Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (24)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.260.11$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Сокуренко О. О. 
Формування світорозуміння у дітей шестирічного віку засобами ігрової діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. О. Сокуренко; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування світорозуміння дітей шестирічного віку засобами ігрової діяльності. Здійснено філософський та психолого-педагогічний аналіз цієї проблеми. Визначено суть феноменів "світорозуміння", "світорозуміння дитини шестирічного віку", "формування світорозуміння в дітей". Обгрунтовано структурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості світорозуміння першокласників. Висвітлено особливості ігрової діяльності як засобу його формування. Проаналізовано стан дослідженої проблеми у практиці роботи початкових шкіл Миколаївщини. Теоретично обгрунтовано, експериментально перевірено педагогічні умови та модель формування світорозуміння в дітей шестирічного віку засобами ігрової діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350 + Ч421.260.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351058 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Толмачова І. М. 
Підходи до формування навчальної дії контролю у першокласників / І. М. Толмачова // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 26, Ч. 1. - С. 80-89. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто систему методичних прийомів, реалізовану в експериментальному класі на матеріалах уроків української мови, художньої праці й ознайомлення з навколишнім світом з метою формування навчальної дії контролю у першокласників. Визначено найбільш продуктивною формою роботи для навчання учнів взаємоконтролю - парну роботу. Зроблено висновок щодо критеріїв сформованості навчальної дії контролю, головними з яких є вміння молодших школярів спланувати діяльність перед тим, як її здійснювати, вміння діяти за інструкцією, переходити від роботи з натуральним об'єктом до роботи з його знаково-символічним зображенням. Акцентовано увагу на необхідності проведення подальших експериментальних досліджень на матеріалах уроків іноземної мови, фізичної культури.

Рассмотрена система методических приемов, реализованная в экспериментальном классе на материалах уроков украинского языка, художественного труда и ознакомления с окружающим миром с целью формирования обучающего действия контроля у первоклассников. Определено, что работа в паре является наиболее продуктивной формой работы для обучения учеников взаимоконтролю. Сделан вывод относительно критериев сформированности обучающего действия контроля, главными среди которых являются умение младших школьников спланировать деятельность перед тем, как ее осуществить, умение действовать по инструкции, переходить от работы с натуральным объектом к работе с его знаково-символическим изображением. Акцентировано внимание на необходимости проведения дальнейших экспериментальных исследований на материалах уроков иностранного языка, физической культуры и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.26 + Ч421.260.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коханко О. Г. 
Формування у студентів знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О. Г. Коханко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 22 c. - укp.

Розглянуто структуру кваліфікаційних комплексних вмінь проектування уроку (ПУ), теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель поетапного формування у студентів комплексних вмінь ПУ на основі матричного-модульного підходу, теоретично обгрунтовано й апробовано у практиці навчання студентів матрично-модульну технологію ПУ. Розроблено та практично апробовано загальний алгоритм ПУ, систему знань-правил з ПУ та систему завдань з ПУ на засадах матрично-модульного підходу для студентів спеціальності "Початкове навчання". Запропоновано та практично перевірено зміст консультативних тренінгів для студентів IV курсу, основна мета яких інтеграція дидактичних і методичних знань і вмінь з ПУ у комплекс (систему).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + Ч421.260.11 + Ч421.260.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367580 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кравчук О.  
Розробка уроку з елементами інтерактивних технологій / О. Кравчук // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2009. - № Ч. 3. - С. 96-100. - укp.

Запропоновано розробку уроку з природознавства для вчителів початкових класів із залученням можливостей інтерактивних технологій. Подано план змісту уроку та хід роботи на уроці. З'ясовано, що такий урок допоможе учителю зробити процес навчання цікавим і доступним для дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.11 + Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мірошниченко О. М. 
Використання краєзнавчого матеріалу на уроках в початковій школі (З досвіду роботи) / О. М. Мірошниченко // Наша шк.. - 2010. - № 1/2. - С. 55-60. - укp.

На основі аналізу змісту програм, підручників, вивчення кращого педагогічного, а також авторського досвіду визначено потенційні можливості використання на уроках краєзнавчого матеріалу з дотриманням основних дидактичних вимог. Визначено критерії сформованості загальнонавчальних умінь і навичок, якими є: обсяг, глибина, достовірність краєзнавчого матеріалу; рівень оволодіння школярами окремими логічними операціями тощо. Відзначено методи та прийоми, що сприяють вивченню навчальних предметів і забезпеченню тісного зв'язку шкільного навчання з життям, кращому розумінню явищ природи, вихованню любові до рідного міста, бажання працювати для його розвитку. Виокремлено наступні методи та прийоми: використання наочності, екскурсії, розповідь, бесіда, спостереження, читання краєзнавчо-пізнавальних статей, перегляд аналогічних телефільмів. Рекомендовано продовжувати дослідження наступних аспектів даної проблеми: дослідження феномену духовності школярів засобами шкільного краєзнавства, насичення навчально-виховного процесу краєзнавчим мватеріалом як основи психічного розвитку молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Прокоп І. С. 
Сучасні підходи до формулювання виховних цілей уроку в початковій школі / І. С. Прокоп // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 28. - С. 186-190. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність проблем конкретизації та технології визначення виховних цілей уроку за умов гуманістичної освіти. На основі аналізу наукової літератури розкрито сучасні підходи до формулювання виховної мети уроку в початковій школі. Наголошено, що планування цілей уроку повинно передбачати лише виховні цілі розвивального характеру, досягнення яких забезпечується визначенням, постановкою та розв'язанням освітніх завдань.

Обоснована актуальность проблем конкретизации и технологии определения воспитательных целей урока в условиях гуманистического образования. На основе анализа научной литературы раскрыты современные подходы к формулированию воспитательной цели урока в начальной школе. Подчеркнуто, что планирование целей урока должно предполагать только воспитательные цели развивающего характера, достижение которых обеспечивается определением, постановкой и решением образовательных задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Охтіна А. П. 
Кожен урок - урок пізнання. "Природничі" диктанти у 2 - 4-х класах / А. П. Охтіна // Гуманіт. науки. - 2008. - № 2. - С. 149-152. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.11 + Ш141.14-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Нестеренко М. М. 
Підготовка майбутніх учителів до моделювання уроку в умовах варіативності початкової освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. М. Нестеренко; Бердянський державний педагогічний університет. - Бердянськ, 2019. - 20 c. - укp.

Досліджено проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти. Застосовано наступні методи: аналіз наукової, педагогічної, психологічної та методичної літератури, синтез, узагальнення, порівняння, абстрагування, моделювання, анкетування, тестування, спостереження за навчальною діяльністю студентів, педагогічний експеримент; методи математичної статистики. Теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено модель професійної підготовки майбутніх учителів до моделювання уроку в умовах варіативності початкової освіти, яка складається з теоретичного, практично-професійного, результативно-оцінного блоків, реалізується завдяки створенню педагогічних умов (організація суб’єкт-суб'єктної взаємодії учасників освітнього процесу; орієнтація викладача на впровадження технології контекстного навчання; активізація рефлексивної позиції майбутніх учителів початкової школи); спрямована на формування у студентів проєктувально-моделювальної компетентності та передбачає впровадження відповідного ресурсного забезпечення (зміст, форми, методи навчання). Визначено сутність поняття “професійна підготовка майбутніх учителів до моделювання уроку в умовах варіативності початкової освіти”. Уточнено зміст поняття “проєктувально-моделювальна компетентність майбутніх учителів початкової школи”. Удосконалено зміст (дидактичний, методичний і технологічний складники) професійної підготовки майбутніх учителів до моделювання уроку в умовах варіативності початкової освіти. Подальшого розвитку набули ідеї впровадження аксіологічного, особистісно зорієнтованого, компетентнісного та креативного підходів у професійну підготовку майбутніх учителів початкової школи. Розккрито особливості формування у студентів проєктувально-моделювальної компетентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.260.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА441698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Рахманова О. К. 
Розвиток художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. К. Рахманова; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - Суми, 2019. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва у закладах середньої освіти. З’ясовано теоретичні основи розвитку художньо-творчої синестезійності в теорії та методиці музичного навчання. Розроблено і теоретично обґрунтовано методику розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва. Схарактеризовано педагогічні умови розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва. Визначено критерії, показники та рівні розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва. Експериментально перевірено ефективність методики розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)20-252 + Ч421.260.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА441711 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського