Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.427$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Пашкевіч А.  
Umowy w sposob radca sadu rodzinnegо / А. Пашкевіч // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 7. - С. 133-139. - Библиогр.: 13 назв. - пол.

Зазначено, що у роботі судового вихователя дуже важливим є особисто орієнтований (суб'єктний) підхід до підопічних. Вихователь, незважаючи на різні перешкоди та бар'єри, має можливість втілити цю ідею на практиці. Розглянуто низку методів, в основі яких лежить відповідальність підопічного, його особистість. Ці методи передбачають насамперед шанобливе ставлення до підопічного, повагу до гідності та самостійності. Виділено метод контракт (домовленість).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.427 + Х884.9(4УКР)14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чернишов Д. О. 
Педагог-вихователь як суб'єкт технології виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу : навч. посіб. / Д. О. Чернишов. - Донецьк : Каштан, 2011. - 165 c. - Бібліогр.: с. 145-151 - укp.

Проблему професійної діяльності педагога-вихователя розглянуто в соціально-педагогічному контексті виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу. Подано характеристику особистості педагога-вихователя з урахуванням призначення та структури технології виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу за умов регіонального виміру. Розкрито систему підготовки педагога-вихователя до науково-педагогічного супроводу технології виховної діяльності школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.427

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762907 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чернишов Д. О. 
Проблема професійної діяльності педагога-вихователя в історії педагогіки / Д. О. Чернишов // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 1. - С. 58-67. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблему професійної діяльності педагога-вихователя як суб'єкта технології виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу за умов регіонального виміру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.427

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Здіховський А. 
Формування компетентності здоров'язбереження майбутнього вожатого дитячого закладу оздоровлення та відпочинку / А. Здіховський // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 49-52. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проблема формування компетентності здоров'язбереження педагогічних працівників надзвичайно актуальна та вчасна. Мета роботи - проаналізувати специфіку формування компетентності здоров'язбереження вожатого дитячого оздоровчого табору. Висвітлено сучасні підходи до трактування понять "компетентність", "компетентність здоров'язбереження", а також їх значення в підготовці майбутніх соціальних педагогів до роботи в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку як специфічному соціально-педагогічному середовищі. Проаналізовано результати анкетування, проведені серед студентів II курсу спеціальності "Соціальна педагогіка". У висновку визначено роль досліджуваної компетентності в педагогічній діяльності вожатих у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.427

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Козіна Т. М. 
До питання про психолого-педагогічну компетентність вихователя / Т. М. Козіна, С. І. Шеремет // Наша шк.. - 2007. - № 4. - С. 28-31. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено особливості сучасних педагогічних технологій в контексті реалізації освітніх та виховних завдань. Досліджено питання структури та змісту психолого-педагогічної компетентності вихователя. Розглянуто й охарактеризовано критерії оцінки рівня вихованості. Доведено, що психолого-педагогічна компетентність вихователя є однією з важливих динамічних характеристик його професійного "Я", яка збагачується в процесі реалізації особистісного потенціалу фахівця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.427 + Ю940.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського