Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.260.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Гнезділова К. М. 
Варіативність уроку в сучасній школі : Навч. посіб. / К. М. Гнезділова, Н. В. Касярум, В. М. Король, О. П. Савченко; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2007. - 188 c. - укp.

Розглянуто проблеми підготовки уроку різноманітної структури у сучасній школі, реалізації вчителем провідних принципів навчання, аналізу уроку та технології його проведення. Розкрито принципи науковості, наочності, доступності, систематичності та послідовності навчання. Описано методики прогнозування, відсіювання, узагальнення ідей, метод евристичної бесіди. Наведено відомості щодо посадових обов'язків вчителя, типів вчителів, особливостей діагностики здібностей учнів.

Рассмотрены проблемы подготовки урока разнообразной структуры в современной школе, реализации учителем ведущих принципов обучения, анализа урока и технологии его проведения. Раскрыты принципы научности, наглядности, доступности, систематичности и последовательности обучения. Описаны методики прогнозирования, отсеивания, обобщения идей, метод эвристической беседы. Приведены сведения о служебных обязанностях учителя, типах учителей, особенностях диагностики способностей учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.1я73 + Ч421.260.2я73

Шифр НБУВ: ВА682805 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коханко О. Г. 
Формування у студентів знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О. Г. Коханко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 22 c. - укp.

Розглянуто структуру кваліфікаційних комплексних вмінь проектування уроку (ПУ), теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель поетапного формування у студентів комплексних вмінь ПУ на основі матричного-модульного підходу, теоретично обгрунтовано й апробовано у практиці навчання студентів матрично-модульну технологію ПУ. Розроблено та практично апробовано загальний алгоритм ПУ, систему знань-правил з ПУ та систему завдань з ПУ на засадах матрично-модульного підходу для студентів спеціальності "Початкове навчання". Запропоновано та практично перевірено зміст консультативних тренінгів для студентів IV курсу, основна мета яких інтеграція дидактичних і методичних знань і вмінь з ПУ у комплекс (систему).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + Ч421.260.11 + Ч421.260.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367580 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Петров В. С. 
Поради молодому вчителю "Якщо завтра урок..." / В. С. Петров, Н. І. Петрова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 11, ч. 2. - С. 135-139. - Библиогр.: 4 назв. - укp.

Надано професійно-педагогічні поради вчителю нового покоління для підвищення якості та ефективності підготовки до сучасного уроку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рева Ю. 
Мистецтво розроблення творчого задуму уроку-технології професійної майстерності вчителя / Ю. Рева // Рідна шк.. - 2008. - № 12. - С. 50-56. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто нові підходи до навчально-виховного процесу, які передбачають певну переорієнтацію свідомості вчителя, зокрема погляд на особистість учня та на себе як цінність та самоцінність. Окреслено причини зниження інтересу учнів до знань. Зазначено, що будь-який аспект загальної освіти має бути спрямований на організацію та проведення ефективного уроку, особистісне спрямування навчально-виховного процесу. Розкрито роль творчого вчителя в педагогічній діяльності, його уяви на етапі підготовки до педагогічної взаємодії з учнями, розуміння спілкування в контексті проблеми комунікативного забезпечення уроку в цілому. Висловлено поради вчителю щодо оцінювання знань, уникнення причин відставання та неуспішності учнів, його психологічної цілеспрямованості. Акцентовано увагу на завданнях уроку, які є стрижнем мобілізації творчої енергії педагога у процесі підготовки до уроку. Охарактеризовано елементи педагогічної техніки з розроблення творчого задуму уроку: прийоми педагогічної техніки для розвитку когнітивних процесів (мислення, пам'яті, мови та залучення учнів до комунікації, для розвитку уваги, уяви); назви нестандартних уроків; типи завдань щодо формування понять під час розроблення творчого задуму уроку; приклади роботи з текстом; прийоми інтерактивного навчання; прийоми контролю та самоконтролю; групи методів евристичного навчання тощо.

Наголошено, що дану технологію розробки творчого задуму уроку апробовано в школах м. Кривий Ріг, вона стала для педагогів інструментальним методичним середовищем, користуючись яким вони змогли реалізувати творчий підхід до конструювання уроку відповідно до сучасних вимог.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вторнікова Ю. С. 
Психологічна природа комунікативної компетентності / Ю. С. Вторнікова // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 79-83. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано поняття "педагогічна комунікація" та її психологічну природу. Перераховано основні визначення комунікації та подано контексти, в яких вона відбувається. Визначено етапи комунікації та стилі педагогічного спілкування, встановлено соціально-психологічні вимоги до організації уроку. Розглянуто існуючі визначення комунікативної компетентності серед вітчизняних та західних вчених.

Проанализировано понятие "педагогическая коммуникация" и ее психологическая природа. Перечислены основные определения коммуникации и поданы контексты, в которых она осуществляется. Определены этапы коммуникации и стили педагогического общения, установлены социально-психологические требования к организации урока. Рассмотрены существующие определения коммуникативной компетентности среди отечественных и западных ученых.

Analyzed the concept of "educational communication" and its psychological nature. Are the basic definitions of communication and filed contexts in which it occurs. The stages of communication and teaching styles of communication, set the social and psychological demands on the organization of the lesson. The existing definition of communicative competence among domestic and foreign scholars. Concluded that there were similarities and differences in the interpretation of the communicative competence of domestic and foreign scholars.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.2 + Ю953

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Назаров В. П. 
Открытый урок: каким он должен быть? / В. П. Назаров, В. Г. Талаш // Наша шк.. - 2013. - № 6. - С. 21-23. - Библиогр.: 5 назв. - укp.

Рассмотрен процесс подготовки и проведения открытого урока в школе. Охарактеризованы следующие его этапы: сообщение учителя о проекте предстоящего урока; обоснование проекта открытого урока, проведение открытого урока; ошибки, допускаемые при подготовке открытого урока; ответы учителя на вопросы гостей; анализ урока директором или заместителем директора по учебно-воспитательной работе; заключительное слово учителя, проводившего открытый урок. Обозначено, что хороший учитель творит урок интуитивно, чувствуя его душой и сердцем. Констатировано, что в некотором смысле открытый урок - нечто вроде семейного праздника, на котором показывают гостям достижения семьи, ее крепость, уважение и любовь друг к другу, ее достаток и богатство.

Розглянуто процес підготовки та проведення відкритого уроку в школі. Охарактеризовано наступні його етапи: повідомлення вчителя про проект майбутнього уроку; обгрунтування проекту відкритого уроку, проведення відкритого уроку; помилки, яких припускаються у ході підготовки до відкритого уроку; відповіді вчителя на запитання гостей; аналіз уроку директором або заступником директора з навчально-виховної роботи; заключне слово вчителя, який проводив відкритий урок. Зазначено, що хороший учитель творить урок інтуїтивно, відчуваючи його душею і серцем. Констатовано, що в деякому сенсі відкритий урок - щось на зразок сімейного свята, на якому показують гостям досягнення сім'ї, її міцність, повагу та любов один до одного, її достаток і багатство.

The process of preparation and holding of public lesson in school. Characterized by following his steps: Message teacher about the upcoming lesson plan; justification of the project open lesson holding an open lesson; mistakes made in the preparation of an open lesson; teacher answers guests' questions; analysis of lesson director or deputy director on educational work; the final word of the teacher, is holding an open lesson. Indicated that a good teacher is doing a lesson intuitive, feeling his heart and soul. It was stated that in some sense an open class - something like a family holiday, where show guests achieve family, its strength, respect and love for one another, its wealth and riches.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кожуховська Л. 
Самоаналіз уроку як ефективний засіб формування у студентів-філологів фахових умінь / Л. Кожуховська // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 27. - С. 131-135. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано актуальні форми самоаналізу уроку української мови як важливого чинника формування професійних якостей у майбутнього філолога, систематизовано найважливіші аспекти аналізу та самоаналізу уроку української мови студентами-філологами під час педагогічної практики, окреслено основні завдання щодо підготовки та проведення уроку.

Предложены актуальные формы самоанализа урока украинского языка как важного фактора формирования профессиональных качеств у будущего филолога, систематизированы важнейшие аспекты анализа и самоанализа урока украинского языка студентами-филологами во время педагогической практики, определены основные задачи по подготовке и проведению урока.

The article suggests the actual form of introspection lesson Ukrainian language as an important factor in the development of professional skills in the future philologist, organize the most important aspects of analysis and introspection lesson Ukrainian language students-philologists during teaching practice, outlined the main tasks for training and the lesson.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.2 + Ш141.14-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Глузман Н. А. 
Цілепокладання сучасного уроку у вимірах компетентнісного підходу / Н. А. Глузман // Гуманіт. науки. - 2013. - № 1. - С. 42-48. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито особливості цілепокладання в процесі проектування уроку, що забезпечує досягнення результатів, відповідних ідеї компетентнісного підходу у сфері загальної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського