Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.211.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Нікітенко Р. І. 
Абетка планування роботи позашкільного закладу освіти (Методичні рекомендації до планування роботи в позашкільному закладі освіти) / Р. І. Нікітенко // Наша шк.. - 2008. - № 4. - С. 59-66. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто основні вимоги до планування діяльності позашкільного закладу освіти. Акцентовано увагу на складанні перспективного та річного плану роботи, алгоритмі підготовки та розробки річного плану. З урахуванням позитивного досвіду щодо планування роботи в позашкільних навчальних закладах освіти рекомендовано структуру плану роботи на рік і основні вимоги до семи розділів; вступу; організаційно-методичної роботи; організації навчально-виховного процесу; організаційно-масової роботи; охорони здоров'я та життя дітей, заходи з техніки безпеки, охорони праці; фінансово-господарської роботи; управління системою освіти, контрольно-аналітичної діяльності. Запропоновано технологію графічного планування роботи, основу якої складають комплексний підхід та поетапність роботи. Виокремлено тижневе планування діяльності директора позашкільного навчального закладу та план роботи методиста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + Ч421.211.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Айрикян А. И. 
Дидактико-технологический аспект составления школьных учебных планов / А. И. Айрикян // Наша шк.. - 2013. - № 4. - С. 12-17. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Представлен учебный план как официальный нормативный документ, единственный для всех уровней и профилей образовательного процесса и обязательный для всех учебных заведений. Обоснованы такие виды учебных планов, как базовые, типовые, рабочие, экспериментальные. Охарактеризованы основные недостатки рабочих учебных планов. Проанализированы основные задачи элективных курсов, среди которых главными являются расширение знания по изучаемым предметам, обеспечение более высокого уровня надпредметных компетенций, формирование и развитие познавательного интереса к учебным предметам, учебной деятельности.

Розглянуто навчальний план як офіційний нормативний документ, єдиний для всіх рівнів і профілів освітнього процесу і обов'язковий для всіх навчальних закладів. Обґрунтовано такі види навчальних планів, як базові, типові, робочі, експериментальні. Виділено основні недоліки робочих навчальних планів. Проаналізовано головні завдання елективних курсів, серед яких головними є розширення знання з досліджуваних предметів, забезпечення більш високого рівня надпредметних компетенцій формування і розвиток пізнавального інтересу до навчальних предметів, навчальної діяльності.

Curriculum presented as an official standard document, only for all levels and profiles of the educational process and mandatory for all educational institutions. Substantiated these types of curricula as basic, standard, workers, experimental. Highlighted the major drawbacks of working curricula. Analyzed the main tasks of elective courses, of which there is a major expansion of knowledge of the subjects studied, providing a higher level of competence formation and development of cognitive interest in academic subjects, learning activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.211.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Лавренова М. 
Моделювання уроку в початковій школі: ретроспективний аналіз / М. Лавренова, Н. Лалак, Т. Молнар, Л. Фенчак // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 2. - С. 76-81. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Порушено проблему моделювання уроку в початковій школі. На основі аналізу наукової, методичної та енциклопедичної літератури авторами було здійснено ретроспективний аналіз і розкрито сутнісні характеристики понять "модель", "моделювання", "модель уроку", "моделювання уроку". Зазначено, що дефініції "моделювання уроку", "проєктування уроку" та "конструювання уроку" вченими тривалий час уживалися як синонімічні та розмежовувати їх почали нещодавно. Питання організації діяльності учнів на уроці хвилювали вчителів-практиків одвічно, однак проблема моделювання уроку набула особливої актуальності з розвитком педагогічної думки наприкінці ХХ - початку ХХI століття. У контексті сьогодення ведеться полеміка щодо модернізації уроку. Акцентовано увгу на поєднанні традиційного й інноваційного підходів до уроку як основної організаційної форми навчання здобувачів початкової освіти. Урок є частиною життя учня та вчителя, проживання якої має демонструвати високу загальнолюдську культуру, забезпечувати становлення ціннісних орієнтацій. Доведено, що для якісної професійної підготовки майбутнього вчителя до моделювання уроку в початковій школі необхідні: загальнодидактичні знання законів, принципів, основних категорій, сутності освітнього процесу, змісту, структури, можливих форм і методів його організації; дидактико-методичні вміння проєктувати уроки в початковій школі; розвинена здатність до рефлексивної діяльності; педагогічна майстерність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.211.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського