Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.221.211.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Шевчук І. В. 
Міжпредметні зв'язки на уроках математики в початкових класах / І. В. Шевчук. - К. : Знання, 1998. - 97 c. - Бібліогр.: 50 назв. - укp.

Розкривається значення і можливості міжпредметних зв'язків у навчальному процесі. Показані різноманітні шляхи перебудови змісту і діяльності учнів початкових класів під впливом міжпредметних зв'язків з метою розвитку особистості сучасного школяра.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.211.5 + В1 р(4Укр)20-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590634 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Захарова Н. М. 
Міжпредметні зв'язки як засіб формування загальнопізнавальних умінь молодших школярів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. М. Захарова; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 18 c. - укp.

Обгрунтовано методику формування загальнопізнавальних умінь у молодших школярів з використанням системи пізнавальних завдань, побудованої на основі операційних міжпредметних зв'язків. Сконструйовано систему пізнавальних завдань, яка передбачає: формування одночасно змістової (система природничих знань), процесуальної (група загальнопізнавальних умінь), мотиваційної сторін навчання; об'єднання двох форм навчання - ігрової та тренувальної; відповідність структурі загальнопізнавальних умінь; послідовне формування всіх структурних елементів загальнопізнавальних умінь у взаємозв'язку; застосування різноманітних методичних засобів, які забезпечують продуктивні зміни у досліджуваній групі вмінь в учнів з різним рівнем їх сформованості. Визначено сукупність дидактичних умов, які сприяли підвищенню рівня оперування молодшими школярами даною групою вмінь, та розкрито переваги міжпредметного шляху їх формування у порівнянні з іншими способами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311655 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гречко Л. М. 
Психологічний супровід дітей молодшого шкільного віку з вадами психофізичного розвитку в умовах інтегрованого навчання : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08 / Л. М. Гречко; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему інтеграції дітей молодшого шкільного віку з вадами психофізичного розвитку. Теоретично проаналізовано проблему психологічного супроводу за умов інтегрованого навчання таких дітей. Визначено та вивчено особливості соціальної ситуації їх розвитку у процесі психологічного супроводу за умов інтегрованого навчання. Розроблено й апробовано модель психологічного супроводу навчання з інтегрованими учнями. На підставі результатів досліження доведено, що психологічний супровід молодших школярів з вадами психологічного розвитку має здіснюватися за певними напрямками, а саме: надання психокорекційної та психопрофілактичної допомоги дитині за індивідуальною програмою, складеною на підставі діагностичного обстеження; пояснення педагогам і батькам специфіки психічного розвитку дитини з певним видом дизонтогенезу; психологічного консультування батьків; забезпечення сприятливого психологічного клімату в інтегрованому класі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.2 + Ч421.221.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361600 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Хайруліна В. 
Шляхи реалізації міжпредметних зв'язків на укроках у проектних класах "Інтелект України" / В. Хайруліна // Рідна шк.. - 2013. - № 10. - С. 60-68. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Подано характеристику інтегрованого підходу як одного з провідних напрямів модернізації системи початкової загальної освіти України. Виокремлено та охарактеризовано три рівні дидактичної інтеграції: редукції, дидактичного синтезу, цілісності. Визначено роль міжпредметних зв'язків у розв'язанні завдань освіти, виховання та розвитку учнів молодшого шкільного віку. Презентовано досвід реалізації міжпредметних зв'язків на уроках із предметів «Літературне читання», «Людина і світ» у проектних класах «Інтелект України». Відзначено потужний дидактичний потенціал уроків, у ході проведення яких реалізовано міжпредметні зв’язки, що сприяють формуванню в учнів цілісної системи уявлень про закони пізнання навколишнього світу.

34 Представлена характеристика интегрированного подхода как одного из ведущих направлений модернизации системы начального общего образования Украины. Выделены и охарактеризованы три уровня дидактической интеграции: редукции, дидактического синтеза, целостности. Определена роль межпредметных связей в решении задач образования, воспитания и развития учащихся младшего школьного возраста. Презентован опыт реализации межпредметных связей на уроках по предметам «Литературное чтение», «Человек и мир» в проектных классах «Интеллект Украины». Отмечен мощный дидактический потенциал уроков, в ходе проведения которых реализованы межпредметные связи, способствующие формированию у учащихся целостной системы представлений о законах познания окружающего мира.

The characteristics of the integrated approach being one of the leading methods of primary education modernization in Ukraine have been presented. The three levels of didactic integration have been described. The role of cross-subject communications in performing the tasks of teaching, educating and upbringing primary school-aged children has been defined. The experience of using cross-subject communications at the lessons at «Intellect of Ukraine» project classes has been presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мантула Т. І. 
Інтегроване викладання та міжпредметні зв'язки в історичному аспекті та сьогоденні / Т. І. Мантула // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 21. - С. 95-99. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто особливості диференціації понять "міжпредметні зв'язки" й "інтеграція" та їх використання під час навчання першокласників.

Рассмотрены особенности дифференциации понятий "межпредметные связи" и "интеграция", а также их использование в обучении первоклассников.

This article considers the differentiation between the concepts "intersubject relations" and "integration" and their employment in teaching students of elementary level.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Большакова І. О. 
Міжпредметна інтеграція змісту навчання у початковій школі (аналіз матеріалів журналів «Радянська школа» та «Початкова школа» (ІІ пол. 60-тих – 90-ті рр. ХХ ст.) / І. О. Большакова // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 75-80. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Здійснено цілісний ретроспективний аналіз публікацій журналів «Радянська школа» та «Початкова школа» в означений період. Розглянуто тенденції та специфіку розвитку міжпредметної інтеграції змісту навчання у початковій школі в цей період на основі кількісного, тематичного та жанрового аналізу опублікованих матеріалів. Визначено, що у кризовий період становлення державності України у 1990-ті рр. мав місце сплеск інтересу науковців та вчителів–практиків до вивчення процесів інтеграції в початковій освіті. Виявлено тенденцію розширення поняттєвого поля від використання поняття "міжпредметні зв’язки" у публікаціях другої половини 1960 – 1980-х рр. до застосування у 1990-х рр. понять: "інтегрований урок", "інтегрований зміст", "інтегрований курс", "інтегрований підручник".

Осуществлен целостный ретроспективный анализ публикаций журналов «Радянська школа» и «Початкова школа» в указанный период. Рассмотрены тенденции и специфика развития межпредметной интеграции содержания обучения в начальной школе в этот период на основе количественного, тематического и жанрового анализа опубликованных материалов. Указано, что в кризисный период становления государственности Украины в 1990-е гг. ХХ ст. имел место всплеск интереса научных работников и учителей–практиков к изучению процессов интеграции в начальном образовании. Установлена тенденция расширения понятийного поля от использования понятия "межпредметные связи" в публикациях второй половины 1960 - 1980-х гг. к применению в 1990-х гг. понятий: "интегрированный урок", "интегрированное содержание", "интегрированный курс", "интегрированный учебник".

The integral retrospective analysis of publications of magazines « Radyanska school » and « Pochatkova school» (second half of 1960-s – 1990-s) is carried out in the article.Tendencies and specific of development of cross-disciplinary integration of maintenance of teaching are considered at primary school in a marked period on the basis of quantitative, thematic and genre analysis of the published materials. Certainly, that in a crisis period of becoming of the state system of Ukraine in 1990-s the increase of interest of research workers and teachers to the study of processes of integration in primary education takes place. There is a tendency of expansion of the concept field from the use of the concept cross-disciplinary connections in publications of the second half of 1960-s – 1980-s to the use in 1990-s the concepts: integration lesson, integration content, integration course, integration textbook.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського