Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.351.63$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Кучерявий А. О. 
Формування готовності старшокласників до фермерської праці у навчально-виховному процесі сільської школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / А. О. Кучерявий; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2003. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано концепцію підготовки школярів сільської школи до фермерської праці, запропоновано модель фахівця-фермера (її системні та функціональні компоненти). Наведено поняття готовності до фермерської праці та її структурних компонентів - психологічного, морально-етичного й практичного. Розроблено модель підготовки учнів та визначено педагогічні умови формування у сільських школярів мотивів оволодіння професією фермера, активної їх підготовки до виконання професійних функцій. Удосконалено зміст підготовки учнів до фермерської діяльності та уточнено підходи до методики забезпечення рефлексії їх професійного самостановлення, формування практичного компонента готовності до фермерської праці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.63

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325995 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Люлька В. С. 
Формування професійної спрямованості учнів 8 - 9 класів сільської школи на сферу сільськогосподарського виробництва в процесі трудового профільного навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. С. Люлька; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2003. - 19 c. - укp.

Уточнено суть поняття професійної спрямованості особистості, визначено його структуру, показники та критерії її сформованості. Обгрунтовано зміст і побудову профорієнтаційної роботи з старшокласниками, що спрямовує учнів до сільськогосподарської професії в процесі трудового профільного навчання. Виявлено психолого-педагогічні чинники забезпечення профорієнтаційної спрямованості змісту навчально-трудової діяльності старшокласників на основі диференціації навчання та з урахуванням діагностичної, інформаційної, виховної, розвиваючої та консультативної функцій профорієнтації. Визначено та обгрунтовано сукупність педагогічних засобів формування професійної спрямованості школярів на сільськогосподарські професії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.63

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324987 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коляда А. М. 
Підготовка старшокласників шкіл сільської місцевості до фермерської діяльності в умовах профільного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / А. М. Коляда; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. - Чернігів, 2011. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано модель підготовки до фермерської діяльності старшокласників сільських ЗНЗ за умов профільного навчання. На основі аналізу кваліфікаційної характеристики робітника фермерського господарства визначено знання та вміння, якими повинен володіти сучасний фермер. Виявлено педагогічні умови ефективної підготовки старшокласників до фермерської діяльності, розроблено навчальну програму "Основи фермерської діяльності" для учнів Х - ХІ класів технологічного профілю та структурну модель даної підготовки. Проведено аналіз застосування в навчальному процесі сучасних педагогічних технологій. Досліджено ефективність запропонованої системи підготовки майбутніх фермерів у ЗНЗ сільської місцевості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)324.1 р2 + Ч421.351.63 + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386626 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Радченко О. А. 
Психолого-педагогічний аналіз мотиваційної сфери старшокласників до навчання за профілем «Агровиробництво» / О. А. Радченко // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 99-105. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано мотиваційну сферу старшокласників, зорієнтовану на процес навчання за профілем «Агровиробництво». Розкрито механізм формування мотивів навчання. Висвітлено результати опитування учнів старших класів щодо переважних інтересів і домінуючих мотивів навчання за вказаним профілем.

Проанализирована мотивационная сфера старшеклассников, ориентированная на процесс обучения по профилю «Агропроизводство». Раскрыт механизм формирования мотивов обучения. Отражены результаты опроса учеников старших классов относительно преобладающих интересов и доминирующих мотивов обучения по указанному профилю.

The article deals with the motivational sphere of senior pupils oriented on the process of studiesat the field of agro-industry; the mechanism of forming reasons of studies is represented. The results of senior pupils’ survey of are cleared up as to predominating interests and dominating reasons of studies at the field of agro-industry.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.4 + Ч421.351.63

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Зотова О. 
Професійна орієнтація учнів у навчально-виховній діяльності сільських закладів освіти / О. Зотова // Рідна шк.. - 2011. - № 12. - С. 54-59. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто систему заходів з формування професійної спрямованості учнів на сільськогосподарські професії, що реалізуються в загальноосвітні та позашкільних навчальних закладах Хмельниччини. Запропоновано шляхи розв'язання проблеми профорієнтації сільської молоді. Зазначено, що профорієнтація як комплексний захід у навчально-виховній діяльності сільського закладу освіти передбачає роботу педагогічного колективу, спрямовану на надання дітям відповідної інформації та формування в них інтересу до сільськогосподарських професій. Підкреслено важливу роль у системі профорієнтаційної роботи з сільськими школярами позашкільної діяльності, зокрема дослідницько-натуралістичної роботи юннатівських об'єднань та роботи на навчально-дослідних земельних ділянках. Визначено напрями роботи вчителя біології, керівника гуртків еколого-натуралістичного профілю щодо професійної орієнтації учнів. Акцентовано увагу на необхідності забезпечення педагогічних працівників фаховою літературою і наочними посібниками, матеріалами навчально-методичного змісту, підручниками та посібниками для школярів, які б давали їм детальну інформацію про аграрні професії.

Рассмотрена система мер по формированию профессиональной направленности учащихся сельскохозяйственных профессий, которые реализуются в общеобразовательных и внешкольных учебных заведениях Хмельницкой области. Предложены пути решения проблемы профориентации сельской молодежи. Отмечено, что профориентация как комплексное мероприятие в учебно-воспитательной деятельности сельского учебного заведения предполагает работу педагогического коллектива, направленную на предоставление детям соответствующей информации и формирование у них интереса к сельскохозяйственным профессиям. Подчеркнута важная роль в системе профориентационной работы с сельскими школьниками внешкольной деятельности, в том числе исследовательско-натуралистической работы юннатовских объединений и работы на учебно-опытных земельных участках. Определены направления работы учителя биологии, руководителя кружков эколого-натуралистического профиля по профессиональной ориентации учащихся. Акцентировано внимание на необходимости обеспечения педагогических работников профессиональной литературой и наглядными пособиями, материалами учебно-методического содержания, учебниками и пособиями для школьников, которые предоставили бы им подробную информацию об аграрных профессиях.

The system of measures to create a professional orientation of students of agricultural jobs, which are implemented in secondary schools and after-school Khmelnitsky region. The ways of solving the problem of guidance of rural youth. It is noted that vocational guidance as a complex event in the educational activities of rural school work involves teaching staff, aimed at giving children appropriate information and the formation of their interest in agricultural occupations. Important role in the system of vocational guidance to rural students extracurricular activities, including research and naturalistic work young naturalists associations and work on the training and experimental plots. The directions of the biology teacher, head of eco-clubs of the naturalistic profile of vocational guidance of students. Attention is drawn to the need for teachers of professional literature and visual aids, educational and methodological materials, content, textbooks and manuals for students, who provided them detailed information on agricultural occupations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.63

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пригодій М. А. 
Теорія і методика підготовки учнівської молоді до фермерської діяльності : монографія / М. А. Пригодій, А. М. Коляда, В. С. Люлька; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К. : КОМПРИНТ, 2013. - 280 c. - Бібліогр.: с. 246-280 - укp.

Проаналізовано проблему формування професійної спрямованості учнів ЗНЗ. Вивчено теоретичні аспекти підготовки учнів старших класів до фермерської діяльності. Окреслено напрями реалізації змісту та засобів формування професійної спрямованості учнів на професії сфери сільськогосподарського виробництва у процесі профільного навчання. Розкрито методику підготовки старшокласників сільських шкіл до фермерської діяльності. Досліджено сучасний стан формування професійної спрямованості учнів у практиці роботи ЗНЗ. Викладено історико-педагогічні аспекти вдосконалення підготовки школярів до трудової діяльності у сільськогосподарському виробництві.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.63

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Романчук О. М. 
Економічна підготовка учнів 5 - 9 класів у процесі вивчення основ сільськогосподарської праці : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. М. Романчук; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2013. - 21 c. - укp.

Обгрунтовано основні педагогічні умови економічної підготовки учнів V - IX класів у процесі вивчення основ сільськогосподарської праці. Висвітлено питання формування економічних знань, вмінь та навичок учнів. Перевірено педагогічні умови економічної підготовки учнів V - IX класів. Встановлено, що підвищити успішність економічної підготовки учнів V - IX класів у процесі сільськогосподарської праці можна завдяки ефективним педагогічним умовам, структура яких включає такі складові, як концептуальна, технологічна, діагностична. Доведено ефективність запропонованих удосконалень педагогічних умов економічної підготовки учнів основної школи у загальноосвітніх навчальних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.63 + У. р2(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА400916 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пономаренко О. Г. 
Профорієнтаційна робота у системі підготовки молоді до професійної сільськогосподарської діяльності у середніх навчальних закладах Великої Британії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Г. Пономаренко; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Визначено особливості структури, змісту, методів і форм профорієнтаційної роботи в системі підготовки молоді до професійної сільськогосподарської діяльності у середніх навчальних закладах Великої Британії. Встановлено принципи її організації та проведення. Охарактеризовано етапи профорієнтаційної роботи щодо орієнтації на сільськогосподарські професії у середніх навчальних закладах Великої Британії: ознайомлювально-початковий (молодші класи), ознайомлювально-практичний (середні класи), практично-завершальний (старші класи). На основі порівняльного аналізу профорієнтаційної роботи в середніх навчальних закладах Великої Британії й України виявлено її спільні (елементи профільної підготовки, інформаційне забезпечення профорієнтації) й відмінні (наявність профрадників у Великій Британії та їхня відсутність в Україні, діагностування індивідуальних нахилів і здібностей учнів за спеціальними методиками у Великій Британії, вивчення британськими школярами вибіркових дисциплін практичного спрямування і щотижнева робота на підприємствах) риси. Обгрунтовано доцільність використання досвіду британських середніх навчальних закладів у процесі профорієнтаційної роботи щодо орієнтації молоді на професійну сільськогосподарську діяльність у школах України, розроблено пропозиції щодо організації профорієнтаційної роботи в загальноосвітніх середніх школах України з урахуванням британського досвіду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.63

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА418220 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Нестеренко К. М. 
Профессиональная ориентация сельских школьников на обучение в аграрном колледже : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / К. М. Нестеренко; КГПИИЯ. - К., 1994. - 194 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч421.351.63

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС45011 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Нестеренко К. М. 
Профессиональная ориентация сельских школьников на обучение в аграрном колледже : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / К. М. Нестеренко; КГПИИЯ. - К., 1994. - 194 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч421.351.63

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС45011 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Нестеренко К. М. 
Профессиональная ориентация сельских школьников на обучение в аграрном колледже : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / К. М. Нестеренко; КГПИИЯ. - К., 1994. - 194 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч421.351.63

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС45011 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Нестеренко К. М. 
Профессиональная ориентация сельских школьников на обучение в аграрном колледже : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / К. М. Нестеренко; КГПИИЯ. - К., 1994. - 194 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч421.351.63

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС45011 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського