Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (37)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.351.64$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Попова О. В. 
Формування професійної компетенції учнів педагогічних класів / О. В. Попова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 24. - С. 87-91. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано способи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів педагогічних класів з метою формування у них професійно-педагогічної компетенції.

Проанализированы способы активизации учебно-познавательной деятельности учащихся педагогических классов с целью формирования у них профессионально-педагогической компетенции.

The paper is devoted to the analysis of ways of cognitive and learning activity fostering in pedagogical class learners with the aim of their professional pedagogical competence formation.


Ключ. слова: професійно-педагогічна компетенція, активізація навчально-педагогічної діяльності
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Педагогічна профорієнтація учнів загальноосвітніх шкіл та механізм їх вибору на педагогічні спеціальності вищих навчальних закладів : Метод. рек. для вчителів шк., викл. пед. ін-тів та ун-тів, пед. ф-тів вищ. навч. закл. / ред.: В. Г. Кузь; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2004. - 43 c. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

Розглянуто завдання системи профорієнтації та відбору на вчительську професію. Проаналізовано історичний досвід підготовки майбутніх педагогів та описано специфіку проведення вступних випробувань. Висвітлено питання психолого-педагогічної діагностики особистості та профорієнтації на вчительську професію, їх мету та етапи, вимоги до абітурієнта як майбутнього вчителя.

Рассмотрены задания системы профориентации и отбора на учительскую профессию. Проанализирован исторический опыт подготовки будущих педагогов и описана специфика проведения вступительных испытаний. Освещены вопросы психолого-педагогической диагностики личности и профориентации на учительскую профессию, их цели и этапы, особенности абитуриента как будущего учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р101713 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вострікова В. В. 
Педагогічні засади професійної орієнтації старшокласників у навчально-виховному процесі профільного ліцею : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. В. Вострікова; Нац. пед. ун-т ім.М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 22 c. - укp.

Вперше визначено й обгрунтовано науково-теоретичні засади професійної орієнтації старшоркласників профільного ліцею на вибір професії вчителя іноземної мови. Розроблено модель поетапної професійно орієнтованої роботи із старшокласниками профільного ліцею. Обгрунтовано ціннісно-гуманістичну спрямованість як педагогічну засаду та умову успішної профорієнтаційної роботи. Описано модель професійної орієнтації старшокласників та етапи її реалізації (адаптаційний, мотиваційно-ціннісний, пізнавально-операційний, оцінювально-рефлексивний, програмувальний). Розкрито поняття "професійна орієнтація" та "інтегрована компетентність" у контексті професійної орієнтації старшокласників на професію вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365068 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Огнистий А. В. 
Підготовка старшокласників і відбір до навчання на факультеті фізичного виховання : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / А. В. Огнистий; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 1999. - 18 c. - укp. - рус.

Дисертацію присвячено проблемі підготовки і відбору молоді до навчання на факультеті фізичного виховання. В ній розроблено програму довузівської підготовки та систему вступних випробувань для відбору абітурієнтів факультету фізичного виховання. Висновки підтверджено даними тестових випробувань, анкетування та результатами впровадження в практику підготовки і відбору молоді до навчання на факультеті фізичного виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303342 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лук'янченко О. Г. 
Реалізація принципу неперервності у профорієнтаційній роботі зі старшокласниками та фаховій підготовці студентів - майбутніх словесників : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. Г. Лук'янченко; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Висвітлено питання, що стосуються теорії та практики впровадження краєзнавчого матеріалу у навчанні української мови у старших класах гімназій та класах з поглибленим вивченням української мови як ефективного засобу формування стійких пізнавальних інтересів, забезпечення наступності у лінгвістичній підготовці учнів і студентів. Розроблено ефективну методику аналізу мовних явищ, організації навчально-дослідницької діяльності учнів на матеріалі мовного краєзнавства. Розглянуто питання посилення виховного потенціалу уроку, рівня профорієнтаційної роботи за умов навчання на комунікативно-діяльнісній основі з урахуванням місцевого мовного матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.п/р + Ч421.351.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320821 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лук'янченко О. Г. 
Реалізація принципу неперервності у профорієнтаційній роботі зі старшокласниками та фаховій підготовці студентів - майбутніх словесників : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Г. Лук'янченко; АПН України. Ін-т вищ. освіти. - К., 2003. - 17 c. - укp.

Уперше обгрунтовано принцип неперервності у профорієнтованій роботі зі старшокласниками та фаховій підготовці студентів - майбутніх словесників через систему відбору та використання краєзнавчого матеріалу. Запропоновано систему навчальної та дослідницької роботи з розвитку мовлення старшокласників і студентів на підставі засад лінгвоукраїнознавства з урахуванням наступності у науковому пошуку, що підвищує рівень підготовки майбутнього вчителя-словесника. Доведено, що взаємодія форм і методів неперервності лінгвістичної освіти старшокласників і студентів як засобу ранньої профорієнтації підвищує рівень підготовки майбутнього вчителя-словесника, а доцільність активного залучення засобів краєзнавства до навчально-виховного процесу сприяє національно-патріотичному вихованню майбутніх педагогів, орієнтує молодь на самопізнання, а також формує культурну пам'ять молодого покоління. Виявлено, обгрунтовано та експериментально перевірено психолого-педагогічні умови реалізації принципу неперервності у профорієнтаційній роботі зі старшокласниками та фаховій підготовці даних студентів. Розвинуто лінгвоукраїнознавчий підхід до використання явищ національної культури у навчанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.64 + Ч421.207 + Ш141.4-913.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327707 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Добровольська Л. П. 
Фаховий відбір абітурієнтів педагогічного вузу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. П. Добровольська; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - Запоріжжя, 2001. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено можливість організації професійного відбору абітурієнтів до педагогічного вищого навчального закладу (ВНЗ) на філологічний факультет (українська мова та література). Проведено системно-рівневий та психолого-педагогічний аналіз діяльності вчителя. Виділено професійно важливі якості вчителя української мови та літератури. Визначено критерії професійного відбору, для чого було розроблено маршрутний листок абітурієнта та карту професійного відбору. Апробовано наявні та оригінальні методики дослідження спрямованості особистості абітурієнта, його загальнопедагогічних і спеціальних здібностей. Виявлено, що у студентів, рекомендованих для зарахування до ВНЗ, у порівнянні з нерекомендованими, значно вищою є самооцінка педагогічних і спеціальних здібностей, краще сформовані педагогічні вміння, вища академічна успішність; для них є характерним високий рівень ставлення до процесу навчання у ВНЗ, професійна спрямованість, емоційна стійкість. Доведено, що загальнопедагогічні та спеціальні здібності пов'язані між собою професійною спрямованістю та особистісними компонентами спеціальних здібностей, що забезпечує ефективність діяльності вчителя української мови та літератури на різних етапах його професійного становлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.351.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Хілінська Л. 
Формування стійкого інтересу до педагогічної професії в умовах профільного навчання в ліцеї / Л. Хілінська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 1. - С. 46-56. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено та обгрунтовано доцільність впровадження педагогічного профілю в практику спеціалізованих профільних загальноосвітніх навчальних закладів. Окреслено головні чинники профільного педагогічного навчання в системі "ліцей - коледж". Подано структурно-змістову модель профільного педагогічного навчання (ППН) та форми навчально-виховного процесу. Розглянуто науково-дослідницьку роботу допрофільної педагогічної підготовки в ліцеї, важливим аспектом якої є співтворчість викладачів і ліцеїстів.

Определена и обоснована целесообразность внедрения педагогического профиля в практику специализированных профильных общеобразовательных учебных заведений. Очерчены главные факторы профильного педагогического обучения в системе "лицей - колледж". Приведена структурно-содержательная модель профильного педагогического обучения и формы учебно-воспитательного процесса. Рассмотрена научно-исследовательская работа допрофильной педагогической подготовки в лицее, важным аспектом которой является сотворчество преподавателей и лицеистов.

Determined and proved the feasibility of teaching profile in the specialized practice of specialized secondary educational institutions. Outlines the main factors profiled teacher training in the "high school - college. " Placed structural content modelprofile pedagogical training (PIP), and shape the educational process. Noted the research work teacher training in high school, an important aspect of which is co-creation of teachers and school pupils.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Близнюк Т. О. 
Виховання у старшокласників готовності до вибору професії вчителя : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Т. О. Близнюк; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2012. - 20 c. - укp.

Проведено аналіз вітчизняної та зарубіжної психолого-педагогічної літератури, розкрито сутність і структуру виховання у старшокласників готовності до вибору професії вчителя. Визначено педагогічні умови виховання у старшокласників готовності до вибору професії вчителя: системно-інтегративний підхід до виховання у старшокласників готовності до вибору професії вчителя, комунікативне спрямування навчального матеріалу предметів мовного циклу та виховання інтересу до професії вчителя, реалізація набутого старшокласниками комунікативного досвіду в навчальних і реальних педагогічних ситуаціях. Ефективність дослідження визначено в процесі педагогічного експерименту, мета якого полягала у впровадженні у практику ЗНЗ етапної методики, спрямованої на виховання у старшокласників готовності до вибору професії вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.64

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: РА393206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Добровольська Л. П. 
Сучасні підходи та технології професійного відбору майбутніх учителів / Л. П. Добровольська // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 6. - С. 24-28. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано головні чинники та особливості професійного відбору майбутніх педагогів для системи освіти в сучасній українській державі.

Проанализированы главные факторы и особенности профессионального отбора будущих педагогов для системы образования в современном украинском государстве.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шелестова Л. В. 
Готовність учителя до розвитку творчих здібностей учнів старших класів в умовах профільної освіти / Л. В. Шелестова // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 1. - С. 10-16. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

На основі позиції низки науковців проаналізовано сутність понять "готовність" до діяльності та "готовність до професійної педагогічної діяльності". Визначено головні компоненти професійної готовності педагога до діяльності: мотиваційний, когнітивний, операційний, вольовий, оцінний. На основі аналізу емпіричного матеріалу з'ясовано рівень готовності вчителів до розвитку творчих здібностей учнів старших класів в умовах профільного навчання за кожним із визначених компонентів. Встановлено, що найкраще в учителів сформовано мотиваційний та оцінювальний компоненти готовності, оскільки всі вчителі усвідомлюють необхідність розвитку творчих здібностей учнів і прагнуть підвищувати власний професійний рівень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.64 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Меркулова С. 
Модель "Взаємодія між учасниками процесу педагогічної орієнтації на засадах сучасних комунікаційних технологій" / С. Меркулова // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1. - С. 56-62. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто теоретичну та практичну мету створення моделі взаємодії між учасниками процесу педагогічної орієнтації учнів старших класів із застосуванням найсучасніших комунікаційних технологій. Здійснено аналіз цільової аудиторії, яка підпадає під визначення "нове покоління Z", тобто покоління, яке народилося в суспільстві, де стрімко розвиваються цифрові та комунікаційні технології, що викликало необхідність використовувати бізнесові та маркетингові технології, не притаманні педагогічній комунікації. Модель взаємодії учасників процесу педагогічної орієнтації відображає вплив учасників один на одного через використання різних комунікаційних технологій і розкриває основні задачі процесу педагогічної орієнтації старшокласників на педагогічну професію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.64 + С5*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Курільченко В. В. 
Формування інтелектуальної культури учнів підліткового віку в центрі довузівської освіти класичного університету : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. В. Курільченко; Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Харків, 2016. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування інтелектуальної культури (ІК) учнів підліткового віку в центрі довузівської освіти (ДВО) класичного університету (забезпечення спеціальної підготовки викладачів центру до формування ІК підлітків; цілеспрямований розвиток інтелектуальних умінь учнів підліткового віку на основі врахування їх вікових особливостей і специфіки вивчення предметів обраного профілю навчання в центрі ДВО; системне поєднання аудиторних і позааудиторних видів розумової діяльності підлітків, спрямоване на формування в них ІК); На основі аналізу наукової літератури визначено сутність понять "культура особистості", "інтелект", "інтелектуальна культура", проаналізовано структуру та зміст ІК особистості. Конкретизовано критерії (мотиваційно-цільовий, емоційно-ціннісний, когнітивно-дієвий, особистісно-рефлексивний) і показники сформованості ІК учнів підліткового віку. Розкрито особливості формування ІК в учнів підліткового віку в центрі ДВО класичного університету. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено умови ефективного формування ІК в учнів підліткового віку в центрі ДВО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА425843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Крупіна Л. В. 
Допрофесійна педагогічна підготовка старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах (1978 - 2015 рр.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Крупіна; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава, 2018. - 20 c. - укp.

Визначено методолого-теоретичні засади допрофесійної педагогічної підготовки (ДПП) старшокласників ЗНЗ у педагогічній науці та практиці. Проведено компаративне вивчення зарубіжного досвіду професійної орієнтації та ДПП старшокласників. Обгрунтовано етапи розвитку ДПП у ЗНЗ в обраний для дослідження період. Поетапно виявлено прогресивні надбання ДПП старшокласників у ЗНЗ України у 1978 - 2015 pp. Розроблено рекомендації щодо використання перспективних ідей та історичного досвіду ДПП старшокласників у ЗНЗ у сучасний період розвитку педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.64 г(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА432818 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Вакуленко В. Н. 
Педагогические условия формирования у старшеклассников профессионально значимых качеств будущего учителя : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / В. Н. Вакуленко; КПИИЯ. - К., 1993. - 174 c. - Библиогр.:л.129-148 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч421.351.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС40737 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
16.

Тезикова С. В. 
Система работы школы по подготовке учащихся к выбору педагогической профессии : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С. В. Тезикова; Академия педагогических наук Украины, Институт педагогики. - К., 1994. - 211 c. - Библиогр.: л. 168-180. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч421.351.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС45016 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Вакуленко В. Н. 
Педагогические условия формирования у старшеклассников профессионально значимых качеств будущего учителя : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / В. Н. Вакуленко; КПИИЯ. - К., 1993. - 174 c. - Библиогр.:л.129-148 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч421.351.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС40737 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Тезикова С. В. 
Система работы школы по подготовке учащихся к выбору педагогической профессии : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С. В. Тезикова; Академия педагогических наук Украины, Институт педагогики. - К., 1994. - 211 c. - Библиогр.: л. 168-180. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч421.351.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС45016 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Вакуленко В. Н. 
Педагогические условия формирования у старшеклассников профессионально значимых качеств будущего учителя : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / В. Н. Вакуленко; КПИИЯ. - К., 1993. - 174 c. - Библиогр.:л.129-148 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч421.351.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС40737 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Тезикова С. В. 
Система работы школы по подготовке учащихся к выбору педагогической профессии : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С. В. Тезикова; Академия педагогических наук Украины, Институт педагогики. - К., 1994. - 211 c. - Библиогр.: л. 168-180. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч421.351.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС45016 Пошук видання у каталогах НБУВ 


...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського