Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.221.253$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Андрієвська В. М. 
Проектування дидактичних ситуацій у навчанні молодших школярів з використанням комп'ютера : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / В. М. Андрієвська; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2009. - 20 c. - укp.

Розкрито суть і види дидактичних ситуацій. Висвітлено їх специфіку за умов використання комп'ютера у практиці початкової школи. Обгрунтовано технологію проектування дидактичних ситуацій з використанням комп'ютера, систематизовано вимоги до їх впровадження у навчальному процесі початкової школи. Експериментально підтверджено позитивний вплив реалізованих у практиці навчання молодших школярів дидактичних ситуацій з використанням комп'ютера на якість знань учнів (оперативність і дієвість), рівень навчальних досягнень, рівень пізнавального інтересу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362791 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кравчук О. В. 
Підготовка майбутніх учителів до застосування інформаційних технологій у процесі вивчення суспільствознавчо-природознавчих дисциплін у початковій школі : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Кравчук; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему підготовки майбутніх учителів до застосування інформаційних технологій у початковій школі. Проведено науковий аналіз розвитку нових інформаційних технологій і підготовки учителів до їх застосування у школі. Розроблено модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення суспільствознавчо-природознавчих дисциплін. Ефективність моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення суспільствознавчо-природознавчих дисциплін і необхідність запровадження у навчальний процес педагогічного ВНЗ спеціалізованого навчального курсу "Застосування комп'ютерних програм на уроках з курсу "Я і Україна" аргументовано кількісними та якісними показниками, одержаними в результаті формувального експерименту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.221.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сарієнко В. К. 
Впровадження комп'ютерних технологій у навчально-виховний процес початкової школи як одне з провідних освітніх завдань / В. К. Сарієнко, В. В. Сарієнко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 4. - С. 60-66. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Впровадження комп'ютерних технологій у навчально-виховний процес початкової школи розглянуто в контексті соціальних потреб суспільства як одне з провідних освітніх завдань. Відповідно до цих завдань розглянуто переваги комп'ютерних технологій у навчальному процесі, висловлено застереження щодо негативних чинників неконтрольованого використання комп'ютерної техніки та умови їх запобігання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Карєва О. С. 
Інформаційно-комунікаційна компетентність вчителя початкових класів як соціальна вимога до впровадження нових освітніх стандартів / О. С. Карєва // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 5. - С. 161-166. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання про впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес сучасної початкової школи. Визначено сутність та висвітлено умови формування інформаційно-комунікаційної компетентності фахівця початкової ланки освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Макєєв С. Ю. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі початкової освіти / С. Ю. Макєєв // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40. - С. 97-102. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено проблеми впровадження, особливості та методологічні основи використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі початкових класів загальноосвітньої школі. Виділено основні етапи історичного розвитку впровадження ІКТ у навчальний процес початкової школи в Україні та за кордоном, подано класифікацію засобів навчання та програмного забезпечення, від яких залежить ефективність застосування ІКТ у навчальному процесі, виявлено основні проблеми та шляхи їх вирішення.

Освещены проблемы внедрения, особенности и методологические основы использования информационно-коммуникационных технологий в учебном процессе начальных классов общеобразовательной школы. Выделены основные этапы исторического развития внедрения ИКТ в учебный процесс начальной школы в Украине и за рубежом, представлена классификация средств обучения и программного обеспечения, от которых зависит эффективность применения ИКТ в учебном процессе, выявлены основные проблемы и пути их решения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Турчин Т. 
Інформаційно-комп'ютерні технології на уроках музики в початковій школі / Т. Турчин // Рідна шк.. - 2012. - № 1/2. - С. 39-43. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто основні положення щодо використання інформаційних технологій у практиці початкової школи. Виявлено головну мету впровадження комп'ютерного навчання у системі початкової музичної освіти. Наголошено, що сучасні комп'ютерні технології у мистецькій освіті учнів мають базуватися на ідеї інтеграції з традиційними навчальними методиками. Визначено доцільність застосування програмно-педагогічних засобів на уроках музики. Розкрито значення використання комп'ютерних програм для покращання опанування школярами необхідного обсягу знань та для вчителя музичного мистецтва у процесі підготовки до вивчення певних тем, зокрема, "Музичний звук", "Знакова система фіксації музичного звука", "Метроритм", "Основи формування ладоінтонаційного мислення" тощо. Констатовано, що інформаційні технології у початковій школі впливають на розширення можливостей самостійної навчальної роботи з предмета "Музика" із забезпеченням індивідуального темпу навчання, сприяють свідомому засвоєнню навчального матеріалу, підготовці учня, здатного адаптуватися до сучасного ритму життя, самостійно працювати над розвитком особистого інтелекту та культурного рівня.

Рассмотрены основные положения по использованию информационных технологий в практике начальной школы. Выявлена главная цель внедрения компьютерного обучения в системе начального музыкального образования. Отмечено, что современные компьютерные технологии в художественном образовании учащихся должны базироваться на идее интеграции с традиционными учебными методиками. Определена целесообразность применения программно-педагогических средств на уроках музыки. Раскрыто значение использования компьютерных программ для улучшения освоения школьниками необходимого объема знаний и для учителя музыкального искусства при подготовке к изучению определенных тем, в частности, "Музыкальный звук", "Знаковая система фиксации музыкального звука", "Метроритм", "Основы формирования ладоинтонацийного мышления" и другие. Констатировано, что информационные технологии в начальной школе влияют на расширение возможностей самостоятельной учебной работы по предмету "Музыка" с обеспечением индивидуального темпа обучения, способствуют сознательному усвоению учебного материала, подготовке ученика, способного адаптироваться к современному ритму жизни, самостоятельно работать над развитием личного интеллекта и культурного уровня.

The article investigates the fundamentals of use of information technologies in the practice of primary school. It denotes the main aim of introduction of computer training in the system of primary musical education and also defines the appropriateness of use of courseware in music lessons. In is underlined that the bse of information technologies influences creative development of a child, his active attitude to studies as well as better mastering the required body of knowledge/


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.253 + Щ31 р(4УКР)2 : з97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Міненко Н. М. 
Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій як засобу розвитку інтелектуальних умінь учнів початкової школи / Н. М. Міненко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 4. - С. 141-146. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На основі наукових досліджень окреслено перспективи використання компєютерних навчальних систем у початковій школі, визначено принципи використання інформаційно-комунікаційних технологій із урахуванням психолого-педагогічних особливостей учнів початкової школи. Обговорено ефективність інформаційно-комунікаційних технологій в процесі навчання предметів гуманітарного циклу. Аналіз переваг використання інформаційно-комунікаційних технологій у порівнянны з традиційними методиками навчання показав, що за умови застосування їх на уроках навчальний процес отримує спрямованість на розвиток логічного та критичного мислення, уяви, самостійності, що активізує розумову діяльність кожного учня, навичок дослідницької діяльності, творчих здібностей, формування у школярів вміння працювати з інформацією, правильно застосовувати поняття й означення, комунікативних здібностей.

На основе научных исследований обозначена перспектива использования компьютерных учебных систем в начальной школе, определены принципы использования информационно-коммуникационных технологий с учетом психолого-педагогических особенностей учеников начальной школы. Очерчена эффективность информационно-коммуникационных технологий в процессе изучения предметов гуманитарного цикла.

On the basis of scientific researches the prospect of the use of the computer educational systems marks at initial school, principles of the use of informatively-communication technologies are certain taking into account the psychology-educational features of students of initial school. Efficiency of informatively-communication technologies is outlined in the process of study of the articles of humanitarian cycle.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Остапйовська І. 
Основи використання сучасних інформаційних технологій навчання в початковій школі / І. Остапйовська // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 1. - С. 61-66. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Перераховано та обгрунтовано позитивні чинники впливу комп'ютерних технологій на формування особистості молодших школярів. Виділено аспекти застосування персонального комп'ютера (ПК) у навчально-виховному процесі. Охарактеризовано різні види прикладних програм, проаналізовано їх можливості та умови підвищення ефективності. Сформульовано критерії доцільності використання різних видів прикладних комп'ютерних програм для досягнення поставленої навчально-виховної мети в конкретному навчальному середовищі (колективі) та основні властивості цих занять. Окреслено коло проблем, які виникають під час застосування сучасних інформаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Головко Л. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі початкової школи / Л. Головко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 3. - С. 60-65. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Продемонстровано методи запровадження інформаційних технологій у навчально-виховному процесі середньої загальноосвітньої школи. Розглянуто програму Intel як засіб підготовки вчителів до їх використання. Приділено увагу роботі у програмі "Графічний редактор Paint" у курсі "Сходинки до інформатики"


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16674 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Фурник І. В. 
Впроваджуємо нові інформаційні технології в початковій школі / І. В. Фурник, В. М. Шемшур // Пед. вісн.. - 2013. - № 3. - С. 45-47. - укp.

Подано інформацію про початок та хід процесу інформатизації початкової школи в цілому в Україні, та в Черкаській області зокрема. Висвітлено особливості вивчення інформатики в початковій та середній школі на основі Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти. Розглянуто основні матеріали методичного вебінару «Науково-методичні засади введення нової програми з інформатики в V - IX класах загальноосвітніх навчальних закладів». Виявлено види компетентностей, які характеризують навчання на основі компетентнісного підходу. Запропоновано форми інтерактивного навчання інформатики та технології унаочнення викладання інших предметів за допомогою засобів інформатики. Наголошено на зростанні пасивності учнів у навчанні окремих дисциплін та в цілому. Обґрунтовано зростання ролі дистанційного навчання за сучасних умов отримання освіти в школі.

Представлена информация о начале и ходе процесса информатизации начальной школы в целом в Украине, и в Черкасской области в частности. Освещены особенности изучения информатики в начальной и средней школе на основе Государственного стандарта базового и полного общего среднего образования. Представлены основные материалы методического вебинара «Научно-методические основы введения новой программы по информатике в V - IX классах общеобразовательных учебных заведений». Выявлены виды компетенций, характеризующих обучение на основе компетентностного подхода. Предложены формы интерактивного обучения информатике и технологии наглядности преподавания других предметов с помощью средств информатики. Отмечен рост пассивности учащихся в обучении отдельным дисциплинам и в целом. Обосновано возрастание роли дистанционного обучения в современных условиях получения образования в школе.

Given is the information on the beginning and during the process of informatization of primary school as a whole in Ukraine and in the Cherkassy region in particular. Highlighted are the features of studying computer science in elementary and secondary schools on the basis of the State standard of basic and upper secondary education. Presented are the basic methodological materials webinar "Scientific and methodological bases of introduction of a new program in computer science in grades V - IX of secondary schools”. Indicated are the kinds of competencies that characterize the learning competency-based approach. Proposed are forms of interactive learning science and technology teaching the visibility of other objects by means of computer science. Grounded is the growth of the passivity of students in certain disciplines and learning in general. Justified is the growing role of e-learning in the current conditions of education in the school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Олефіренко Н. В. 
Вимоги до електронних дидактичних ресурсів для початкової школи / Н. В. Олефіренко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 12. - С. 73-82. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Здійснено огляд вимог, що пред'являються до електронних ресурсів навчального призначення, проаналізовано вікові та індивідуальні особливості, притаманні дитині молодшого шкільного віку, та виокремлено додаткові дидактичні вимоги до електронних дидактичних ресурсів, призначених для використання у початковій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.253.11

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського