Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.410.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Науково-методичне забезпечення оцінки результативності освітньої діяльності навчального закладу (предмети базового компонента, виховна робота, психологічне забезпечення) : за результатами V міськ. пед. вист. 23-25 берез. 2010 р. : [збірник] / ред.: Р. О. Романчук; Запоріз. міська рада, Упр. освіти і науки, Навч.-метод. центр. - Запоріжжя : ЛІПС, 2010. - 204 c. - (Упр. якістю освіти; Вип. 17). - укp.

Висвітлено питання психологічного забезпечення моніторингу навчально-виховного процесу як важливу умову здійснення ефективного управління школою. Описано методики формування ключових компетенцій випускника освітнього навчального закладу в процесі вивчення інформатики, фізики та природознавства, на уроках образотворчого мистецтва. Акцентовано увагу на психологічній компетентності учителя та її ролі у формуванні творчих здібностей, знань, умінь і навичок школярів. Розглянуто досвід розв'язання проблеми навчання дітей з особливими освітніми потребами за умов загальноосвітньої школи, запровадження концепції формування здорового способу життя та валеологічної свідомості на засадах розвитку життєвих навичок.

Освещены вопросы психологического обеспечения мониторинга учебно-воспитательного процесса как важное условие эффективного управления школой. Описаны методики формирования ключевых компетенций выпускника образовательного учебного заведения в процессе изучения информатики, физики и естествознания, на уроках изобразительного искусства. Акцентировано внимание на психологической компетентности учителя и её роли в формировании творческих способностей, знаний, умений и навыков школьников. Рассмотрен опыт решения проблемы обучения детей с особыми образовательными потребностями в условиях общеобразовательной школы, внедрения концепции формирования здорового образа жизни и валеологического сознания на основе развития житейских навыков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410.3 я43 + Ч426 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730196 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чернишов Д. 
Підготовка керівників до проектування виховної діяльності у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі / Д. Чернишов // Рідна шк.. - 2011. - № 4/5. - С. 59-64. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено структуру, зміст і принципи виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ). Розкрито питання проектування виховної роботи у школі та шляхи підготовки керівних кадрів до розроблення і впровадження ефективних виховних моделей у діяльності ЗНЗ. Вміщено малюнок моделі підготовки керівників до проектування виховної діяльності у сучасному ЗНЗ. Наведено зміст програми підготовки керівників до проектувальної виховної роботи в межах курсової підготовки в інституті післядипломної педагогічної освіти. Констатовано, що проекти можуть бути різноманітні за напрямами виховної діяльності, характером змін, масштабами, термінами реалізації, ступенями складності тощо, але всі вони мають виражати ініціативу керівника педагогічного колективу та бути індикатором спрямованості до якісних змін у майбутньому.

Определена структура, содержание и принципы воспитательной деятельности современного общеобразовательного учебного заведения (ОУЗ). Раскрыты вопросы проектирования воспитательной работы в школе и пути подготовки руководящих кадров к разработке и внедрению эффективных воспитательных моделей в деятельности ОУЗ. Помещен рисунок модели подготовки руководителей к проектированию воспитательной деятельности в современном ОУЗ. Приведено содержание программы подготовки руководителей к проектировочной воспитательной работе в рамках курсовой подготовки в институте последипломного педагогического образования. Констатировано, что проекты могут быть разнообразны по направлениям воспитательной деятельности, характером изменений, масштабам, срокам реализации, степенями сложности и т.д., но все они должны выражать инициативу руководителя педагогического коллектива и быть индикатором направленности к качественным изменениям в будущем.

The structure, contents and principles of the educational activities of modern general education school (SSS). Discovered design issues of educational work in school and how leadership training to develop and implement effective educational models in the activities of CHO. A photograph of a model for managers to design an educational activity in the modern CHO. Is the contents of training programs for managers, Engineering Design of educational work in the course of training in Teacher Training Institute, which consists of four stages, substantive content, the main components of the program. Stated that the projects can be varied in the directions of educational activity, the nature of change, scale, time of implementation, complexity, etc., but they all have to express the initiative of the teaching staff and be an indicator of orientation to qualitative changes in the future.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Оржеховська В. М. 
Технології розбудови виховної системи загальноосвітнього навчального закладу : навч.-метод. посіб. / В. М. Оржеховська, Т. Є. Федорченко; НАПН України, Ін-т проблем виховання. - Кіровоград : Імекс, 2014. - 171 c. - Бібліогр.: с. 168-171 - укp.

Розглянуто особливості розбудови виховної системи школи в умовах формування первентивного виховного середовища. Акцентовано увагу на збереженні здоров'я школярів як актуальній проблемі загальноосвітнього навчального закладу. Надано відомості про технології виховної роботи школи з профілактики вживання учнями психоактивних речовин, технології запобігання агресії та насильству в процесі формування превентивного виховного середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787092 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Червінська І. Б. 
Теорія і методика організації соціокультурного простору загальноосвітньої школи в гірській місцевості : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / І. Б. Червінська; Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка". - Чернігів, 2021. - 40 c. - укp.

Шляхом теоретичного аналізу джерельної бази та методологічного конструкту соціокультурного простору гірської школи обґрунтовано сутність поняття "соціокультурний простір" в контексті міждисциплінарного дискурсу. Окреслено теоретико-методологічні засади організації соціокультурного простору закладу загальної середньої освіти. Охарактеризовано специфіку соціокультурного простору загальноосвітньої школи гірської місцевості регіону Українських Карпат як освітньо-педагогічного феномену. Розроблено концепцію та обґрунтовано структурно-функціональну модель організації соціокультурного простору загальноосвітньої школи, яка сприятиме забезпеченню оптимальних умов для професійного розвитку та саморозвитку педагога гірської школи. Узагальнено, що діяльність суб'єктів соціокультурного простору загальноосвітньої школи гірської місцевості сприяє реалізації запитів громади гірського села на якісну освіту, високий рівень культури, організованого дозвілля та спорту, який перебуває повсякчас під її постійним контролем і безпосереднім впливом. Визначено, що під час підготовки програми реалізації структурно-функціональної моделі соціокультурного простору загальноосвітньої школи гірської місцевості враховано її цільові орієнтири, завдання, принципи, концепти, компоненти, методи, форми та засоби діяльності на макро-, мезо- та мікрорівнях, беручи до уваги якісні та просторові показники. За результатами дослідження виявлено соціокультурну спрямованість державно-громадського управління інноваційним закладом загальної середньої освіти та значимість соціально-освітнього партнерства для формування його позитивного іміджу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410.3 + С5*671*5*333.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448188 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського