Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч430.25$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Позднякова О. Л. 
Формування соціальної компетентності учнів з обмеженими можливостями здоров'я засобами проектної діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / О. Л. Позднякова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2010. - 22 c. - укp.

Уточнено дефініції поняття "соціальна компетентність" учнів, виокремлено об'єктивні та суб'єктивні чинники, які ускладнюють їх соціалізацію. Визначено основні домінантні компоненти соціальної компетентності. Досліджено базові здатності, рівень засвоєння яких в сукупності визначає рівень їх соціальної компетентності. Розроблено та перевірено ефективність програми поетапного включення учнів у проектну діяльність, зміст і технології формування соціальної компетентності учнів з урахуванням стану здоров'я. Встановлено методичні рекомендації для вчителів щодо оптимізації процесу формування соціальної компетентності засобами проективної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373848 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кут В. І. 
Моделі та програмні засоби дистанційного навчання осіб з особливими потребами / В. І. Кут // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 4/4. - С. 35-40. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання специфіки навчання слухачів з особливими потребами. В цьому випадку традиційні навчальні технології замінюються на дистанційні, що зумовлює використання сучасних інтерактивних інформаційних технологій навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 + Ч430.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Прохоренко Л. І. 
Формування самоконтролю на уроках математики у молодших школярів із ЗПР : наук.-метод. посіб. / Л. І. Прохоренко; НАПН України, Ін-т спец. педагогіки. - К. : Пед. думка, 2012. - 47 c. - Бібліогр.: с. 47 - укp.

Висвітлено проблему формування самоконтролю в навчальній діяльності дітей з затримкою психічного розвитку (ЗПР), який відбувається на всіх етапах її виконання, і включає розумову й інші компоненти психічної діяльності. Описано такі методики формування компонентів, як планувальна, операційна, кінцева. Розкрито методику формування операційного самоконтролю в процесі розв'язання текстових математичних задач. Розглянуто методичні прийоми формування самоконтролю у молодших школярів з ЗПР у процесі вивчення математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р122130 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Довгаль В. І. 
Наукове обгрунтування експериментальної методики занять для школярів - підлітків із затримкою психічного розвитку / В. І. Довгаль // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 1. - С. 98-102. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

У дослідженнях останніх років відзначається тенденція зростання кількості дітей із відхиленнями фізичного та психічного здоров'я. Значну частину серед них займають особи із затримками психічного розвитку, яких на фоні загального погіршення дитячого здоров'я стає дедалі більше. Мета дослідження - науково-теоретичне обгрунтування змісту варіативної частини шкільної програми з фізичної культури для школярів - підлітків із затримкою психічного розвитку. З урахуванням проаналізованої літератури та одержаних даних визначено, що експериментальна методика підвищення рівня фізичних можливостей і стану фізичного здоров'я школярів підліткового віку із затримкою психічного розвитку має містити такі положення. Слід ураховувати вік, стать, тренованість та вікові темпи приросту рухових якостей школярів із затримкою психічного розвитку; уключати навантаження, спрямовані на покращання фізичної працездатності, та фізичні вправи різнобічного спрямування із залученням до роботи великих м'язових груп. Фізичне виховання школярів підліткового віку із затримкою психічного розвитку має бути спрямоване на певну трудову діяльність, тобто мати професійно-прикладний характер.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кульбіда С. В. 
Правила дактилювання / С. В. Кульбіда // Дефектологія. - 2006. - № 1. - С. 39-41. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Відображено методичні підходи до вивчення правил дактилювання, переосмислених, уточнених, розширених і конкретизованих наведеними прикладами. Акцентовано увагу на принципах дактильного мовлення. Розглянуто групи основних та додаткових правил дактилювання. Вміщено таблицю "Орфографічні правила", ілюстративні малюнки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дегтяренко Т. М. 
Поширення ідей упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у систему спеціальної освіти [Електронний ресурс] / Т. М. Дегтяренко // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2015. - № 2. - С. 11-21. - Бібліогр.: 25 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1207

Досліджено деякі аспекти впровадження в систему спеціальної освіти ідей використання сучасних інформаційних технологій. Висвітлено напрямки сучасних наукових досліджень у спеціальній педагогіці з проблеми впровадження інформаційних технологій. Розглянуто теоретичні і практичні здобутки у використанні комп’ютерних і хмарних технологій на інституціональному рівні. З’ясовано сутність і можливості розвитку інформатизованого середовища в межах спеціальної школи й безпосередньо можливості використання новітніх інформаційних технологій під час навчання розумово відсталих дітей. Обгрунтовано доцільність формування базового рівня компетентності розумово відсталих школярів у галузі інформатики. Зазначено, що предметним полем подальших наукових досліджень має стати процес розвитку інформатизованого середовища на рівні спеціальної школи.

Исследованы некоторые аспекты внедрения в систему специального образования идей использования современных информационных технологий. Освещены направления современных научных исследований в специальной педагогике по проблеме внедрения информационных технологий. Рассмотрены теоретические и практические достижения в использовании компьютерных и облачных технологий на институциональном уровне. Установлены сущность и возможности развития информатизированной среды в пределах специальной школы и непосредственно возможности использования новейших информационных технологий при обучении умственно отсталых детей. Обоснована целесообразность формирования базового уровня компетентности умственно отсталых школьников в области информатики. Указано, что предметным полем дальнейших научных исследований должен стать процесс развития информатизированной среды на уровне специальной школы.

In the article the author has researched some aspects of ideas concerning implementation of modern information technologies in the system of special education. The author reviewed the directions of modern scientific researches in special pedagogy on the issue of implementation of information technologies. The author has considered the theoretical and practical achievements in the use of computer and cloud technologies at the institutional level. There has been defined the nature and possibilities of informatization environment development within the special schools and the possibilities for using the latest information technologies in mentally retarded children learning. The author has proved the expediency of forming a basic level of competence of the mentally retarded students in computer science. The prospects for further scientific research in this area were defined. It was indicated that their subject field should be a process of informatization environment development at the level of special school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Романишина Л. Й. 
Комп’ютерні технології в навчально-реабілітаційному процесі / Л. Й. Романишина // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5. - С. 55-65. - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Досліджено особливості запровадження комп’ютерних технологій у навчання дітей з різними сенсорними, фізичними та інтелектуальними вадами. Акцентовано увагу на те, що ефективність впровадження безпосередньо залежить від того, який саме психолого-педагогічний зміст закладено в цих технологіях, які функції їм приписують, яку роль і місце вони займають в системі навчання. Визначено умови, за яких комп’ютерні технології відіграють прогресивну роль в розвитку спеціальної педагогіки. Висвітлено роль розвиваючих комп’ютерних ігор та методику їх використання у навчальному процесі. Охарактеризовано особливості використання комп’ютера на уроці та його можливості. Представлено ряд корекційно-реабілітаційних комп’ютерних програм для дітей з особливими потребами, розроблених в Кам’янець-Подільському багатопрофільному реабілітаційному центрі.

Исследованы особенности внедрения компьютерных технологий в обучение детей с различными сенсорными, физическими и интеллектуальными недостатками. Акцентировано внимание на то, что эффективность внедрения напрямую зависит от того, какой именно психолого-педагогический смысл заложен в этих технологиях, какие функции им приписывают, какую роль и место они занимают в системе обучения. Определены условия, при которых компьютерные технологии играют прогрессивную роль в развитии специальной педагогики. Освещена роль развивающих компьютерных игр и методика их использования в учебном процессе. Охарактеризованы особенности использования компьютера на уроке и его возможности. Представлен ряд коррекционно-реабилитационных компьютерных программ для детей с особыми потребностями, разработанных в Каменец-Подольском многопрофильном реабилитационном центре.

The peculiarities of computer technology introduction into education of children with a variety of sensory, physical and intellectual disabilities. Evidence is given that the effectiveness of the implementation depends on what kind of psycho-pedagogical sense is incorporated in these technologies, which functions are attributed to them, what role and the place they occupy in the education system. The conditions under which computer technology plays a progressive role in the development of special education is elucidated. The role of developing computer games and methods of their use in the educational process is highlighted. The features of using a computer in the classroom and its possibilities are characterized. A number of computer corrective and rehabilitation programs for children with special needs, developed in Kamenetz-Podolsky multidisciplinary rehabilitation center are presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.253

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання : навч. посіб. / А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко, К. О. Косова, М. П. Лещенко, П. А. Лещенко, Ж. В. Матюх, С. І. Нетьосов, Ю. Г. Носенко, Д. В. Соменко, О. О. Соменко, М. Д. Тарасюк, Л. І. Тимчук, А. А. Чернов, М. П. Шишкіна, А. В. Яцишин; ред.: Ю. Г. Носенко. - Полтава : ПУЕТ, 2018. - 261 c. - Бібліогр.: с. 237-261 - укp.

Зазначено, що сучасні засоби інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) відкривають широкі перспективи для покращення якості та доступності освіти для осіб з особливими потребами. Представлено результати науково-педагогічних досліджень із питань інформаційно-комунікаційної підтримки інклюзивного навчання (ІН) на різних рівнях освіти, здійснено спробу систематизації досвіду вітчизняних фахівців у цьому аспекті. Виокремлено головні умови успішного впровадження ІН. Окреслено переваги та проблеми впровадження ІКТ у ролі засобу підтримки ІН. Розкрито особливості застосування ІКТ у навчанні та вихованні дітей з особливими потребами з позиції компенсування фізичних недоліків за допомогою новітніх засобів. Надано загальну характеристику рекомендацій психолого-медико-педагогічної консультації для дітей із порушеннями слуху, зору, ортопедичними патологіями та ДЦП, розладами аутистичного спектру, розумовою відсталістю. Описано зарубіжний досвід використання цифрових наративів у навчанні дітей з особливими потребами. Подано інформацію про Інтернет-обчислювальне середовище CoCalc як засіб підтримки ІН студентів із фізико-математичних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.253 я7

Шифр НБУВ: ВА828936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського