Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.221.355$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Калініна Л. 
Проблема формування естетичних смаків особистості у сучасних педагогічних дослідженнях / Л. Калініна // Рідна шк.. - 2008. - № 5. - С. 23-25. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено проблеми естетичного виховання, розвитку та формування естетичного смаку молодших школярів. Запропоновано педагогічні підходи до розвитку та формування естетичного та художнього смаків учнівської молоді. Висвітлено досвід української народної педагогіки стосовно залучення підростаючого покоління до прекрасного. Обгрунтовано суть поняття естетичного смаку та погляди психологів і соціологів щодо питання про залежність смаків від індивідуально-психологічних особливостей людини. Наголошено на виховній функції мистецтва у формуванні естетичної свідомості, почуттів, смаків, ідеалів і потреб молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.355 + Ч313(4УКР) + Ю811.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Миколінська С. І. 
Музично-слухова увага молодших школярів: теорія та методика формування : навч.-метод. посіб. / С. І. Миколінська; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - 220 c. - Бібліогр.: с. 191-210 - укp.

Зазначено, що стратегічною метою сучасного освітнього процесу є розвиток особистості учня, становлення в людині системи цінностей: особистісних, загальнолюдських, професійних. У ЗНЗ високий виховний та розвивальний потенціал несуть предмети художньо-естетичного циклу і, зокрема, уроки музики та музичного мистецтва. Цілеспрямовані спостереження практики музичного навчання школярів доводять, що музична діяльність у всіх її різновидах (спів, гра на інструменті, музичне сприймання, елементарна творчість тощо) не може бути продуктивною без розвиненої слухової уваги. Зазначено, що музично-слухова увага є необхідною умовою для ефективного музичного розвитку учнів, адже у процесі музичного навчання вона має значний вплив на процес і результати музично-слухової, музично-виконавської та музично-творчої діяльності, виступаючи важливим засобом їх регулювання. Розкрито сутність, зміст і функції слухової уваги в музичній діяльності, її особливості у психофізіологічному та педагогічному аспектах. Запропоновано шляхи формування музично-слухової уваги в учнів молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.03 + Ч421.221.355-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА807507 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Саттарова М. М. 
Білінгвальне образотворче мистецтво : навч.-метод. посіб. / М. М. Саттарова, І. В. Ковалевська, О. А. Цимбалюк; ред.: В. П. Базов. - Київ : Видавництво Людмила, 2021. - 143 c. - (Fun English for kids). - Бібліогр.: с. 143 - укp. - англ.

Присвячено практичному втіленню складної проблеми з точки зору теорії та організації навчального процесу, а саме: двомовному викладанню образотворчого мистецтва в початковій школі. Особливу увагу приділено розвитку мовлення як засобу спілкування з оточуючими, розуміння мови, активізації словника дитини. Враховано індивідуальні особливості дитини, спираючись на життєвий досвід і створюючи ситуацію успіху для кожного з них.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.355.21 + Ч421.382.5

Шифр НБУВ: СО39217 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського