Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (15)Журнали та продовжувані видання (13)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.4/5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Онишків З. М. 
Основи школознавства : Навч. посіб. для студ. пед. вузів / З. М. Онишків. - 2-е вид. - Т. : Навч. книга - Богдан, 1999. - 96 c. - укp.

Розглядаються основні питання управління загальноосвітнім навчально-виховним закладом: принципи та облік роботи, зміст, види і методи внутрішньошкільного контролю, система державного контролю за діяльністю закладу освіти, а також питання організації методичної роботи з педагогічними працівниками, вивчення та впровадження в практику досягнень педагогічної науки і передового педагогічного досвіду. Особливу увагу приділено розкриттю специфіки організації методичної роботи, керівництва навчально-виховним процесом в умовах малокомплектної школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч421.4/5 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Омеляненко В. Л. 
Педагогіка : Навч. посіб. для студ. пед. навч. закл. Ч. 2. Теорія виховання. Школознавство / В. Л. Омеляненко, С. Г. Мельничук, С. В. Омеляненко; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 2001 . - 138 c. - укp.

Розкрито сутність, зміст і процес виховання. Висвітлено загальні методи виховання. Охарактеризовано процес формування колективу, його вплив на виховання особистості, наведено типи виховання, зокрема: моральне, розумове, трудове, естетичне та фізичне. Розглянуто психолого-педагогічні умови ефективності спілкування, функції, напрямки та форми роботи класного керівника. Визначено місце та роль сім'ї у вихованні, форми зв'язку школи та сім'ї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч421.4/5я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: В344266 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Калініна Л. М. 
Методики обробки й аналізу результатів констатуючого експерименту з проблеми "Організаційно-педагогічні умови ефективного функціонування Херсонського обласного ліцею" / Л. М. Калініна, Н. В. Кнорр, Н. М. Островерхова, М. І. Рябуха, О. В. Пономар; Лаб. упр. освіт. закл. Ін-ту педагогіки АПН України, Херсон. обл. ліцей. - Херсон : Айлант, 2003. - 224 c. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Висвітлено питання методології педагогічних досліджень, організації, обробки й аналізу результатів констатуючого експерименту з трьох основних підсистем: "Адміністративно-управлінська ланка", "Вчитель ліцею", "Ліцеїст".

Освещены вопросы методологии педагогических исследований, организации, обработки и анализа результатов констатирующего эксперимента по трем основным подсистемам: "Административно-управленческое звено", "Учитель лицея", "Лицеист".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 + Ч421.4/5 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Онишків З. М. 
Основи школознавства : Навч. посіб. для студ. пед. вузів / З. М. Онишків. - Т. : Навч. кн. - Богдан, 2003. - 175 c. - укp.

Висвітлено наукові засади управління загальноосвітнім навчальним закладом. Розглянуто основні принципи, методи, функції та особливості організації управління у галузі освіти. Визначено завдання та зміст методичної роботи, розглянуто її індивідуальні та колективні форми. Встановлено функціональні обов'язки директора загальноосвітнього навчального закладу та його заступників. Визначено порядок атестації педагогічних працівників та формування навчально-матеріальної бази школи. Охарактеризовано різні види та методи внутрішньошкільного контролю. Розкрито сутність передового педагогічного досвіду та встановлено критерії його оцінки. Висвітлено питання впровадження у практику інновацій і досягнень педагогічної науки. Розглянуто особливості організації та функціонування системи державного контролю за виконанням освітніми закладами будь-яких форм власності постанов і законів Верховної Ради, указів і розпоряджень Президента України та рішень уряду у галузі освіти, а також директивних і нормативних документів інших керівних органів. Охарактеризовано структуру та зміст роботи шкільної інспекції, встановлено порядок проведення інспектування, ліцензування та атестації загальноосвітніх навчальних закладів.

Освещены научные основы управления общеобразовательным учебным заведением. Установлены основные принципы, методы, функции и особенности организации управления в отрасли образования. Определены задания и содержание методической работы, рассмотрены ее индивидуальные и колективные формы. Установлены фукнциональные обязанности директора общеобразовательного учебного заведения и его заместителей. Определен порядок аттестации педагогических работников и формирования учебно-материальной базы школы. Охарактеризованы различные виды и методы внутреннего школьного контроля. Раскрыта сущность передового педагогического опыта и установлены критерии его оценки. Освещены вопросы внедрения в практику инноваций и достижений педагогической науки. Рассмотрены особенности организации и функционирования системы государственного контроля за выполнением образовательными заведениями различных форм собственности постановлений и законов Верховного Совета, указов и распоряжений Президента Украины и правительственных решений в отрасли образования, а также директивных и нормативных документов других руководящих органов. Охарактеризована структура и содержание работы школьной инспекции, установлен порядок проведения инспектирования, лицензирования и аттестации общеобразовательных учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.4/5 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667570 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського