Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч432.243$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Дмітрієва О. І. 
Формування правосвідомості старшокласників зі зниженим слухом в позаурочний час : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / О. І. Дмітрієва; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. - К., 2013. - 19 c. - укp.

Висвітлено проблему правового виховання учнів в контексті організації процесу формування правосвідомості старшокласників зі зниженим слухом у позаурочний час. Розкрито особливості формування правосвідомості учнів старших класів зі зниженим слухом. Визначено компоненти, критерії та рівні сформованості правосвідомості таких старшокласників. Проаналізовано проблеми організації та реалізації правового виховання у позаурочний час у системі спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом. Розроблено методику формування правосвідомості, основу якої складає система педагогічного забезпечення та модель формування правосвідомості старшокласників у навчально-виховному процесі спеціального загальноосвітнього навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.243 + Ч432.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397997 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Статьєв С. І. 
Формування танцювальних рухів глухих дітей молодшого шкільного віку на заняттях музично-ритмічного виховання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / С. І. Статьєв; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 20 с. - укp.

Досліджено проблему формування танцювальних рухів глухих дітей молодшого шкільного віку на заняттях музично-ритмічного виховання. Розглянуто формування танцювальних рухів як педагогічний вплив на глухих дітей, який відбувається цілеспрямовано й є важливою передумовою ефективним оволодінням різноманітними танцювальними рухами. З'ясовано основні складові танцювальних рухів, критерії та показники їх сформованості. Розроблено програму формування танцювальних рухів глухих дітей молодшого шкільного віку на заняттях музично-ритмічного виховання, яка дозволяє глухим школярам перейти на більш високий рівень життєвого функціонування, сприяє формуванню танцювальних (рухових) умінь і навичок. Запропонована програма грунтується на методичних принципах фізичного виховання (свідомості й активності, систематичності, доступності й індивідуалізації), принципах побудови навчального процесу (неперервності, прогресування, тренувальних навантажень та адекватності). Експериментальним шляхом доведено ефективність запропонованої програми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.243

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА395682 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського