Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (16)Книжкові видання та компакт-диски (160)Журнали та продовжувані видання (28)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 198
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Сінькевич Н. К. 
Дослідження взаємодії школи і позашкільних закладів як системи спільної діяльності по формуванню морально-ціннісних орієнтацій у дівчат-підлітків / Н. К. Сінькевич; Нац. парлам. б-ка України. Інформ. центр з питань культури та мистец. - К., 1999. - 20 c. - укp. - рус.

Розглядаються концептуальні ідеї взаємодії, найсуттєвіших компонентів, важливих для розробки педагогічної програми керівництва процесом формування морально-ціннісних орієнтацій у дівчат-підлітків. Вивчаються методи, які найбільш адекватно відображають предмет дослідження і сприяють виявленню: цілеспрямованості, інтенсивності та змісту взаємодії; результативності спільної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.5 + Ч421.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р86456 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Наукові основи організації педагогічного процесу в навчально-виховному закладі "Школа - дитячий садок" / ред.: В. Г. Кузь; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2001. - 79 c. - укp.

Досліджено національні компоненти духовної особистості. Удосконалено зміст навчально-виховних програм на засадах наступності з проблем народознавства, естетичного, фізичного, екологічного та трудового виховання дошкільників і молодших школярів. Проаналізовано особливості мовленнєвого розвитку дітей у період переходу від дошкільного до молодшого шкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603849 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Борисенко І. В. 
Наступність навчання в навчально-виховному комплексі "ліцей - вуз" : Моногр. / І. В. Борисенко. - Слов'янськ : ПП "Канцлер", 2005. - 103 c. - Бібліогр.: 179 назв. - укp.

Розглянуто актуальні питання теорії і практики забезпечення наступності навчання в навчально-виховному комплексі "ліцей - ВНЗ" як педагогічну систему. Проаналізовано організацію навчального процесу, описано модель випускника педагогічного ліцею як майбутнього вчителя трудового навчання. Визначено шляхи підвищення ефективності наступності навчання в навчально-виховному комплексі "ліцей - ВНЗ".

Рассмотрены актуальные вопросы теории и практики обеспечения преемственности обучения в учебно-воспитательном комплексе "лицей - ВУЗ" как педагогическая система. Проанализирована организация учебного процесса, описана модель выпускника педагогического лицея как будущего учителя трудового обучения. Определены пути повышения эффективности преемственности обучения в учебно-воспитательном комплексе "лицей - ВУЗ".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659667 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бугаєць Н. А. 
Особистісно-орієнтована підготовка майбутніх учителів до роботи з сім'єю учня / Н. А. Бугаєць // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 3. - С. 31-40. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

На базі теоретичного аналізу педагогічних досліджень розкрито сутність і технології особистісно-орієнтованої підготовки студентів до роботи з сім'єю учня.


Ключ. слова: особистісно - орієнтована підготовка, індивідуалізація, диференціація, активізація, диагностика, професійна спрямованість підготовки
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Коберник О. М. 
Співпраця вчителя з батьками / О. М. Коберник, Л. К. Мотрич; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2002. - 133 c. - Бібліогр.: 73 назв. - укp.

Розкрито сучасні проблеми сімейного виховання, виявлено фактори, що негативно впливають на рівень педагогічної культури батьків. Визначено шляхи та засоби формування педагогічної культури батьків, гармонізації стосунків учителя із батьками.

Раскрыты современные проблемы семейного воспитания, выявлены факторы, которые отрицательно влияют на уровень педагогической культуры родителей. Определены пути и средства формирования педагогической культуры родителей, гармонизации отношений учителя с родителями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.51р2

Шифр НБУВ: ВА623776 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Наступність і перспективність у навчанні й вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку : Матеріали конф. / ред.: В. П. Коцур; Москов. пед. ун-т. - Переяслав-Хмельниц., 2000. - 188 c. - укp.

Розглянуто актуальні питання наступності в організації та змісті дошкільної і початкової освіти за умов переходу загальної середньої освіти на нову структуру. Викладено психологічні основи навчання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Проаналізовано труднощі першокласників у період адаптації до шкільного навчання. Описано особливості формування мислиннєвої операції порівняння в дошкільників у зв'язку з підготовкою їх до школи, особливості зовнішньої та внутрішньої мотивації навчання дітей у разі зміни соціальної ситуації розвитку. Розкрито психологічні аспекти формування здорового способу життя школярів молодших класів. Особливу увагу приділено ролі валеологічної освіти у формуванні здорового способу життя. Розглянуто вплив легкоатлетичних вправ на здоров'я й фізичний розвиток дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Висвітлено дидактичні та управлінські аспекти наступності та перспективності між дитячими садками і початковою школою.

Рассмотрены актуальные вопросы преемственности в организации и содержании дошкольного и начального образования в условиях перехода общего среднего образования на новую структуру. Изложены психологические основы обучения детей дошкольного и младшего школьного возраста. Проанализированы трудности первоклассников в период адаптации к школьному обучению. Описаны особенности формирования мыслительной операции сравнения в дошкольников в связи с подготовкой их к школе, особенности внешней и внутренней мотивации учения детей при изменении социальной ситуации развития. Раскрыты психологические аспекты формирования здорового образа жизни школьников младших классов. Особое внимание уделено роли валеологического образования в формировании здарового образа жизни. Рассмотрено влияние легкоатлетических упражнений на здоровье и физическое развитие детей дошкольного и младшего школьного возраста. Освещены дидактические аспекты преемственности и перспективности между детскими садиками и начальной школой.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА628785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Фадєєва Т. О. 
Наступність між дошкільним та початковим навчанням / Т. О. Фадєєва; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 2002. - 226 c. - Бібліогр.: 187 назв. - укp.

Висвітлено проблему наступності між дошкільною та початковою школою на основі категоріального аналізу, системного підходу та основних положень інтервальної діалектики. Розглянуто питання вивчення наступності як педагогічного явища, розкрито функції та засоби наступності. Наведено пропозиції варіантів технологій організації навчання та проектування, педагогічного моделювання процесу переходу від дошкільної освітньої ланки до початкової.

Освещена проблема преемственности между дошкольной и начальной школой на основе категориального анализа, системного подхода и основных положений интервальной диалектики. Рассмотрены вопросы изучения преемственности как педагогического явления, раскрыты функции и средства преемственности. Предложены варианты технологий организации обучения и проектирования, педагогического моделирования процесса перехода от дошкольного образовательного звена до начального.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА631320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Горбач І. Д. 
Методика роботи з батьками : Навч. посіб. / І. Д. Горбач, В. В. Давискиба, М. І. Пащенко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2003. - 55 c. - укp.

Висвітлено принципи та зміст роботи школи з батьками, описано методики вивчення сім'ї школяра, планування та організації спільної виховної роботи вчителя з батьками, підготовки та проведення батьківських зборів. Викладено головні теоретичні положення педагогічної культури сучасної сім'ї та педагогічної освіти батьків. Розглянуто методи і прийоми спілкування вчителя з батьками.

Освещены принципы и содержание работы школы с родителями, описаны методики изучения семьи школьника, планирования и организации общей воспитательной работы учителя с родителями, подготовки и проведения родительских собраний. Изложены главные теоретические положения педагогической культуры современной семьи и педагогического образования родителей. Рассмотрены методы и приемы общения учителя с родителями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.51р + Ч491.91р

Шифр НБУВ: ВА651120 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Омельченко С. О. 
Взаємодія соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя дітей та підлітків : моногр. / С. О. Омельченко; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2007. - 352 c. - Бібліогр.: с. 322-351. - укp.

Розкрито сутність відкритої соціально-педагогічної системи взаємодії соціальних інститутів суспільства, спрямованих на формування здорового способу життя учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Запропоновано концептуальну модель їх взаємодії на регіональному рівні. Розкрито сучасні теоретико-методологічні підходи до формування здорового способу життя школярів. Визначено соціально-педагогічні умови виховання здорового покоління нації.

Раскрыта сущность открытой социально-педагогической системы взаимодействия социальных институтов общества, направленных на формирование здорового образа жизни учащихся общеобразовательных школ. Предложена концептуальная модель их взаимодействия на региональном уровне. Раскрыты современные теоретико-методологические подходы к формированию здорового образа жизни школьников. Определены социально-педагогические условия воспитания здорового поколения нации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч421.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689220 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Єфіменко Г.  
Громадська робота як чинник повсякденного життя вчителя / Г. Єфіменко // Пробл. історії України: факти, судження, пошук: Міжвід. зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 15. - С. 108-131. - Библиогр.: с. 129-131 - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч421.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68307 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Основні складові неперервності дошкільної та початкової ланок освіти : матеріали міськ. наук.-метод. конф., 2006 р., Кривий Ріг / ред.: В. К. Буряк; Упр. освіти і науки виконкому Криворіз. міськради, Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг : Вид. дім, 2006. - 72 c. - укp.

Висвітлено проблеми спільної роботи дошкільних навчально-виховних закладів і початкової школи щодо забезпечення неперервності дошкільної та початкової освіти. Розглянуто компоненти загальної (психологічної) готовності дітей до шкільного навчання, особливості соціально-психологічної адаптації дітей віком 6 років до школи.

Освещены проблемы совместной работы дошкольных учебно-воспитательных учреждений и начальной школы по обеспечению непрерывности дошкольного и начального образования. Рассмотрены компоненты общей (психологической) готовности детей к школьному обучению, особенности социально-психологической адаптации детей шестилетнего возраста к школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52я431 + Ч421.52я431 + Ч311.207я431

Шифр НБУВ: ВА688900 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Грицкова Ю. В. 
Основні форми просвітницької роботи з батьками у другій половині ХХ сторіччя / Ю. В. Грицкова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 12. - С. 49-53. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розкрито зміст і подано характеристику основних форм педагогічної просвіти, що виправдали себе у другій половині ХХ ст. Існували основні та додаткові форми просвітницької роботи школи з батьками. Зусилля шкіл більше зосереджувалися на проведенні основних форм роботи: читанні лекцій, бесід, наданні консультацій, проведенні батьківських зборів.

Раскрыто содержание ведущих форм работы с родителями во второй половине ХХ ст. Существовали основные и дополнительные формы просветительской работы школы с родителями. Усилия школ больше сосредотачивались на проведении первых форм работы: чтении лекций, бесед, предоставлении консультаций, проведении родительского собрания. Дополнительные формы дополняли их.

The central aim of this article is to present an analysis of basic forms of pedagogical education which were applied by school in 2nd half of XX century. There were basic and additional forms of educational work of school with parents. Gains of schools were more focused to carrying out of the first forms of work: lecturing, lectures, an allotment of consultations, carrying out of parent collection. Additional forms supplemented them.


Ключ. слова: просвітницька робота, батьки, форми педагогічної роботи, педагогічні лекції та бесіди, консультації, батьківські збори
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.51г(4УКР)6

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Взаємодія навчальних закладів з громадськими організаціями з проблем соціального становлення дітей та молоді : наук.-метод. посіб. / уклад.: С. В. Зінченко, Ю. В. Ївженко; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - К. : Четверта хвиля, 2009. - 63 c. - укp.

Викладено концептуальні підходи до виховання за сучасних умов. Проаналізовано особливості міжсекторального партнерства у розбудові єдиного виховного простору в загальноосвітніх навчальних закладах. Розглянуто питання про створення продуктивного виховного простору для становлення розвиненої життєвої компетентності особистості. Висвітлено волонтерську діяльність учнів і студентів, описано модель співробітництва органів державної влади та громадських об'єднань молоді.

Изложены концептуальные подходы к воспитанию в современных условиях. Проанализированы особенности межсекторального партнерства в развитии единого воспитательного пространства в общеобразовательных учебных заведениях. Рассмотрен вопрос о создании продуктивного воспитательного пространства для становления развитой жизненной компетентности личности. Освещена волонтерская деятельность учеников и студентов, описана модель сотрудничества органов государственной власти и общественных объединений молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.53р + Ф79(4УКР)в2:Ч421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Грицкова Ю. В. 
Залучення батьків до виховної роботи з дітьми як важливий напрямок роботи школи з батьками / Ю. В. Грицкова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2008. - № 3. - С. 55-58. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Школа і родина повинні у тісному зв'язку здійснювати виховання майбутнього покоління. Робота школи з батьками проводиться у двох напрямках, одним з яких є залучення батьків до виховної роботи. Розкрито зміст та охарактеризовані основні форми реалізації цього напрямку. Залучення батьків до виховної роботи є важливим напрямком роботи школи. Він згуртовує батьків у єдиний колектив, поширює позитивний досвід навчання, сприяє розширенню педагогічних навичок і здібностей батьків.

Семья и школа должны вместе осуществлять воспитание подрастающего поколения. Работа школы с родителями сегодня проводится в двух направлениях, одним из которых есть привлечение родителей к воспитательной работе с детьми. Раскрыто содержание и характеризуются основные формы реализации этого направления. Привлечение родителей к воспитательной работе сегодня является важным направлением работы школы, поскольку сплачивает родителей в единый коллектив, распространяет положительный опыт обучения, оказывает содействие расширению педагогических навыков и способностей родителей.

The family and school should carry out education of rising generation together. Work of school with parents today is spent in two directions, one of which is involving of parents to educational work with children. In the article the contents reveals and the basic forms of realization of this direction are characterized. Engaging of parents to educational work today is the important direction of work of school. It joints parents in uniform collective, spreads positive experience of learning, assists dilating of pedagogical skills and abilities of parents.


Ключ. слова: батьки, батьківські збори, батьківський комітет, виховна робота, педагогізація, педагогічна рада
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Журецький Я. І. 
Взаємодія сім'ї і школи у прилученні учнівської молоді до української національної культури (на матеріалах Південного регіону України) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Я. І. Журецький; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 1998. - 25 c. - укp. - рус.

Дисертацію присвячено питанням формування української національної культури учнівської молоді. Запропоновано концептуальну модель взаємодії сім'ї і школи, пріоритетною метою якої є прилучення до української національної культури старшокласників, насамперед, у специфічних умовах Південного регіону України. Встановлено, що ефективність названої взаємодії залежить насамперед від того, якою мірою всі учасники виховного процесу є творчими співавторами в кожній формі діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.91 + Ч421.5 + Ч30,01(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА302927 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Стаднік Н. В. 
Виховання відповідальності у дітей шестирічного віку у взаємодії сім'ї та школи : автореф. дис ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. В. Стаднік; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2009. - 19 c. - укp.

Досліджено актуальну проблему виховання відповідальності в дітей віком шести років у взаємодії сім'ї та школи. На підставі аналізу праць вітчизняних і зарубіжних дослідників розкрито суть відповідальності стосовно даних дітей. Виявлено їх психофізіологічні особливості як передумови виховання в них відповідальності. Визначено структурні компоненти вихованості у шестирічних учнів відповідальності (когнітивний, емоційно-мотиваційний, діяльнісний), критерії та показники їх оцінювання. Охарактеризовано педагогічні умови виховання у шестирічних учнів відповідальності у взаємодії сім'ї та школи, проведено їх апробацію у межах розробленої організаційно-функціональної моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.17 + Ч421.51 + Ю983.726-43 + Ю983.402.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Федорова М. А. 
Виховання культури поведінки у дітей 6 - 7-го років життя (в умовах навчально-виховного комплексу "школа - дитячий садок") : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / М. А. Федорова; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Уточнено педагогічну сутність культури поведінки, яка є одночасно результатом і показником відповідності дій та вчинків людини соціальним нормам поведінки, встановлено особливості її формування у старших дошкільників та першокласників шестирічного віку. Виявлено компоненти культури поведінки дітей 6 - 7-го років життя: когнітивний, емоційний, мотиваційно-ціннісний, практичний, які у виховному процесі є взаємопов'язаними та взаємозалежними. Обгрунтовано педагогічні умови, що сприяють оптимізації процесу виховання культури поведінки дітей 6 - 7-го років життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.251 + Ч411.52 + Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339195 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Соловйов В. Ф. 
Допрофесійна підготовка старшокласників у системі "середня загальноосвітня школа - професійний ліцей сільськогосподарського профілю" : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. Ф. Соловйов; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2009. - 20 c. - укp.

Розроблено структурну модель допрофесійної підготовки майбутніх аграріїв у сільській ЗОШ і професійному ліцеї сільськогосподарського профілю та представлено основні результати її експериментальної перевірки. Викладено методику реалізації допрофесійного аграрно-технологічного навчання з урахуванням можливостей професійно-технічної освіти та критерії ефективності її застосування. Запропоновано методичні підходи до профорієнтаційної роботи у процесі допрофесійної підготовки майбутніх аграріїв у ЗОШ. Запропоновано організаційно-педагогічні умови, шляхи вдосконалення змісту, форм і методів допрофесійного навчання старшокласників у системі "сільська загальноосвітня школа - професійний ліцей сільськогосподарського профілю".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203.3 + Ч421.204 + Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367425 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Назаренко Г. І. 
Організаційно-педагогічні умови забезпечення наступності в навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Г. І. Назаренко; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2002. - 18 c. - укp.

Проведено ретроспективний аналіз здійснення наступності у навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. З'ясовано, що дана проблема є однією з недостатньо висвітлених складових педагогічної науки, характеризується неоднозначністю трактування основних понять і співіснуванням найрізноманітніших поглядів щодо її вирішення. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови забезпечення наступності у навчанні дошкільників і молодших школярів: здійснення навчання та виховання у контексті особистісно орієнтованої парадигми, дотримання варіативності у підготовці дітей до навчання у школі, посилення взаємодії дошкільних закладів і початкової школи. Розроблено комплексну програму забезпечення наступності у роботі перших двох ланок освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320824 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Уфімцева С. В. 
Організаційно-педагогічні умови творчого розвитку дитини в умовах навчально-виховного комплексу: дошкільний навчальний заклад - початкова школа : Автореф. дис... канд. пед. наук / С. В. Уфімцева; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2007. - 21 c. - укp.

Досліджено проблему творчого розвитку дитини за умов навчально-виховного комплексу: дошкільний навчальний заклад - початкова школа. Розроблено й обгрунтовано модель даного розвитку, яка визначає мету, принципи, зміст, форми та методи діяльності педагогічного колективу з творчого розвитку особистості дитини, забезпечує єдність навчальної та позанавчальної роботи; наступність у творчому розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Виявлено й обгрунтовано організаційно-педагогічні умови й уточнено критерії його ефективності. Розроблено концепцію, статут і програму творчого розвитку дітей за умов навчально-виховного комплексу: дошкільний навчальний заклад - початкова школа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352004 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського