Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.442.19$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Методика викладання навчальних дисциплін в контексті підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання : матеріали V міжрегіон. семінару / ред.: Н. П. Муранова, С. І. Черіпко, О. Є. Бугайов; МОНМС України, Нац. авіац. ун-т. - К., 2011. - 181 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми впровадження технологій тестування як основного засобу перевірки знань абітурієнтів. Розкрито організаційно-методичні аспекти адаптації слухачів підготовчих курсів до навчання за модульно-рейтинговою технологією в курсі фізики. Обгрунтовано системний підхід до професійної підготовки майбутніх документознавців у технічному університеті. Проаналізовано особливості компетентнісного підходу до оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики у профільній школі. Розглянуто методику вивчення форм особового дієслова на підготовчих курсах в контексті підготовки до ЗНО. Розроблено систематизований підхід до пояснення правил вживання артиклів. Запропоновано методику проведення практичних занять із розвитку зв'язного мовлення на підготовчих курсах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750239 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Анісімов А. Ю. 
Особливості менеджменту зовнішнього незалежного оцінювання на регіональному рівні / А. Ю. Анісімов, Н. Д. Ремез // Наша шк.. - 2011. - № 3. - С. 32-35. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено особливості організації управління процесом проведення зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) на регіональному рівні, розглянуто загальні та специфічні функції менеджменту ЗНО сформованими численними тимчасовими колективами у створених на базі навчальних закладів пунктах тестування. Окреслено основні завдання підготовки педагогічних працівників до оцінювання навчальних досягнень учнів: розвиток мотивації до якісного оцінювання навчальних досягнень учнів; формування усвідомленого ставлення до участі в адмініструванні ЗНО навчальних досягнень; розуміння сутності базових понять, зокрема: тест, процедура оцінювання, об'єкт оцінювання, метод, зміст, інструментарій тощо; вивчення та запам'ятовування основних компонентів технологічного циклу тестування. Наведено схему управління процесом ЗНО на регіональному рівні (на прикладі організації ЗНО в Одеському РЦОЯО). Підсумовано, що управління процесом проведення ЗНО навчальних досягнень випускників ЗНЗ на регіональному рівні виконує як загальні функції, властиві управлінню освітньою сферою, так і специфічні функції менеджменту зовнішнього оцінювання.

Освещены особенности организации управления процессом проведения внешнего независимого оценивания (ВНО) на региональном уровне, рассмотрены общие и специфические функции менеджмента ВНО сложившимися многочисленными временными коллективами в созданных на базе учебных заведений пунктах тестирования. Очерчены основные задания при подготовке педагогов к оцениванию учебных достижений учащихся: развитие мотивации к качественной оценке знаний учащихся, формирование осознанного отношения к участию в администрировании ВНО учебных достижений; понимание сущности базовых понятий, в частности: тест, процедура оценки, объект оценки, метод, содержание, инструментарий и т. д.; изучение и запоминание основных компонентов технологического цикла тестирования. Приведена схема управления процессом ВНО на региональном уровне (на примере организации ВНО в Одесском РЦОКО). Подытожено, что управление процессом проведения ВНО учебных достижений выпускников общеобразовательных учебных заведений на региональном уровне выполняет как общие функции, присущие управлению образовательной сферой, так и специфические функции менеджмента внешнего оценивания.

At the article are given characteristics of independent testing management at the regional level, analyzed general and specific functions of independent testing management and given guidelines concerning teachers' training for academic achievements independent testing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сотніков В. С. 
Система взаємодії вищих і загальноосвітніх навчальних закладів в процесі ЗНО / В. С. Сотніков // Наша шк.. - 2012. - № 3. - С. 44-46. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто зовнішнє незалежне оцінювання як цілісну систему з позицій системного підходу. Окреслено напрямки взаємодії ВНЗ і середньої школи, зокрема профорієнтаційна робота підприємств для популяризації інженерних спеціальностей серед школярів і співпраця з ВНЗ; підготовка учнів до складання ЗНО. Обгрунтовано необхідність і доцільність запровадження тестів на здібності. Констатовано, що введення такого тесту в Україні обумовлено як економічними, так і соціальними причинами, а саме: виявлення інтелектуальної молоді, що в силу матеріальних статків батьків, залишається на низькому соціальному рівні, подібна ситуація є " шляхом до руйнації нації і держави). Аргументовано переваги даного типу тестів для оптимізації якості конкурсного відбору до ВНЗ.

Рассмотрено внешнее независимое оценивание как целостная система с позиций системного подхода. Определены направления взаимодействия ВУЗ и школ, в частности профориентационная работа предприятий для популяризации инженерных специальностей среди школьников и сотрудничество с ВУЗ, подготовка учащихся к сдаче ВНО. Подчеркнута необходимость и целесообразность введения тестов на определение способности. Констатировано, что введение данного теста в Украине обусловлено как экономическими, так и социальными причинами, а именно: выявление интеллектуальной молодежи, в силу материального достатка родителей, остающейся на низком социальном уровне. Отмечено, что подобная ситуация является "путем к разрушению нации и государства. Аргументированы преимущества данного типа тестов для оптимизации качества конкурсного отбора в ВУЗ.

The features of the structure and functioning of the external evaluation from the perspective of system analysis. From this perspective, evaluates the interaction between higher and secondary schools. The necessity and feasibility of introducing testsabilities (TZNK), in particular, will raise the level of cooperation between universities and secondary schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19 + Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ляшенко О. І. 
Про концепцію тесту для виявлення здібностей абітурієнтів / О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 4. - С. 5-10. - укp.

Розглянуто п'ять типів систем прийому до вузів, що застосовуються у світовій практиці відбору абітурієнтів. З урахуванням найбільш вразливіших елементів в українському варіанті зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) запропоновано як додаток до існуючої в нашій державі системи відбору майбутніх студентів на основі чинного ЗНО спеціальний тест загальної навчальної компетентності (ТЗНК), який базується на ідеях компетентнісного підходу до освіти, досягнення сучасної експериментальної та когнітивної психології та світовий досвід. У ТЗНК використовуються завдання різних типів, виконання яких не потребує глибоких спеціальних знаннях будь-якого предмета. Впровадження ТЗНК нівелює перевагу випускників поточного року перед тими, хто закінчив школу раніше, створює передумови для зняття цільового неузгодження стандартизованого тестування ЗНО, сприяє становленню компетентнісного підходу до загальної середньої освіти. ВНЗ отримує варіативність і можливість вибору стратегії зарахування на конкретну програму підготовки бакалаврів.

Рассмотрено пять типов систем приема в вузы, принятые в мировой практике отбора абитуриентов. С учетом наиболее интересных элементов в украинском варианте внешнего независимого оценивания (ВНО) предложены как дополнение к существующей в нашем государстве системе отбора будущих студентов на основе действующего ВНО специальный тест общей учебной компетентности (ТОУК), в основу которого положены идеи компетентностного подхода к образованию, достижения современной экспериментальной и когнитивной психологии и мировой опыт. В ТОУК используются задачи разных типов, выполнение которых не требует глубоких специальных знаний того или другого предмета. Внедрение ТОУК нивелирует преимущество выпускников текущего года перед теми, кто закончил школу раньше, создает предпосылки для снятия целевого несогласования стандартизированного тестирования ВНО, оказывает содействие становлению компетентностного подхода к общему среднему образованию. ВУЗ получает вариативность и возможность выбора стратегии зачисления на конкретную программу подготовки бакалавров.

Examined five types of systems of admission to universities, adopted in world practice, the selection of applicants. in view of the most elements in the ukrainian version of the (EIA) offered as a supplement to existing in our state system of selecting prospective students on the basis of the current (EIA) special test general academic competence (STGEC), which is based on the idea of competence-based approach to education, the achievements of modern experimental and cognitive psychology and international experience. (STGEC) uses different types of tasks, implementation of which does not require deep specialist knowledge of either subject. Implementation (STGEC): eliminates the advantage of graduates this year to those who left school early, and b) creates the preconditions for lifting the target non-agreement of standardized testing (EIA), assists establishment of competence-based approach to a general secondary education and high school gets variability and choice of strategies for admission to a specific program of bachelors.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ляшенко О. І. 
Тест загальної навчальної компетентності: основні засади і результати пілотування / О. І. Ляшенко, С. А. Раков // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 27-35. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Обговорено тест нового типу в системі вступу до ВНЗ в Україні - Тесту загальної навчальної компетентності (ТЗНК), використання якого в комплексі з предметними тестами зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) забезпечить виші більш ефективними засобами відбору студентів, тобто з вищим рівнем прогностичної валідності. Відмічено також, що такий відбір сприятиме становленню в Україні компетентнісної парадигми освіти. Розглянуто принципи й структуру загальної навчальної компетентності, а також результати пілотування ТЗНК у 2010 та 2011 рр.

Обсужден тест нового типа в системе поступления в ВУЗ в Украине - Тест общей учебной компетентности (ТОУК), использование которого в комплексе с предметными тестами внешнего независимого оценивания обеспечит ВУЗ более эффективными средствами отбора студентов, то есть с высоким уровнем прогностической валидности. Отмечено также, что такой отбор будет способствовать становлению в Украине компетентностной парадигмы образования. Рассмотрены принципы и структуру общей учебной компетентности, а также результаты пилотирования ТОУК в 2010 и 2011 гг.

Issues of a new type of test system for admission to universities in Ukraine - a test of general academic competence (TOUK), the use of which in conjunction with substantive tests of external independent evaluation will provide schools more effective means of selection of students, that is, with high predictive validity. It was also noted that this selection will facilitate the creation in Ukraine of competence paradigm of education, principles and structure of the overall educational competence, andthe results of piloting TOUK in 2010 and 2011.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ломакович С. В. 
Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання / С. В. Ломакович, В. М. Терещенко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 40-48. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто проблему зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) в системі вітчизняної освіти. Охарактеризовано специфіку тесту загальної навчальної компетентності як інструмента вимірювання вербально-комунікативної спроможності особистості. Визначено вісім таких компетентностей: спілкування рідною мовою, спілкування іноземною мовою, математична грамотність і базова предметна компетентність у природничих науках та технології, інформативна, навчальна, міжособистісна та суспільна, підприємницька та культурна компетентністі. Наголошено, що тестові завдання не виходять за межі шкільної програми і відповідають новим ціннісним орієнтирам навчання як рідної, так і іноземних мов і передбачають розвиненість в учасників тестування комунікативної компетенції.

Рассмотрена проблема внешнего независимого оценивания в системе отечественного образования. Охарактеризована специфика теста общей учебной компетентности как инструмента измерения вербально-коммуникативной способности личности. Определены восемь таких компетенций: общение на родном языке, общение на иностранном языке, математическая грамотность и базовая предметная компетентность в естественных науках и технологии, информативная, учебная, межличностная и общественная, предпринимательская и культурная компетентности. Отмечено, что тестовые задания не выходят за рамки школьной программы и отвечают новым ценностным ориентирам обучения как родного, так и иностранного языка и предусматривают развитость у участников тестирования коммуникативной компетенции.

The problem of external independent evaluation in the system of national education. Characterized by the specific test of a general academic competence as a tool to measure verbal and communicative abilities. Identified eight such competences: communication in the mother tongue, communication in foreign languages??, mathematical literacy and basic subject matter expertise in the natural sciences and technology; informative competence, academic competence, interpersonal and social competence, entrepreneurial competence and cultural competence. Noted that the test items do not go beyond the curriculum and meet the new value orientations of training as a mother and a foreign language, and provides for the development of test participants in communicative competence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ляшенко О. І. 
Концепція тесту для виявлення здібностей вступників до вищих навчальних закладів України, затверджена колегією МОН України / О. І. Ляшенко, С. А. Раков, І. Є. Булах // Освіта і упр.. - 2009. - 12, № 3/4. - С. 83-109. - укp.

Розглянуто головну мету української системи освіти - створити умови для розвитку та самореалізації кожної особистості, формувати покоління, здатне навчатися впродовж життя, створювати і розвивати цінності громадянського суспільства. Визначено створення однакових можливостей для дітей і молоді у здобутті якісної освіти. Відзначено п'ять типів систем прийому до ВНЗ зі світової практики. Висвітлено проблеми вступу до ВНЗ за результатами зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) в Україні у 2008 р. Вміщено концептуальні засади тесту загальної навчальної компетентності (ТЗНК), його структуру та приклади завдань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Анісімов А. Ю. 
Методичні рекомендації щодо роботи з тестовими завданнями різних форм / А. Ю. Анісімов, М. П. Казимирський, Н. Д. Ремез // Наша шк.. - 2013. - № 1. - С. 20-24. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - рус.

Висвітлено різні форми тестових завдань , які використовуються в тестах зовнішнього незалежного оцінювання. Надано рекомендації щодо роботи з тестовими завданнями і з бланками відповідей. Зазначено, що тестові завдання можна розділити на три типи: закритої та відкритої форми і з розгорнутою відповіддю. Вміщено приклади форм тестових завдань: з вибором однієї правильної відповіді, на встановлення відповідності, на встановлення правильної послідовності, зі стислою відповіддю множинного вибору, на заповнення пропусків у тесті. Використано різні форми тестових завдань, що надає можливість робити об'єктивні висновки про рівень знань тих, хто ці завдання виконує.

Освещены различные формы тестовых заданий, которые используются в тестах внешнего независимого оценивания. Даны рекомендации по работе с тестовыми заданиями и с бланками ответов. Отмечено, что тестовые задания можно разделить на три типа: закрытой и открытой формы и с развернутым ответом. Помещены примеры форм тестовых заданий: с выбором одного правильного ответа, на установление соответствия, на установление правильной последовательности, с коротким ответом множественного выбора, на заполнение пропусков в тесте. Использованы различные формы тестовых заданий, что дает возможность делать объективные выводы об уровне знаний тех, кто эти задачи выполняет.

The questions of various forms of tests, which are used in the tests of external evaluation. Given guidelines for working with test tasks and answer sheets. Observed that the test tasks can be divided into three types: the closed form, open form and detailed answer. Placed exemplary forms of tests: one with a choice of the correct answer, to establish compliance , to establish the correct sequence, with short answer multiple choice to fill the gaps in the test. Used various forms of tests that allow you to make objective conclusions about the level of knowledge of those who perform these tasks.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сидоренко О. Л. 
Зовнішнє незалежне оцінювання як механізм і об'єкт державно-громадського управління освітою в Україні / О. Л. Сидоренко // Шлях освіти. - 2013. - № 2. - С. 21-26. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто роль зовнішнього незалежного оцінювання в сучасних процесах реформування освіти, його місце в державно-громадській моделі управління освітою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Методичні аспекти підготовки абітурієнтів до вступу у ВНЗ : матеріали VII міжрегіон. семінару / ред.: Н. П. Муранова, С. І. Черіпко, О. Є. Бугайов; Нац. авіац. ун-т. - К., 2012. - 147 с. - укp.

Досліджено основні методи роботи щодо впровадження новітніх технологій в тестування. Запропоновано методика використання тестових завдань, впровадження якої в навчальний процес дозволяє ефективно перевірити відповідність знань та умінь учнів програмовим вимогам, оцінити рівень навчальних досягнень слухачів, оцінити ступінь підготовленості випускників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) до подальшого навчання в ВНЗ. Відображено реальний досвід, подано рекомендації щодо вдосконалення методики та методологічних підходів до викладання навчальних дисциплін. Описано труднощі засвоєння окремих питань з англійської граматики учнями ЗНЗ. Висвітлено особливості підготовки абітурієнтів до зовнішнього незалежного оцінювання з фізики. Описано методичні аспекти вивчення теоретичного матеріалу з фізики у процесі підготовки до вступу у ВНЗ. Розглянуто питання активізації самостійної роботи абітурієнтів у системі до університетської підготовки. Досліджено мову як чинник етнічної ідентифікації та само ідентифікації українців. Описано тестування як метод діагностики навчальних досягнень слухачів підготовчих курсів (на матеріалі з української літератури). Розглянуто методичні підходи до розвитку зв'язного мовлення при підготовці слухачів до вступу у ВНЗ. Досліджено методичні рекомендації з підготовки до вступу у ВНЗ з рисунку і композиції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764904 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ляховченко Н. В. 
Порівняння результатів проведення вступних випробувань до ВНЗ за тестовими технологіями та за змішаною системою / Н. В. Ляховченко, Б. І. Мокін // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2007. - № 2. - С. 97-100. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проведено порівняльний аналіз результатів різних форм вступних випробувань. Показано, що оцінювання навчальних досягнень абітурієнтів як за тестовими технологіями, так і за змішаною системою дає приблизно однакові результати з суттєво меншими затратами часових, людських і матеріальних ресурсів у першому випадку. Крім того показано, що врахування у загальному рейтингу шести оцінок із профільних дисциплін із документа про повну загальну середню освіту є позитивним стимулом у вивченні цих дисциплін у середніх навчальних закладах освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19 + Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського