в качестве основных средств развития творческого потенциала детей раннего возраста. Выделены возрастные индивидуально-психологические различия детей исследуемого периода при выполнении задач . Особое внимание уделено комплектованию подгрупп, где основным фактором подбора детей является состояние их здоровья, условия проживания в семье. Проанализированы методические приемы выполнения творческих заданий и требования к дидактическим материалам. Подчеркнута необходимость эмоционально-положительного отношения воспитателей к проведению игр и выполнению творческих заданий . Спрогнозирована тематика дальнейших научных исследований проблематики, в которой предложено формирование познавательных и прикладных аспектов педагогики творчества.

The features of organization of creative tasks and game are considered as facilities of development of creative potential of children of early age. Didactics principles and terms of organization of creative tasks and game are certain as facilities of development of creative potential of children of early age.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.371

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського