Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.355.26$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Турська О. В. 
Виховання емоційної культури підлітків засобами предметів мовно-літературного циклу : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О. В. Турська; Запоріз. держ. ун-т. - Запоріжжя, 2000. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано психолого-педагогічні передумови виховання емоційної культури підлітків засобами предметів мовно-літературного циклу, сутність і структуру поняття "емоційна культура". Визначено критерії та рівні сформованості у школярів емоційної культури та розглянуто педагогічні умови для її виховання. Встановлено, що оптимальний рівень сформованості емоційної культури залежить від дотримання принципів урахування особливостей підліткового віку, єдності системно-творчого та пошукового підходів до навчання та виховання. Рівень емоційної культури учнів знаходиться у прямій залежності від ступеня вихованості, їх загального розвитку, рівня особистого ставлення учнів до навчання, до дійсності, ступеня творчої активності дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.26 + Ю984.541.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315325 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кучерук О. А. 
Естетичне виховання на уроках української мови в школі (8 - 9 класи) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О. А. Кучерук; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Висвітлено історію та сучасний стан проблеми естетичного виховання учнів 8 - 9 класів засобами рідної мови. Відображено науково-методичні погляди на текст як фактор мовно-естетичного впливу, визначено принципи, форми, методи естетичного виховання на уроках української мови. Розкрито специфіку естетичного виховання засобами синтаксису української мови: на синтаксичному рівні простежуються природно усі виражальні можливості мови, за межами синтаксису естетична функція мови практично неможлива. Запропоновано систему роботи над формуванням мовно-естетичної освіченості учнів, ефективність якої обгрунтовано теоретично і підтверджено шкільною практикою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.0 + Ч421.355.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309187 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Юрченко З. В. 
Самостійна художньо-словесна творчість учнів як засіб розвитку літературних здібностей : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / З. В. Юрченко; Прикарп. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2001. - 19 c. - укp.

Вивчено проблеми психологічних особливостей самостійної художньо-словесної творчості учнів та її вплив на розвиток літературних здібностей у підлітковому та юнацькому віці. Доведено, що дитяча самостійна літературна творчість - художньо-естетична діяльність, що здійснюється у руслі вікової динаміки психічного розвитку особистості - важливий фактор літературного розвитку, формування художньо-естетичних смаків сучасних школярів. Теоретично встановлено та статистично підтверджено, що актуалізований психологічний потенціал цієї творчості оптимізує процес розвитку літературних здібностей учнів. Обгрунтовано доцільність і можливість використання художньо-словесного самовираження як засобу цього розвитку. Запропоновано систему методик для діагностики, формування та розвитку читацьких і літературно-творчих здібностей, апробовану в навчально-виховних закладах Івано-Франківської області.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.26 + Ч421.382.71:Ш5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гриценко І. В. 
Формування естетичного досвіду молодших школярів у процесі художнього діалогу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / І. В. Гриценко; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2002. - 19 c. - укp.

На підставі аналізу наукової літератури визначено суть естетичного досвіду учнів молодшого шкільного віку, виділено ряд положень, що характеризують роль і функції художнього діалогу в естетичному вихованні учнів. Зазначено, що у молодшому шкільному віці естетичний досвід формується як цілісне функціональне утворення в структурі духовно-практичного зв'язку з естетичними цінностями дійсності й мистецтва. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови, необхідні для формування естетичного досвіду учнів початкових класів у процесі художнього діалогу: урахування вчителями початкових класів мети, основних завдань та станів формування естетичного досвіду учнів I - IV класів; побудова художнього діалогу з використанням необхідної учням соціальної, художньої та естетичної інформації про вияви прекрасного у повсякденному житті й мистецтві; стимулювання та розвиток у процесі художнього діалогу емоційно-естетичної, інтелектуально-естетичної та креативно-естетичної активності учнів; організація художнього діалогу з учнями в системі їх комунікативної, пізнавальної та творчої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.26 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Миропольська Н. Є. 
Формування художньої культури учнів загальноосвітньої школи засобами мистецтва слова : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Н. Є. Миропольська; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2003. - 36 c. - укp.

Обгрунтовано та введено до наукового обігу поняття "естетична логосфера школи". Визначено провідні принципи організації естетичної логосфери школи як основи розвитку художньої культури учнів засобами мистецтва слова та шляхи її використання. Виявлено провідні тенденції конструювання предметів художньо-естетичного циклу для початкової, основної та старшої школи, що передбачають індивідуально-психологічний та діалогічний параметри. Вдосконалено критерії та показники педагогічних вимірів стану сформованості художньої культури учнів. Набуло подальшого розвитку наукове положення про роль діалогу як нескінченної форми існування духовної культури та художньої зокрема.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кириленко В. Г. 
Формування художньо-естетичної культури старшокласників на уроках української та зарубіжної літератури і в позаурочний час / В. Г. Кириленко, М. О. Голубєва, І. В. Рябець // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Пед., психол. науки та соц. робота. - 2009. - Т. 97. - С. 31-35. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито зміст поняття "художньо-естетична культура". Розглянуто особливості розвитку художньо-естетичної культури старших підлітків, шляхи формування педагогічних умов, що мають забезпечити найвищі результати у процесі входження людини (як суб'єкта діяльності) в сучасну світову та національну культуру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського